Práce na LT vz.38

25. září 2006 v 13:02 | Petr Tlach
Nedávno jsem zde ukazoval LT vz.38 v oxygenu, tím myslím nový model a dnes vám ukáži, jak vypadá ve hře, jeho dokončení se velmi blíží, interiér je hotov na 50%. Momentálně mě zdržuje ještě práce na středním tanku vzor 39,které budou součástí nereálné kampaně, do září 1939 jsme jich měli mít 250. Lt vz.38 jsme v záží 1938 měli, vlastně ne, jednalo se o zabavenou dodávku těchto tanků do Peru, ale po 30.září jim byla vrácena. Naše THN-S jsme měli mít od prosince 1938. Září 1938 však celou výrobu zpomalilo. LT vz.38 se vyrovnal i německým středním tankům. Jejich lehké tanky neměli proti našemu žádnou větší šanci ( naše republika přišla jen o jediný tank, a to LT vz.35 v bojích u Fančíkova, kdy ho zasáhla několikrát střela z maďarského protitankového děla).
Na naše forum jsem taky dal seznam věcí, které bude obsahovat demo a jaké plná verze, je to vlastně pojato, jako naše projekty. Je toho tam dost a hlavně dost co dělat. Pokud jde o obrázky dole, tak ten horní je jako jediný urpaven, dolní není. Jak probíhá práce na středním tanku St vz.39? Tak to vás budu informovat příště, jeho označení je V-8-H, kdyby jste hledali někde na internetu

LT vz.38
Lehký tank určený pro manévrový boj
výrobce:
ČKD Praha (po okupaci BMM Praha)
léta výroby:
1938 (pro Německo 1939-42)
počet vyrobených vozidel:
1 prototyp (pro Německo a Slovensko 1433)
hmotnost:
8,80 t (pro Německo 9,40 - 10,14 t)
délka:
4,51 m (pro Německo 4,54 - 4,61 m)
šířka:
2,08 m (pro Německo 2,12 - 2,14 m)
výška:
2,24 m (pro Německo 2,23)
měrný tlak:
0,50 kg/cm2 (pro Německo 0,50 - 0,53 kg/cm2)
pancéřování:
8 - 25 mm (pro Německo 8 - 25 mm - 8 - 50 mm)
výzbroj:
3,7 cm dělo Škoda A7; 2 těžké kulomety ZB vz 37
osádka:
4
typ motoru:
Praga TNHPS; vodou chlazený šestiválec
obsah:
7754 cm3
výkon:
126 ks (93,1 kW)
max. rychlost:
42 km/h
dojezd:
210 km
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama