Pz.kpfw 38(t)

23. dubna 2007 v 0:54 | Petr Tlach
Po další době vás zase zdravím, teď momentálně zase něco k modu AČSR 1938-45. Náš web na bigames Tasi konečně aktualizoval aspoň nějakou novinkou, i když né zase tak čerstvou, ale lepší něco než drátem do oka, jak se říká.

Dnes jsem si pro vás připravil obrázky tanku Pz.kpfw 38(t) v maskování v jakém se proháněl v letech 1943-1945. Pokud jde o typy na kterých pracuji:

LT vz.38
LT-38 pro léta 1941-1942
LT-38 pro léta 1942-1945
LT38/37 pro léta 1945-1956 (zařazen do poválečné výzbroje, sloužil do roku 1951, od roku 1951 v zálohách. Počátkem 50.let prošly všechny bojeschopné vozy generální opravou. V roce 1956 byly všechny až na jeden kus sešrotovány).
L.T.M.38 (Německá verze pro tažení do Polska, takto se značil v letech 1939-1940)
Pz.kpfw 38(t) v německém maskování, které tu dnes předvádím.

PS: Pásy se pohybují, věž taky, kola taky, takže se nejdená o statický objekt, jak tu několik "chytráků" zkoušelo předhodit návštěvníkům.

Obrázek 1

Obrázek 2

Obrázek 3
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Vojta Vojta | 23. dubna 2007 v 6:46 | Reagovat

Jsi dobrej...... ty textury vypadaj hodně pěkně... . A když se na to tak dívám.......................... měl jsem v kompu taky tenhle tank(ve Flashpointu)

a když jsem se rozjel už se nedal zastavit a když se zastavil tak odskočil a převrátil se na na vršek.. nemohl jsem z toho protože když jsem z toho tanku vyšel byl jsem celej od krve a na konec mi vybouchnul a ja sem zemřel no a co mě zabilo??? BLBEJ TANK! :d

2 Vojta Vojta | 23. dubna 2007 v 6:46 | Reagovat

TAK DOUFÁM ŽE TOHLE BUDE LEPŠI MODEL!

3 Petr TLach Petr TLach | 23. dubna 2007 v 10:38 | Reagovat

Vojta:

Malé tanky dělají často problémy, protože do OFP je počítáno s většímy tanky, M113 neber to je APC ne Tank. Mě se stává často, že během jízdy se "rozhoupe" pokud je v něm AI hráč, ale to se snažím dělší dobu řešit, u tank  T-72, a pod se takové výkyvy neprojeví, ale na malých ano.

  To co popisuješ ty za chyby, tak to je chyba  v konfiguračních souborech a snad trochu na modelu. Na OFP.info model tohoto typu byl jen v modu Invasion in France 1940, ale kulhat po technické stránce.

4 Vojta Vojta | 23. dubna 2007 v 20:43 | Reagovat

Petr Tlach:

Takže ten model co právě děláš ty nebude jako ten co jsem popsal?

5 Petr Tlach Petr Tlach | 23. dubna 2007 v 23:36 | Reagovat

Vojta:

Převrhnout vozdilo v ofp či arma jde jakékoliv, jen jet velkou rychlostí, což jde z kopce. A o jkaý addon šlo co jsi popisoval?

6 pochyst pochyst | 24. dubna 2007 v 15:04 | Reagovat

Ještěrka se mi moooc líbí. Doufám že na tom děláš/te dál. Koukám že jste tu smázli komentáře.

K tankům toho moc nenapíšu protože o prvorepublikové armádě mám jen obecné povědomí. Ale vypadaj gut.

PS: nedavno jsem viděl na jakémsi foru linky na videa o pevnostních stavbách... nejen našich. Jestli ještě děláte na těch srubech třeba by vás to zajímalo, nehledě k tomu že jste všichni nejspíš zaměření na 1. republiku a její armádu.

7 Petr Tlach Petr Tlach | 24. dubna 2007 v 15:30 | Reagovat

pochyst:

Zdar, snad jí dodělám, teď mám rozdělaných 6 tanků třicetosmiček, tak bych je teď rád dodělal, ale vrátím se k ještěrce, to se neboj, já to vždy střídám to dělání, případně si zkouším nějaké nové metody, které dodatečně aplikuji. Teď zkouším na textury aplikvoat bump mapu, aby jsem to měl i s bump, řeknu ti, že to funguje, tedy myslím tím, že bump mi potom zůstane na textuře. Ještě zkouším trochu  odlesky, zda tam zůstanou tak, jak chci.

Komentáře jsem nesmal, Tasi je uzavřel, měl toho dost...

Pokud  jde o ty sruby, k těm se chci taky vrátit, priritou je zatím technika, aby bylo vůbec čím jezdit, ale jak říkám mám pořád tu chybu často, že když je v tanku AI, tak skáče, nesetkal jsi se s tím? Mám to přesně dle BIS modelů a nic, na ruptově foru jsem se ptal, něco poradili, ale bylo to k ničemu, protože ten rpoblém to neřeší a jen tam ze mě dělali blba, že jsem to neudělal dle bis modelů, i když ano.

8 pochyst pochyst | 24. dubna 2007 v 16:18 | Reagovat

Se skákáním jsem se nesetkal, vyjma u kolových vehiklů (např. Many v BWmodu), těm jakoby vibroval podvozek (kola). Kdysi dávno jsem v O2 zjistil čím to bylo a opravil to. Ale nevzpomenu si přesně. To ale s pásovýma pekáčema nemá souvislost, tak ti neporadím.

PS: prosím tě jak mám oddělit články tou pitomou čárou? Po dopsání článku tam mám hodit horizontální čáru nebo se to někde nastavuje? Dík a sorry za OT.

9 Petr Tlach Petr Tlach | 24. dubna 2007 v 16:25 | Reagovat

Články pitomou čarou? nevím.. No, u vehiklů s tímproblém nemám no, si říkám, zda to není tím, že ty tanky jsou malé, protože na velkých se to ztratí.

10 Petr Tlach Petr Tlach | 24. dubna 2007 v 16:25 | Reagovat

pochyst:

PS:Přípdně ti mohu poslat model a podíval by jsi se co s tím je.

11 pochyst pochyst | 24. dubna 2007 v 16:32 | Reagovat

Jestli myslíš že by to mohla dělat velikost, tak zkus tank zvětšit zhruba na velikost T72 či M1, nastav mu větší váhu- třeba okolo těch 40ti tun a uvidíš? Nezkoušels to?

PS: pitomou čáru jsem myslel tady na blogu... taky jsem si tu udělal stránky abych to měl bez práce... navíc slušnej prostor na snímky- zadara :)

12 Petr Tlach Petr Tlach | 24. dubna 2007 v 16:47 | Reagovat

Pochyst:

Je tam vodorovná čárka na liště s výběrem nástrojů. Je to slušný prostor na snímky zadara, ale jinde je prezentovat nemůžeš, protože je pak zablokují, už mám zkušenosti.

jj, vyzkouším to a uvidíme. Váha tanku je jen 9 tun co mám.

13 pochyst pochyst | 24. dubna 2007 v 17:00 | Reagovat

Divný, divný. Protože bevko má myslim 12-14 tun (1-2) a nedělá to

14 Padouch.hr Padouch.hr | 24. dubna 2007 v 18:20 | Reagovat

ten tank je super ..... ale co to je za divný maskování? :d :d:

15 Petr Tlach Petr Tlach | 24. dubna 2007 v 18:47 | Reagovat

Padouch.hr:

Proč by mělo být divné? Pzkpfw 38(t) s takovým maskováním byl v květnu 1945 třeba zadržen v Poličce. Těchto tanků mám 7 baevných variant: 2 slovenské, 1 českou a tři německé. Mám tu dokonce seznam , tedy obrázky 15-ti variant maskování na tento tank. Tohle je model tanku A, ještě uvažuji,že udělám provedení G.

Pochyst:

Mě je to taky divné, váha v tom roli mít nebude, protože jsem tamdával i velké váhy a nepomohlo to.

16 Petr Tlach Petr Tlach | 24. dubna 2007 v 18:48 | Reagovat

Padouch.hr:

Proč by mělo být divné? Pzkpfw 38(t) s takovým maskováním byl v květnu 1945 třeba zadržen v Poličce. Těchto tanků mám 7 baevných variant: 2 slovenské, 1 českou a tři německé. Mám tu dokonce seznam , tedy obrázky 15-ti variant maskování na tento tank. Tohle je model tanku A, ještě uvažuji,že udělám provedení G.

Pochyst:

Mě je to taky divné, váha v tom roli mít nebude, protože jsem tamdával i velké váhy a nepomohlo to. Je t jen když v tanku není hráč, ale AI bojovník, konfiguračnímy soubory to nebude, protože jsem to zkusil i tak, že jsem  nahradil T72 tímto modelem. Zkusím to zvětšit na velikost T72 a uvidíme.

17 pochyst pochyst | 24. dubna 2007 v 23:47 | Reagovat

Jo, ale nezapomeň zvětšit všechno a stejně (LODy)

18 Petr Tlach Petr Tlach | 25. dubna 2007 v 1:06 | Reagovat

Jo, to je jasné, dám zvětšit i lod při zvětšování pointů.

19 Padouch.hr Padouch.hr | 25. dubna 2007 v 23:13 | Reagovat

No já nejsem žádný odborník, ale  s tímto maskováním jsem se setkal teď poprvý. Jinak je to uplně v pořádku ...

20 PEtr Tlach PEtr Tlach | 26. dubna 2007 v 9:42 | Reagovat

Padouch.hr:

Se ti nedivím, všude totiž je prezentován tento tank jen v šedé barvě či čs. maskování.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama