Projekt Reaktivace

21. května 2007 v 16:31 | Petr Tlach
Nedávno se tu někdo ptal, jak jsem na tom s projektem "Projekt Reaktivace", zatím když je čas se dělá, ale více času věnuji AČSR 1938 - 45 pro OFP, pak Projektu Reaktivace a nakonec AČSR 1938 -45 pro ArmA, protože pro ArmA je podpora zatím miziví - BIS nevydali zatím oficiální nástroje, a tak většina autorů jen improvizuje. Na dotaz BIS, kdy výjdou nástroje bylo odpovězeno, v lednu 2007, pak v únoru 2007 a nakonec už nějaké termíny nejsou, takže můžeme doufat, že nějaké výjdou.

Pokud jde o zbraně pro tento projekt "Projekt Reaktivace", tak mám rozdělané:
SA vz.58 p
SA vz.58 v
SA vz.62
UK vz.59
Pro tyto zbraně jsem si dovolil vužít některých textur z hry Vietcong a zvuky z téže hry, protože mi připadají nejblíže k realitě.
Na "Ještěrce" pracuji, když je čas, dodělávám stále textury exteriéru, až budou, tak jak si je představuji, pustím se do interiéru. Ještě jsem se pustil do modelování OT -810. Výraběl se v 50.letech a v 60.letech se s tímto obrněným transportérem počítalo, jako s druhosledovým, protože tu již byly OT, jako vz.62 a 65. Pokud jde o pěchotu, než budou nástrojhe, rád bychjí využíl s ČSLA retextu, která "S8N "vydal nedávno na BIS forech.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Pochyst Pochyst | 22. května 2007 v 1:24 | Reagovat

Super. To ótéčko se mi na první pohled líbí... je vidět že není "hranaté" ale ani zbytečně "kulaté" takže vyvážený model. Ještěrka i ostatní taky vypadají libově.

No taky doufám že už se objeví ty nástroje...

2 HUMMY HUMMY | 22. května 2007 v 7:11 | Reagovat

tohle je pro OFP nebo pro ARMU???

3 Petr Tlach Petr Tlach | 22. května 2007 v 9:08 | Reagovat

Pochyst:

Hlavně taky, aby uvolnili nějaké modely, tedy odbinované, jinak nástroje budou k ničemu.

Pokud jde o to, jak jsi řekl, že není kulatá a hranatá, tak na průměry dávám tak 15 segmentů, na větší 20 a menší 10, prostě úměrné k velikosti´, pro ArmA si to člověk může dovolit, tak taky nejezdí krabičky.

Pokud jde o ještěrku, tak mám problém - textury dělat, protože jsem nenašel, jak má dělo vypadat z boku, vždy to bylo "zakryté", takže přemýšlím co s tím, aby tam nebyla jen vystínovaá barva, asi si zajdu do knihovny.

Pokud jde o to OT - 810, tak podkladů je na internetu dost, protože nadšenci ho předělávali na HAKL, on to byl vlastně HAKL, ale z poloviny 50.let a vyráběný u nás, celkme 2000 kusů.

Hummy:

Pro ArmA.

4 HUMMY HUMMY | 22. května 2007 v 17:10 | Reagovat

Petr Tlach

:(((((((((((((((

5 pochyst pochyst | 22. května 2007 v 21:31 | Reagovat

Až najdu čas mrknu se ti na ruských forech na ten kanon... nedávno jsem tam někde viděl snímky jugoslávské a slovenské ještěrky. Počet segmentů odvozuju taky tak.

Jj, vlastně jsou důležitější vzorové modely než ty nástroje. Doufám že v nástrojích nebude zase všechno vykleštěný. U stávajícího O2 mi nejvíce chyběla funkce "extrude", která ve vývojářské verzi je, a opravdu by taková maličkost dost urychlila práci... no nic nechám si stesky na doma :-)

6 Petr Tlach Petr Tlach | 22. května 2007 v 22:27 | Reagovat

pochyst:

Přesně, na oxygen tak nečekám, jako spíše na uvolněné modely, abych věděl co a jak se dělá či je jinak oproti OFP. Extrude, tedy vytažeí, tak kvůli této funkci v Oxygenu nedělám, protože já si vše dělám často přes vytažení, třeba si udělám základní tvar a zbytek tvaruji vytažením , a to jak dovnitř tak klasicky. jediná pomoc by byla najít někoho, kdo by předělal dll knihovny  a doplnil to tam.

Bude asi hodně okleštěný, v listopadu 2006 jsem psal na BIS a na podporu a přišel mi email, že nástroje budou po novém roce, slibovali v lednu, takže si myslím své, že nějak nechtějí, čí je pěkně vyberou, aby vývojaři ostrouhali, nebo viděli, že lidi do ArmA věci dostanou, tak se na  ně vybodnou...

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama