LT 40 DOWNLOAD

10. června 2007 v 16:32 | Petr Tlach

Zdravím, abych snad potěšil trochu lidi ze Slovenské republiky, rozhodnul jsem se vydat k tomu předchozímu balíčku i tank LT-40. Pokud jde o předchozí balíček, už fungují stíny a interiér je dodělaný. Jediné co jsem ještě neměl čas orpavit byla munice, protože mám pořád problémy v rozdílech mezi průbojným a tříštivých grannátem, kdyby někdo chtěl s tím pomoci, tedy má to už nějak odzkoušené, ať dá vědět, zkoušel jsem užít ráži z jiných modů, ale bylo to jen lechtání.
Jak jsem říkal, zatím dělám sám, doufám, že Tasimu se o prázninách uvolní ruce, jak se říká a udělá konečně ty jednotky Freikorps, jak sliboval kdysi. Ještě k tomu LT-40, až budete sedět na pozici velitele, tak se nedivte, že nebudete moci otáčet věží velitele, ta totiž ve skutečnosti byla na pevno a měla jen jeden průzor vpředu, u těch tanků Praga a ŠKODA otoc velitele je, protože měl 4 průzory na všechny strany, ale otáčí se jen pohled ven, ne celý velitel, protože by to pa vypadalo blbě, aby seděl obkročmo na židly či na dělu.

DOWNLOAD LT-40 beta - český free hostig!
Tato verze vyžaduje SALT38, to je to co jsem vydal předtím. V interéru by nemysly jít textury nábojového pásu, protože ten je v novější verze SAlt38, brzy napravím. LT40 u má stíny a lody, snad jsem to dobře nalodoval - díky tomu už fungují stíny, což je pro vás asi mnohem lepší požitek. Na příště bych chtěl vydal slovenské a československé tankisty, abyste měli posádky a nějakou tu pěchotu - československou, slovenskou a německou. Velda mi ten balíček pěchoty otestoval, našel jsem jendrobné chybky - u dlostřlců jsme nedal proxy zbraně, takže hráči chybí zbraň a zapomněl jsme na selekci u jednoho vojáka, takže na helmě měl ještě lodičku, ale to jsem napravil. Ještě jednou bych se chtěl omluvit, že to vydávám takhle postupně, ale je to lepší, než to vydat vše najedou třeba za rok. K té pěchotě tam budou i těžké kulomety, abych nezapomněl, tak misi připojím taky, aby ti co nejsou zkušení v OFP si zahráli aspoň trochu.
Včera jsem dostal email od Markamodela t W39, tak je možnost, že nám dají jejich rozlehlý ostrov, abychom mohli taky tvořit kampaň a nějaké mise.

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 HUMMY HUMMY | 11. června 2007 v 15:20 | Reagovat

velmi velmi velmi velmi velmi velmi velmi velmi velmi velmi velmi velmi velmi velmi velmi velmi velmi velmi velmi velmi velmi velmi velmi velmi krásné!!!!!

2 Petr Tlach Petr Tlach | 11. června 2007 v 15:48 | Reagovat

HUMMY:

No, je to beta verze, ještě zbývá korekce munice a udělal jsem teď na čelní a zadní stěně korby čísla, takže drobné vylepšení. Doufám,že se takto dohrabu brzkéému dokončení.

Pokud jde o tanky Praga, tak jsem opravil numerické skrypty, protože tam byly chyby. Teď jak dělám tanky ŠKODA, tak jsem vyzkoušel jednu věc, že při destukci tanku se tank zničený vymaže a je nahrazen modelem vraku,´něco jako je v ArmA.

3 Jan X Jan X | 11. června 2007 v 19:04 | Reagovat

moc pěkne tanky

4 Petr Tlach Petr Tlach | 12. června 2007 v 7:40 | Reagovat

jan x:

Díky moc. Co ty, ještě děláš v oxygenu, nebo nemáš už čas? teď je ke stažení i nový program, coje jako oxygen, přímo pro OFP, nemá buldozer, ale textury uvidíš přímo v editoru a můžeš lépe dávat pohledy..Myslím, že by jsi ho měl někdy zkusit.

Kdysi jsi chtěl, abych udělal tank ST vz.39 textury u toho posledního se mi moc nepovedly, tak ten tank předělám, až bude čas, teď chci předělat spíše model LT vz.34.

5 HUMMY HUMMY | 12. června 2007 v 13:59 | Reagovat

Petr Tlach

Fííííha tak to je bomba na ty vraky se těšim!

6 Petr Tlach Petr Tlach | 12. června 2007 v 14:48 | Reagovat

HUMMY:

Snad budu mít čas je udělat u všeho, protože třeba zničené kulomety, takové ty pokřivené vypdají moc debilně. Zatím to testuji, tak uvidím, v jiných modech do OFP jsem to neviděl, ale v ArmA tomu tak je, že se zničené vozidlo vymění za zničený model, tam mě to nějak inspirovalo. Tady dávám skrypt, který je na to, kdyby jsi to chtěl i vyzkoušet sám.

_wreck = _this Select 0

if !(local _wreck) then {exit}

@!(alive _wreck)

@(getpos _wreck select 2 < 2)

~1

_pos = getpos _wreck

_dir = getdir _wreck

~1

deletevehicle _wreck

~0.1

_rep = "název vraku" createvehicle [_pos select 0,_pos select 1,0]

_rep setdir (_dir)

exit

V ArmA mě inspirovaly i značky na mapě - voják, důstojník, etc, tak jsem se do toho pustil taky dávno a je to tam, takže při hraní na mapě poznáš zda se jedná o důstojníka, zdravotníka, speciální jednotku, a tak dále. Jsou to přesně ty trojúhelníčky z ArmA, takže snad příznivce ArmA k našemu modu přilíkám aspoň trochu.

7 ...... ...... | E-mail | 12. června 2007 v 20:12 | Reagovat

Je možné tuto hru hrát bez nainstalovaného Op. Flashpoint. Pokud ano,pište prosím na:Fk.aspol@seznam.cz

8 Petr Tlach Petr Tlach | 12. června 2007 v 20:41 | Reagovat

......:

J to mod do hry, né samostatná hra, takže je jasné, že vyžaduje Operaci Flashpoint, dokonce nejnovější verzi 1.96, která vyšla jako platinová v roce 2004 a dnes je k dostání za cca 249 Kč.

9 Matt1811 Matt1811 | 13. června 2007 v 16:16 | Reagovat

Petr Tlach:

Pekná práca, gratulujem!

Mňa ten program zaujíma. Nedávno som začal modelovať v 3D Studio Max, ale nemám dosť času (skúšky).

10 HUMMY HUMMY | 13. června 2007 v 19:23 | Reagovat

Petr Tlach

já vim vo scriptech houby tak mi prosím poraď kam s tim :-)

11 Petr Tlach Petr Tlach | 14. června 2007 v 6:55 | Reagovat

HUMMY:

Momentálně ti je skrypt k ničemu, protože:

1) nemáš zničený model

2) nemáš konfigurační soubor k modelu a k modelu vraku, skrypt se vyvovlává přes killed v class EventHandlers.

Skrypt jsem sem dal s tím, že snnad někdo bude taky vědět  co s ním, aby ho případně mohl taky užít.

Matt1811:

Grafika vyžaduje hodně času, já dělám v Cinemě 4d, program stáhneš na:

http://bxbx.atrey.vdsoft.org/GateBuilder0025.rar

Ale má ještě nějaké mouchy, snad ve finální verzi ten program bude skvělý.

12 S.Lee S.Lee | 15. června 2007 v 17:44 | Reagovat

Sakra je to sice detail ale já myslel že je skript s měkkým I?Nebo se používá oboje???

13 Petr Tlach Petr Tlach | 15. června 2007 v 18:51 | Reagovat

S.Lee:

Zálkeží, jak to bereš, jestli jako čech, nebo jako, že je to cizí slovo.

14 Pochyst Pochyst | 22. června 2007 v 14:01 | Reagovat

No v každym případě bych psal skript :-))

15 Petr Tlach Petr Tlach | 22. června 2007 v 14:35 | Reagovat

Pochyst:

Máš pravdu, aby se nám  někteřé nezvencli, hlavně na ruprtově foru, tak na to nějak moc hledí určití jedinci.

16 BBS BBS | 26. června 2007 v 15:49 | Reagovat

aaaaaaaa kdy uz to vyjde se vsim vsude :)

zlepsi se v tom modu Al inteligence jako treba ve ffur 07-slx (rychlej postup na nepritele) kdyz se strili tak porad nelezi skupina postupuje po jednom treba velitel skupiny rekne kulometcikum at strileji na enemy pozition a zbytek postupuje dal faaakt.

17 BBS BBS | 26. června 2007 v 15:54 | Reagovat

http://operationflashpoint.filefront.com/files/Operation_Flashpoint_Resistance/Addons/Mods/;2333?start=25&sort=name&name_direction=asc&limit=25&descriptions_in=0&summary_in=0&show_screenshot_in=0#files

skuz to mozna ti to v tom modu pomuze bude urcite lepsi

18 Petr Tlach Petr Tlach | E-mail | Web | 12. července 2007 v 15:25 | Reagovat

Mě FFUR nějak nebere, hlavně musíš brát v potaz, že FFUR tam jen naházali věci z jinýc modů. Ta inteligence je z ECP.

19 Clanek Okamzite Pujcky Clanek Okamzite Pujcky | E-mail | Web | 1. května 2011 v 22:26 | Reagovat

Nebankovni Pujcky Pro Nezamestnane

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama