Těžké objekty III

14. července 2007 v 16:41 | Petr Tlach
Tak R - S91 "Vrchol" už testuji v OFP a v ArmA. V ArmA mám asi vadu v configuračním souboru, protože se mi nechtějí zobrazit textury, ale v OFp jde tento objekt bez problémů. Ještě musím dodělat několik maličkostí - aniamce dveří, žebříky a udělat lafekty pro střílny do zvonů a ke vchodu. Všude bude jeden LK vz.26.

Velké plus bude náš mod mít asi při hraní síťových misí, protože obrana a dobýváná bunkrů v OFP či v ArmA jsem neviděl na dobré úrovni. Takhle by to bylo obtížnější. Objekt obsazený jednou skupinou se bude bránit jiné skupuně, která bude mít mnoho prostředků k jejich zničení.
U bunkru mi nedělalo velkou hlavu okolí, textura je zem z Nogovy, ale udělal jsem to tak, že kolem bunkru je ještě dána textura, která kopíruje vždy terén a přes alfakanály jsem udělal její prolnutí, takže když dáte objekt na poušť či na jiný terén, nevypadá to jako pěst na oko, jak se říká.
 

1 člověk ohodnotil tento článek.

Komentáře

1 Drbik :-D Drbik :-D | Web | 14. července 2007 v 16:42 | Reagovat

Ahoj=) Prosim hlasuj pro mě na

http://verisek-misula.blog.cz/0707/hlasovani-o-nejjj-blog#komentare

Jsem pod přezdívkou Drbnik!budu moc ráda za každý hlasííík:-)

kdyžtak se podívej i na můj blog a nechej třeba nějakej ten komentář! Dííík pa

2 Petr Tlach Petr Tlach | 14. července 2007 v 16:43 | Reagovat

Zase spam, já se z toho potento, jen sem dám new článek, už mi tu někdo spamuje, jednou se naštvu a budu blokovat IP adresy.

3 HUMMY HUMMY | 14. července 2007 v 20:52 | Reagovat

náááááádhera teď až budeš plánovat příspěvek "těžké obkekty IV" tak tam dej obrázky vnitřků a toho jak je to obsazený kuláskama a tak prostě v celé své kráse je to prostě moc kráááásný a mrzí mě že ta tvrz bouda nebude mít podzemí pač ty líný lemplové co to  měli ostrov,udělat to neudělali :(((

4 Petr Tlach Petr Tlach | E-mail | Web | 14. července 2007 v 21:35 | Reagovat

HUMMY:

Spíše by to byla náročná věc pro oba, pro modeláře a zároveň toho, kdo by dělal ostrov, dopadlo by to tak, že by se na ostrov vešla jedna menší tvrz, vypadala by asi dobře, ale přeci jen je to technicky náročná práce a nikdo si nechce dělat starosti - pokud jde o mě, tak nejtěžší by byly modely objektů, podzemmí stačí jen část chodby, protože ty díly se potom mohou pospojovat..Ale jak se říká, lepší něco než drátem do oka, snad do budoucna se to jednou vyřeší, třeba už u OFP 2 (Game2).

5 HUMMY HUMMY | 15. července 2007 v 2:46 | Reagovat

Petr Tlach

mno jo vlastě máš pravdu vono bude lepší když bude něco nežli nic!

6 Matt1811 Matt1811 | 15. července 2007 v 10:38 | Reagovat

Ja požívam najmä Mr. Burns AEC Islands kvôli vegetácie a textury. Teda textura sa nebude odlišovať okolo bunkru- šikovná práca!

To by bolo najlepšie, keby si už mal aspoň niečo z vlastného ostrova na čom si mohol objekty testovať (svetlo... atď)!

7 Vojta Vojta | 15. července 2007 v 15:22 | Reagovat

KURA je to prostě GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD

8 Petr Tlach Petr Tlach | E-mail | Web | 15. července 2007 v 17:10 | Reagovat

Vojta:

Dík, teď dělám na interiéru, osadil jsem veřeje a dveře. Ještě do zvonů dám podlážky a sloupy. Pancéřové dveře tam uzž jsou dávno a mřížové taky. Pak bych měl tam dovnitř dát asi nějaké bedny,t akže je budu muset asi udělat, protože mám jen pelchové bedny na munici ke kulometům, né dřevěné. Taky ještě musím udělat nosný sloup a žebřík do zvonů. Dále musím udělat do velitelské místnosti stůl a postel, asi užiji ty co byly v OFP, to platí i o WC. Umyvadlo tam, ale budu muset udělat, aby to taky k nečemu vypadalo. Ještě uvažuji, zda dovnitř mám dávat trubky ventilace, ale asi ano. Tyhle blbiny, bych chtěl udělat už přes proxy, abych snížil nároky na HW.

Matt1811:

AEC Islands? To jsou ty, jak máš everon, malden a kolgujev dohromady? Víš, nějak nesleduji názvy, či tak nějak, prostě jen kouknu, na názvy pak moc nekoukám.

Pokdu jde o tu texturu, tak mě to takhle napadlo, když jsem dával na mapu řopíky, ono to totiž jindy vypadalo, jak pěst na oko. Vlastní ostrv by to chtělo, ale jak jsem říkal, bylo by to velmi náročné pro mapmakera, protoože se musí vymyslet co ejvýhodnější terén pro boje a pevnosti. Ten mod hlavně lidi asi chtějí kvůli těm pevnostem, protože je zatím do OFP nikdo neudělal, zatím to byly jen šedé obludy pro němce či američany, přitom si nikdo neuvědomuje, že bunkry nejsou šedé, ale vždy mají nějaké to maskování. Interiéry měly buď dřevěné obložení či tam byla omítka a na některých stěnách ještě plechové obklady, aby na posádky nepadaly kusy betonu.

HUMMY:

Až budu psát o pevnostech IV, tak dám obrázky interiéru, to se neboj, na ten se těším i já, jak dopadne, protože zatím se mi nikdy moc nevyvedl, ale teď je to už mnohem lepší. Taky jsem si sehnal více publikací během té doby.

9 Vojta Vojta | 15. července 2007 v 20:21 | Reagovat

Petr Tlach:

No s těma ventilacema je to dobrý nápad,a s těma bednama mohl bys tam dát nějaké s munici(zbraněma)? A když už si psal o těch pevnostech IV jaké budeš dělat? TY obrovské s hangárama a podzemníma chodbama??? Ano vím bude to náročné ale myslim si že by je každý uvítal:).

10 Vojta Vojta | 15. července 2007 v 20:22 | Reagovat

Petr Tlach:

Jo a malá poznámka budeš dávat na ty opevnění nějaké male stromečky keříky??

11 Petr Tlach Petr Tlach | 15. července 2007 v 20:32 | Reagovat

Vojta:

Eee, proč bych to dělal, na nich byla jen tráva, jen se dávaly v době mobilizace jako maskování, ale to by bylo přehnané a alfa kanálů by tam bylo moc a sekalo by se to děsně.

12 Petr Tlach Petr Tlach | E-mail | Web | 15. července 2007 v 20:37 | Reagovat

Vojta:

IV to myslel HUMMY, když sem budu dávat článek, tedy čtvrtý o těžkých objektech...mám jich dost rozdělaných, ale teď makám na dodělání jednoho - R -S91 vrchol, pak dodělám zbytek. Prsotě potřebuji nějaký ten základ - jak jsem psal, hodně věcí je v těch modelech zaměnitelné.

Hangárama? Kde jsi to vzal, žádné neměli hangáry...Pokud jde o tvrze, tak co teď dělám jsou objekty z tvrzí, hlavně OFP neumožňuje, a to i ArmA podzemí....bohužel...O podzemí jsem toho tu napsal až moc.

13 Matt1811 Matt1811 | 15. července 2007 v 21:40 | Reagovat

Petr Tlach:

Existuje aj taký, ale ja som si myslel na ten pack, kde sú na everon, malden a kolgujev vymenené textúry od WGL, vegetácia od BRG a sú zvlášť (http://ffur.net/ofp/islands-and-misc/). Určite poznáš FFUR, oni majú to isté pod názvom FFUR Island Pack (http://ofp.gamepark.cz/index.php?showthis=9632).

"Vlastní ostrv by to chtělo..." uznám, bola by to ťažká práca ale stalo by to za to. Pevnosti vyzerajú super a máš pravdu, AČ SR 1938 modu to dáva velký PLUS. Nedávno Liberation 1941-45 vydal patch 1.09, v tom sú tiež nejaké bunkry.

Podla mňa vetšina ľudí pozná nájmä bunkry z Normandie, tie boli vetšinou šedé.

Ešte jedna otázka, nevieš kde by som mohol pozrieť PRESNE aké grafické karty podporuje Arma?

14 Tasi Tasi | 15. července 2007 v 23:33 | Reagovat

HUMMY:"náááááádhera teď až budeš plánovat příspěvek "těžké obkekty IV" tak tam dej obrázky vnitřků a toho jak je to obsazený kuláskama a tak prostě v celé své kráse je to prostě moc kráááásný a mrzí mě že ta tvrz bouda nebude mít podzemí pač ty líný lemplové co to měli ostrov,udělat to neudělali :((("

Jen asi dodatek že podzemí by nešlo, OFP nedokáže umístit pod plochu země nic průchozího

15 Petr Tlach Petr Tlach | E-mail | Web | 16. července 2007 v 0:40 | Reagovat

Matt1811:

Ten není jen ve FFUR, tyhle sotrovy mám asi tři roky. Berghof má pěknou vegetaci, takže vím to...Jen proč to speš sem?? FFUR mají hodně věcí pod svým názvem,ale jejich to není. To mě na nich vadí. Jinak jsem myslel, že jsi mluvil o ArmA ostrovech...takže mýlka pro mě. Hlavně mám rád Berghofovo Nogovo, ale pozoro, Resistance na tom nejde, tedy ta kampaň, neodstřelí se ti ten most, pak zakejsneš. Když jsem v roce 2005 dělal mod Bitva o Nogovo a v roce 2006 jsem vydal jen kampaň (protože na OFP info mě řekli, že jsme to ukradl FFUR, přitom jsem to chtěl dát tam o měsíc dříve) , kde jsem msusel tohle ošetřit pro oba ostrovy. Ono je totiž jiné ID objektů na ostrově.

Ten patchjsem viděl, zlepšilo to jejich mod, jen měli vlastní ostrov, jsou prsotě velký tým. V ČR aSR jsou lidi jen v klanech a paří, nebo mají rádi je ČSLA či AČR.  Ty bunkry na Normandii užívali lidi i pro videa, a né jendno, hlavně tam byly děsné, neměli maskování, zátarasy nic, prsotě to bylo chudé.

ArmA? No, v Redmme jsem to viděl a na podpoře ArmA. Podporuje to GeForce FX, MX ne, pak radeon na jiných to zkoušené nebylo.

Tasi:

Díky za pomoc, snažím se to tady vysvětlovat už od začátku modu. Jiné hry mají dělané mapy jen tak malé,třeba v 3ds max, ale ostrov dělat v takovém programu do OFP nejde, hlavně by ti to žádný PC nevzal.

To podzemí jsem minulý rok v červnu diskutoval s Alphou007, ten řekl, jak by to šlo, prsotě ostrv, díry a moc modelů. Takže by to trochu trpělo, takhle si myslím to bude nejlepší řečení, FDF WWII to měli taky tak, ale měli vlastní ostrov.

16 Vojta Vojta | 16. července 2007 v 8:22 | Reagovat

Aha tak nic....,ale díky za odpověd:)

17 HUMMY HUMMY | 16. července 2007 v 8:57 | Reagovat

Tasi

Ty *(cenzura)* !!!!!!!!!!!!  kdo ti dal autorský práva na kopírování mího příspěvku!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

18 Petr Tlach Petr Tlach | E-mail | Web | 16. července 2007 v 11:43 | Reagovat

HUMMY:

Buď na Tasiho slušný, je to leader modu...

Vojta:

Nesmí se to přehánět, aby ten model vůbec v OFP šel, o ArmA moc strach nemám, ten zkousne mnohem více než OFP.

19 viking viking | 16. července 2007 v 11:58 | Reagovat

Ahoj Petře,

vypadá to výborně a je to opravdu dost dobré. Gratuluji ti.

20 Koloseals Koloseals | 16. července 2007 v 12:42 | Reagovat

Nadherné obrazky, jen tak dal.

21 KVH Břeclav KVH Břeclav | Web | 16. července 2007 v 14:17 | Reagovat

Zdravím, gratuluji k postupu... Vybadá to úplně úžasně... Hlavně TK.37 které jste dělali podle našeho klubového :) :) ... Držíme palce a těšíme se na demo... Btv. Stavte se někdy na návštěvu v bunkru ať si taky chvilku odpočinete od PC a podíváte se na to v reálu.... S pozdravem KVH Břeclav

22 KVH Břeclav KVH Břeclav | Web | 16. července 2007 v 14:20 | Reagovat

A ještě jsem zapoměl... Ke shlédnutí je u nás kromě tří plně vyzbrojených a vystrojených řopíků a hraniční přechod z roku 1938, jedniná kompletní rekonstrukce vůbec !!! takže skvělá příležitost ... více na webu :) :)

23 Petr Tlach Petr Tlach | E-mail | Web | 16. července 2007 v 14:40 | Reagovat

viking:

Déky Honzo. No, interiér jsem nějak udělal, nechtěl jsem ho přeplˇ%nvat, takže je prázný, protože by tam pak nebylo k hnutí.

KVH Břeclav:

Díky moc, až pojedu za příbuznými, tak se tam  zastavím, mám to v plánu. Váš wev sleduji pravidelně.

Hlavně vám děkujem za pomoc. Lehký kulomet vz.26 jsme taky dělali dle vašich fotografií.

24 Tasi Tasi | 19. července 2007 v 8:35 | Reagovat

Tasi

Ty *(cenzura)* !!!!!!!!!!!! kdo ti dal autorský práva na kopírování mího příspěvku!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ad HUMMY:

Kolik ti je ? 10 ?

25 Vašek Vašek | 19. července 2007 v 10:43 | Reagovat

Kdyby si chtěl, tak ja mam vykresy na LK vz.26 a TK vz.37, tak pokud maš zajem, mužu ti je poslat.

26 Petr Tlach Petr Tlach | E-mail | Web | 19. července 2007 v 11:39 | Reagovat

Vašek:

Výkresy? Tyhle kuloemty mám dávno hotové. Dělal jsem je dle fotografií KVH Břeclav, které mi je poskytnuli a ještě jeden kolega měl doma ZB 30 J.

27 Petr Tlach Petr Tlach | E-mail | Web | 19. července 2007 v 11:42 | Reagovat

Ale pokud chceš, tak pošli.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama