ZB vz.26 a ZB vz.30

5. srpna 2007 v 14:05 | Petr Tlach
Nějak mě lezly na nervy obrázky co jsem viděl, tedy myslím našeho modu, co dělala OFP komunita. Pokud si chcete udělat lepší obrázek, tak tady máte ninější model ZB vz.26 a ZB vz.30. Stačí nahradit stávající soubor WWIICZZB37 a přidat soubory co jsou přiložené.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 paran paran | E-mail | 5. srpna 2007 v 14:40 | Reagovat

Hezké modely. Mam takový dotaz jaký je rozdíl mezi Lk vz. 26 a Lk vz. 30. Koukal jsem že používají stejné střelivo. Jinak se moc tesim až ten mód vyjde a chodim sem skoro každej den abych se mrkl na nové zápisy.

2 Franta Franta | E-mail | 5. srpna 2007 v 14:50 | Reagovat

To nejde ztáhnout!!!!!!!!!!!!

3 Franta Franta | E-mail | 5. srpna 2007 v 14:54 | Reagovat

Petr Tlach:

Sry už to jde!!!!!!!!!!!

Co to oa vz 30??

4 S.Lee S.Lee | 5. srpna 2007 v 16:35 | Reagovat

PS:Nynejsi je myslim s jinym I ^_^

Jinak very good addon jenom bych te chtel poprosit jestli bys nemohl zaprezentovat mod na forech(BI fora oba dva ArmA i OFP topic a taky Arma.info forum) az budes mit cas, ja ted tady mam napilno a ke kompu se dostanu jen zridka:-)

5 Vojta Vojta | 5. srpna 2007 v 17:04 | Reagovat

Hele  mě nejdou ty kulasy mám je bílý co s tím pls poraďteee.

6 Petr Tlach Petr Tlach | E-mail | Web | 5. srpna 2007 v 18:44 | Reagovat

paran:

jejda, už někde jsem to psal. Tady na tom mém modelu má ZB 30 dvojnožku ze ZB 26,a el hlavní znaky jsou odlišná hlaveň a hlavně vnitřní uspořádání mechanismů.

Franta:

Jsem se ještě nedostal na dodělání interiérů.

Vojta:

Protože jsi do složky addons nedal ACSRZB26.pbo, jen jsi asi nahradil WWIICZZB37.pbo.. Textury jsou totiž uloženy v ACSRZB26.pbo. JInjak, napiš mi email, ať to mohu napsat....

7 Petr Tlach Petr Tlach | E-mail | Web | 5. srpna 2007 v 18:54 | Reagovat

paran:

jejda, už někde jsem to psal. Tady na tom mém modelu má ZB 30 dvojnožku ze ZB 26,a el hlavní znaky jsou odlišná hlaveň a hlavně vnitřní uspořádání mechanismů.

Franta:

Jsem se ještě nedostal na dodělání interiérů. Ostatně nemohu 24 hodin sedět u počítače a modelovat. Addon není hotov za chvíli, ale trvá to celé hodiny i dny, ale snažím se, jak to jen jde, kdybych teď vydal celý mod, tak, jak je, ta budete nadávat, že tamto nejde, tohle nejde, tohodle se chci dá se říci uchránit, protože už jednou jsem vydal něco s tím,že byl v readme uveden seznam chyb, a pak aniž by to někdo četl, tak mi psali, že nejde tohle a tohle, i když to tam napsáno bylo.

Vojta:

Protože jsi do složky addons nedal ACSRZB26.pbo, jen jsi asi nahradil WWIICZZB37.pbo.. Textury jsou totiž uloženy v ACSRZB26.pbo. JInjak, napiš mi email, ať to mohu napsat....

8 Petr Tlach Petr Tlach | E-mail | Web | 5. srpna 2007 v 18:55 | Reagovat

USP, nějak vícekráte jsem to posall...

9 paran paran | E-mail | 5. srpna 2007 v 20:03 | Reagovat

Díky za odpověď. Úplně šílně se těším na DEMO :-)

10 Franta Franta | E-mail | 6. srpna 2007 v 8:56 | Reagovat

Petr Tlach:

Nějak mi to s těma kulometama nejde!!!!!!!!!!!!!!

11 HUMMY HUMMY | 6. srpna 2007 v 9:42 | Reagovat

paráda!DOWNLOAD!!!

12 Petr Tlach Petr Tlach | E-mail | Web | 6. srpna 2007 v 10:06 | Reagovat

Franta:

Nejde??? Co ti tam nejde??

13 Vojta Vojta | 6. srpna 2007 v 10:08 | Reagovat
14 HUMMY HUMMY | 6. srpna 2007 v 11:54 | Reagovat

a ve hře  to vypadá parádně!

15 Michal Michal | E-mail | 6. srpna 2007 v 12:02 | Reagovat

To jsou hustý kulomety. Co je vubec vsechno potřeba pro tvorbu takového addonu?

16 Petr Tlach Petr Tlach | E-mail | Web | 6. srpna 2007 v 12:16 | Reagovat

Vojta:

Díky....

HUMMY:

Dík, tenhle model mám někde od prosince. Dělal jsem ho dle fotografií KVH Břeclav, za které jsem jim děsně vděčný.

Jinak sjem říkal, že to co je na bigames ke stažení dávno pozbylo platnost a vše je jiné, tak to je právě příklad těch kulometů.

Michal:

Potřebuješ k tomu:

1) 3d program - základním pro konverzi a selekce pro OFp je oxygen 2 light, jinak další programy jsou jako 3ds max, CInema 4d, Blender, Maya, a tak dále. Já užívám Cinemu 4d R10

2) 2 program - ´Photoshp, paint shop. Já užívám photoshop jen pro konverzi, jinak mám v Cinemě Bodypaint, což je vinikající program na tvorbu textur a UV mapování

3) utilitku či plugin pro převod do .paa , tím myslím textury. Kegetyn udělal plugin pro Adobe Photohop, ale i ten smý je i od NVIDIA - NVIDIA Tools, ty jsou taky potřeba pro práci s texturama pro ArmA.

4) Při tvorbě konfiguračního souboru základní znalosti C++, i když stačí ve skutečnosti nějaký konfigurační soubor opsat a upravit

17 HUMMY HUMMY | 6. srpna 2007 v 14:03 | Reagovat

Franta

Jo a máš balík slovenskejch vojáků???

18 Franta Franta | E-mail | 6. srpna 2007 v 14:31 | Reagovat

petr Tlach:

Mno nejde mi to spustit!!!!!!!!!!

19 Franta Franta | E-mail | 6. srpna 2007 v 14:32 | Reagovat

Hummy:

Mám ale nejdou mi!!!!!!!!!!

20 Petr Tlach Petr Tlach | E-mail | Web | 6. srpna 2007 v 14:35 | Reagovat

Franta:

A jak spustit? Co na tom nejde spustit?? To necháou, máš orpavdu verzi 1.96? Pokud jsi nespustil tamto předtím, tak tohle taky ne. Cracklou verzi asi nemáš...

21 michal michal | E-mail | 6. srpna 2007 v 15:03 | Reagovat

Dík

22 HUMMY HUMMY | 6. srpna 2007 v 20:19 | Reagovat

Franta

mno tak to ti chybí hlavi neboli Facestex2... tahej od tu...http://ofp.gamepark.cz/index.php?showthis=8998

23 Petr Tlach Petr Tlach | E-mail | Web | 7. srpna 2007 v 7:20 | Reagovat

HUMMY:

On ho má, ale v .rar formátu a neví, jak to rozbalit, jsem říkal,že to dje rozbalit, jako zip...si může púořídit program Alzip, ten to rozbalí bez problémů.

24 HUMMY HUMMY | 7. srpna 2007 v 9:06 | Reagovat

Petr Tlach

vždiť se to dá v pohodě rozbalit v total commanderu (to prímová věcička jest)

25 Franta Franta | E-mail | 7. srpna 2007 v 9:53 | Reagovat

Hummy a Petr Tlach:

Mno ale já stejně nevím jak!!!!!!!!!!!

26 Franta Franta | E-mail | 7. srpna 2007 v 10:08 | Reagovat

Hummy a Petr Tlach:

Tak sem to stáhl přes Alzip!!!!!!!!!!!! To je jednoduší a lepší!!!!!!!! :-D

27 Petr Tlach Petr Tlach | E-mail | Web | 7. srpna 2007 v 11:11 | Reagovat

Franta:

takže rozbaleno? Tak to je fajn. Rar komprimuje lépe než zip, zip tak na 60-70 % a rar na 40-50%., proto, když je soubor moc velký, tak se užije rad. Třeba náš mod, modely ještě nejsou zabinarizované, takže mají dost, má 430 Mb, v zipu asi 300 Mb a v raru 220 mb, což je podstatný rozdíl (asi 80 mb jsou zvuky, protože jsem měnil komplet OFP zvuky).

HUMMY:

První program co zpouštím, když zapnu PC je commander, protože mám přehled o tom co mám v PC, taky denně tam provádím děsné přesuny, giga sem, giga tam..

28 HUMMY HUMMY | 7. srpna 2007 v 15:10 | Reagovat

Petr Tlach

no jo total commander je prostě ta nejlepší a nejužitečnšjší vecička co je... já nechápu ty co používaj pořád "tento počítač"...na mod se dostttt těšííímmmm a už sem si udělal se slovenskejma vojáčkama misinku v modu liberation 41-45 :-)

29 Petr Tlach Petr Tlach | E-mail | Web | 7. srpna 2007 v 15:12 | Reagovat

HUMMY:

Aspoň víš, jak je použít, ty slováky...njn, chce to jejich update, i s technikou, takhle je to na pytel, jsem to mezek..Dělám na všem možném, protože jak začnu na nečem dělat, tak z druhé strany rejpou,že chybí zase tamto a to je pořád dokolečka.

30 HUMMY HUMMY | 7. srpna 2007 v 21:23 | Reagovat

Petr Tlach

takovej už je život...mimochodem jak je tady na webu vidět tak to docela zvládáš ty modeli tak vypadaj že to děláš na 1dvakrát podtržená s hvězdičkou

31 Franta Franta | E-mail | 7. srpna 2007 v 21:43 | Reagovat

Hummy:

Kde si přišel k MODU LIBERATION 41-45??????????????

32 Franta Franta | E-mail | 7. srpna 2007 v 21:45 | Reagovat

Petr Tlach:

Jj. Rozbaleno.Konečně!!!!!!!!!!!!

Pls jaký typy uniforem měla naše předválečná armáda????????

Nějak se mi to vykouřilo z hlavy :-(

33 Petr Tlach Petr Tlach | E-mail | Web | 8. srpna 2007 v 0:18 | Reagovat

Franta:

Typy uniforem? eh...základem:

Plášť vz.30

Blůza vz.21

Blůza vz.30

Nákrčník vz.37

Kalhoty (střih dle vzoru 1911)

Ovinovačky vz.24

Střevíce vz.24

Brašna vz.23

Torba vz.27

Polní čepice (lodička)

Jinak, liberatin najdeš na OFP.info, nebo si  tam najdi v "banerech" odkaz na jejich stránky, tam to mají i se všemi updaty..

HUMMY:

Pořád kecáš, textury na modelech děsně "kulahají", nejsem dokonalý na 2d.

34 HUMMY HUMMY | 8. srpna 2007 v 7:14 | Reagovat

Petr Tlach

kecám??? no tak budiž ale říkám jen svuj názor...

35 Petr Tlach Petr Tlach | E-mail | Web | 8. srpna 2007 v 10:29 | Reagovat

HUMMY:

Já ho beru, mě se líbí jedině na  tom co dělat modely, ale textury, jak které..

36 tuner tuner | 26. prosince 2009 v 18:45 | Reagovat

8-)  8-O  8-O  8-O  :-(  :-(  :-!  :-!  :-!  :-!  :-|  :-P  :-x  :-)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama