Snipeři v modu

21. září 2007 v 15:29 | Petr Tlach
Po dlouhém uvažování jsem se podvolil udělat ostřelovací verze KAR 98 a vz.24, protože mi nějak začala tato funkce chybět, protože koukat jak někdo běží a najednou ne je docela super ve hře. S klasickou puškou, člověk vidí proti sobě daleko nějaké body či tyče, ale s ostřelovací puškou člověk vidí přesněji. Může rozlišit hodnosti, a pak ví koho nejprve zabít, čím vyšší hodnost, tím je lepší nepřítele zabít. Ostatně poddůstojníci jako důstojníci mají dalekohledy,takže pro hráče jsou nebezpeční.

Na začátku války se ostřelvoačství nějak nepeklo, jak se říká, protože optiky byly pro lovce zvěře. Takže ostřelvoači v modu jsou obyčejní vojáci se zbraní, která má optiku. Němci sice užívali od roku 1937 maskovací přehozy se vzorem lomená skála, ale ještě ani v roce 1939 jichnebyl dostatek, tehdy při tažení do Polska se užívaly jen celty, jeden díl celty měl vždy u sebe každý voják. Celkově se počítalo, že maskování sníží ztráty o 15%.
Ostřelova s WWII sniperou je horší, než s klasikou z OFP, protože nemají pomůcky, jako měl SVD či M21, tedy na změření vzdálenosti, taky nemají korekci vzdáleností, vzdálenost je tam zafixována, snad to nevadí a snad to zvýší váš um, protože člověk nemá koukat toliko na zaměřovač, ale spíše kam ta kulka letí a dle toho korigovat střelbu, to je kupříkladu chyba lidí, kteří jdou na pouťovou střelnici. V roce 2004 mi ruplo v kouli, nechal jsem na střelnici 500 Kč a domů přitáhnul na 40 růží, a to byly i také, které byly na 3 špejlích, hlavně, já na jednu ránu škrtnul špejli, a pak jí dostal, tak je to i v OFP často při odstřelování.

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 paran paran | E-mail | 21. září 2007 v 15:39 | Reagovat

Jsou fakt pěkný. Sice nejsem na ostřelovačství moc dobrý, ale je to pěkný.

2 Władek Władek | E-mail | 21. září 2007 v 15:56 | Reagovat

Ładne karabinki, ciekawe kiedy sobie z nich postrzelam :)

3 Petr Tlach Petr Tlach | 21. září 2007 v 16:15 | Reagovat

Paran:

No, ve hrách jako COD na tom nic není, ale sniper v OFP, to je umělec, protože tam mají střely balistiku.

Wladek?

Snad už brzy, uvidím, jak se vše stihne dodělat.

4 Franta Franta | Web | 21. září 2007 v 16:26 | Reagovat

Petr:

Vždydˇ Naše armáda neměla snipery !!! :-(

Ale jinak super práce Petře !!! :-)

5 Petr Tlach Petr Tlach | 21. září 2007 v 17:26 | Reagovat

Franta:

Kdo tu mluvil o sniperech, hlavně ty zase nečteš!!! Německá armáda je taky neměla tehdy, ale optiky na zbraně se dělali z loveckých důvodů, a tak se do armády 100% za války nějaká by dostala, hlavně jsem to udělal, protože kdysi určitá skupinka lidí je chtěla.

6 Franta Franta | Web | 21. září 2007 v 18:13 | Reagovat

Petr:

Ok. Ale jak to myslíš z loveckých důvodů ??? :-O

7 Franta Franta | Web | 21. září 2007 v 18:13 | Reagovat

Myslíš jako pro myslivce ???

8 Waldo Waldo | E-mail | 21. září 2007 v 20:33 | Reagovat

Zdravíčko

Hele kluci,já dělám vojenskou historii,1. a 2.světovou válku, a dovoluji si poznamenat,že na pušku Vz.24 neexistuje optika ani montáž. Když tak koukám na ten obráek Vz.24 s optikou tak si říkám,že je to technicky neproveditelné,protože by klika závěru narážela do optiky.

Jinak se mi váš mod velice líbí.

Hodně štěstí v další práci.

Gefreiter J.W.Slawek

9 petrtlach petrtlach | 21. září 2007 v 21:45 | Reagovat

Waldo:

Zase tak imbecilní nejsem, dělal jsem to protože to několik lidí chtělo, jinak máš pravdu, montovala se na vz33. VZ 33 s optikou užívali za války výsadkáři. Dovoluji si poznamenat. Fotky jsem toho viděl.

10 petrtlach petrtlach | 21. září 2007 v 21:46 | Reagovat

Franta:

Škoda slov, dnes taky lidi chodí na lov zvěře. Myslivci ne, ale na srne se samopalem nepoběžíš či s brokovnicí.

11 petrtlach petrtlach | 21. září 2007 v 21:54 | Reagovat

Waldo:

JEště jedna věc, díky za upozornění, jsem se ještě rozmýšlel, tak jsem to předělal a dostala jí vz.33, protože jsem se kouknul a má to být na té 33, u 24 se jednalo o německou úpravu, kde byla klika jiná.

12 HUMMY HUMMY | 22. září 2007 v 9:28 | Reagovat

Petr Tlach

Hustě chlape jen tak dál! OPRAVDU HUSTÉ

13 vojta vojta | E-mail | Web | 22. září 2007 v 9:56 | Reagovat

juchuu snipeři!!! na ty sem čekáááál!!! jupíííííííííííííííííí!! vypadaj fakt moc pěkně!!!...

PS: má tady někdo prográmek na natáčení??? kdyžtak se ozvěte díky.

14 HUMMY HUMMY | 22. září 2007 v 14:45 | Reagovat

vojta

Já mam FRAPS ale jenom DEMO :-((

15 vojta vojta | Web | 22. září 2007 v 15:39 | Reagovat

HUMMY:

No pokud funguje tak to bůbec nevadí

16 petrtlach petrtlach | 22. září 2007 v 17:53 | Reagovat

demo je jen na 30 sekund a to máš tma ještě nápis fraps.com-

17 HUMMY HUMMY | 22. září 2007 v 19:11 | Reagovat

petrtlach

Ty máš plnou verzi ? ? ?

18 Franta Franta | Web | 22. září 2007 v 19:50 | Reagovat

Hummy:

Si plnou verzi stáhni na stahuj.cz !!!

Vojta:

Pro tebe to platí taky !!! :-)

19 Petr Tlach Petr Tlach | 22. září 2007 v 19:56 | Reagovat

Mám.

20 HUMMY HUMMY | 22. září 2007 v 23:22 | Reagovat

Franta,Petr Tlach

Diky

21 HoRi HoRi | Web | 23. září 2007 v 9:04 | Reagovat

Když už se tu mluví o Fraps; chtěl bych jen podotknout, že se nevyplácí vždy stahovat poslední build dané aplikace - poslední verzí Fraps jsem byl dost zklamán. Když jsem se pokusil natočit nějaké to video tak pokaždé výsledkem byl 3,60GB soubor (bez legrace!) a ještě ke všemu nečitelný. A nebyl jsem sám, u koho se tento problém vyskytl.

Momentálně mám dost starou verzi fraps - sice nemá takové ty vychytávky, jako je přímý přechod do složky s médii nebo výběr formátu screenshotů; ale zato mám neomezené nahrávání a bez reklamy nahoře ;).

Pro příznivce modu mám pozvánku na svůj web (nahoře odkaz), kde se mohou kouknout na video, ve kterém je možné vidět praktické využití čs. jízdy.

22 vojta vojta | Web | 23. září 2007 v 9:47 | Reagovat

no kluciiii budu natacet :-))))

23 Franta Franta | Web | 23. září 2007 v 9:51 | Reagovat

HoRi:

To video je pěkný !!! :-)

Ale má taky své vady :-( : Ten kůnˇnevipadá jako když cválá ale jako když jede !!! (jako normální auto)

                                          A je taky škoda že se tam trošičku seká !!!

24 Petr Tlach Petr Tlach | 23. září 2007 v 10:58 | Reagovat

Franta:

Fraps ti spomaluje PC a o dost znatelně, asi jsi nikdy nic ze hry nenahrával, jak vidím, to samé když děláš screenshot, tak se ti na chvilku zasekne hra.

25 Franta Franta | Web | 23. září 2007 v 11:10 | Reagovat

Petr:

Aha. Já totiž s tím nemám zkušenosti !!! :-(

Ale dík za informaci !!! :-)

26 Franta Franta | Web | 23. září 2007 v 11:30 | Reagovat

Všichni:

Nemáte zájem o modely vojáků předválečné čs armády ??? :-)

27 paran paran | E-mail | 23. září 2007 v 11:55 | Reagovat

To video je pěkný. Ten kůň sice vypadá jako když jede auto, ale v rámci OFP dobrý :-)

Franta: Jaký modely?

28 Franta Franta | Web | 23. září 2007 v 14:47 | Reagovat

paran:

Normální cínový modely čs vojáků v měřítku 1/42 !!!

Pokud bys měl zájem napiš sem tvoje icq nebo mail !!!

29 HoRi HoRi | Web | 23. září 2007 v 17:05 | Reagovat

Ano máte pravdu, že animace toho koně vypadají tak trochu jako když jede auto - v podstatě jsou založeny na animaci jízdy motorky. Ale jak jsem již psal na svém blogu, nejsem patřičně sběhlý v tvorbě animací a není nikdo kdo by mi s takto náročnou animací pohybu pomohl. Ale jak tvrdí paran "v rámci OFP dobrý" přesně potvrzuje to, že na praktické využití to vliv nemá.

30 Franta Franta | Web | 23. září 2007 v 17:59 | Reagovat

HoRi:

Hlavně že tam ta jízda bude !!! :-)

Tamto už je jen detail !!! :-)

31 Patton Patton | E-mail | 23. září 2007 v 19:59 | Reagovat

dne 23 zari v noci byla vyhlasena vseobecna mobilisace CS armady a dnes je tomu 69 let vetsina z vas o tom nevi tak to chci pripomenout

32 Franta Franta | Web | 23. září 2007 v 20:40 | Reagovat

Patton:

Užitečnáí informace Dík !!! :-)

33 DM DM | 23. září 2007 v 22:17 | Reagovat

Česť a sláva vojakom čs armády! :-))

Dobre, že to niekto pripomenul, thnx Patton (aspoň uvidím, či to zajtra v škole dakoho napadne... :-P)

Petr Tlach:

Inak s tými snipermi je to dobrý nápad, pretože každá armáda potrebuje nejakých tých ,,sniperov".

A ten puškohľad dáš teraz na vz 24, alebo vz 33?? Lebo ako sa tam vyššie spomínalo, tak na vz 24 sa optika z technického hľadiska nehodí (nič v zlom, Petr)...

34 DM DM | 23. září 2007 v 22:33 | Reagovat

Nemusíte mi ani vravieť, že naša armáda v medzivojnovom období ostreľovačov nemala, ale dať to do hry je pekné oživenie...

35 Franta Franta | Web | 24. září 2007 v 19:00 | Reagovat

Petr:

Hele Petře mohl bys Hummymu vysvětlit co to byla Hlinkova Garda ???

On to ode mě nějak nepochopil :-(

36 Franta Franta | Web | 24. září 2007 v 19:01 | Reagovat

Ps: Na netu jsi to byl asi líný najít !!! :-(

37 Patton Patton | E-mail | 24. září 2007 v 19:17 | Reagovat

HUMMY: byli to voooooooobrovsky curaci a nackove

38 Franta Franta | Web | 24. září 2007 v 19:33 | Reagovat

Patton:

Tjn !!! :-(

39 HUMMY HUMMY | 25. září 2007 v 7:18 | Reagovat

Patton

Dobrý,rychlí a satručný vysvětlení ...děkuji ! :-D

Petr Tlach

Kdy už konečně bude demo??!

40 paran paran | E-mail | 25. září 2007 v 11:58 | Reagovat

No kdy vydáte tu pěchotu ???

41 Petr Tlach Petr Tlach | 25. září 2007 v 13:07 | Reagovat

Promiňtě, že jsem tu nebyl nějaký ten den, skládal jsem zkoušky z německého jazyka, to víte, vysoká škola, je vysoká škola.

DM:

Dal jsem jí na vz.33, aby nebyly dohady. Ostatně kliky závěru se daly měnit, jak jsem říkal, viděl jsem vz.24 s optikou, ale kliku měla z vz.33, dokonce jsem viděl i někde vz.24, která asi prodělala boje ve Slovenské armádě s klikou od mosina.

Armáda ostřelovače neměla, ostřelovačství se rozvinulo až někde v roce 1942, předtím se jednalo o věc jedinců, proto nemají vojáci, které jsem označil jako ostřelovače (aby člověk pochopil, kdo to vlastně je), ale jak jsem řekl, kdekoliv se mohly objevit exepláře takto upravených zbraní, tak, jak se objevily za války, protože ti co měli zálibu v lovu si je rádi případně poupravili.

Hlavně je to spestření,  aby člověk tam  neběhal jen s puškou, protože to nejsou zrovna rychlopalné zbraně a jakmile člověk má proti sobě více jak 2 vojáky, tak šance je minimální vyváznout. Takhle může člověk někoho dostat na dálku, ale opravdu dálku, protože voják s puškou taky střílí daleko a přesně, mě s puškou v modu šlo trefit maimálně něco okolo 300 metrů, dále je už problém. Musí se vždy počítat, že střela taky nelítá vždy přímo.

Při palbě s kulometu je dobrá vzdálenost 50 - 200 metrů, dále je to problém, tedy pokud se nejedná o statický kulomet a přepnutí na jednotlivé rány.

JEště poznámka, maskovací přehozy SS užívala od roku 1937, jen taková poznámka, kdybych udělal vojáka s maskováním.

HUMMY:

No, byla to dá se říci soukromá armáda tehdejší vládnoucí strany. Přičemž André Hlinka byl kněz, v té době už nežil, takže tím vším co páchali pošpinili jméno, dá se je přirovnat k německým SS, to byla taky dá se říci elita NSDAP.

Paran:

Od soboty jsem neměl čas a od neděle jsem tu nebyl, tak jsem neměl čas se tím zaobírat a podívat se, v jakém stavu vše je.

Franta:

Myslím, že problém něco si najuít nebo přečíst je problém více lidí. ALe nma WIKIPEDII se najde stručně řečeno to to Hlinkova garda je.

42 Franta Franta | Web | 25. září 2007 v 13:48 | Reagovat

paran:

Budeš mít teda zájem ??? :-O

43 Franta Franta | Web | 25. září 2007 v 14:18 | Reagovat

Petr:

Jj už je to tak . Já vím !!! :-)

44 HUMMY HUMMY | 25. září 2007 v 21:33 | Reagovat

Petr Tlac

Hodně štěstí se školou ale ...--BUDE UŽ TO DEMO KONEČNĚ ?????????????

Já se strrrsšně těšim na OA vz.30!!!!!A na TO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

45 Petr Tlach Petr Tlach | 25. září 2007 v 21:37 | Reagovat

HUMMY:

No, uvidím, dnes jsem zase postoupil, jsem něco přidělal do modu. uvidíme, co ještě dopatlám, snad do konce týdne se mrknu na houfnici. Na to demo se mrknu, záleží na náladě.

46 LGD-Cheyen LGD-Cheyen | 21. února 2008 v 11:21 | Reagovat

No diky s 98k odprasknu pak zajcu v ofp.

47 LGD-cheyen LGD-cheyen | 26. června 2008 v 13:25 | Reagovat

Kdy to bude v armě?

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama