Práce na modifikaci pro ArmA

15. října 2007 v 23:38 | Petr Tlach
Tak jsem myslel, že si v brzké době koupím procesor, ale vynechala mi DVD mechanika, takže si budu muset koupit novou. Procesor mám 1.56 Gb, což je žalostně málo. Chci si koupit 3 GB procesor, rám mám 1024,takže po změně procesoru by měla jít ArmA na požadované úrovni. Zatím se musíte spokojit s nekvalitními snímky.

Zatím mám problémy, a to, když dám definici jako Car, tak mi OA padá, když definuji model jako tank, tak funguje, takže bude něco s konfiguračním souborem či co, ale podobné je to i v OFP, tam udělám lody, aby šel stín a OFP padá, takže v OFP jsou zatím modely bez stínů. Pro ArmA modely ještě musím napsat efekty - odlesky, normálové textury. Dnes to ještě několikráte zkusím, tak uvidím, jak to dopadne. Pokud si všimnete, tak nepřesné dosazení kol na vozovku způsobuje právě ten rodíl mezi definicí car a tank. Kdyby někdo měl radu, tak ať poradá, je to konfiguračním souborem. V ArmA modely díky lepšímu nasvětlení vyniknou více.

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 vojta vojta | 16. října 2007 v 6:50 | Reagovat

jooooo.... jen tak dal... jen tak dal...

2 Franta Franta | Web | 16. října 2007 v 7:09 | Reagovat

Petr :

Úchvatné !!! :-)

Jen tak dále !!!

3 Petr Tlach Petr Tlach | 16. října 2007 v 7:36 | Reagovat

vojta, Franta:

Díky, jen mě serou, když to takto řeknu nějaké problémy, o kterých jsem psal. Jinak se jedná o model do OFP, ale má detailnější kulomety.

4 jagy jagy | 16. října 2007 v 11:24 | Reagovat

Mas hodne zajimavy procesor...

5 Franta Franta | Web | 16. října 2007 v 14:08 | Reagovat

Petr :

A co optika ?

Už jsi ji vyřešil ??? :o)

6 Petr Tlach Petr Tlach | 16. října 2007 v 14:54 | Reagovat

jagy:

Taky si říkám, docela se i divím, že jsem to rozjel, jak říkám, chci koupit nový.

7 HUMMY HUMMY | 16. října 2007 v 15:36 | Reagovat

Petr Tlach

Jo oo to je hezký i když je to pro ARMA která by mi mimochdem nešla ;-) (špatná graf karta i paměť procák dobr, 2.4 nebo 2.5 myslím )

8 Petr Tlach Petr Tlach | 16. října 2007 v 15:50 | Reagovat

HUMMY:

Znám také hráče, kteří nehrají, protože si koupili ArmA a zjistili, že jim to nebude fungovat, to je nadšení potom. Pro ArmA a OFP není v modelech skoro žádný rozdíl. Pro ArmA se přidávají ještě textury odlesku a normálové mapy, zde na těch dvou obrázcích to ještě nemám, protože cfg materials teprve píši, ale i kdyby, tak by to nešlo vidět, protože mám slabý procesor..Kartu mám 128, takže taky minimum, někdy se stane, že sběrnice se zaplní,t ak to tvrá dlouho, než se vše vykreslí.

9 Pochyst Pochyst | 16. října 2007 v 17:11 | Reagovat

Jo!!!

I. republika v odpovídajícím hávu... modely cos měl do OFP bych nijak zvlášť nepředělával... myslím tím ponechat polycount jak byl... pak se může mod uplatnit ve velké míře v MP, a většina vlastně ani SP narozdíl od OFP nehraje, já také ne, protože co si budeme nalhávat... jediné co je fakt super, je hraní po netu. Aspoň já to tak vnímám... hrát coop je bomba! (vcelku:-p)

PS: tvá deska má soket A?

10 Petr Tlach Petr Tlach | 16. října 2007 v 18:18 | Reagovat

Pochyst:

Njn, asi to dopadne jako Vietcong, ArmA bude na MP a OFP na SP, jak tak usuzuji. Tohle je přesněji slovenská verze Oa vz.30, ale jak říkám, ještě jsem nepřišel na chybku, proč to padá.

11 Selina Ulm Selina Ulm | E-mail | Web | 5. února 2011 v 17:14 | Reagovat

I personally suggest Hostgator for webhosting. They are truly professional, support staff is perfect and uptime very good. Go to hostgator_dot_com and use "onecentcoupons" voucher code. You get first month just for free which is nice.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama