Lo vz.36 E v ArmA

26. listopadu 2007 v 22:54 | Petr Tlach
Předem bych se chtěl omluvit, blog měl asi dnes nějaké výpadky, tak jsem přišel o jeden článek, tak ho píši znovu. Jedná se o objekt vz.36 typ E, kterého existují jen dva kusy, a to na jihu Moravy. Ani jeden není identický. Každá oblast je charakteristická právě tím, že lo vypadají trochu jinak, dle stavitele. U Lo vz.36 ještě zůstanu a dodělám zbylé dva druhy, které jsem ještě viděl, možná tři, jeden C v atipickém provedení.
V ArmA vypadají pevnosti pěkně, možná se v ArmA soustředím hlavně na boje v opevnění, což by někteří asi uvítali. ArmA je velká lahůdka pro grafiky. Hodně lidí co dělali pro OFP a utekli rychle k ArmA, tak s ArmA skončili, protože je nechytnula. Škoda, že neumím ostrovy.

Kombinace mapy a modelů není špatná. Ostatně si teď dávám pozor a píši named propertis, aby bylo možné modely užít na mapě, pro OFP verzi dojde k nápravě. U ArmA je to spíše nunost, aby model kopíroval terén, protože při zadání v oxygenu aby kopíroval terén se chová jak potřebuji, ale nezobrazuje textury, ale to jak u čeho, brána ippen, protitankový práh a hraniční sloup ano.
Pro ArmA vlastně začínám na novo, protože to co jsem měl předtím jsem smazal omylem při změně počítače, ale OFP verze ippenky a protitankového prahu zůstává, takže no problém vše napravit.
Tím, že teď dělám nějaké ty ArmA modely OFP nezahazuji a dle času dodělám co je třeba, to se nebojte, protože na dodělání je toho hodně. Pro ArmA jsem potřeboval něco udělat, aby se neříkalo, že ukazujeme jen rendery či, že jsme mrtví. Na ArmA modelech se zároveň trochu učím, takže bunkry jsou pro začátek nejlepší. Ten tank to byla chuťovka, ale povedlo se, teď u mám takovou svojí šablonu, jak udělat tank a napsat konfigurační soubor.
Jaká je rozdíl mezi addony pro OFP a ArmA co děláme? Jsem se rozhodnul, že pro ArmA budou mít specifický název CSA38_ a něco, to proto, aby nedocházelo k omylnému přepisování souborů a lidi pak neměli zmatek a zlost na mě. Pro mě je to taky jednodušší, protože mám v buldozeru přehled. Já raději modely importuji do starého oxygenu, a pak do nového. Měl jsem totiž nějaké problémy s importem, ještě nemám 100% zvládnuté nastavení.
Pohyb po objektech pro ArmA je stížen faktem, že v ArmA už nejde procházet zdí, takže to někdy je dobré někdy oproti OFP ne. V ArmA tedy půjde o to být hlavně v bunkru a bránit se. Kdyby byla mapa, tak tato pevnůstka se hodí na ochranu mostu. Třístřílnové bych užil na ochranu nějakého údolí a dvoustřílnové na ochranu komunikací.
Příště bych se měl podívat na Tk vz.24 pro ArmA, abych si bunkry mohl konečně vyzkoušet v plné síle. Pro OFP jsem taky začínal bunkry vz.36. Třístřílnový bunkr vz.36 byl můj první addon pro OFP. Tasi si tehdy myslel, že jsem ho poskládat z boxů, ale nebylo tomu tak. K oxygenu mě dotáhnul právě Tasi a blahé paměti Lizo ještě poradil pár věcí.
Pokud jde o jednotky Freikorps, tal Farmr něco zkouší, tak jsem zvědavý, dnes jsem neměl čas, aby mi je poslal, ale snad zítra.

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Franta Franta | Web | 27. listopadu 2007 v 13:52 | Reagovat

Petr :

Zajímavé...Super !!! :o)

Jsem rád že pokračuješ takovým rychlím temepm !!! :-)

Jen tak dále...

2 Franta Franta | Web | 27. listopadu 2007 v 13:53 | Reagovat

Ps :

Je tenhle objekt podle skutečnosti ?

3 HUMMY HUMMY | 27. listopadu 2007 v 15:43 | Reagovat

No je to dost hustý já si asi někde seženu Arma

...

Jo to já umim akorát ostrov udělat (jako kus země podobnej Desrt Islandu)

a maximálno otexturovat pač Sumrak nevydal další tutoriali :-)

4 HUMMY HUMMY | 27. listopadu 2007 v 18:37 | Reagovat

nevíte prosímvás o nějakém ostrově s trávou pro OFP ???????

5 Franta Franta | Web | 27. listopadu 2007 v 19:25 | Reagovat

Hummy :

Proč si nevytvoříš ?

6 Petr Tlach Petr Tlach | 28. listopadu 2007 v 7:08 | Reagovat

HUMMY¨:

To bz jsi chtěl moc, protože se pak OFP seká, nějaká tráva je na ostrově od I44 a třeba ostrov Drago.

7 HUMMY HUMMY | 28. listopadu 2007 v 14:30 | Reagovat

Franta

¨pač nevim jak se na něj dávaj silnice baráčky atd.

8 HUMMY HUMMY | 28. listopadu 2007 v 14:45 | Reagovat

Petr Tlach

OK

Franta

nevim jak na něj dát baráky silnice stromi atd.

9 Petr Tlach Petr Tlach | 28. listopadu 2007 v 14:55 | Reagovat

HUMMY:

A v čem jsi to dělal? WRP Edit umím i já, tedy přidávat baráčky a podobně, proto jsem říkal,že uvažuji urpavit everon s bunkry a vyměnit cedule případně dorpavní značky přerovnat na levou stranu.

10 Sumrak Sumrak | Web | 28. listopadu 2007 v 19:41 | Reagovat

Petr Tlach:

Myslím, že je to celkem škoda, pro takovýhle mód upravovat Everon. Ty bunkry přímo lákají k vytvoření vlastní krajiny, nebo krajiny, která by měla nějaký základ leteckého snímku někde na našich hranicích kde jsou bunkry.

Já dělám ostrovy rád, ve visitoru pro ofp umím, zkouším i pro armu, ale tam zatím bez výsledků, protože mi padá buldozer. Možná bych i pomohl, ale těžko říct, kdy, mám spoustu práce na Nightstalkers II a na FiS. A málo času. :(

HUMMY:

Njn WRPedit tutoriál, už to asi přepíšu na visitora, WRPedit není zrovna pohodlný editor :D

11 Sumrak Sumrak | Web | 28. listopadu 2007 v 22:05 | Reagovat

Sakra, nějak je ten blog.cz přetíženej, neodeslalo mi to zprávu.

Petr Tlach:

Pro takovýhle mód by se úplně hodil vlastní ostrov, ty pevnosti přímo vybízej k vytvoření krajiny a zasazení do ní, myslím, že je škoda je hodit na everon. Nějaká ty údolí a všechno zasazené do podhorské krajiny. Já bych možná mohl pomoci, ve visitoru pro ofp umím, pro armu se učím. Ale nevím jak to bude s časem. Dělám na Nightstalkers II a ještě ostrov pro FiS. A ještě k tomu nemám moc času na práci vůbec :(

HUMMY:

Njn WRPEdit tutoriál, asi ho přepíšu na visitor tutoriál, páč visitor je ohodně lepší :)

12 Petr Tlach Petr Tlach | 28. listopadu 2007 v 22:33 | Reagovat

Sumrak:

  Láká to k nové mapě. Hlavně bunkry vz.36 jsem dnes pro OFP upravil a jeden ještě urpavuji, protože jsem na něco vzla něco z ArmA modelů. Jinak, já bydlím u hranice. 6 km Polsko, 13 km Německo a kilometr ode mne bunkry. Jinak o tvém projektu vím je to náročné,h alvně vím, že lidís chutí do práce je málo. Chce to ostrov pro ArmA i OFP. Na skladě mám jen ostrov od modu Září 1939, ale je to spíše placka s málo stromy. Je to na tobě, jak budeš chtít. Apophis kdysi sliboval ostrov, Aplha 007 taky a nikdy jsme se ho nedoškali, Apophis dokonce dostal ode mne podklady.

13 Petr Tlach Petr Tlach | 28. listopadu 2007 v 22:34 | Reagovat

To to? Jejh, ten článke jsme psal já, ale přeskočilo mi to řádek s jménem.

14 Petr Tlach Petr Tlach | 28. listopadu 2007 v 22:34 | Reagovat

Sumrak:

Ale odeslalo, ale blog zlobí a zprávy se objevují o něco později,

15 vojta vojta | 29. listopadu 2007 v 6:07 | Reagovat

Nádherná práce.... škoda že nemám armeda asi jsi ho seženu..

16 vojta vojta | 29. listopadu 2007 v 6:08 | Reagovat

Petr Tlach:

Tak co už jsi O.K nebo pořád K.O :-)

17 HUMMY HUMMY | 29. listopadu 2007 v 7:07 | Reagovat

Sumrak

To by bylo SUPER !

18 HUMMY HUMMY | 29. listopadu 2007 v 7:08 | Reagovat

Sumrak

To by bylo SUPER mít tutoriál na VISITORA !

19 Tom King Tom King | 29. listopadu 2007 v 19:27 | Reagovat

To teda sohulasím s HUMMYm...Kdyby měl Mód svůj ostrov tak by to byl nejleší mód pro ArmA a OFp na světě...A chci se zeptat jak to vypadá s tím opancéřovaným vlakem...???Někde jsi o tom psal ale jinak ani zmínka...

20 paran paran | E-mail | Web | 29. listopadu 2007 v 19:30 | Reagovat

Čau mrkněte se prosím na můj blog. Mám tam otázku na vás všechny.

21 Petr Tlach Petr Tlach | 30. listopadu 2007 v 10:53 | Reagovat

Tom King:

Mluvil jsem o dresíně. Mám jí rozdělanou,a le čas na to nemáma hlavně asi to nebudu dodělávat, protože není ten ostrov.

22 Sumrak Sumrak | Web | 30. listopadu 2007 v 20:15 | Reagovat

Petr Tlach:

S tím ostrovem, uvidím jak na tom budu. Je to zajímavá výzva přeci jen. Pro mě by byl asi hlavní aspekt velikost. Já si to ještě nechám projít hlavou a pak tě kontaktuji ;)

HUMMY:

Snad se dočkáš :-)

23 Patton Patton | E-mail | 1. prosince 2007 v 20:24 | Reagovat

Tak sem si objednal pevnostni kalendar 2008 a  ukradene pevnosti tak se te tesim jak si prohlidnu foto lo treba jeste v bedneni

24 Dave Dave | E-mail | 2. prosince 2007 v 8:24 | Reagovat

Zkusil jsem mapu Ardennes 1.1 do OPF a fakt super!! Chtělo by to lomené objekty A vz 37.....

25 pala pala | E-mail | 2. prosince 2007 v 11:38 | Reagovat

Ahoj, prilis tomu nerozumim, muzete mi prosim nekdo vysvetlit kde se ty objekty daji stahnout a jak pridat do OFP nebo ArmA?

26 Petr Tlach Petr Tlach | E-mail | Web | 2. prosince 2007 v 14:25 | Reagovat

Patton:

Ukradené pevnosti jsou dobrá knížka, dobové fotografie pohromadě, jinak na bunkrech.cz se dají dohledat taky, ale lepší takto.

Dave:

Lomené řopíky patří do atypických, atypický v tom balíku je jen jediný, ale né lomenný. Ono taky jsem moc nepočítal s terénními nerovnostmi většího rázu, což v OFP jsou přímo extrémní rozdíly oproti reálitě, ale snad je někdy zpětně přidám. ´

Jinak pro OFP jsou bunkry vz.36 orpavené, takže je tam A, B, C a E typ, žádná vstupní šachta, protože to někdy dělalo problémy.

pala:

Do ArmA nijak, protože pro ArmA jsme ještě nic nevydali. ArmA je nová hra, která s sebou nese i novinky po stránce grafiky. Nástroje, tedy funkční pro ArmA vyšly teprve nedávano a na bunkrech pro ArmA se začalo teprve dělat. Jinak pro OFP to najdeš na oficiálních stránkách WWIICZ studia:

http://wwiicz.bigames.info/

Sumrak:

Mě tot aky lákalo, ale nebyl nikdy čas se učit ostrovy, nemohu přeci sám dělat totálně vše. Nechám tio na tobě, jak budeš chtít, ono taky vymyslet novinky je super věc, tedy bunkry s podzemím, to bych ti vysvětlil, jak je to myšleno.

27 Tom King Tom King | 2. prosince 2007 v 14:33 | Reagovat

pala:

Zatím nejde stáhnout nic pro Arma ale pro OFP jsou vydány betaverze 3 LO

28 Petr Tlach Petr Tlach | E-mail | Web | 2. prosince 2007 v 15:08 | Reagovat

Tom King:

3 ?? Tak to jsi někde zaspal, protože jsme vydali 2 vz.36 a 14 Lo vz.37, a to všechny typy, které byly, když nepočítám atypická provedení. Jediný atypický v balíku je Lo vz.37 A Z1, který stojí v Sázené.

http://www.acsr.armastudios.info/ACSR39_OBJECST.zip

29 pala pala | E-mail | 2. prosince 2007 v 17:09 | Reagovat

Petr Tlach:

Díky moc, jdu se do toho ponořit, fakt dobrý počin!

30 Tom King Tom King | 2. prosince 2007 v 19:37 | Reagovat

Petr Tlach:No už dlouho jsem ty bunkry neviděl...hraju už jen ArmA tak jsem to zapoměl...srry

31 Franta Franta | Web | 2. prosince 2007 v 21:13 | Reagovat

@ Petr tlach :

Byli všechny podbradníky na 32ky z jedný a stejný kůže ?

32 Franta Franta | Web | 2. prosince 2007 v 21:13 | Reagovat

:-)

33 Petr Tlach Petr Tlach | 2. prosince 2007 v 21:21 | Reagovat

Franta:

A co sis myslel? Že byly ze dřeva? Někdy máš dost stupidní otázky, protože vše bylo, stejně jako dnes, přesně normované. Jinak bacha, existují poválečné úpravy helem vz.32, ty nemají rozdvojení na bradu.

Pokud tě trápí barva kůže, tak záleží co na kůži působilo, zda olej, vzduch, voda, světlo, a další vlivy.

Tom King.

Dle mého je ArmA celá jedna velká sračka až na rozšíření grafických možností pro 3d grafiky. Jinak je to horší OFP. Na OFP už všichni serou, proto jsem se pustil do ArmA modelů, hlavně jsem si chtěl vyzkoušet editaci tam, protože v ArmA2 to bude dost podobné.

34 HUMMY HUMMY | 2. prosince 2007 v 21:30 | Reagovat

Petr Tlach

Tak to sou dost vostrý slova "sračka" :-) co by na to řekli její fandové :-D (já nic pač sem to nehrál)

35 Petr Tlach Petr Tlach | E-mail | Web | 2. prosince 2007 v 21:55 | Reagovat

HUMMY:

Ti co hráli OFP, tak fandí jen MP hraní, jinak ti co OFP nehráli říkají jaké je to úžasné, takhle ti to řeknu, protože nepoznali OFP. ArmA je OFP s vylepšenou grafikou, ale podělanou hratelností, hnusné zvuky...vše je v Aj, tedy v SP misích a kampani, prostě se jedna  o zklamání pro všechny. Celá hra je udělána na principu jako modifikace, tedy vše je v addons, addons jsou přídavky, ale v ArmA to přídavky nejsou, ale jsou to rovnou hlavní věci. Tím chci říci, že není centrální soubor s 3d modely a texturama jako v OFP.

Ve Score měla ArmA 62%. Je to z toho důvodu, že tam jsou lidi co OFp hráli, testovali a zkoušeli i mise pro OFp. Ti co dávají více jak 70% OFP nehráli a srovnávají to s jinou hrou, třeba CoD4.

36 Dave Dave | E-mail | 3. prosince 2007 v 9:10 | Reagovat

Ale pánové nedohadujte se! Pro mne je ten to mod fakt super už jen proto, že jsem měl vpronajmu objekt LO A vz 37 180 od Armady České republiky v užívaní nekolik let. Tak je pro mne váš mod důležití už proto, že jsem fanda do fortifikace.... A VEŠE PRÁCE JE NÁDHERNA, AŤ UŽ BUDE MOD PRO OPF ČI ARMU......

37 Petr Tlach Petr Tlach | 3. prosince 2007 v 12:05 | Reagovat

Dave:

Já se nehádám, jen upřesňuji. Pro OFP je mod už funkční, bez problémů, jen chybí nějaké jednotky ještě. Dost často mi někteří lidé hlásí, že v OFP verzi jsou ty a ty chyby, ale často se jedná o chyby se špatným užíváním modu či chyba hry, tedy engine, jako je možné procházení zdí a další věci.

38 Pikus Pikus | 9. prosince 2007 v 9:30 | Reagovat

HUMMMY: Jak tam dát silnice, to nevím. Ale jestli chceš říct, jak udělat stromy, baráky a lesy v ofp, tak bych ti trochu mohl poradit. V tom WRPeditu si připrav nějakou zemi a pak jako v editoru v ofp. Dvakrát někam klikneš, a objeví se ti tabulka, kde si můžeš vybrat, co chceš za objekt a jak ho chceš natočit. To jest vše. Ale takle udělat nějakej ostrov, je docela makačka...

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama