DEMO PRO OFP

26. prosince 2007 v 22:19 | Petr Tlach
Tak jsem si dal dnes 4 hodiny práce, abych vám to uploadoval. Bude to tam 21 dní. Je to na 4 části a je to v raru, pohromadě budete mít mod až po rozbalení. Složky missions a wwiicz nakopírujte do své složky Operation flashpoint. Mod se pak spouští přes wwiicz.ink. Pokud tedy ovšem jste nechali původní směr uložení C:Program FilesCodemastersOperation Flashpoint

PART 1
PART 2
PART 3
PART 4

Pokud jde o další práci na modu, tak pracuji na modernizaci modelu LT vz.38, protože je starý rok a 3 měsíce. Byl to vlastně první model z cinemy do OFP co jsem dělal. Dále dodělávám textury na LT vz.34. Jinak do dema jsem dal tč vz.33, lt-40 a lt vz.35 v nových odstínech.

Jinak mod není kompatibilní s věcma doposud vydanýma nebo co jsem kde komu posílal do tohoto týdne. Tady jsem raději připojil názornou ukázku struktury. Verzi OFP to chce 1.96.
Požadavky na OFP resistance:
256 Ram, 32 bitová grafická karta, procsor 0,7 gb To jsou požadavky na spuštění resistance, takže pokud jde o mod, tak počítejte 2x až 3x více, protože klasické OFP má modely zjednodušené a navíc mod má některé efekty. Testováno na:
1) Procesor 1,6 gb , grafická karta FX 5500 128 mb, ram 1024 mb
2) Procesor 3 gb , grafická karta ATI x700 128 mb, ram 1024 mb
3) Procesor 1,7 gb , grafická karta 256 mb, ram 640 mb


KDO TAM BUDE MÍT NĚCO JINÉHO V MODU NENÍ
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Petr Tlach Petr Tlach | 26. prosince 2007 v 23:53 | Reagovat

Franta:

Do, měl by jsi si udělat pořádek v OFP...Dave nic neříkal a hlavně co by tam chýbělo, protože jsem vynechal jen věci, které jsem vůbec neužil..Hlavně nezapomeň že ty máš nějaké starší verze některých věcí.

2 Patton Patton | 27. prosince 2007 v 0:32 | Reagovat

diky diky diky

dneska asi jen tak nepudu spat

3 Patton Patton | 27. prosince 2007 v 1:48 | Reagovat

zdar hele kdyz to skopiruju do slozky s opf tak to pustim pres ten wwiicz.ink a otevre se mi normalni flahpoint a nic z modu tam nikde neni tak sem to nakopiroval potom slozky addons do addons a kdyz si tam neco v editoru dam tak mi to vypne hru a napise Invalid crew WW2CZ........ co stim poradte nekdo pls

4 Dave Dave | E-mail | Web | 27. prosince 2007 v 3:50 | Reagovat

Tak pánové na webu jsou další obr. z dema..... Jsou dost ostré než ve hre OFP..

5 Petr Tlach Petr Tlach | 27. prosince 2007 v 9:31 | Reagovat

Patton:

Heh....Tak bude někde bota...hele, zkus to znovarozbalit, protože tohle se mi nezdá, snad Tasi brzy udělá ten jeden kus. Jinka máš OFP v

"C:\Program Files\Codemasters\Operation Flashpoint\ ??

  Spíše mi připadá, že ti tam něco chybí, protože ty crew tam jsou..To, že to jde vím od Hummyho, protože ten měl ze začátku taky problém, ale nakonec mu to šlo....Pokud jde o některé pády, tak pokud to spouštíš přes klasické OFP, tak tam mlůže být problém, protože hlavní kofigurační soubor některé věci upravuje....

6 HUMMY HUMMY | 27. prosince 2007 v 11:10 | Reagovat

Fak hustý ...tohle sem chtěl

7 Petr Tlach Petr Tlach | 27. prosince 2007 v 11:35 | Reagovat

Taková poznámka..pokud jde o čísla na čs. tancích lt vz.35 a oa vz30 či tč vz.33 tak by se měla čísla nahazovat spíše v rámci existujících čísel dle skutečnosti.

8 OFranke OFranke | 27. prosince 2007 v 12:00 | Reagovat
9 xpa xpa | 27. prosince 2007 v 12:09 | Reagovat

Thanks OFranke! :)

Waiting for Part 3 i 4 ;)

10 Patton Patton | 27. prosince 2007 v 15:14 | Reagovat

a myse my taky nejdou a jakou ma cestu ten soubor ink ten muj ma OPFresistance.exe neni to spatne a mam takovej pocit ze mi chyby treba addon oa vz.30 a taky jezdectvo a taky lk vz.26 pro LO

11 Petr Tlach Petr Tlach | 27. prosince 2007 v 16:14 | Reagovat

Patton:

Co by jezdectvo dělalo v demu, to tam je..spíše jsi to nainstaloval blbě!! Nahoře je to popsané jak pro trotli...Hummy měl ten problém taky, dokud nezjistil, že to blbě umístil...tady snad neumíte číst či co!!!

Když OFP nemáš :\Program Files\Codemasters\Operation Flashpoint\

tak se to spouští jinak, to si musíš vytvořit svého vlastního zástupce ke spuštění!!!!

12 Tom King Tom King | 27. prosince 2007 v 16:48 | Reagovat

Tak jsem dnes začal s testováním modu a našel jsem už i pár chybyček které musíte na 100% opravit.

U ČS nakladního auta Praga jsou obráceny světla směrem do zadu takže při tmě vám to akorát svítí do očí a nic pak nevidíte.

Dále pak u jednoho z TO myslím že je to ten typ co mám pouze dva zvony tak tam se špatně zobrazuje textura u jedné vchodové střílny je tm dopst vydět žlutý rys a vnitřek je černý.Mím PC to určitě není mám úplně nový počítač a OFP jsem instaloval znovu takže žádné další Addony se do toho necpou.

A dále pak mám další problém ale to nevím čím to je nespouští se mi intra i misí od Petra.Napíše to chybu s že mi něco chybí od BIS a to mám úplně vše nově instalováno a mám originál hru...potřebuju snad nějaký Patch nebo jak mám teto problém vyřešit...ve hře jsem našel spoustu dalších much ale s těmi asi nic udělat nepůjde jako třeba že voják u TK vz.37 sedí u kulometu o 15 cm dále a není úplně u kulometu.

A ještě bych se chtěl zeptat vše jsem udělal tak jak se má nainstalovat a jak to poznám že je to správně budu v halvním menu intro s AČSR a nebo jak???

Toho zástupce mám udělaného a do cíle jsem zadal wwiicz.ink takže by to mělo být v poho...

13 Petr Tlach Petr Tlach | 27. prosince 2007 v 17:33 | Reagovat

Tom King

Ty dokážeš člověka jen nasrat. BIS je věcí tvého OFP né mého modu. Pokud jde o kulomety, nejsem animátor a je to děláno kompromisem, pokud míníš mít ohledně toho keci, tak udělej animace kulometčíka přímo pro ten kulomet. Menu poznáš, není to menu jako v OFP a jasně jsem tady menu prezentoval jak vypadá...

Ty světla to jsem si nevšimnul, to se napraví,.

Franta:

Když to neumíš nainstalovat tak se nediv!!!

14 Petr Tlach Petr Tlach | 27. prosince 2007 v 17:36 | Reagovat

Tom King:

Pokud jd eos třílnu u vchodu je normální,t akže klidni hormon..ty kraje jsou světleší, a proš by neměli být? Když stéká zkondenzovaná či deš´tová voda, teče po okrajích a né do středu..navíc střílny nikdy nebyl kovem hned na kraj, ale vsazeny více do betonu.

15 Patton Patton | 27. prosince 2007 v 17:52 | Reagovat

jak rikas tak tam mam presne  opf nainstalovanej i mod je ve slozce opf ted sem to udelal ze cast se mi uz zobrazuje ale dalsi cast zmyzela ale mise furt nejdou vzdycky chybi nejakej doplnek

16 Patton Patton | 27. prosince 2007 v 17:56 | Reagovat

"C:\Program Files\Codemasters\Operation Flashpoint\FLASHPOINTRESISTANCE.EXE"  -nosplash -nomap -mod=WWIICZ co to znamena neni to spatne takle mam nastavenej ten ink

17 Tom King Tom King | 27. prosince 2007 v 17:58 | Reagovat

Petr Tlach:

Petře já tě nechi nasrat jen ti chci pomoct.To ty se pořád s něčím pipláš což je dobře a já ti chci jen pomoct obejvit mouchy o kterých nevíš nic víc v tom nehledej juknu na ty intra a pak se ještě ozvu ale jinak se mi to moc líbí hlavně ty TO a LO a všechno ostatní ale tohle je postě paráda...

18 Tom King Tom King | 27. prosince 2007 v 17:59 | Reagovat

Petr Tlach:

A pokud jde o ty kulomety jsem nevěděl ale myslel jsemže je jde nějak posunout více dopředu...ted už vím když to říkáš ty že to nejde já nejsem expert takže ok...

19 HoRi HoRi | Web | 27. prosince 2007 v 18:07 | Reagovat

Vážení, opravdu si myslím že kritika na Petrovu hlavu není na místě. Furt se Vám něco nelíbí a pořád si stěžujete, že mod nejde spustit. Nic proti, ale Petr Vám napsal readme a bugreport jak kráva, a já tvrdím že sotva polovina z vás ho četla. Vono je někdy lepší více číst a míň kecat.

Děláme pro Vás mod již dost dlouho, furt do nás tlačíte hláškami "Kdy bude konečně demooo!!!" a když Vám něco kloudného nabídneme, tak sotva poděkujete a hned si na něco stěžujete. Nechováte se tak trochu nevděčně?

P.S.: Vytvořil jsem video, odkaz je na mym blogu a BIS forech.

20 Dave Dave | E-mail | Web | 27. prosince 2007 v 19:45 | Reagovat

Franta a spol: Nevím co vám na modu nejde, mně vše beží v pohodě aš na malé chybyček u addonu: světla (81mm Minomet wz 31, ckm vz 30, Praga RV a OA vz 30 Tatra).!! Jinak super mod!! Nemáte právo na PETRA a TÝM z WWIICZ nadávat, nějak se čertit!!! Můžete být rádi, že mod ( demo ) je nasvětě a můžete děkovat... Více můj web..

21 Patton Patton | 27. prosince 2007 v 20:20 | Reagovat

dave: tak mi sem pls skopiruj z toho wwii.ink

Cíl:

Spustit v:

protoze sem kuli tomu cejej opf platinum preinstaloval a furt to samy a OPF mam tam kam se standartne instaluje

Diky

22 Petr Tlach Petr Tlach | 27. prosince 2007 v 20:29 | Reagovat

Tom King:

Pomoct? Spíše asi neznáš OFP, hodně chyb je spojeno s omezením hry. Jinak posunout ano,a le zase by jsi měl vojáka v kulometu. Jinak OFP někdy dělá chybu tu, že vypíše bezdůvodně hlášku, že něco chybí, a to z toho důvodu, že může addon chybět v hlavičce mise, ale jinak tam je...tato chyba je v demu u inter v menu, jinak nikde jinde v tom demu...ty intra totiž musím udělat nová, zatím tam jsou jen konvertovaná, až na to první.

Jinak v demu je bugreport, napsal jsem tam jen některé dotazy co byste mohli mít...

Franta:

JASNĚ JSEM ŘEKL, ŽE VŠECHNY INFORMACE VYPISUJI, TAK MI DEJ S TĚMA SVÝMA KRAVINAMA POKOJ.

HoRi:

Jsem ti říkal, to očekávám, takové připomínky, hlavně takové ty keci ohledně animací a věcí co v OFP nejdou nebo jdou, ale složitě skriptovaně.

Patton:

No, no,v e vlastnsotech toho to je, protože jsem to psal já, ale jde o to, zda máš takto nastavený OFP, zda ho máš v té složce. Víše je obrázek jak to tam nakopírovat. JInak s tím,že ti něco chybí je to divný... ještě dám menu, jak vůbec vypadá, i kdyžjsem ho tu ukazoval...

23 Petr Tlach Petr Tlach | 27. prosince 2007 v 20:31 | Reagovat

Jinak...za polské addony neručím já, ale mod Září 1939, tak bacha na to!!! A u Tatry nejdou optiky, protože to nejde..

24 Petr Tlach Petr Tlach | 27. prosince 2007 v 20:35 | Reagovat

Patton:

No "standartně instaluje", spíše záleží kdo to vydal...Protože jsem jasně řekl, že jsou i jiné možnosti, někdo má gameword, jiný bohemia interactive a jiná třeba operationflashpoint místo operation flashpoint, ale to jsou "anomálie", tak si zkontroluj cestu né v tom wwiicz.ink, ale v umístěné OFP, protože dle toho to napravíš.

25 Petr Tlach Petr Tlach | 27. prosince 2007 v 20:45 | Reagovat

PS: Ty světla jsem opravit, to byla moje nepozornost, přetočené 4 body v memory lodu...

Dave:

Minomet svítí? No, tak to budu muset najít jejich konfigurační soubor a tam to vypnout...někdy tyhle kraviny dělají problémy.

26 Dave Dave | E-mail | Web | 27. prosince 2007 v 20:48 | Reagovat

Patton: Dej na můj mai-l kontakt ICQ a pošlu ti foto návod

27 Petr Tlach Petr Tlach | 27. prosince 2007 v 20:50 | Reagovat

JO POZNÁMKA, TAKOVÁ TVRDÁ!!! ROZBALUJE SE TO PŘES RAR NEBO ALZIP, NÉ TOTALCOMMANDER, SOUBORY JSOU RAREM ROZDĚLNÉ, TAK S TÍM MŮŽETE MÍT PROBLÉMY..

28 xpa xpa | 27. prosince 2007 v 21:18 | Reagovat

What about faster server for part3? :( I have downloaded Part 1,2 and 4, but Part3 is going so slow from czech server (4-7 kb\s = 7-8 h for one part) and I just cant wait another night for have it downloaded ("must play before 2008! must play before 2008! must play before 2008!" ;) ). Maybe, just upload it to Rapidshare or Sendspace. Just Part3 (Part 1,2 and 4 are mirrored already by OFranke), please. :(

29 Petr Tlach Petr Tlach | 27. prosince 2007 v 21:19 | Reagovat

Poznámka, když jen nakopírujete addony, tak to bis resistance vám naskočit může, když ale máte vše co tam je, tak problémy nebudou.

30 Petr Tlach Petr Tlach | 27. prosince 2007 v 22:01 | Reagovat

xpa:

OK..Tasi prepare EU download...this download its czech...

31 HUMMY HUMMY | 27. prosince 2007 v 22:12 | Reagovat

Lidi vi jste lami ...ti co si to neumí nainstalovat! je to tak jednoduchý malý díťě by na to přišlo docela snadno !!!!

za 1) potřebujete Total commander

za 2) vytvořte si nějakou složku a dejte jí jméno třeba MOD

za 3) otevřete složku part1.rar a vše co v ní je ( ACSR38MOD_DEMO ) nakopírujte do naší složky mod

za 4) postupně otevírejte part 2,3,4 a postupně to nakopčete do naší složky jménem mod

za 5) když v tý složce máte všechno od 1 do 4  nakopírujte složky wwiicz a missions do složky s hrou (u mě to je E\hry\Operation Flashpoint)

nevím jak vi ale mě to takhle šlo

32 Petr Tlach Petr Tlach | 27. prosince 2007 v 22:16 | Reagovat
33 Duck Duck | 27. prosince 2007 v 22:28 | Reagovat

Pro případ, že by někdo Hummyho návod nepochopil, nápíšu svůj:

1) někde mimo hru extrahujte part1.rar (ostatní se extrahují již sami)

2) složku jménem "wwiicz" nakopírujte do

C:\Program Files(nebo kde hru máte)\Codemasters\Operation Flashpoint

záleží, kam jste OFP nainstalovali, pokud se hra nachází jinde, musíte změnit ve "vlastnostech" umístění souboru "wwiicz" (neplést se stejnojmennou složkou!)

3) ze složky missions, která se rozbalí, nakopírujte složku "Acsr38" do  C:\Program Files\Codemasters\Operation Flashpoint\Missions

4) nyní spouštějne hru přes soubor "wwiicz", který se nachází ve stejnojmenné složce, pokud jste postupovali správně, zjistíte podle menu, chyby by se už neměli zobrazovat ani u inter

Total commander není nutný, stačí "Tento počítač"

Návod jsem nepsal na PC s OPF, doufám tedy, že jsem všechno názvy napsal správně

34 Duck Duck | 27. prosince 2007 v 22:32 | Reagovat

ještě dodám, že všechny čtyři části musí být umístěny na stejném místě, aby se automaticky rozbalily

35 xpa xpa | 27. prosince 2007 v 22:34 | Reagovat

Thank you so much Petr Tlach! :)

Going to test demo tonight! :D

36 Petr Tlach Petr Tlach | 27. prosince 2007 v 22:36 | Reagovat

Duck:

Přesně tak.. na více částí je to s ohledem na omezení ukládacího prostoru..Tasi,ale chystá jeden download na EU serveru, takže to bude jednodušší, tohle bylo narychlo, protože jsem slíbil, že na Vánoe to vydám a stálo se na poslední svátek vánoční.

xpa:

OK...

37 OFranke OFranke | 27. prosince 2007 v 23:27 | Reagovat
38 OFranke OFranke | 28. prosince 2007 v 0:15 | Reagovat

You have downloaded it fast? You have downloaded it from one of my links? You are thankfully?

YES?

So, you are predifined to help me! ;)

Whats this: http://img149.imageshack.us/my.php?image=worldszy9.png

Is it posibily that the worlds must have a 'standart-folder-structure' ? All my Games are on Q:\Games\....

Other reasons?

Oh, please help me to play this wonderfull Modification!

39 Spit Spit | E-mail | Web | 28. prosince 2007 v 0:22 | Reagovat

Naprosto souhlasím s HoRim (čl.19) buďte rádi, že to je, tupci... Aj já antitalent na PC sem to dokázal spustit bez problémů, ikdyž OFP nemám nainstalovanů zrovna v původním adresáři.

To Petr:

promiň, ale znovu se ti budu muset omluvit. Já su nemocný, takže do lesa teď nebudu moct jet, takže fotky eště nebudů. Ale mrkněte na naše webovky, nějaké fotky tam jsou (snad budou stačit)

Jinak demo je parádní - dik

40 Patton Patton | 28. prosince 2007 v 1:13 | Reagovat

nj uz sem na to prisel ja sem do opf strcil celou slozku ktera se menovala acsr1938demo a proto mi to neslo spustit ale kdyz uz mam jen wwii tak to de.

Jenom kdyz sem dal cs pechota hranicarsky pluk tak sou vojaci byli jen hribek je zelenej tak nevim jesi je to chyba moji grafarny nebo nejaky bug jinak modely sou supr ale nejlepsi je stejne lt vz.35 ten se ti fakt poved

41 xpa xpa | 28. prosince 2007 v 1:24 | Reagovat

"Is it posibily that the worlds must have a 'standart-folder-structure' ?"

Yes, it's posibly. Maybe mod have config that need some files from "C:\Program Files\Codemasters\Operation Flashpoint\" to work properly, or have any definitions to that path.

Other Reasons? Maybe your 'conifg.bin' file from "wwiicz\bin" is broken.

42 Dave Dave | E-mail | Web | 28. prosince 2007 v 3:13 | Reagovat

Další obr.  více můj web....

43 Petr Tlach Petr Tlach | 28. prosince 2007 v 9:30 | Reagovat

Spit:

Neomlouvej se, já jsem věčně taky nemocný. Až to bude, tak to bude... Jinak jsem rád, že se ti to podařilo spustit, s těma světlama tady měli pravdu, všimnul jsem si toho až při upozornění, protože jsem nejezdil v noci, takže je to už OK. Jsem rád, že se to podařilo spustit. Snad jsme to tady popsali dost podrobně co a jak.

Patton:

Jsem si to myslel. Mě to totiž napadlo jako jediná možnost proč to nejde. No, spíše jde o to, jak jsi to rozbaloval. Bílý by neměli být. Dave má nějaké obrázky z dema, tak si to můžeš ověřit. Hummy zde popsal postup, jak to rozbalit, jindy to totiž pak bude psát v misích hlášky. Textury pěchoty jsou ve složce ACSR1938MOD.PBO tak si ověř zda tam je, jinak zbytek je klasicky ve WWIICZArm. LT vz.35 má v demu nové odstíny, protože ty původní mě mlátili do očí a svítily na dálku.

OFranke:

about probleme in your strukture. This demo its for version ofp 1.96.

44 Petr Tlach Petr Tlach | 28. prosince 2007 v 9:33 | Reagovat

Ještě poznámka:

Koukám, že cizinci začínají mít pindy, že to není v jejich jazyce...co by nechtěli...hehe. Mod jsem dělal na českém OFP a u žádného zahraničního modu jsem se s češtinou nesetkal.

45 paran paran | E-mail | Web | 28. prosince 2007 v 9:41 | Reagovat

Stáhl jsem demo, nainstaloval jsem demo(bez problémů), a zkusil. Jedním slovem HUSTÝÝÝÝ. Nechápu proč maj všichni keci, že to nejde nainstalovat, je to úplně v pohodě. Koukál jsem, že tam je i avie b-71 :-)

Doufám, že toho vydáte co nejvíc. Držím palce :-)

46 Petr Tlach Petr Tlach | 28. prosince 2007 v 10:53 | Reagovat

paran:

Jo, tu dělal HoRi.. Já mám toho pořád hodně rozdělanéého, jsem děsný...

47 Dave Dave | E-mail | Web | 28. prosince 2007 v 10:53 | Reagovat

Tak brzy na netu pařit? To budou jatka..:::: :::: :::: :::

48 paran paran | E-mail | Web | 28. prosince 2007 v 13:45 | Reagovat

Tak jsem zapařil pár misí. Fakt dobrýý:-)

V misi vzor 36 jsou dobrý hlášky. To jsi namluvil sám?

49 OFranke OFranke | 28. prosince 2007 v 14:26 | Reagovat

xpa your idea was the right! Thank you!

50 Petr Tlach Petr Tlach | 28. prosince 2007 v 14:37 | Reagovat

paran:

Vietcong 1.. Nadaboval jsem jen OA vz.30..pokud si dobře pamatuji. V PC mám rozdělanou další, tam jsou hlášky z mafie a něco já jsem nadaboval...brzy přidám až udělám intro.

51 Robert Robert | E-mail | 28. prosince 2007 v 14:42 | Reagovat

mám jenom malinkatej dotaz...jak se umišťujou do oken ty vlajky...? =) a btw to intro u tý hranice je skvělí přesně jako Dny zrady ale do tý hospody bych určitě dal víc těch sudeťáků a taky pokud by se Vám chtělo aby místo salutování hajlovali...bylo by to víc realističtější =) jinak bomba na to že je to DEMO =)

52 Petr Tlach Petr Tlach | 28. prosince 2007 v 14:46 | Reagovat

Robert:

Já vím, více suděťáků, nechtěl jsem to přehánět... Ty vlajky v oknech je udělaný model...prostě kvůli prostředí se musely dělat speciální modely a pořád se na dalších dělá. JInak ty vlajky v outru, když vyhraješ mizí před očima. Jinak mise je časově omezená, stejně jako v realitě...pokud se nedostali do učrité doby na línii smrt byla jistá.

53 Robert Robert | E-mail | 28. prosince 2007 v 14:56 | Reagovat

a eště taky že v naší armádě jsou černoši taky divný =))) takže pro ty vlajky žádnej skript nebo příkaz neni? jako třeba klasická vlajka...

54 Dave Dave | E-mail | Web | 28. prosince 2007 v 15:29 | Reagovat

Robert: Tak si představ, že místo černocha v OFP je tam cikán. Ty také sloužily v armádě !!!!!!!!!!!

55 Robert Robert | E-mail | 28. prosince 2007 v 15:45 | Reagovat

ale myli někde tak možná hajzly...no prostě se to tam nehodí!

56 Dan Dan | E-mail | 28. prosince 2007 v 17:19 | Reagovat

Mód je opravdu špičkovej, nevím co bych dodal!

Jen jeden takovej malej dotaz: Jak se umisťujou zbraně do střílen a do zvonu v objektech, mě se vždy ve hře umístí moc nízko?

57 Petr Tlach Petr Tlach | 28. prosince 2007 v 17:23 | Reagovat

Někteří mají problémy s FPS, hlavně ti co mají PC ykopávky, jak se říká, takže asi připravím pro ENG update bez efektů, aby měli pokoj, hodím tam fixnuté nějaké věci...

Dave:

Jsem to taky argumentoval cikánem, na ozdíl od německé armády v naší byli. Oni vypadají podobně, tedy pokud nemyslím olašscké, ti jsou světlí. Kvůli těm černochům tam lidi cpou LIaumovy hlavy, ale to pak si člověk nemůže zvolit obličej a spomaluje PC:

58 Franta Franta | Web | 28. prosince 2007 v 18:00 | Reagovat

Robert :

Jinak slováci v armádě cikány a židy měli na práci že Petře.

59 Franta Franta | Web | 28. prosince 2007 v 18:42 | Reagovat

Dave :

Vidím že Petr ti o vyřídil (Petře díkys) a ty jsi tak učinil...

Tak tak učiniím i já.

Tak teda prominˇ.

Ty víš snad o co go...

60 vojta vojta | Web | 28. prosince 2007 v 18:47 | Reagovat

HM PROSTE NEMAM CO DODAT NÁDHERAAAAAA JESTE TO MUSIM STÁHNOUT:-) Jinak do konce roku tu nebudu tak už teď vám přeji štastný nový rok

61 Franta Franta | Web | 28. prosince 2007 v 18:51 | Reagovat

Vojta :

Taky....

62 Robert Robert | E-mail | 28. prosince 2007 v 19:30 | Reagovat

prostě se tam ty černoši nebo cikáni - newim, jak chcete - nehoděj! bylo by to lepší bez nich a prosím ještě jednou po třetí poradit jak můžu dát tu vlajku do toho okna protože v editoru jako předmět je, ale nefunguje...díky

63 Petr Tlach Petr Tlach | 28. prosince 2007 v 19:44 | Reagovat

Robert:

kdyby to šlo, tak tam nejsou...pochopíš to....proč myslíš, že ČSLA dala jednotky za partyzány, mě se tam, ale nehodí kvůli vládnímu vojsku a případných povstálců SNP. Do okna se vlajka dává stejně jako kulomet dos třílen...viz bugreport...

vojta:

díkes..užij si stahování...snad brzy dám nějaký update chyb.

64 vojta vojta | Web | 28. prosince 2007 v 21:40 | Reagovat

Petr Tlach:

HMMMMMMMMM no tak čím bych začal asi menu.... to je úchvatné takové sem fakt nečeal..... další jsou ty bunkry (až na procházení zdma) vojáci,letadlo,zbrane,zvuky,prostě všecho tam je nádherné samozřejmě až na detaily.... druhá část směřuje k misím.... dostal sem se jen k té první protože se mi to sekalo tak že se sekl komp... co si mám pořřídit aby to fachalo?? jo a ještě něco... všeho je tam moc takže sem to nezkoukl celé a věechny jednotky a ani sem nezačal u těch rumunských protože jen 2 hodiny sem zkoumal čechoslováky... PROSTĚ SE TI TO POVEDLO!!!!!

65 Franta Franta | Web | 28. prosince 2007 v 22:18 | Reagovat

Vojta :

Souhlasím s tebou...;-)

Godd work acsr team !!! ☺♪

66 BBS BBS | 28. prosince 2007 v 22:25 | Reagovat

kdyby vam ten mod nesel spustit tak to zkuste pres OFP launcher

http://www.mapfact.net/include.php?path=content/download.php&contentid=271

67 BBS BBS | 28. prosince 2007 v 22:29 | Reagovat

Kamo kdy to vyjde pro ArmA

68 Petr Tlach Petr Tlach | 28. prosince 2007 v 23:45 | Reagovat

BBS:

ArmA je píseň budoucnosti, tohle jsem pachtil rok a půl a ArmA má 2x více textur na jeden model a více detailů + jinačí efekty...takže si hodně počkáš. Invasion 44 kdysi pro OFP dělali mod skoro 6 let.

vojta:

On nikdo nečekal žádné menu, spíše čekaly jen balík addonů a starejte se..ale menu bylo to první co jsem na modu měl hotové. To procházení zdí jsem popsal v bugreportu, naštěstí se to už v ArmA nevyskytuje, u OFP ano, jakmile tloušťka zdi se změnší pod 0,5 metrů, tak se to stává, takže OFP bug.

Psal jsem na jakých PC jsme to zkoušeli...ostatně jsme počítali, že lidi už mají PC tak vykonná, že hrají i ArmA...ale odlehčený mod, tedy bez efektů je na bis forech...neoficiální...komunita si pomohla, což mě překvapilo, že se vyrojilo toliko lidí. Jinak, díky moc, hlavně hodnosti nemají stejné, každému se mění...i u slováků.. vše pokud možno historicky věrné.

69 BBS BBS | 29. prosince 2007 v 11:12 | Reagovat

Tak ten mod je fakt super akorat tam mam par chyb slovenska armada v SSSR je na strane nemcu ale nevim asi to tak ma bejt do roku 1940 SSSR byli spojnci Nemecka ale fakt nevim ty dejiny moc neznam a u nekterych tanku na strane partizanu ted nevim asi polaci maji tankiste luxusni zbran (ak-47) ale jinak vybornej mod jo a jak se da udelat abych v tom modu nemnel amiky a rusaky z tech 80 let?

a nemam tam ten novej ostrov v editoru.........co je v tom menu s bunkrama

No a nato zes to delal skoro sam je ten mod 1. Vybornej ted zustanu u ofp dokud neco takovyho nevyjde pro ArmA

Kdyz uz sem ArmA tak nasel sem Addony z OFP i v arme mozna bys to nemusel cele predelavat ale az budes delat jednotky do arma tak jim nedavej vsem plnou polni (neni tam vykricnik) :-) predstav si sebe  jak bezis pred kulometem s 50kg na zadech

ja ten mod nekritizuji jen trossicku radim. GOOOOOOD mod mozna nejlepsi !!!!!!!!

70 Petr Tlach Petr Tlach | 29. prosince 2007 v 12:14 | Reagovat

BBS:

Chyba to není, nauč se dějepis..Slovenská armáda bojovala na straně Němců!! Při útoku na Polsko to byl dokonce jediný spojenec Německa. Slovenská armáda se dostala na Kavkaz, jako prní překročila Don..pak operovala při čistkách proti ruským patyzánům a teprve v roce 1943 byla stažena z fronty.  

Polské jednotky jsem nedělal já, ale mod Září 1939, takže čekám s čím příjdou. Poláci pokud mě hlava něklame mají probléms optikou, tím, že tam mají optiku z Ak47.

Pokud jde o ty amíky, to tě tam fakt serou?? Mě tedy neserou, ve FDF to bylo taky tak a nikdo nerencal, nesnáším mody, kde si člověk nemůže zahrát i původní mise.

POKUD JDE O OSTROV, ŽÁDNÝ  OSTROV S BUNKRAMA JSEM NESLIBOVAL A ŽÁDNÝ TAM NENÍ, KDYBY JSI ČETL POZORNĚ, TAK TO VÍŠ. Bunkry tam jinak jsou. Jinak plná polní je u čs. jednotek, asi by jsi si měl prozkoumat některé starší fotografie. Němci mají lehkou polní a jen někteří mají i batoh, takže tuto připomínku jako bych neslyšel.

Jinak, konvrze do ArmA z OFP, to ne, to je pak humus, už z toho důvodu, že textury pro OFP mají odlesky jako malované, ale v ArmA se musí dělat bez odlesků, protože ArmA má efekt odlesku dle nasvícení...NAvíc si mohu dovolit udělat lepší modely pro ArmA.

71 vojta vojta | Web | 29. prosince 2007 v 12:56 | Reagovat

Petr Tlach:

Aha tak to jo.

Franta:

Taky s tebou souhlasímk :-)

72 jakub jakub | 3. ledna 2008 v 11:16 | Reagovat

které patche na OFP potřebuju, abych to rozjel. Mám jen základní OFP. Díky moc, snad to už tady není někde řečeno co je k tomu potřeba

73 Petr Tlach Petr Tlach | 3. ledna 2008 v 13:25 | Reagovat

jakub:

verze 1.96.

74 w00Fer alias Jeboň w00Fer alias Jeboň | 4. ledna 2008 v 17:02 | Reagovat

tak už sosám effektovou verzi ! :P

ještě musím opatchovat "flašku"

75 w00Fer alias Jeboň w00Fer alias Jeboň | 6. ledna 2008 v 14:42 | Reagovat

TESTOVÁNO:

AMD ATHLON 64 4000+  2,2GHZ

1GB RAM DDR2 800MHZ

NVIDIA GEFORCE 7300GT

NA FULL OFP, VŠE I S EFFEKTAMA BEZ DRHÁNÍ :D odhaduju že grafárna 6000a víš by mohla stačit ;-)

76 Tom Tom | E-mail | 5. února 2008 v 16:58 | Reagovat

Zdar všem potřeboval bych poradit ,já si to tady ocat chci stahnout a nejde to píšemy to že soubor nexistuje.Nevíte kde bych to mohl sehnat ?Moc to potřebuji .

77 WalterCZ WalterCZ | E-mail | 7. března 2008 v 22:12 | Reagovat

^ČUS VŠICHNI^

Potřeboval bych prosím poradit, kde mam sehnat verzi OPF 1.96.?? Mám OPF gold verze a mam jí nainstalovanou v C:\Program Files\Codemasters\Operation Flashpoint\, ale stejně mi to neběhá, asi právě proto, že nemam tu verzi 1.96.. Předem dík za radu!!!!

78 Pavel Pavel | 10. srpna 2008 v 18:43 | Reagovat

Ahoj stáhnul jsem si part1-4.Rozbalil jsem je přes ZIp.

Pokud ale pustím wwiicz na skočí mi normální flashpoint. Co s tím?          

          Předem děkuji za odpověĎ

79 martin martin | 18. dubna 2010 v 19:04 | Reagovat

ten mod je fakt dobrej nejlepší co opf vidělo fakt dík

80 annym annym | 18. dubna 2010 v 19:05 | Reagovat

musíš t dát do složky s opf

81 Tanesha Newsham Tanesha Newsham | E-mail | Web | 5. února 2011 v 17:27 | Reagovat

I personally suggest Hostgator for webhosting. They are truly professional, support staff is perfect and uptime nice. Go to hostgator_dot_com and use "onecentcoupons" voucher code. You get first month just free which is great.

82 Štěpán Štěpán | 19. dubna 2011 v 20:26 | Reagovat

Prosím vás potřebuji pomoc co mám udělat aby mi ten mod fungoval mě vůbec nefunguje!!

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama