OA vz.27 a PZ III

14. prosince 2007 v 1:36 | Petr Tlach
Už několikráte jsem dostal dotaz na OA vz.27, říkám, že se na tom dělá, ale nerad ukazuji práci, která je teprve v počátku, takže model nic říkat nebude, všichni pak nadávají jaký je to hnus. OA vz.23 dělat nebudeme, protože je tam takovým oblých ploch, že by OFP se asi zbláznilo a navíc OA vz.23 nrmá věž. OA vz.27 jí naštěstí má.
OA vz.27 mám zatím jenom korpus bez podvozku, tkerý taky dodělám a nějaké detaily, protože vždy je základem udělat jednoduchý model, a pak ho teprve zpracovávat jako sochaři. U oxygenu tohle bohužel nejde, tam totiž chybí funkce jako je vytažení, nůž a podobné kraviny.

Na PZ III jsem neměl vůbec čas, tedy ho dodělat, model je v silně rozestavěném stavu, ale snad dle času to dám dohromady. Jinak na tomhle blogu je galerie a tam jsou obrázky toho co máme, aby se zase někdo pitomě neptal zda nebudeme dělat to a to, přitom už to je dávno hotové.
U OA vz.27 budou v závěru pak jednoduché textury, protože OA vz.27 měl šedivý nátěr, protože se mohl pohybovat vzhledem ke své váze jen po silnicích. Někdo by mohl namítat, že viděl fotografii s tříbarevnou kamufláží, ano, ale to se jen experimentovalo, takže dělat OA vz.27 v takových barvách by byla kravina.
Jak vidíte, u PZ III mám uděláno opravdu jen to základní, abych měl tvar, dále je to "piplačka". Rozdělaných věcí mám opravdu ještě dost, tedy myšleno pro OFP:
LT vz.34 - textury (model 100% hotov a textury 80%)
Houfnice 14/17 - model a textury (vše 50 na 50 %)
Pěchotní srub - model 70 % , textury 50 %
Vchodový srub - model 100 % textury 50 %

Dále mám ještě pár věcí rozdělaných, ale to nestojí za to. V-8-H jsem uložil k ledu, teprve po Vánocích se na model snad dostane čí na LT vz.34, LT vz.34 asi dodělám přednostně, protože je to model téměř hotový. Tedy nešáhnul jsem na něj půl roku, což je pro mě ostuda, když si vezmete, za jak dlouho byl PZ II hotov a to v několika variantách - 5 dní.

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Dave Dave | E-mail | 14. prosince 2007 v 3:08 | Reagovat

Petře:

Krása, nádhera!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jen tak dál!!!!!! Jaký hnus? Náhodou zajímavá práce vznik a konečná podoba každého modelu, super 100% pochvala!!!!A nejen tobě ale celému týmu!!! Jo,jo naší dědové by měli radost..

2 Franta Franta | Web | 14. prosince 2007 v 6:22 | Reagovat

Petr :

Je to pěkné Prtře !!! :o)

Uděláš oa vz.27 ve slovenský barvě ?

3 HUMMY HUMMY | 14. prosince 2007 v 7:15 | Reagovat

i Když to neni dodělaný neni to vůbec zlé

4 Petr Tlach Petr Tlach | 14. prosince 2007 v 12:12 | Reagovat

Franta:

Pročpak bych to měl ve slovenských barvách dělat. Slováci je neužívali, protože je krátce po válce vyřadili, jako zastaralé. Ostatně měli pořád stejný nátěr, Němci k OA vz.27 dali jen například znak - balkánský kříž.

5 paran paran | E-mail | Web | 14. prosince 2007 v 13:24 | Reagovat

Pěkná práce. Já se taky vrhnu na oxygen pro ten svůj rádobymód.

6 paran paran | E-mail | Web | 14. prosince 2007 v 14:16 | Reagovat

Tak jsem si stáhl oxygen a chtěl bych se zeptat jestli na něj není nějaký manuál v češtině a taky co ještě potřebuju za programy pro tvorbu addonů.

7 Petr Tlach Petr Tlach | E-mail | 14. prosince 2007 v 14:19 | Reagovat

paran:

Bohužel, v češtině toho moc nenajdeš. Spíše jdo o to vše si nějak odzkoušet nebo si nechat poradit na ruptově poradně, jak jsi to udělal posledně.

8 Jakub Muller Jakub Muller | Web | 14. prosince 2007 v 15:24 | Reagovat

jj mas to pěkný a až to bude dodělaný tak to bude ještě lepší

9 Petr Tlach Petr Tlach | 14. prosince 2007 v 16:00 | Reagovat

Jakub Muller:

Díky Jakube. No, snad najdu čásek. Teď jsem zkoušel chvíli hrát IL-2. Jsem si ho koupil, už stojí 149 ,-Kč, tak proč ho nekoupit, když kdysi stál fakt na mě moc...super letadla, docela mám chuť je mít i v OFP či ArmA, ještě jsem nepřišel, jak rozbalit soubory, abych se podíval, ale na rok 2001 je to super hra.

10 Vašek Vašek | 14. prosince 2007 v 16:11 | Reagovat

Dobrý den, rád bych se někoho, kdo sem chodí rád zeptal jak mám upravit cestu k OFP, abych rozjel mod I44.

"D:\Operace Flashpoint\FlashpointResistance.exe"

V readme mám napsaný, že mám přidělat příponu "-mod=I44mod", kterou sem tam v různých kombinacích zkoušel napsat, jinak složka I44mod souhlasí. Pokud mi tu někdo napíše přesnou cestu jak ji mám dát do "cíle" tak má u mě velký dík.

PS: vašemu modu velice fandim a je to taky důvod, že jsem si zas po letech nainstaloval OFP.

11 Farmr Farmr | 14. prosince 2007 v 16:22 | Reagovat

To PetrTlach: Petre proc nedodelas muj model, ktery jsem ti posilal nes me exla cinema?

12 Władek Władek | E-mail | 14. prosince 2007 v 16:25 | Reagovat

Jaka wersja będzie tego Panzer III ?

Jeżeli robisz z okresu 1938-1939 to tutaj masz wykaz pojazdów z datami produkcji danych typów :) Może się przyda ? :)

13 Franta Franta | Web | 14. prosince 2007 v 16:45 | Reagovat

Petr :

Petře jak v neporaženejch zastřelili toho nadporučíka protože jim nařídil aby kapitulovali němcům...to je podle zkutečnosti ? :o)

14 Petr Tlach Petr Tlach | 14. prosince 2007 v 18:55 | Reagovat

Franta:

Není, ten boj byl skutečný, ale je to trochu přehnané, protože kapitán Pavlík je vedl, né nějaký desátník. Navíc tam nepadl ani jeden Čech. Kdyby jsi četl můj článek celý, tak by jsi mluvil jinak.

Farmr:

Kvůli korbě a několika věcem, špatně by se to texturovalo, hlavně pak ty plechy, a tak...model není špatný, ale jak říkám, měl bych problémy s texturováním, by s emi to rozhodilo při mapování, jak bych nechtěl.

15 Petr Tlach Petr Tlach | 14. prosince 2007 v 19:00 | Reagovat

Vašek:

Ty máš OFP na disku D? Tak to není problém, vytvoříš si zástupce Flashpointresistance exe a dáš vlastnosti, najdeš kolonku cíl a tu upravíš:

"D:\Operace Flashpoint\FlashpointResistance.exe"  -nosplash -nomap -mod=I44mod

Pak by ti to mělo jít, adresář modu je pokud se nepletu I44 mod, jinak kdyby byl jiný, tak stačí jen urpavit ten konec. Pak se klikně na toho urpaveného zástupce a jsi tam. Invasion 44 ještě vlastně není dodělaný, autoři se ho po vydání ArmA bavili a skončili úplně, dělali na tom 6 let a hodně jim pomohl s texturama technniky MArfy, ale nejsou tam všechny jeho tanky, což je škoda. Kampaň je jinak skoro nezáživná a animace taky nejsou dokonalé, nejlepší by bylo, kdyby někdo tu kampaň přepracoval.

Jinak díky za podporu, teď jsem na práci moc čas neměl, ale snad brzy bude.

16 paran paran | E-mail | Web | 14. prosince 2007 v 19:03 | Reagovat

Zdravím. Potřebuju poradit co ještě musím dát k těm souborům co jsi mi poslal Petře a jak je upravit aby z toho byl funkční addon. Mám nějaké programy ale nevím co mi ještě chybí a co mám udělat s tím souborem na_Cedule. Kdyžtak mi pošli mail. Byl bych rači. Díky

17 Spit Spit | E-mail | Web | 14. prosince 2007 v 19:15 | Reagovat

Petr Tlach:

Moc pěkné. A mohl bys udělat alespoň rozbitou ,,Želvu" nebo Někde odstavenou, aby bylo vidět, že vůbec eksistovala? Programátor nejsem, tak nevim jak by to bylo pak náročné. No je to jen návrh.

A ještě jedna věc. O ní se tady snad ještě nemluvilo (jestli ano, tak se omlouvám). Co dělostřelectvo? Tím nemyslím samotné kanóny, ale spíš přepravu - koňské spřežení, ty specialní tahače (nevim přesně co to bylo za vzory) a tak podobně. Teď čtu zrovna knížku: Válčil jsem v poušti a ta je o bývalém československém dělostřelci, tak to mám ještě pořád v hlavě. A tím mě napadá poslední otázka: šavle. Vím, že při boji by byla k ničemu, ale důstojní s ní vcelku dost trénovali.

18 Farmr Farmr | 14. prosince 2007 v 19:25 | Reagovat

PetrTlach: Tak jo, jak si rozumis :) spis bych ti tim praci ztizil nez pomohl

19 Petr Tlach Petr Tlach | 14. prosince 2007 v 23:22 | Reagovat

paran:

??? Poslal jsem ti složku s modelem a texturou, napíšeš konfigurační soubor a zabalíš to ve složce jak jsem ti to nazval - NA_M113 pokud si dobře vzpomínám. Takový bude název .pbo souboru a v něm budeš mít tu texturu té cedule i model.

Spit:

Jak jsem říkal, fakt ne, protože by to OFP nepobralo, jak jsem řekl, je tam moc zaoblených částí. Pořád j je to kolem dokola. Prostě jsem řekl, že to neudělám, protože byste to ani nespustili. Náročnost je pořád stejná, jestli je to vehickl, stavba či letadlo, pořád stejný počet polygonů.

Pokud jde o spřežení, psal jsem o tom, OFP je OFP a některé věci tam nejsou, ani za vozidlo dát dělo. Vím, že Zdráhala tam popisoval kde co, ale jak říkám když to nejde, tak to nejde, nejsem bůh, kdybych něco takového chtěl, musely by se udělat animace, nový engine, všechny pohyby naprogramovat, jako v jiných hrách, kde mají AI každý pohyb udělaný stejně, takže když hrajete, tak tam voják je ve stejnou dobu a stejný čas, prostě by se musela udělat nová hra. To samé s tou šavlí.

20 Spit Spit | E-mail | Web | 15. prosince 2007 v 1:21 | Reagovat

Aha, dík. No nejsem programátor, tak nevim, co to všechno obnáší. Byl to jen návrh.

21 Petr Tlach Petr Tlach | 15. prosince 2007 v 9:23 | Reagovat

Spit:

Já vím, ono tohle není o programování, ale o možnostech modelů, protože nelze mnohé věci vzájemně kombinovat.

22 paran paran | E-mail | Web | 15. prosince 2007 v 10:54 | Reagovat

Aha. Takže napíšu soubor ve kterém bude kde ta jednotka bude a pak to zabalím do pbo. rozumím tomu dobře?

23 Petr Tlach Petr Tlach | 15. prosince 2007 v 14:06 | Reagovat

Paran:

Asi tak nějak.

24 Jakub Muller Jakub Muller | Web | 15. prosince 2007 v 14:48 | Reagovat

Jo il 2 je dobrá hra taky ji mám (staženou z internetu):)   ale dneska sem si koupil hru za 100 kč jmenuje se to MORTYR a to je nářez je to z prostředí roku 1943 a hrajes za polskyho partyzana a cela hra je ve skutečných lokacích

25 Patton Patton | E-mail | 15. prosince 2007 v 15:02 | Reagovat

Mortyr jeeezis to sem taky paril je to nerealny ale docela to ujde ale na Hiddena ani na OPF to nema

26 paran paran | E-mail | Web | 15. prosince 2007 v 17:59 | Reagovat

Takže stačí jenom sehnat config a napsat description.

27 Petr Tlach Petr Tlach | 15. prosince 2007 v 19:52 | Reagovat

paran:

ne, addony description nemají a sehnat konfigurační soubor je taky blbost, ty si ho musíš napsat. Je to na delší vysvětlování a  ani to vysvětlit nejde, to si musíš prohlédnout ze vzorových konfiguračních souborů.

28 paran paran | E-mail | Web | 16. prosince 2007 v 10:18 | Reagovat

Dobře, takže napíšu config a stingtable(popletl jsem to) a nemusím k tomu co jsi mi poslal nic dávat, žádné textury jen config a stringtable.Dneska se na to vrhnu snad dám něco nového na blog.

29 paran paran | E-mail | Web | 16. prosince 2007 v 17:20 | Reagovat

Tak já sem to zkusil, a nic se nestalo. Do configu jsem napsal

#define TEast 0

#define TWest 1

#define TGuerrila 2

#define TCivilian 3

#define TSideUnknown 4

#define TEnemy 5

#define TFriendly 6

#define TLogic 7

#define true 1

#define false 0

#define private 0

#define protected 1

#define public 2

#define WeaponNoSlot 0// dummy weapons

#define WeaponSlotPrimary 1// primary weapons

#define WeaponSlotSecondary 16// secondary weapons

#define WeaponSlotItem 256// items

#define WeaponSlotBinocular 4096// binocular

#define WeaponHardMounted 65536// mounted weapons

class CfgPatches

{

    class paran_M113

    {units[] = {paran_M113}; weapons[] = {}; requiredVersion = 1.96;};

};

class CfgVehicles    

{

    class All{};

    class AllVehicles:All{};

    class Land:AllVehicles{};

    class LandVehicle: Land {};

    class Tank: LandVehicle {};

        class APC: Tank {};

    class M113: APC {};

class CfgAmmo

{

         class Bullet12_7: Bullet7_6{hit=13; indirectHit=4; indirectHitRange=0.200000;};

class CfgWeapons

{

         class Bullet12_7: MachineGun7_6{ammo="Bullet12_7";count=500;initSpeed=1000;reloadTime=0.100000;};

class paran_M113: M113

    {        

        displayName="$STR_paran_m113";

        side=TGuerrila;    

        model="\paran_m113\paran_m113.p3d";

        crew="SoldierGB";

    };

};

a do stringtable

LANGUAGE;English;French;Italian;Spanish;German;Czech

STR_paran_m113;Nogova Army M113;Nogova Army M113;Nogova Army M113;Nogova Army M113;Nogova Army M113;Nogova Army M113

nic se nestalo, v editoru se nic nezobrazilo, nevím čím to. Poradíš?

Jo na svém blogu je download na složku ve které jsou ty soubory.

30 Petr Tlach Petr Tlach | 16. prosince 2007 v 18:02 | Reagovat

Protože jsi tam napsal kravinu. Pleteš hromadu věcí dohromady.  Na stringtable se vyser..Jasně jsem ti to poslal v souboru v kterém to má být, NA_M113, připadá mi, jako by jsi byl totálně mimo, jasně jsem ti to řekl!!!! Model taky jsem nazval NA_113. Jasně jsem ti řekl, že když to tak  neuděláš, tak budeš mít místo textur ve hře jen bílý model..

class CfgPatches

{

class NA_M113

{

units[] = {};

weapons[] = {};

requiredVersion = 1.75;

};

};

class CfgVehicles

{

class All{};

class AllVehicles:All{};

class Land:AllVehicles{};

class LandVehicle: Land {};

class Tank: LandVehicle {};

class APC: Tank {};

class M113: APC {};

class NA_M113: M113

{

side=TGuerrila;

model="\na_m113\na_m113.p3d";

crew="SoldierGB";

vehicleclass="Nogova army - armor";

displayName="M113";

};

};

31 Petr Tlach Petr Tlach | 16. prosince 2007 v 18:02 | Reagovat

Protože jsi tam napsal kravinu. Pleteš hromadu věcí dohromady.  Na stringtable se vyser..Jasně jsem ti to poslal v souboru v kterém to má být, NA_M113, připadá mi, jako by jsi byl totálně mimo, jasně jsem ti to řekl!!!! Model taky jsem nazval NA_113. Jasně jsem ti řekl, že když to tak  neuděláš, tak budeš mít místo textur ve hře jen bílý model..

class CfgPatches

{

class NA_M113

{

units[] = {};

weapons[] = {};

requiredVersion = 1.75;

};

};

class CfgVehicles

{

class All{};

class AllVehicles:All{};

class Land:AllVehicles{};

class LandVehicle: Land {};

class Tank: LandVehicle {};

class APC: Tank {};

class M113: APC {};

class NA_M113: M113

{

side=TGuerrila;

model="\na_m113\na_m113.p3d";

crew="SoldierGB";

vehicleclass="Nogova army - armor";

displayName="M113";

};

};

32 paran paran | E-mail | 17. prosince 2007 v 9:37 | Reagovat

dobře díky

33 paran paran | E-mail | 17. prosince 2007 v 9:39 | Reagovat

Ale nějak se to naučit musim. Jak jsi začínal ty?

34 Petr Tlach Petr Tlach | 17. prosince 2007 v 11:29 | Reagovat

paran:

Jak sjem začínál? Hehe, to by jsi se divil, jsem dělal replace, prsotě postahoval jsem nej addony a předělávat hlavní konfigurační soubor. Mé začátky jako takové brát nemůžeš, protože jsem na vysoké škole a předmět programování ulehčuje život.

35 Franta Franta | Web | 17. prosince 2007 v 18:21 | Reagovat

Petr :

Njn Petře ale výsledky jsou vynikající !!! :o)

36 Patton Patton | E-mail | 17. prosince 2007 v 18:40 | Reagovat

modely delat se taky budu ucit ale az za rok nebo dva

37 Franta Franta | Web | 17. prosince 2007 v 20:11 | Reagovat

Proč za tak dlouho ?

38 Patton Patton | E-mail | 17. prosince 2007 v 20:42 | Reagovat

Franta:

protoze se to v prvaku nebere

39 Franta Franta | Web | 17. prosince 2007 v 21:01 | Reagovat

Patton :

ok.

40 Franta Franta | Web | 17. prosince 2007 v 21:35 | Reagovat

Petr Tlach :

Petře jak mám psát text přes Adobe Reader ? (Mám verzi 8)

:-o já jsem to tam nějak nemohl najít :o(

41 Petr Tlach Petr Tlach | 17. prosince 2007 v 22:17 | Reagovat

Franta:

Adobe je jen prohlížeč, tam se nic nepíše..

42 Franta Franta | Web | 18. prosince 2007 v 7:02 | Reagovat

Petr Tlach :

A jak mám tedy psát z koncovkou pdf ?

43 Dan Dan | E-mail | 25. července 2008 v 14:26 | Reagovat

custe lidi pls poslete mi nekdo na moje icq 391880776 nejake doplnky z 2 světové války do OPF??? jo a mymochodem ty fotky ze září 1939 sou fakt good

byl bych moc rak kdiby ste mi poslali zrovna toto dik moc

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama