Leden 2008

Zbraně pro ArmA

30. ledna 2008 v 12:11 | Petr Tlach
Tak jsem se pustil i do zbraní pro ArmA, vícc informací než tady bude asi na foru modu. Nevím proč, ale ArmA zlatá verze se mi velmi zamlouvá, tedy až na kampaně je hra solidní, jde vidět, že opravili hodně chyb z verze 1.00.
Zbraně mám zatím:

Puška vz.24
Karabina vz.33
Lehký kulomet vz.26
Raketová pistole vz.30

Já vím, je to málo, ale práce je to zdlouhavá, hlavně když vezmete v potaz, že modely jsou detilní a taky dá dost práce aplikovat odleskové a normálové textury. Nejvíce práce stejně dá práce na modelech, protože se musí udělat i náboje a zásobníky do zbraně. Balíček zbraní je jen československých - CSA38_CZWEAP.pbo . Takže bude obsahovat jen naše zbraně, chystám ještě:

TK vz.7/24
TK vz.37
CZ vz.24
CZ vz.27
KP vz.38

A pak kulomety pro opevnění, tedy odvozené verze z TK vz.37 a Lk vz.26. Pro změnu udělám místo brněnské lafety strakonickou, aby se jako nějaký retardovaný blbec věčně neopakoval, prostě od OFP verze ArmA je odlišná. Dost mě fascinuje, jak některé mody cpou věci z OFP do ArmA. ArmA snese opravdu hodně, takže možností tu je velmi, velmi mnoho.

Voják pro ArmA - WIP

24. ledna 2008 v 23:39 | Petr Tlach
Tal už máme vojáka pro ArmA, ještě nemá vybavení, opasek je taky jako model. Už ve hře funguje. Postupně doplním sumky, bajonet a další nezbytené věci pro vojáka československé armády. Voják je základem modifikace, díky tomuto model budu moci vytvořit další kupu vojáků, a to i německých, už je mi dá se říci na blití z ArmA komunity, která ustavičně předělává jen model od BIS, aniž by vytvořili vlastní model, který by odpovídal skutečnosti. Textury uniformy jsou z fotografií od KVH Břeclav.

Budova č.3 pro ArmA

22. ledna 2008 v 0:09 | Petr Tlach
Tak jsem našel další čas, abych udělal další budovu dle hry Hidden and Dangerous 2. Snad se nám povede většinu domů, jako jsou tam mít v OFP a ArmA. Budovy to jsou jednoduché, jak jinak, jedná se jen o dekoraci pro vlasntní hraní. BIS modely jsou na tom stejně.

Pz kpfw II v ArmA - video

17. ledna 2008 v 7:33 | Petr Tlach
Už je tomu nějaký čas co jsem udělal pz kpfw II jak pro OFP, tak pro ArmA. Od té doby se ozvalo několik hlasů, že si myslí, že model mám nefunkční a ukazujeme jen statický objekt, proto jsem se rozhodnul natočit malou ukázku. Salvatore Lee byl tak laskav, že jí uložil na internet, a teď se na ní můžete podívat i vy.

Budova č.2 pro ArmA

17. ledna 2008 v 7:27 | Petr Tlach
Tak postupně dáváme dohromady budovy se kterými jsme se setkali ve hře Hidden and Dangeours 2 pro ArmA. Teď jsem tam dal školu. Česká kultura je jedinečná, stejně jako kterákoliv v Evropě. Pro ArmA nám byly nabídnuty i modely budov z CoD či bunkry z této hry. Museli jsme odmítnout, protože s českou architekturou to nemá nic společného. Snad tyto budovy co děláme ptoěší člověka ve hře více.
Abych Vás potěšil, tak je udělám i pro OFP, takže v patchy 2 budou modely budov co do vydání stihnu udělat.

Budova pro ArmA

14. ledna 2008 v 15:17 | Petr Tlach
Tak pod dlouhé době jsem se zase zastavil u ArmA, dělám i na LT vz.38 pro ArmA, jsem začal makat na texturách. Pro ArmA jsem upravil jeden starší můj jednodušší model budovy, textury jsem užil ze hry Hidden and Dangerous 2, časem udělám budov více, dále silnice, a tak dále, aby to za něco stálo, budovy v ArmA se vůbec do doby první republiky nehodí, no, ony vlastně ani moc ne ty původní v OFP.

TK vz.24 oprava

7. ledna 2008 v 15:38 | Petr Tlach
Hned v první z našich misí jste asi narazili na problém, že nejde zastřelit střelce u těžkých kulometů, jednalo se o mojí nepozornost při práci s firegeometry a geometry, proto jsem se rozhodnul sem dát takový opravný download. První misi jsem hned zkoušel a nebyl problém osazenstvo bunkrů vystřílet puškou či samopalem. Takže užíjte si hraní.


DOWNLOAD OPRAVA TK VZ.24

Forum otevřeno

7. ledna 2008 v 14:55 | Petr Tlach
Bývalý, avšak čestný člen WWIICZ studia, Minatory, pro náš mod na svém webu zřídil forum, dnes jsem se k tomu dostal, abych začal připravovat jednotlivá oddělení pro diskuzi. Jako první jsem ovšem udělal diskuzi o demu a následujících opravách, dnes tam dolním downloady a česky něco ke každému.


Patch 1,5

6. ledna 2008 v 18:58 | Petr Tlach
Zdravím, blog měl asi problémy, protože mě nešel posledně uložit článek o vydání patche 1.5, který je jen opravný a není doplňující až na pár drobnosti.
- nové odstíny u OA vz.30
- opraven problém s Pragou RV
- opraveno problikávání oblohy ve věžích tanků Praga a Škoda
- opravena čeština v misi 4, protože se nechtěla po patchy 1 zobrazovat
- do zátarasů přibyla souvislá překážka typu A
- opraven zvuk u TK vz.24
- poopraveno intro na Desert islandu
- opraven zvuk u LK vz.26 a ZB-30

AČSR 1938 -45 DEMO bez efektů

1. ledna 2008 v 19:28 | Petr Tlacha
Je rok 2008 a docela koukám, že hodně lidí má počítače na úrovni roku 2002, kdy vyšla resistance a myslí si, že stejné požadavky bude vyžadovat i náš mod. Spíše by se tito lidé měli zaměřit na svůj počítač - na bordel, spuštěné programy navíc či ram a procesor. Textury v modu mají velikost jako textury pro ArmA, protože při nižších rozlišeních je vícebarevné maskování, hlavně když tam máme žlutou asi jako vyzvracená večeře. Jediné co jde ještě odstrani jsou nějaké efekty, tak jsem to udělal aby nedržkovali. Mě mod jde bez problémů plynule a nevidím s ním žádné problémy.
PART 1
PART 2
PART 3
PART 4

Tuto verzi modu jsem neměl čas testovat, protože lidi ze zahraničí silně otravují a vyskytnuli se existence, které maží všechny efekty, tím i ranksystém a nebo číslice na vozidlech, výměnu modelů za zničené u děl, což hyzdí modely a hraní, protože odstraněním ranksystému chybí na vojácích výložky a límečky a vojíci vypadají opravdu děsně.

Jinak bych všem chtěl popřát vše nej do nového roku 2008 a doufám, že až si koupím jinou grafickou kartu, tak nový oxygen pojede bez chyb a bude rzy i verze modu pro ArmA, i když o mnoho chudší. ArmA i OFP komunita je "u ledu" a lidi dělají spíše retexty a mody čekají spíše na ArmA 2, ale moc už nevěřím, že se situace v komunitách zlepší.