Zbraně pro ArmA

30. ledna 2008 v 12:11 | Petr Tlach
Tak jsem se pustil i do zbraní pro ArmA, vícc informací než tady bude asi na foru modu. Nevím proč, ale ArmA zlatá verze se mi velmi zamlouvá, tedy až na kampaně je hra solidní, jde vidět, že opravili hodně chyb z verze 1.00.
Zbraně mám zatím:

Puška vz.24
Karabina vz.33
Lehký kulomet vz.26
Raketová pistole vz.30

Já vím, je to málo, ale práce je to zdlouhavá, hlavně když vezmete v potaz, že modely jsou detilní a taky dá dost práce aplikovat odleskové a normálové textury. Nejvíce práce stejně dá práce na modelech, protože se musí udělat i náboje a zásobníky do zbraně. Balíček zbraní je jen československých - CSA38_CZWEAP.pbo . Takže bude obsahovat jen naše zbraně, chystám ještě:

TK vz.7/24
TK vz.37
CZ vz.24
CZ vz.27
KP vz.38

A pak kulomety pro opevnění, tedy odvozené verze z TK vz.37 a Lk vz.26. Pro změnu udělám místo brněnské lafety strakonickou, aby se jako nějaký retardovaný blbec věčně neopakoval, prostě od OFP verze ArmA je odlišná. Dost mě fascinuje, jak některé mody cpou věci z OFP do ArmA. ArmA snese opravdu hodně, takže možností tu je velmi, velmi mnoho.

Snažil jsem se, aby modely byly, jako kdyby byly od BIS, tak mají i popisy, a to v češtině a angličtině. Ke každé zbrani jsou zásobníky, a to se střelivem vz.23 a průbojným vz.31. ZB-26 je v ArmA mnohem přesnější než v OFP, protože původně jsem skoro nic nestrefil, zbraň je ve skutečnosti přesná, tak proč jí v ArmA nemí taky přesnou. Ikonky jednotlivých zbraní a zásobníků jsou udělány tak jako od BIS, tedy alfa kanály a mírné stínování, tak snad se to bude zamlouvat.
Optiky fungují bez problémů a jsou relativně přesné, dokonce i u ZB-26, který má zaměřování vlevo od osy střelby, tam jsem to vyřešil posunutím definice konce a ústí hlavně a pohledu. Natahovací mechanismus je funkční. Přes asi půlrokem se někdo kasal, že v jejich modu budou zbraně plně animované, heh, tahle věta se mi při dělání ZB-26 vybavila, protože tuhle větu dotyčný ani říkat nemusel, protože všechny BIS zbraně jsou takové a jednoduché anuimování závěru a spouště tam je klasika a aplikovat jí na kteorukoliv zbraň není problém. Závěr u pušek ovšem zase nejde, to by se musela udělat speciální animace, což je škoda. Odleskové a normálové textury jsem aplikoval na všechna místa na zbraních, což je znát. Někdo měl pindy, že mám moc světlé textury kovu,a le já si myslím, že je to debil, protože světlost je daná odleskem a tedy i nasvícením, textury kovu jsou ve skutečnosti co mám v modu tmavé až skoro černé.
V popisu co chci dělat jsem napsal KP vz.38, této zbraně bylo vyrobeno 12 kusů, protože přišel Mnichov, ale pro to neudělat, byla to moc pěkná zbraň a já chci udělat verzi pro pěšáky na 35 nábojů, pro opevnění měla 92 nábojů, což je velmi úctihodné, když lehký kulomet měl jen 20, takže v opevnění střílet mohl pěkně dlouho a změna zásobníků byla provedena za chvilku.
Zásobník pro pušky je už konečně universílní, tedy 7_92_5xMauser či7_92_5xMauser2, takže se dá střelivo aplikovat na více zbraní a v případě mise stačí jen obrat třebas i nepřítele či někoho s jinou zbraní.

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 HUMMY HUMMY | 30. ledna 2008 v 13:53 | Reagovat

JJ jak sem jiř říkal na foru : SUPERRR !!!!

2 Franta (slovenska-armada) Franta (slovenska-armada) | Web | 30. ledna 2008 v 14:59 | Reagovat

Výborně Petře...

Co se Slovákama a Vládním vojskem ?

Jak to s nimi vidíš ??? :)

3 Petr Tlach Petr Tlach | 30. ledna 2008 v 15:32 | Reagovat

Franta:

Až to bude,t ak to bude, teď mě zajímá udělat potřebné zbraně pro jednotky. Což mi připomíná, že jsem zapomněl napsat ejště pušku mannlicher 1895.

4 Dave Dave | E-mail | Web | 30. ledna 2008 v 16:59 | Reagovat

Petr: Pěkná práce, chlape! Ty jedeš, jak na výrobní lince.. :-)    SUPER 1*

5 Franta (slovenska-armada) Franta (slovenska-armada) | Web | 30. ledna 2008 v 18:45 | Reagovat

Petr :

jj

6 paran paran | E-mail | Web | 30. ledna 2008 v 19:05 | Reagovat

Je to moc pěkné, škoda, že nemám Armu :-(((

7 HUMMY HUMMY | 30. ledna 2008 v 21:28 | Reagovat

paran

JJ mam stejnej problém :-(

8 Patton Patton | 31. ledna 2008 v 15:25 | Reagovat

Dobry to  se tesim do ty doby nez vyjde mod pro arma tak to uz snad budu mit comp kterej ji utahne tak se tesim

9 Pochyst Pochyst | 7. února 2008 v 21:00 | Reagovat

Kolik má ten kulas poly? Bude to nějak podobně jako u BI zbraní? Jinak vypadá dost fotogenicky... kousek želízka :-)

10 jiri jiri | 16. února 2008 v 23:32 | Reagovat

kdy to bude ke stazeni aspon demoverze malicka, se totis tesim  ja us cekam jen ta tohle protze to je moje ceskoslovensko pred druhou sv ty zbrane ajednotky us se tesim armu to ozivi aspon u mne na 100 % , us mne nudi ty novodobe zbrane a technika

11 Petr Tlach Petr Tlach | 18. února 2008 v 11:10 | Reagovat

Pochyst:

Asi 7000 poly. To dělá hlavně to chlazení hlavně, v ArmA to šlape dobře, měl bych hodit nějaké obrázky jak to vypadá ve hře, protože jsem dělal ještě nekolik úprav.

jiri:

teď jsem teprve začal, tak si počkáš hodně dlouho, protože do OFP jsem to dělal 1,5 roku, protože komunita je spotřební a nikomu se nechce "makat" a jen čekají až něco výjde.

12 stoupa stoupa | E-mail | 5. května 2008 v 21:28 | Reagovat

perfektní provedení,šlo by získat 3ds model bez textury.

díky

13 stoupa stoupa | E-mail | 5. května 2008 v 21:30 | Reagovat

myslel jsem  lk. vz.26

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama