Bunkr vz.36 v ArmA - destrukce

16. března 2008 v 23:04 | Petr Tlach
Na verzi 1.08 je hodně vychytaných věci. ArmA má systém destrukcí, kdy je budova zničená a za ní je model budovy nahrazen modelem ruiny. Taky pracuji na tom, aby tento efekt byl u objektů pro opevnění, protože by to bylo fajn a lidi by to s nadšením přijali. Zatím mi jen zmizí původní objekt a nový se tam neobjeví, ale vše chce čas, pak už to půjde.

Takto tedy vypadají zničené objekty LO, tedy typ B. V ArmA je více o 2 objekty než v OFP verzi, myšleno objetů vz.36. Vz.37 mám zatím typ C a C1, ale brzy snad najdu čas udělat další. ArmA snese hodně polygonů, tak toho využiji a objekty udělám takové jak mají být. Už tak jsem sklidil za OFP verzi dost kritiky. Snad se brzy dočkáte patche, protože v OFP je chybička u některých věcí na objektech. Ještě musím prověřit HoRiho objekty, protože jsem dostal nějaké stížnosti, ale myslím si, že to budou drobnosti, či neprávem udělané narážky.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Dave Dave | Web | 16. března 2008 v 23:10 | Reagovat

Moc pěkný článek, Petře..

2 jiri jiri | 17. března 2008 v 14:25 | Reagovat

Coze? narazky na verzi do ofp? At si udelaj lepsi chytraci. vzdit delas vpodstate maximum co ofp snese . nahodou to mas pekny .         Cim to safra znici nemcouri? dyt to je ceska kvalita to jen taknecim nerozbijec i tank mnel co delat nebo spis nemnel co udelat s takoveym opevnenim, asi strely rochling. :-)

Hele spominam si na jednu vec v ofp a to ne minomet kteri se namontoval na hlaven pusky a vystreloval se, to v armne neni ,a taky moc dobre vim ze podobne granaty a minomety bili i  v mezivalecnem obdobi tak mne napada slo by to do armi ?

3 Franta Franta | Web | 17. března 2008 v 16:12 | Reagovat

Petr Tlach :

*Thumbs up*

4 Httpp Httpp | E-mail | 17. března 2008 v 17:45 | Reagovat

Jestli zajímá někoho něco o Rochlingově tato střela byla sice ve vývoj již před začetím války ale ten skončil až po invazi do francie a byla dodatečne zkoušenana Maginotově liniji kde prý podle některých pramenů cituji:" a po testech na opevnění výsledky ukázaly ŽE BY tato střela prošla zeminou,betonovou oddělovací deskou (jakýsi pomocný štít),betonovou střechou pevnosti,vnitřním prostorem i podlahou a pak teprve vybuchla. Toto je ale podle mne jen další ukažka německé mystifikace protože jsem měl možnost na vlastní oči vidět mnoho zástřelů jak na čelní tak na týlové zdi Děl.Srub. Tvrze Hůrka a podle mi známých rozměru roch.střely by ani z týlové strany po výbuchu toho malého množství výbušniny co střela nesla nedošlo k nějak zvláštnímu ohrožení (jestli vůbec nejakému) posádky a vezmeme li v ůvahu že zástrely byly z bezrostřední blízkosti z dosti těžkého kanonu který tam měly problém dostat (podle dob. Foto) a to nebereme v úvahu obranou palbu. Názor si udělějte sami jinak plně souhlasim s jirim jestli víte taky něco bližšího o Rocht.střele tak mi klidně napište.

5 Patton Patton | 17. března 2008 v 19:11 | Reagovat

kvalita je také vidět na srubu můstek (tvrz Dobrošov) do něho se tydle střely střílely celej tejden a střely nedokázaly probýt stěnu se střílnamy ta není nejsilnější  jen jedna vnikla Dírou po vytržené střílně

6 Petr Tlach Petr Tlach | 17. března 2008 v 20:28 | Reagovat

Httpp.

Taková poznámka. Střely rochlin měli Němci na přlomu 1942/1943, a to jen v pokusných verzích. V roce 1938 neměli proti pevnostem nic. Střely byly použity tak, stejně jako ostřelování, že byla kamenná rovnanina a zemní zához odstraněn, teprve pak se stříelo. max průnik byl maximálně 216 cm, což při palbě proti pevnostem nemělo význam, protože při pokusech se střílelo hlavně do týlových a né čelních stěn. navíc toho průniku došlo jen při prvním výstřelu..pak průniky byly menší. Při 5 ráně jen 73 cm. myslím, že než by se za bojových pdomínek strefili, tak by jich hodně vyplýtvali.

jiri:

To jsou lidi co většinou OFP nehráli, nebo teprve začali. Nebo jsou zvyklí jen na jednotlivé addony. Ucelených WWII modů moc není:

LIB mod

Invasion 1944

FDF WWII

Ostatní WWII mody nevyšly či k dispozici nejsou. U LIB modu tam dělalo dost lidí a hodně let, takže je to rozdílné hraní. My mít tolik lidí a možností jako oni, tak je náš mod hodně velký.

Pokud jde o destrukce, tak tohle jsou LO vz.36 ty šly zničit 75 mm dělem. Tyto objekty nebyly moc odolné, proto jejich posádku tvořily převážně jednotky SOS, né armáda.

7 jiri jiri | 17. března 2008 v 21:39 | Reagovat

No jo lidi je malo , skoda z vam nemuzu nak pomoct mne to i celkem bavi ,ale kdys modely delat neumim. bohuzel s armou nemam zadne skusenosti  puze ty jako kazdy dam si tam co stahnu a skoumam jak to funguje a jak se addon povedl :-))     no jo ale muzu bejt rad ze umim aspon neco stou mafii a vc protze kdys nekomu z okoli neco reknu treba jen o  tvorbe a vimnene textur tak na mne cumi jak Rumcajs na kulomet:-))

8 jiri jiri | 17. března 2008 v 22:01 | Reagovat

Jak byla rec o niceni bunkru  slysel sem taky o tom jak jednu tvrz napechovali vibusninami a kdys to odpalili jen se nadzvedla soupla o par centaku dostrany . To musela bejt podivaná.

9 Petr Tlach Petr Tlach | 18. března 2008 v 9:37 | Reagovat

jiri:

Abych to upřesnil, tvrz napěchot celou by nešlo, ale jen objekt tvrze. Celý objekt se posunul o 50 cm ve směru hlavních střílen. Hlavní věcí tu je, že se jedná o oblast pro tanky a techniku neprostupnou, takže asi by si pěšáci dali. Jedná se o objekt K- S 24 Libuše tvrze Bouda. Těch pokusů o likvidaci opevnění bylo hodně. Na jeden LO vz.37 bylo třeba 300 kg kvalitní výbušniny, která se rozmístila po celém řopíku do navrtaných děr.

10 paran paran | E-mail | Web | 18. března 2008 v 11:44 | Reagovat

Což je v boji nemožně. Napěchovat řopík po celém obvodu.

11 Httpp Httpp | E-mail | 18. března 2008 v 11:46 | Reagovat

Petr Tlach se vším souhlasima alt to sem vpodstatě napsal ve svém pžíspěvku že první ostre testy proběhly až po tažení ve francji a pokud naraříš stou odkritou rovnaninou tak ja sem jen citoval co psaly v některých pramnench

12 Petr Tlach Petr Tlach | 18. března 2008 v 12:43 | Reagovat

Httpp:

Některé prameny jsou často zavádějící. Zkoušky probíhaly, u nás už od října 1938, ale většinou se jednalo o postřelování děly, kdy stříleli celé dny v klidu a nerušeně. Na Adamu se dokonce konal nácvik na tvrz Eben Emauel, sami výsadkáři říkají, že kdyby byla jako Adam, tak by jí nikdy nedobyli. Pokud chceš vědět o zkouškách více, tak zkoušky jsou dobře rozebrané v kníze "Val na obranu republiky", což je silně obsáhlá kniha a je v ní dost informací.

Rochliny jinak byly užity až v roce 1942 v Belgii na testech a u nás až v roce 1943, a to byly jejich armády už na ústupu. Rochlin se řadila do tzv. tajných zbraní Říše.

paran:

Způsob boje v s řopíky je takový, že se objekty vzájemně kryjí, takže se k nim nikdo nemůže přiblížit. Odstranit překážky taky Němci nemohly, protože byly pod palbou s řopíků. Jediné co mohli Němci dělat, je ostřelovat řopíky nepřímou palbou do čelních stěn, kde by to nemělo valný úspěch, díky ochranným křídlům ani nebylo možné zaměřit střílny a letecký útok je jen utopie, protože i dnes se s laserovým naváděním nestrefíš často kam chceš. To máš jako v Srbsku, kde USA bombardovali a zasáhnuli často něco jiného než chtěli. Nejlepší byl stejně omyl američanů v roce 1945, kdy místo Drážďan vybombardovali Prahu, trochu velký roptyl...

13 jiri jiri | 18. března 2008 v 14:01 | Reagovat

jo to je rozptyl to sem slysel

14 Patton Patton | 18. března 2008 v 16:53 | Reagovat

s tou pahou to bylo tak ze to byla chyba navigatora a praha s drazdany si byli ze zhora celkem podobne a kazdej chtel rychle schodit bomby a pryc

15 Petr Tlach Petr Tlach | 18. března 2008 v 21:18 | Reagovat

Patton:

Spíše tam byl problém ten,že jeden s navigátorů byl čech, ten věděl co se stalo, ale ti šmejdi západní na něj nedali..dokážeš si představit shodit bobmy na své vlastní město, kde bydlíš?

16 Patton Patton | 22. března 2008 v 19:08 | Reagovat

v praze

17 Morgan Cheda Morgan Cheda | E-mail | Web | 5. února 2011 v 17:41 | Reagovat

Try coupon code "onecentcoupons" - HostGator webhosting one month for free during ordering.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama