LT-38 pro ArmA - model skoro hotov

1. dubna 2008 v 15:56 | Petr Tlach
Tak už mám pro ArmA skoro hotov model LT-38. Ještě zaměřovač pro řidičův kulomet a háky pro tažná lana. Pro LT vz.38 ještě trubkovou anténu na bok, textury mám rodělané, takže si nemyslete, že se teprve dělám s modelem.
V předchozích článcích jsem psal, že techniku nechci dávat z OFP do ArmA, protože ArmA si zaslouží vícedetailové věci, jako zbraně a techniku, aby to za něco stálo a nejezdily ve hře pořád tanky a jednotky na úrovni OFP, protože addonmakeři mají pořád jakoby obavy co na to hra, ale kdo nezkouší, tak se nikam nedostane.

Po dodělání tohoto tanku se vrhnu na LT vz.35, který byl základem výzbroje naší armády, a tak budu muset udělá pár úprav na LT vz.34, protože zatím jsem to bral, jako, že bude pro OFP, ale taky bude,takže ten co mám vyexportuji pro OFP a pro ArmA ho jen upravím, bude to hlavně v pérování a malých pojezdových kolech. Dále nějaké další detaily.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 HUMMY HUMMY | 1. dubna 2008 v 16:15 | Reagovat

model je překrásnej ,on bude řidičův kuolomet funkční ???

2 Petr Tlach Petr Tlach | 1. dubna 2008 v 16:19 | Reagovat

HUMMY:

To jsem neřekl a nevím zda bude funkční, v plánu to nemám, ale snad později se na to podívám, protože ten kulomet obluhoval řidič lankem, a to měl kulomet na pevno, žádné otáčení. Pro otáčení ho používal velitel, který zásoveň obsluhoval radiostanici, tak to bylo u našich tanků.

3 pařan pařan | Web | 1. dubna 2008 v 17:02 | Reagovat

Moc pěkný. ;-)

4 Franta Franta | Web | 1. dubna 2008 v 17:15 | Reagovat

Petr Tlach :

Dobrá práce.

Kdypak bude něco na stažení do army ?

5 jiri jiri | 1. dubna 2008 v 19:19 | Reagovat

No pekny tve modely sou forogenicke se divam fakt nadhera  , a ty detajly parada,  no jo lt 38 us ale prevzali nemci ze? nestihlo je prevzit nase vladni vojsko ale chapu smysl modu, lt 38 tam patri jako jablko na jablon .   Mozna tento mod slouzi i jako takova ucebnice protoze se mne zda ze je ubohost  jak mladi cesi neznaji sve dejiny  a  nechapou vubec tehdejsi situaci .  Jejim to vsecko jedno.       Filmu o te situaci moc neni a kdystak sou ovlivnene rezimem   nebo necim podobnym.

6 jiri jiri | 1. dubna 2008 v 19:28 | Reagovat

No opravdu toho fakt bylo mnoho  ,mnoho otazek kdy us bude neco do armi  , dve takove otazky byli i odemne , ale je pravda ze jedna dve mise by mohli vijit  us  za par mnesicu ne?  Ale je pravda ze nemate  pechotu  pokud se nemilim.

Pravda je takova ze na misi je potreba ne jenom naky obekt ale i nake jednotky  at   jen s malou technickou podporou.     Ale Franto musime si pockat ( kdo si pocka ten se docka)  taky se nemuzu dockat ,  i  na ukor toho ze budu muset koupit armu protoze  dvd  to trochu  nakoupilo je praskle. ale je  pravda ze nejlepsi to co armu potkalo je tento mod , nemuzu ho srovnavat se zadnym jinym modem .

7 Streso Streso | 1. dubna 2008 v 20:04 | Reagovat

Ach ten pravopis :-/

8 Franta Franta | Web | 1. dubna 2008 v 20:05 | Reagovat

Streso :

Nic proti tobě neber si to nějak osobně,ale ty ses nikdy nesplet ?

SNAD CHYBOVAT JE LIDSKÉ !

9 Franta Franta | Web | 1. dubna 2008 v 20:06 | Reagovat

Streso :

Ohledně modu jak si psal,tak to mám stejný názor !

10 Streso Streso | 1. dubna 2008 v 20:07 | Reagovat

Spletl, ale to co tady předvádí někteří je úděsné.

11 Franta Franta | Web | 1. dubna 2008 v 20:53 | Reagovat

Streso :

Máš pravdu !

12 Model Model | 2. dubna 2008 v 11:47 | Reagovat

Petr jak zwykle piekna robota ale ile ta puszka ma facow ?

13 Pochyst Pochyst | 2. dubna 2008 v 13:02 | Reagovat

Petře zkoušel si v ArmA některé své tanky z OFP? Řekl bych že ty poslední cos dělal pro OFP by mohli i v Arma s přidáním materiálů+další drobnosti vypadat hodně dobře...

14 jiri jiri | 2. dubna 2008 v 14:07 | Reagovat

Delas jako ze ty neudelas chybu nikdy . no co napsal sem  r a ne t to je toho.  A pokud de o ccestinu je to  zbytecne komplikovany  jazyk.

15 Jakub müller Jakub müller | 2. dubna 2008 v 15:03 | Reagovat

ma to dobry chavalim

sledujte novinky na :    

  www.pasikhubis.blog.cz

a

  www.muwa.blog.cz

16 Streso Streso | 2. dubna 2008 v 15:08 | Reagovat

Mě ani nešlo tak o "r" nebo "t" ale spíše o "i" a "y".

17 WalterCZ WalterCZ | E-mail | 2. dubna 2008 v 15:22 | Reagovat

Fakt vypadá DOST DOBŘE!!! Za jakou dobu bude asi hotovej ?(A jak dlouho trvá udělat jeden kompletní tank?)

18 jiri jiri | 3. dubna 2008 v 14:17 | Reagovat

Streso nevim jak ty myslis a mne to prijde nepodstatne kdys pisu o modu , a pokud  ti  vadi ze delam chyby tak to rekni na rovinu , nejde mne pravis od mala a co mam delat mam se kvuli tomu zastrelit  nebo co?

Doufam ze  to chapes a nemyslel si to jako narazku .  Kazdemu de neco jineho .

19 Franta Franta | Web | 3. dubna 2008 v 21:23 | Reagovat

Jiri :

Tedˇ smu to nandal !

20 HUMMY HUMMY | 3. dubna 2008 v 21:49 | Reagovat

Streso

no co dneska sem měl ve škole z pravopisu 4  a taky sem se nepo ... pokut jde o češtinu tak já dodnes nechápu k čemu mi bude třeba při psaní dopisu "větný rozbor" co se učí ve škole

21 hydrostar hydrostar | E-mail | Web | 4. dubna 2008 v 9:01 | Reagovat

Pro Petra:

Myslím, že v otázce kulometu v trupu se mýlíš nebo ses přepsal. Velitel byl přece ve věži. Vysílačku měl na starosti telegrafista. Ten také obsluhoval kulomet v trupu.

22 hydrostar hydrostar | E-mail | Web | 4. dubna 2008 v 9:03 | Reagovat

Jo a hummy, větný rozbor ti bude celkem k ničemu, ale pravopis budeš potřebovat pořád...

23 Streso Streso | 4. dubna 2008 v 9:38 | Reagovat

Franta: :-D

Pánové, pravopis je vaší vizitkou.

Vyjímku tvoří disgrafici a dislektici.

24 Petr Tlach Petr Tlach | 4. dubna 2008 v 10:18 | Reagovat

hydrostar:

Nepřepsal. Takhle to bylo u lt vz.38, nemyslel jsem u LTM či PZkpfw, LT vz.38 měl mít tříčlennou posádku a rozpis je takový jak jsem říkal, stejné to bylo i u LT vz.35. 4 člen posádky, tedy radista chyběl. Tank měl nabíječe, velitele a řidiče. nabíječ obsluhoval kulomet ve věži a střílel z kulometu, velitel střílel z dělat a obsluhoval radiostanici a trupový kulomet, pokdu nebyl na pevno zaaretován pro střelbu řidiče. To znamenalo méně efektivní posádku, a tak německé velení dodalo  člena posádky a tím byl právě radista, takže žádné upsání, ale fakta.

Pokud jde o rámovou anténu z boku, tak na modelu jí mám, ale na borázku zde ještě není.

pochyst:

Nemyslím, na modelech v OFP jsem udělal některé chyby, které novými modely chci eliminovat a hlavně si myslím, že si ArmA zaslouží lepší modely než ty co mám v OFP a nechci se chovat jako trapák co háže modely z OFP i do ArmA, tím myšleno té hlavní techniky, u beden a drobností je to jedno, ale u techniky ne.

Model.

Jednou tolik než OFP verze.

25 jiri jiri | 4. dubna 2008 v 14:07 | Reagovat

No jo pravopis vizitka ,ale vidis rikaz ze sou i vijimky. No konec debaty o pravopise panove.Vratime se k  modifikaci .

Arma si opravdu zaslouzi lepsi modely , rozhodne jak Petr rikal vice poligonu.

26 jiri jiri | 4. dubna 2008 v 14:08 | Reagovat

Dik za podporu  Franto :-)

27 HUMMY HUMMY | 4. dubna 2008 v 14:29 | Reagovat

hydrostar

Smažete prosím ty lži o tom že sem kopírák které tam publikoval sám pan -no raději nebudu jmenovat  -na vaši stránce www.utocnavozba.wz.cz v návštěvní knize a přitom sám kopčil kde co ,nikdy sem neměl ztránku a nikdy sem nekopíroval tak to prosím smažte !!žádám vás o to ...

28 HUMMY HUMMY | 4. dubna 2008 v 14:29 | Reagovat

sorry za off-topic :-(

29 hydrostar hydrostar | E-mail | Web | 4. dubna 2008 v 14:44 | Reagovat

Právě že ne. Ve věži byl jen jeden člen posádky a to velitel, který byl součastně střelcem a nabíječem. Radista měl místo vedle řidiče.  Sozučasně byl i střelcem z trupového kulometu. A pokud vím, tak u LT vz.38 se už počítalo se čtyřmi lidmi v tanku (ale o tom čtvrtém se vedou spory).

30 Franta Franta | Web | 4. dubna 2008 v 14:52 | Reagovat

Jiri :

Není zač !

31 Dave(mobil,/SCA) Dave(mobil,/SCA) | 4. dubna 2008 v 16:10 | Reagovat

Hmm... Dohady, dohady, kdo ma podklady...

32 Franta Franta | Web | 4. dubna 2008 v 16:43 | Reagovat

Dave :

:-D

33 Streso Streso | 4. dubna 2008 v 21:32 | Reagovat

Dave:

Ty snad něco víš navíc??

Poděl se s náma.

Jinač hydrostar nelže.

34 Pochyst Pochyst | 5. dubna 2008 v 2:10 | Reagovat

PTlach, aha. No ty chyby vidíš jen ty jako tvůrce pokud jsou to drobnosti :-) Mně ty tanky v OFP připadali dobrý.

Hmm, tak já musím být trapák :-) protože já tu hromadu vehiklů z OFP převádím do ArmA bez úprav (krom pár detailů), myslím že těch mých průměrných 4500-5000 faces (počítáno v O2) by bylo pro OFP v pořádku a v ArmA budou docela optimální... i když mám na druhou stranu zase více velkých textur... no v každém případě nemám ani na nějakou velkou modifikaci čas :-(

Tak ať se daří!

35 Petr Tlach Petr Tlach | 5. dubna 2008 v 7:34 | Reagovat

Pochyst:

Nejsi, protože modely co jsi udělal jsou na dobré úrovni i pro ArmA. Myšleno bylo  modely s minimem detailů a všemožné úpravy na snížení polygonů jake je textura kola na rovině. Protože vždy vidím modely kolem 2000 polygonů co někdo udělá pro OFP, a pak je dá do ArmA.

Streso:

Nelže, ale je to diskutabilní, protože v souvislosti s mnichovskou dohodou byla zakázka na 150 LT vz.38 zrušena a zbývající zakázka byla zpomalena. Jinak LT vz.35 měl 3 členy, a tak se to pro začátek počítalo i u  LT vz.38.

36 hydrostar hydrostar | E-mail | Web | 5. dubna 2008 v 18:24 | Reagovat

S rozložením trojčlenné posádky ve stroje jsem si jistý. V trupu radista a řidič, ve věži jen a pouze velitel, který byl současně střelcem a nabíječem, což se muselo projevit v rychlosti reakce.

Ohledně počtu osob v tanku u LT vz. 38 je to už složitější. V té době měl vlastně střední tank čtyři osoby. Prototypy lehkých pěchotních tanků taky měly čtyři osoby a to jak od Škodovky, tak od Pragy. Původní TNH měl taky čtyři členy. U prototypu LT vz. 38 se udává počet 3/4. Je možné, že už původní prototyp měl čtyři místa. Pan Francev třeba v monografii zdůrazňuje, že tank poslaný do Anglie na zkoušky měl tři místa. Takže teď babo raď. Já se pokusím zeptat jednoho člověka z difrologického klubu a uvidíme, s čím přijde.

37 Petr Tlach Petr Tlach | 6. dubna 2008 v 2:41 | Reagovat

hydrostar:

Pan Tintěra by to mohl vědět.

38 HUMMY HUMMY | 11. dubna 2008 v 7:18 | Reagovat

hydrostar

odpovíte mi? >:(

39 Märëk Märëk | 16. dubna 2008 v 18:03 | Reagovat

ahoj, chtel bych se zeptat, jak se tato hra jmenuje. Nikde ji nemuzu sehnat. Kdyz si zadam "ArmA", tak mi vyleze nejaka hra, ale a americkyma vojakama. Ne AČSR. Mozna, ze to tady je napsany, ale nwm.  Diky moc.

40 Märëk Märëk | 1. května 2008 v 13:59 | Reagovat

odpovite  mi?

41 hummy hummy | 9. července 2008 v 18:09 | Reagovat

neodpovím ti nikdy

42 hummy hummy | 9. července 2008 v 18:09 | Reagovat

co ti je dotoho jak se to jmenuje

43 mikeš mikeš | 9. července 2008 v 18:10 | Reagovat

MĚLI JSME SE BRÁNIT

44 mikeš mikeš | 9. července 2008 v 18:10 | Reagovat

AT ŽIJE OPEVNĚNÍ

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama