7 TP obrázky ze hry

6. srpna 2008 v 7:31 | Petr Tlach
Tak tu mám nějaké obrázky ze hry. Předem říkám, že tank po zničení se nahradí modelem zničeného tanku, takže nebude to takový ten pokroucený čoudící model. Ještě v týdnu vyřeším interiér a stíny a uvidíme, jak ten tank bude nakonec vypadat. Textury jsem dodělával jak to jen šlo dle sehnaných podkladů.

A nějaké propagační obrázky z travičkou zelenou...
Model zničeného 7TP má i jiné textury, takové trochu opálené, abych zdůraznil zničení. U protitankového dělat wz.36 jsem dodělal zákluz hlavně při výstřelu, do toho jsem tam na něm našel ještě řadu chyb, které jsem opravil. Makám, jak to jen jde, a to i pokud jde o zvuku, nějaké změny dělám i na německých tancích, kde přidělávám modely zničené techniky, protože jsem si nějak zvyknul z ArmA na to, že zničené modely nejsou pomačkané, ale opálené, tak ať je to i v OFP, ale jiným způsobem...protože v ArmA se mění jen textura povrchu a jsou tam nějaké animace navíc, jak, že se věž posune tak a tak či něco zmizí.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Dave;Mobil/SCA. Dave;Mobil/SCA. | 6. srpna 2008 v 8:40 | Reagovat

Super Petře, to abych oprašíl OFP...

2 pařan pařan | E-mail | Web | 6. srpna 2008 v 10:12 | Reagovat

Super. Vypadá to moc dobře.

3 PEtr Tlach PEtr Tlach | 7. srpna 2008 v 7:21 | Reagovat

pařan:

No, mě se to pomalu začíná taky líbit. Původně ten tank byl průměrný, protože neměl dodělané textury a hlavně nějaké chyby na modelu, tak jsem hodně věcí musel předělávat, teď dělám na interiéru. Model nemám v cinemě, tak to texturuji přes oxygen a docela to jde, prostě si osvěžuji vzpomínky.

Včera jsem dělal se zvuky a dnes dokuchtím zákluz děl tanků, na 7TP jsem si to vyzkoušel. Problém tam byl, že se zákluz projevoval i při střelbě kulometem, ale to jsem vyřešil, že skript se bude zpouštět jen při střelbě určitým druhem munice.

4 HUMMY HUMMY | 7. srpna 2008 v 17:52 | Reagovat

No to je nádhera , se na to faaaakt moc těšim

PS:Lan Gastovski už není :-)))

5 pařan pařan | E-mail | Web | 7. srpna 2008 v 18:21 | Reagovat

Hummy, je, jenom změnil blog na http://lgastovski.blog.cz/

6 Padouch Padouch | Web | 7. srpna 2008 v 18:22 | Reagovat

HUMMY:

Gasťa se jen přestěhoval na jinou adresu  http://lgastovski.blog.cz/

7 Padouch Padouch | Web | 7. srpna 2008 v 18:22 | Reagovat

pařan:

lol byl jsi rychlejsí :ddd

8 pařan pařan | E-mail | Web | 7. srpna 2008 v 21:00 | Reagovat

Se stane. :-DDD

9 Petr Tlach Petr Tlach | 8. srpna 2008 v 7:15 | Reagovat

Jo, se stane, dnes se zase mrknu na interiér 7TP, texturování je asi na modelech to nejtěžší....

10 BPar BPar | 8. srpna 2008 v 9:25 | Reagovat

Beatiful work! Can't wait to try new relase! Finally 7TP will have a chance to kick some asses in ofp! ;)

Czescy bracia, pozdrowienia z polski ;)

11 Dave Dave | Web | 8. srpna 2008 v 12:44 | Reagovat

Překlad: polsky » česky

BPar napsál:

Krásná práce! Nelze čekat, že se pokusí nový propuštění! Nakonec 7TP bude mít šanci pro nastartování nějaké osly v ofp! ;)

Česky bratři, pozdrav z Polska;)

12 Petr Tlach Petr Tlach | 8. srpna 2008 v 13:51 | Reagovat

Dave:

Trochu ten překlad nedává smysl ani to co napsal, tedy ta druhá část.

13 Dave Dave | Web | 8. srpna 2008 v 14:13 | Reagovat

Petře, já tomu taky nerozumím ....

Питер, я также не понимаю    Rusky

Peter, ich auch nicht verstehen Německy

Peter, myös minä en ymmärrä   Finsky

Piotra, ja też nie rozumiem        Polsky

14 Streso Streso | 8. srpna 2008 v 15:02 | Reagovat

Tak asi možná tak ne? :-)

Nádherná práce! Nemohu se dočkat až vyzkouším nové vydání. Konečně 7TP bude mít šanci nakopat nějaké prdele v OFP.

Čau bratři, pozdrav z Polska ;)

15 Dave Dave | Web | 8. srpna 2008 v 16:44 | Reagovat

Streso: Dík za uplnej překlad ... Já použíl Google traslator na Polskej překlad textu...

16 S.Lee S.Lee | 8. srpna 2008 v 16:49 | Reagovat

petře, můj obdiv už máš ;P

až budeš mít ICQ, tak se ozvi, dám report ohledně addonů

17 Wladek Wladek | 8. srpna 2008 v 21:08 | Reagovat

Super, wreszcie będe mógł się wybrać na przejażdżkę oteksturowanym 7tp :)

18 Franta Franta | Web | 10. srpna 2008 v 13:52 | Reagovat

Pěkné petře !!!

19 Petr Tlach Petr Tlach | 11. srpna 2008 v 12:07 | Reagovat

S.Lee:

Ok, budu to potřebovat, nějaký pokec na BIS fora. Nějaké modely ještě chystám, nějaké předělávám, tak je toho hodně, i PZ kpfw III chystám, modely teď dělám spíše způsob do ArmA, a pak do OFP. Ono to jde, třeba přes proxy modely dostat do OFP 3x polygonálnější model, než by to OFP schroupalo, a to pak funguje, jako kdyby tam byly 3 modely s nižšímn počtem polgonů, asi víš co to znamená, menší náročnost.

Dlouho jsem přemýšlel co způsobuje skákání tanků, jsem na ti přišel :

1) Skript na čísla

2) případné chyby v geometry lodech...

Proto jsem vyházel z tanků čísla, tedy. skripty na náhodné nahazování čísel, hlavní je, aby se s tím dalo hrát, taky dělám na tom, aby modely techniky se všechny po zničení změnily za modely zničené techniky, prostě mě nebaví koukat na ty pokroucené modely, lepší je koukat na zničený a ohořelý, efekt v misích to má hodně velký. Do kampaně jsem dal i nějaké ty krátery, tedy udělal jsem si addon s kráterem po výbuchu, takže po explozi při ostřelování zůstane na bojišti na stálo kráter, tedy, že nezmizí, náročnost v tom není, o to je efektivnější, když tanky a pěchota ty krátery překračují a do toho jé kosí palba z děl, mám doma krátké video, ale zapomněl jsem tam na USB, ale přinesu, uložím a zašlu odkaz na to video, aby se to mohl dát třeba na sendspace.  

Další věcí je zákluz u děl tanků a PT děl, prostě když střílíte, tak jako v realitě i u tanků mají zbraně zákluz. Platí to jen pro střelbu z děl, abych vás nemátl, protože při přepnutí na kulomet už zákluz u děla není. Podmínil jsem spuštění skriptu na zákluz jen při střelbě vybraným druhem munice.  Hodně jsem překopal taky zvuky, pokud možno se snažím hlavně je měnit u tanků, aby šlo slyšet ty pásy, jak se tank skutečně pohybuje, když jede, aby to řinčelo a když stále šel slyšet jen motor. No, uvidíme, zatím makám, jak to nejvíce jde, aby update 1 za něco stálo (už né patch, ale update, protože zásah byl do většiny addonů).

20 Dave;Mobil/SCA. Dave;Mobil/SCA. | 11. srpna 2008 v 12:30 | Reagovat

Petŕe, to bude super! Hlavně že už nebudu dělat salta mortale s tankama - přískokem vpřed u AA.. Dobrá práce...

21 Petr Tlach Petr Tlach | 11. srpna 2008 v 13:39 | Reagovat

Dave:

U ArmA jsem nedělal skripty, ale u OFP, ArmA je věcí rozměrů a geometry, T55 tam šla bez problémů co jsem udělal, že byla velká, ale v ArmA všechna technika za jízdy se mírně "kolíbá"...Nějvětší problém tam byl v geometry, to jsem vyřešil, už dávno, tak mi jezdí vpohodě...

Vzpomněl jsem si, že jsem pro OFP (stejně tak ArmA) verzi B534 udělal před 2 měsíci nové textury a ještě jsem nebyl schopen se na to podívat, jak to ve hře vypadá a udělat obrázky (uvažuji, že do OFP dám i typ bez krytu kabiny, aby to za něco stálo). Nevím, zda máš pro ArmA verzi u krytých již otevírá kokpit dle toho zda letíš nebo roluješ......

V ArmA mi vadí zvukové prostředí, je takové divné, si připadám jako v nějakém tunelu, a to jak při EAX, tak při jeho vypnutí, prostě u na videích co jsem viděl u druhých je to stejně divné.

22 pařan pařan | E-mail | Web | 11. srpna 2008 v 17:38 | Reagovat

Hustě. Už se na update těším. Bude v něm ta kampaň, doufám.

23 Petr Tlach Petr Tlach | 12. srpna 2008 v 7:34 | Reagovat

pařan:

Proto to taky dělám, kvůli té kampani, hodně věcí upravuji či přidělávám právě kvůli ní, že mi to do ní chybí, teď třeba kompletně předělávám model PZ kpfw I a kuchtím PZ kpfw III, u toho PZ I udělám asi i více druhů, aby bylo do čeho střílet a nebylo to fádní.

24 Franta Franta | 12. srpna 2008 v 23:29 | Reagovat

Petr Tlach :

A co obrázky z interiéru petře ?

25 Petr Tlach Petr Tlach | 13. srpna 2008 v 11:20 | Reagovat

Franta:

Koukal by jsi na nedotexturovaný model, až budou textury, tak pak ukáži, tď předělávám PZ kpfw I. exteriér.

26 Franta Franta | 13. srpna 2008 v 13:59 | Reagovat

Petr :

Ok

27 Patton Patton | 13. srpna 2008 v 15:52 | Reagovat

dobra by byla mise boj mezi CS a Polskou armadou ale to by chtelo tu jejich SLAVNOU ale pekelne zastaralou kavalerii proti cs opevneni

28 Franta Franta | 13. srpna 2008 v 21:16 | Reagovat

Patton :

Nebo misi kde pojedou český tanky na polský jezdectvo jako to u Westerplate (nebo jak se to píše) udělala slavná německá armáda :-/

29 pařan pařan | E-mail | Web | 13. srpna 2008 v 21:44 | Reagovat

Slavná německá armáda. Už zase začínáš frnato?

30 Dave (AČSR 38-45 / Map maker-tester) Dave (AČSR 38-45 / Map maker-tester) | Web | 13. srpna 2008 v 22:24 | Reagovat

Franta už jinej nebude...............

31 Franta Franta | 13. srpna 2008 v 23:39 | Reagovat

Pařan :

Nezačínám ;-)

Ale o tom Westerplate je to prej pravda ?

Je to pravda že fakt Skopčáci s tankama šli na Polský jezdectvo ?

32 Petr Tlach Petr Tlach | 14. srpna 2008 v 7:41 | Reagovat

Franta:

Není, je to totální ptákovina a mýtus německé propagandy a demagogie. Westerplate týden ostřelovala bitevní loď, a pak se teprve vzdali. V Gdaňsku moc pravidělné armády nebylo, převáženě SS a něco jako u nás byl Freikorps.

Patton:

Polské jezdectvo útočilo jen jako jízdní pěchota. Záběry, kde mají píky jsou jen z cvičení, tato zbraň z jejich armády byla vyřazena již po 1.světové válce. Polská jízda byla stavěná pro sovětsko-polskou hranici, kde bylo minimum dobrých komunikací, tak, aby byla armáda pružná. Útok na tanky se nikdy neudál, na začátku války se střetla polská jízda s německou, německá jízda se chtěla dát na ústup, tak přijely německé obrněné automobily (né tanky) a 20 jezdců i s velitelem zabily a zbytek ustoupil. Němci pak pozvali italské novináře a řekli jim, že poláci útočili na tanky (ve skutečnosti útočili na německou jízdu). Jízda byla elitou armády, dokládá to i boj u Mokré, kde svými PT děly a za podpory obrněného vlaku způsobili němecům těžké ztráty.

(více rozepsané to bude v poznámkách v briefingů v kampani).

Film, kde vidíte útočit polskou jízdu není dokument, ale propagandistický film německé armády, natočený po skončení polského tažení, ve filmu si zahrály i čs. stíhačky B534 jako polské letouny.

Čs. armáda bojovala s polskou v listopadu 1938, takzvaná Malá válka s Polskem. Zde nasadili poláci kolem 6-ti tanků, ale naše pěchota odrazila tanky i pěchotu PT děly a palbou ručních zbraní, poláci se pak museli stáhnout zpět za hranice. Naše tanky tam nestačily ani dojet (není řečeno, že bylu pomalé, ale, že boj naše armáda rychle rozhodnula)..

Závěr:

Pokud někdo z vašeho okolí řekne, že na německé tanky útočila jízda, tak je to člověk co si neumí ověřit fakta. Zde jsem vám napsal stručně co a co, tak snad budete chytřejší.

33 pařan pařan | E-mail | Web | 14. srpna 2008 v 7:51 | Reagovat

Pokud vím, tak u westerplatte bojovali i nějaký češi na straně poláků. A vzdali se až když jim došla munice.

34 Dave;Mobil/SCA. Dave;Mobil/SCA. | 14. srpna 2008 v 8:43 | Reagovat

??? maš něco pro mapu? At můžu pokračovat v linii..

35 Franta Franta | 14. srpna 2008 v 9:49 | Reagovat

Petr :

Díky za iformace,to je dobré vědět.

A jestli byli stejný jako Freikorps tak sou to H***** Z****** !!!!!!

36 Petr Tlach Petr Tlach | 14. srpna 2008 v 10:37 | Reagovat

Dave:

Ještě ne, jsem udělal jen ty polské objekty, ale jen měl bych dodělat ten LO vz.37, nějak se s tím "seru"...pak jsem udělal nějaké ty krátery, které užívám v kampani, prostě když tě bombardují, tak tam zůstávají na zemi krátery a nikam nemizí, což je super, po pořádném bombardování je bojiště pěkné oraniště a v tom tam jezdí tanky, takže zase tak rychle to nejde....blbec jsem video nechal zase doma, taková ukázka z jedné mise z OFP kampaně. Dnes asi půjdu dříve z práce a mknu se na to, večer stejně jdu do kina...obrázky PZ I sem dám brzy v jakém to mám stavu, protože jsou tam hodně vělké změny. To víš, lepší podklady a fotografie, dokonce i barevné.

pařan:

Pochybuji, nic jsem nikde o tom nečetl, tam oficiálně ani žádné opevnění být nemělo, Westerplatte není totiž žádná pevnost. SN zakázala cokoliv v tomto směru v této oblasti stavět, Poláci tajně tam tajně vybudovaly kulometná hnízda a stanoviště PT kanónů..

Franta:

No, tam to vypadalo jako při občanské válce, prostě zvěrstva, protože vražidili i pošťáky, obsadili poštu a všechny je v Gdaňsku popravili.. V Briefingu přirpavované kampaně je, jak se tyto jednotku (myšleno na fotografii) kryjí za obrněným automobilem Steyer.

37 Franta Franta | 14. srpna 2008 v 16:39 | Reagovat

To že vraždili pošťáky slyším poprvý v životě !

38 Patton Patton | 15. srpna 2008 v 1:02 | Reagovat

ale nemci byli potrestani za valecne zlociny jenom ty podelany rusove ne treba masakr v Katinskem lese

39 Petr Tlach Petr Tlach | 15. srpna 2008 v 7:10 | Reagovat

Patton:

No, stejně většina viníků válku nepřežila. Kvůli tomu vzniknuly rozpory s vládou v Anglii, ta se pak nesměla vrátit do vlasti, víš, jediná vláda co se vrátila z Anglie do své země budoucího východního bloku byla čs. vláda, všude jinde už měli moc komunisti.

40 Petr Tlach Petr Tlach | 15. srpna 2008 v 9:49 | Reagovat
41 pařan pařan | E-mail | Web | 15. srpna 2008 v 10:16 | Reagovat

Už stahuju. Páni, to má 137 mb. To je pořádná ukázka.

42 Petr Tlach Petr Tlach | 15. srpna 2008 v 10:38 | Reagovat

pařan:

V rychlosti celá jedna mise, 12 minut to má.

43 Petr Tlach Petr Tlach | 15. srpna 2008 v 10:41 | Reagovat

pařan:

Ještě jenda věc, vzpomněl jsem si, že v tom videu jde vidět, efekt záměny modelů tanků, tedy, že zničený model není pokroucený, ale ohořelý. taky tam uvidíš docela popsaný poznámkový blok.

44 pařan pařan | E-mail | Web | 15. srpna 2008 v 10:58 | Reagovat

Jo ten model je moc pěknej. I ty krátery jsou povedený.  Blog je pěkně dlouhej, to než přečtu. Už aby to vyšlo. Kolik misí asi bude mít ta kampaň?

45 Petr Tlach Petr Tlach | 15. srpna 2008 v 11:08 | Reagovat

pařan:

To nevím, mám hratelné 4 (dodělat ještě nějaká intra, hlášky a takové blbinky), 3 mám 100 % v palici...měly by navzájem navzovat, protože hraješ za jednu osobu.

Hráče asi ze začátku může v té první misi deprimovat to bombardování, vše se tam mlátí, což já mám rád a hlavně mám rád to, že bude co střílet..že nejsem žádný troškat, to jsi si všimnul. Na konci toho videa jsem třebas za běhu sejmul jednoho Němce, hehe...Blog první mise má 15 stránek kupříkladu, fotky popisy, takže bude co číst, protože hodně lidí takhle čte, tak proč to neudělat.

46 Franta Franta | 15. srpna 2008 v 11:26 | Reagovat

Rusáci sou K****I !!!!!

47 pařan pařan | E-mail | Web | 15. srpna 2008 v 11:37 | Reagovat

Franta: A jak to souvisí s videem, co natočil Petr Tlach?

48 Petr Tlach Petr Tlach | 15. srpna 2008 v 11:39 | Reagovat

Franta:

Y ne  I , ta kurva bez kurvy jako žena bez ženy, množně ty kurvy, jako ženy.

49 Franta Franta | 15. srpna 2008 v 13:03 | Reagovat

Petr :

Díky,mě čeština nebaví !

50 Franta Franta | 15. srpna 2008 v 13:05 | Reagovat

Heh Petře teď mě to došlo.

Tam nebylo myšleno Kurvy ale Kokoti !

51 Patton Patton | 15. srpna 2008 v 13:29 | Reagovat

ted me napadlo neslo by to udelat jako v lib modu ze staci umistit kulomet do bunkru pobliz a von se sam soupne presne na svoje misto?

52 Petr Tlach Petr Tlach | 15. srpna 2008 v 13:50 | Reagovat

Franta:

Tak to jo, když si nadáváte mezi seboumi vadí, ale tohle mu nevadí, jdyž se píše celým..tak sry, příště vyjádři myšlenk ucleou, ale správně sem nepatří...možná na gastovského blog, kde se jim nadává v souvislosti s Grúzií.

Patton:

V Lib modu jsem se nehrabal a hrabat nechci, protože jsou to lidi co nikomu na nic neodpovídají a jsem takový více méně jen do sebe, tak by s tím mohly bít jen problémy. Jen nevím jak by to fungovalo u těchto bunkrů, v Lib modu mám dojem byly bynkry s jednou střílnou, tak nen íjistota, že to bud ei u těchto reágovat, asi mám dojem, že funguje asi na principu přesunu na pozici tak a tak.

53 Franta Franta | 15. srpna 2008 v 14:11 | Reagovat

Petr :

Ok !

54 Dave (AČSR 38-45 / Map maker-tester) Dave (AČSR 38-45 / Map maker-tester) | Web | 15. srpna 2008 v 15:02 | Reagovat

To video je fakt hustý... Moc pěkně zpracovaní,fakt super..

55 Padouch Padouch | Web | 15. srpna 2008 v 17:03 | Reagovat

please, dáte někdo to video na youtube nebo na stream? mě se teď nějak posral net a stahuje mi to strašně pomalu

56 pařan pařan | E-mail | Web | 15. srpna 2008 v 17:44 | Reagovat

Začal jsem to video uplaudovat. Snad se to povede...

57 pařan pařan | E-mail | Web | 15. srpna 2008 v 20:58 | Reagovat

Jo, a ještě, ta hudba na konci toho videa je docela pěkná. Kde by se dala sehnat?

Jinak, s tím videem to asi nedopadne. Je moc veliký.

58 pařan pařan | E-mail | Web | 15. srpna 2008 v 22:06 | Reagovat

Tak jsem to video zmenšil na polovinu a pokusím se ho uplaudnout zítra.

59 Padouch Padouch | Web | 15. srpna 2008 v 22:23 | Reagovat

jj zatím dík za snahu. Snad to půjde ...

60 pařan pařan | E-mail | Web | 16. srpna 2008 v 10:26 | Reagovat

Tak bohužel, ani po snížení kvality a komprimaci do velikosti 67 mb se mi to nepodařilo uplaudovat. Mohl bych to ještě zmenšit, ale kvalita by byla příšerná. Jediné, co mohu je uplaudovat tu zmenšenou verzi na ulozto.cz

Tak řekněte, jestli to má cenu.

61 Petr Tlach Petr Tlach | 18. srpna 2008 v 7:21 | Reagovat

pařan:

Jedině bych mohl udělat něco nastříhaného.

Hudba je z polského nejdražšího filmu Ohněm a mečem, odkaz na ní mi dal "MarekModel"...ale to už je dávno, chtěl jsem to konkrétně pro tuto kampaň, takže se snažím jí tam užít co nejvíce,aby poláci byli nadšení, že na ně někdo myslí, když to někdo za ně nedokončil. Nápadů co dělat je hodně, hodně rozdělaného, prostě chce to lidi co by dělali jako diví.

62 pařan pařan | E-mail | Web | 18. srpna 2008 v 7:33 | Reagovat

No, já bych klidně pomohl, ale moje editační schopnosti nejsou až zas na takové úrovni.

63 Jirka Jirka | 18. srpna 2008 v 9:29 | Reagovat

Ahojte promiňte že jsem se dlouho neozval byl jsem na dovoleny

64 Franta Franta | 18. srpna 2008 v 15:12 | Reagovat

Chtělo by to něčim oživit diskusi

65 jiri jiri | 18. srpna 2008 v 21:57 | Reagovat

Nevim o cem se tet hovori , ale to oziveni diskuze  je dobrej napad , tak treba co si osobne myslite o filmu Tobruk?

66 PEtr Tlach PEtr Tlach | 19. srpna 2008 v 7:28 | Reagovat

jiri:

Zatím nic, v kinech bude až v září, když pominu různé akce.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama