Německá pěchota v update 1

1. září 2008 v 12:24 | Petr Tlach
S chystaným update 1 se vynořily i dotazy na opravu německé armády, včera jsem to spáchal a dnes ráno jsem ještě vojákovi s plnou polní dodat plášť na tornu, takže už to vypad jak by mělo. Taky sem tam přibylo něco nového, jako je třeba generál německé armády, mohu říci, že v OFP jsem se s ním ještě nesetkal a v Invasion 1944 zastupuje tuto funkci jen důstojník v maskáčích. Takže mise zastřel generála je dosti lákavá.

Teď mít po ruce samopal a hurá je kosit, je to moc pěkný pohled jak postupuje rojnice za PZ kpfw I a já mám k dispozici těžký kulomet a před sebou pytle s pískem a za mnou minomety a protitanková dělat, která to do nich pálí, takže na starosti je jen kropení pěchoty a vše lítá kolem ve víru explozí.
Oproti tomu co jsme vydali v posledním update je to asi jako nebe a dudy. Snad je to výrazné zlepšení. Vylepšováním jednotek prošly snad všechny jednotky, proto píšeme update a né patch, protože jsme zasáhnuli do celé hry snad po všech stránkách. Vládní vojsko jsme taky opravily, jednotky SOS taky. jediné co chybí je udělat si nějaké partyzány, směsku civilistů, slovenské armády a rudé armády a tím i směsmu všemožných zbraní. Škoda, že má relativní odpor si půjčovat z jiných mofikací (samozřejmě se souhlasem autorů, pro mody AČSR a W39 je řada společných povolení vztahující se na obě modifikace), což skoro vypadá, jako kdybychom byli jen jeden mod.
Aby nevznikaly spekulace, tak předem říkám, že jednotky naše tvorba. Jedná se o opravené jednotky co byly v OFP předtím, a to s pomocí textur a nového namapování blůz. Taky již konečně bude lepší efekt zabité jednotky, často jsem to opomíjel, teď se snažím aby krev byla všude jak má, u německých jednotek mi ještě zbývá udělat krvavou texturu pro helmu, aby to stálo za to. Odstíny barev uniforem jsou udělané po dlouhé studii všech možných materiálů, stejné odstíny jsem užil i na ArmA vojáka, ale toho asi budu zase předělávat ohledně vylepšení UV mapování, abych využil maximum plochy textury a tím snížil náročnost a zlepšil kvalitu textur či jí měl stejnou za snížení nároků.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Franta Franta | 1. září 2008 v 12:26 | Reagovat

Ty Petře,tohle se ti povedlo !!!!

Ostatně jako všecno ostatní ;)

2 HUMMY HUMMY | 1. září 2008 v 13:32 | Reagovat

njn nácci ale hodně povedení aspon bude do čeho střílet :-)

3 WalterCZ WalterCZ | 1. září 2008 v 14:08 | Reagovat

HUMMY

haha

Jinak sem po dlouhý době skouknul co se stalo novího a nebyl jsem sklamanej. Všechno SUPROVÍ!!!!!!!!!!

4 WalterCZ WalterCZ | 1. září 2008 v 14:09 | Reagovat

Hele Petře sory, že ti do toho kecam, ale jednotky SS mají slepici na šlapacim kole (vránu) na rameni!!! Na prsou ji maj jenom Wermachťáci.

5 WalterCZ WalterCZ | 1. září 2008 v 14:14 | Reagovat

A maj ji trochu jinak tvarovanou, než je na týhle fotce. Má jakoby na horní straně obou konců trochu ustřižený křidýlka.

6 WalterCZ WalterCZ | 1. září 2008 v 14:24 | Reagovat

A teť sem si všimnul ještě něčeho. To mají být uniformy typ 36?? Nevim jestli je měli SS, ale WH měl tmavozelený límce. Černý nemě vůbec nikdy. Měteťka nefachá OFP, takže to posuzuju jen z těch fotek. Ale až na pár těhdle detailů, muc pěkný.

7 WalterCZ WalterCZ | 1. září 2008 v 14:33 | Reagovat

A ještě posledí věc. Nevíš, odkud by se dal stáhnout tenhle mód, pač z týhle stránky už to dávno nejde. Mě se totiž nedávno sesipal PC (brácha ho podělal) a tak sem stratil všechno.

8 WalterCZ WalterCZ | 1. září 2008 v 14:33 | Reagovat

A ještě posledí věc. Nevíš, odkud by se dal stáhnout tenhle mód, pač z týhle stránky už to dávno nejde. Mě se totiž nedávno sesypal PC (brácha ho podělal) a tak sem stratil všechno.

9 Hammer Hammer | E-mail | Web | 1. září 2008 v 17:37 | Reagovat

Člověk tady na prázdniny není a kolik je tu najednou novejch věcí a tak půjdu s dobou a tady ode mě taky něco máte, onu kampaň na ostrově teneriffe sice to není nic moc ale za zkoušku to stojí

http://www.edisk.cz/stahni/83321/TENERIFFE.rar_131.97KB.html

10 WalterCZ WalterCZ | 1. září 2008 v 18:17 | Reagovat

svěle. Konečně nějaký noví mise a dokonce v kampani. Du to hned skusit.

11 Franta Franta | 1. září 2008 v 19:00 | Reagovat

Hammer,dobrá work !!!

12 Franta Franta | 1. září 2008 v 20:44 | Reagovat

Ty Petře,jakou máš skušenost s tvořením web desingu ?

13 Petr Tlach Petr Tlach | 2. září 2008 v 10:12 | Reagovat

WalterCZ:

Pozn. Pracuji s fotografiemi z let 1936-1939, a to jak barevnými, tak černobílými. Výstrojní předpisi WH a SS nebyly ustálené a WH pro polní podmínky uýívali výstroj WH, jen dostávali ještě opd roku 1937 maskovací přehozy. Jinak, raději připomínky nedělej, protože vím co dělám, protože vše se musí dělat postupně, protože původní textury na jednotkách byly pro všechny jednotky jednotné, tedy využívaly jen jednu kabátu, teď zpracovávám postupně další, což jsi si všimnul asi na důstojníkovi a generálovi.

Stáhnout teď není kde, navíc nemám doma přístup k internetu, tak uploaduji až hotovou verzi updatu. Problém je webhosting, nějaký by byl, ale kdo by ho spravoval? Hehe, já na to nemám čas, protože mám uploadovat nebo dělat na modelech.... NA serverech jako je OFP.info mě ignorují hodně dlouho, ArmA.info už tuplem, protože jsou to šulini, v roce 2005 jsem zpracoval něco jako FFUR, ale 3 měsíce předtím než to vydali oni, tak mě odmítnuli s tím, že jsem to měl údajně FFUR ukrást, přičemž šlo o obyučejné replace s efekty, tak jak to FFUR tým dodnes dělá, FFUR není mod, oni tam nic neudělali, jen vše dali dohromady...

14 Petr Tlach Petr Tlach | 2. září 2008 v 11:44 | Reagovat

WalterCZ:

PS, límce jsou tmavě zelené, se neboj....tohle byal jedna z věcí co jsem oproti původní variantě opravoval..

Franta:

Něco jsem zkoušel, ale nebavilo mě to, takže jsem to vypustil dávno z hlavy.

15 DM DM | 2. září 2008 v 11:54 | Reagovat

HUMMY:

Tá kampaň je fakt zaujímavá, hlavne to preskočenie času o 40 rokov... :D hehe zaujímavý nápad, také niečo by som ja nevymyslel

Veľmi pekné

Petr Tlach:

Asi aký veľký bude ten Update? Len približne (či 200, alebo 300 MB alebo koľko)...

Asi si kvôli tomu kúpim nový počítač, lebo na tej svojej starej mašine by som nerozhýbal ani staré AČSR... :((

16 HUMMY HUMMY | 2. září 2008 v 13:35 | Reagovat

Hammer:

To video je naprosto boží! fakt bomba jako nejvíc se mi líbil konec! bezva

17 Franta Franta | 2. září 2008 v 14:34 | Reagovat

Hummy :

Ty tam máš dobrý hlášky heh ! :-D

18 Petr Tlach Petr Tlach | 2. září 2008 v 15:04 | Reagovat

DM:

Update nebude formou patche, ale rovnou komplet celá verze modu, proto jsem to nazval update a né patch, protože jsem dělal dlouho na ArmA a OFp jsem "škrtal" okrajově, ale teď jsem se pustil do komplení předělávky všeho co mě tam vadilo...takže asi 350 nebo 400 mb...ještě nevím, jsem se na to nekoukal, opravou prochází i některé jednotlivé mise a přihazuji i nějaké nové...hlavně bych si měl konečně ukuchtit partyzány, aby slovenská armáda a vládní vojsko mělo co dělat.

19 Wulfgar Wulfgar | 2. září 2008 v 17:01 | Reagovat

Petr Tlach:

Jo,Opravdu se mi to líbí,zatím nejlepší německé uniformy jsem do OFP ještě neviděl,jsou skvělé.Avy ostatní,co to tady pomlouváte,moc nebuzerujte,chtěl bych vidět,jak byste to vytvořili vy líp.

20 Wulfgar Wulfgar | 2. září 2008 v 17:03 | Reagovat

Petr Tlach:

PS.Jo,a máš představu,kdy by to mělo vyjít?Už se těším,protože je to zatraceně dobrý mód.

21 Petr Tlach Petr Tlach | 3. září 2008 v 7:20 | Reagovat

Wulfgar:

Nepomlouvají, jen mají technické připomínky, oprávněné, ale již je to opravené dávno. Kdysi jsem užíval jednu texturu na všechny jednotky, teˇ%d to pomalu předělávám, včera jsem na tom ještě dělat, obrázky jsou staré 5 dní...

Teď si připravuji podklady na německé tankisty, protože v předchozí verzi modifikace jsem je vůbec neměl, tak je dodělám, to dělá více podkladů, že člověk postupem let shání.

22 Wulfgar Wulfgar | 3. září 2008 v 17:40 | Reagovat

Petr Tlach:

Jo,jasně.Je to dobrý nápad,upravit ty textury,aspoň půjdou vytvořit větší boje.Mě se to seká už při deseti jednotkách z AČSR,jedinou vyjímkou je Freikorps.

23 Wulfgar Wulfgar | 3. září 2008 v 17:52 | Reagovat

Ještě něco:Plánujete i ostrov pro OFP?

24 artur artur | 3. září 2008 v 19:17 | Reagovat

Partizánov vyrobiť je skvelý nápad. Veľmi sa teším.

25 S.Lee (AČSR 38-45) S.Lee (AČSR 38-45) | 4. září 2008 v 13:34 | Reagovat

úžasné, na arma.info zabanovali Jaksu z w39 modu :-/

26 HUMMY HUMMY | 4. září 2008 v 14:02 | Reagovat

S.Lee (AČSR 38-45)

Na arma.info jak sme již jednou zjistili sou samý č****i ...

27 Petr Tlach Petr Tlach | 4. září 2008 v 15:08 | Reagovat

S.Lee (AČSR 38-45):

Vím, oni mi říkali, že jim dělají problémi šmejdi, prostě jdou proti všem WWII modům, na to by to chtělo ukázat, BoB má taky s nimi problémy, prostě, kdo není s nimi je proti nim..

Wulfgar:

Na každým počítači to reaguje jinak, jak jsem zjistil tu jednotky, Freikorps jsou hlavně jednotky upravené původní, tak moc nezatěžují počítač...problém tam dělal systém hodností na jednotkách..ten řeším a snížil jsem náročnost dost, textury vojákl WH jsou menší díkyu lepšímu mapování dokonce o 50 %.

28 Franta Franta | 4. září 2008 v 16:59 | Reagovat

co se děje na arma.info ??? :-)

29 WalterCZ WalterCZ | 4. září 2008 v 17:48 | Reagovat

^ČUS^

Jasně. nechtěl sem se tě nějak dotknout. Já vim hovno, co to přináší a jaká je s tim práce. Sice pracuju na obdobnym modu od strategie Blitzkrieg, ale tam zatim jenom přetexturovávam. Takže se fakt omlouvam, jestli sem měl nemístný připomínky.

A uvažujete teda o ostrovu k OFP?? Bylo by to super, pač používat origoš mapy je sice dobrý, ale když zabloudíš a narazíš na paneláky...haha.

A ještě bych se chtěl zaptat na četnictvo?? Říkali jste něco o tom že se připravuje nebo ne??? (mam totiž dojem, že už sem to tady jednou viděl).

30 WalterCZ WalterCZ | 4. září 2008 v 17:58 | Reagovat

Hele nevíte někdo, jak se znašil protiletadloví kanon (jako protitankovej je KPÚV, tak jestli neni něco podobnýho pro protiletadlovku vz. 37.

31 pařan pařan | E-mail | Web | 4. září 2008 v 18:51 | Reagovat

Ty děláš na modu do blitzkriegu? Na československé armádě? Někde jsem viděl na něco takového screeny, ale nikde nebylo nic ke stažení.

32 S.Lee (AČSR 38-45) S.Lee (AČSR 38-45) | 4. září 2008 v 19:13 | Reagovat

a navíc kvůli úplné kravině ho banovali, on se jen optal proč banovali jednu osobu, na tradá, kdepak nedostal warning bod a PR jako ty(nebo já) za obrázky, okamžitě dostal Banán, tady se ukazuje jak sou lidé zaujatí....

33 Wulfgar Wulfgar | 4. září 2008 v 20:06 | Reagovat

Petr Tlach:

ještě jednu otázku:Budou předěláni i Českoslovenští vojáci?Myslím tak,jako ti Němci nahoře

34 Petr Tlach Petr Tlach | 5. září 2008 v 7:27 | Reagovat

WalterCZ:

KPL , KPÚV je "kanón proti útočné vozbě".

S.Lee :

Jo, tam jsou zaujatí hodně, já se optal jednou proč mě zabanovali za obrázky, když mají správnou velikost,a  to dokonce pod 100 kb a Helping Hand mi dal totálního banána, hlavně, že má napsáno Jeden národ, jedna říše, jeden vůdce v profilu, pokud to už nesmazal. JdB je pro změnu hlavně vzsazen proti konkurenčním projektům, protože Invasionu 1944 nesmí nic stát asi v cestě, s Jojimbem nejsou problémy, s tím jsme byli za dobře a vzájemně si pomáhali, ale to asi to pitomcovu JdB začalo vadit.

Wulfgar:

kdyby jsi lépe četl, tak jsem psal, že se již dávno stalo..

35 Jakub Müller Jakub Müller | Web | 5. září 2008 v 15:07 | Reagovat

mas ty vojaky fakt husty ale mohl by si tady na blogu udělat nějaky rubriky aby se v těch článkách dalo líp hledat

36 WalterCZ WalterCZ | 5. září 2008 v 16:58 | Reagovat

pařan:

Ty obrázky nebylo ode mě. Taky sem je viděl a taky sem hledal "DOWNLOAD", ale taky jsem nic nenašel. Jestli bys chtěl, můžu ti poslat totky. Zatim mam jenom techniku, pěchotu a par upravenejch oběktů (přetexturovanejch), ale zatim pořád neúspěšně hledam program, kterym by sa daly udělat noví oběkty. Kdyby jste někdo o něčem takovém věděl, prosím napište. (je to formát .mod a .san)

Petr Tlach:

Díky moc. Jinak vim, že KPUV je kanon proti utočne vozbě (to je leckde k vidění) ale právě sem nikde nevěděl co s těma protiletadlovkama. Tak dík.

^ZDAREC^

37 Franta Franta | 5. září 2008 v 17:20 | Reagovat

Petře,omluv mou otázku vím že máš práce jak nad hlavu,ale kdy asi budeš mít čas na ty fotky ?

38 LukoSS LukoSS | E-mail | 5. září 2008 v 17:56 | Reagovat

WalterCZ:  Jestli chceš, můžu ti s tím modem do Blitzkriegu pomoct. Ty obrázky z ČSR modu jste určitě viděli na mém blogu, dříve jsem trochu spolupracoval na jeho tvorbě.. Mám zkušenosti s tvorbou všeho možného do Blitzkriegu, takže pokud bude zájem, tak rád pomůžu..

39 pařan pařan | E-mail | Web | 5. září 2008 v 18:36 | Reagovat

Na obrázky bych se určotě rád podíval. Blitzkireg už nehraju, ale za čsr bych si tedy rozhodně rád zahrál.

40 pařan pařan | E-mail | Web | 5. září 2008 v 19:20 | Reagovat

Představte si, že mě jeden nejmenovaný zdroj informoval, že vládní-vojsko a Dragoun dostali ban za urážku členů fora a propagaci nacismu. To je co?

41 Franta Franta | 5. září 2008 v 19:46 | Reagovat

pánové,tak mě pan Gasťa na icq informoval že něco "velkého" chystá !

prý bude dělat video jak rostřílí Apophise apol ! :-)

ale nepiště mu to na jeho blog,nebo zase bude keců....

42 Franta Franta | 5. září 2008 v 19:46 | Reagovat

chyba *aspol*

43 HUMMY HUMMY | 5. září 2008 v 20:02 | Reagovat

Franta

dej sem gasťovo icq pls.

pařan

JJ , vím

44 Franta Franta | 5. září 2008 v 20:06 | Reagovat

Hummy :

napiš mě na mejl nebo na icq,já ti ho dám,sem ho radši nebudu psát...

45 Wulfgar Wulfgar | 6. září 2008 v 8:53 | Reagovat

Proč se tady bavíte o Blitzkriegu,když je to blog o AČSR?

46 WalterCZ WalterCZ | 6. září 2008 v 9:47 | Reagovat

LukoSS:

Jediný, co bych opravdu odně potřeboval jsou programy na dělání oběktů. Ty by jsi nějaký mohl mít ne?? A umíš dělat mapy i se scriptama?? Jestli jo, tak tě rád vezmu, pač v tvoření map pro singleplayer dost tápu.

Pařan: za chvíli ti je pošlu.

47 WalterCZ WalterCZ | 6. září 2008 v 9:49 | Reagovat

PS: bohužel nemam zatim nemam žádný řopíky ani těžký opevnění. Začal jsem asi tak před 2. měsícema, ae já můžu hrát na PC jen 2 hodiny a tak to jde dost pomalu.

48 pařan pařan | E-mail | Web | 6. září 2008 v 10:28 | Reagovat

Proč se bavíme o blitzkriegu? Protože se bavíme o AČSR MODU do Blitzkriegu. Proto.

49 LukoSS LukoSS | E-mail | 6. září 2008 v 12:17 | Reagovat

WalterCZ: Pokud chceš dělat 3D modely do Blitzkriegu, musíš na to mít program Maya 4.5, z žádného jiného nemůžeš exportovat do formátu .mod. Myslím, že ho ještě někde doma mám, takže to problém nebude. Jinak jsem dělal do Blitze i vlastní mod, takže ti můžu pomoct prakticky se vším, včetně map..

50 Franta Franta | 7. září 2008 v 12:42 | Reagovat

Dave :

Dave,chtěl bych se tobě a tvé rodině omluvit za problémy,které jsem vám spůsobil !

Hummy :

Ty tzv "nacistický" kecy o tom jak sjem v NO atd...nejsou rpavdivý....

Psal sjem je proto,abych na sebe upozornil a chtěl sem dělat frajer,ale místotoho jsem ukázal jakej sem blbec !

51 Migueli Bain Migueli Bain | E-mail | 7. září 2008 v 12:44 | Reagovat

Franto tys přišel k rozumu to koukám.

52 Franta Franta | 7. září 2008 v 12:59 | Reagovat

Migueli ty jsi řopík že ?

53 Franta Franta | 7. září 2008 v 14:51 | Reagovat

Pámové,tak jsem zjistil,že nepříjemnosti s Davem vznili díky soudruhovy Gastovskému !

54 Franta Franta | 7. září 2008 v 14:51 | Reagovat

*pánové*

55 WalterCZ WalterCZ | 7. září 2008 v 21:08 | Reagovat

LukoSS

Tak to je super. Hele, bylo by dobrý, kdybys mi teda poslal ten program na vytváření .mod. Já udělam nějaký řopíkya vydam první verzi, ty bys do ní mohl udělat mapy.OK?? Já bych ti poslal hotovou mapu, ale bez pohybů a scriptů, napsal bych ti co a jak se má dít a ty bys to dotělal. Zamozdřejmě bych tě pak napsal jako spoluautora. Tak jestli ti to tak vyhovuje = dohodnuto!!!

PS:Ale pošli mi prosim ten program a možná i nějakej manuál, abych se to rychleji naučil.

56 LukoSS LukoSS | E-mail | 8. září 2008 v 13:06 | Reagovat

WalterCZ: ta Maya má asi 250 MB, a myslím, že bude lepší, když ty objekty vytvoříš v něčem jiném, osobně jsem dělal modely v 3d maxu a pak je exportoval. Ta Maya je dost stará a to modelování v ní není zrovna jednoduché, navíc nastavování parametrů není lehké. Co se týče těch bunkrů, tak budovy jsou v Blitzkriegu 2D, takže na to žádný takový program nepotřebuješ, jedině kdyby jsi udělal 3d model a vyfotil ho pod úhlem 45°. Dej mi na sebe nějaký kontakt, ať tu zbytečně nespamujeme a pak se dohodnem..

57 WalterCZ WalterCZ | E-mail | 8. září 2008 v 14:42 | Reagovat

tady máš muj email. Pokousel jsem se ti napsat na tvuj, ale nahlásilo mi to chybu!!!

58 Franta Franta | 8. září 2008 v 19:04 | Reagovat

ať žije Československá brasnná moc !

59 Franta Franta | 8. září 2008 v 19:05 | Reagovat

*branná*

60 jiri jiri | 9. září 2008 v 16:06 | Reagovat

No safra zase zpatky k ofp to koukam.

61 Franta Franta | 9. září 2008 v 19:35 | Reagovat

Petr :

Zdar Petře,tak co,jak pokračuje práce na modu ?

Nebo jsi zase pracovně vytížen ?

62 Tommy Tommy | Web | 9. září 2008 v 20:52 | Reagovat

Ahoj Petře.

Chci se taky zeptat jak na tom jsi a to především s VO a TO pro 4x2tk ve střílnách pod betonem...myslím že jsem to viděl tady http://www.flashpoint1985.com/cgi-bin/ikonboard311/ikonboard.cgi?s=7d5d255144ff48998e73a0f00ba70aab;act=ST;f=69;t=56570;st=75

63 Padouch Padouch | Web | 9. září 2008 v 22:06 | Reagovat

Cose stalo s Petrem? už "dlohou" dobu tu nebyla žádná newska

64 Dave(AČSR 38-45) Dave(AČSR 38-45) | Web | 10. září 2008 v 7:13 | Reagovat

Padouch:

Petr je v Praze na školení.......

65 WalterCZ WalterCZ | E-mail | 10. září 2008 v 17:03 | Reagovat

ČUS

nevíte někdo jakej vzor měl granátomet na pušku vz. 24??

Díky

66 Franta Franta | 11. září 2008 v 13:00 | Reagovat

Dave,co je s tebou ?

67 Padouch Padouch | Web | 11. září 2008 v 13:38 | Reagovat

tohle Vás bude jistě zajímat, po filmu Tobruk který má dnes shodou náhod premiéru se rýsuje na obzoru další filmový trhák na téma Mnichovské zrady. A prej v tom filmu bude hrát i Gerard Depardieu roli francouzkého politika Dalidiera.

http://www.novinky.cz/clanek/149358-forman-a-havel-pripravuji-scenar-k-filmu-o-mnichovske-zrade.html

68 Franta Franta | 12. září 2008 v 15:28 | Reagovat

Dave,kdy se vrací Petr z Prahy ?

69 Petr Tlach Petr Tlach | 13. září 2008 v 11:50 | Reagovat

WalterCZ:

Na pušku vz.24 se granátomet nevyráběl, dokonce němci měli granátomety ažv roce 1942, tak jak to znáte...do té doby to byly AT granáty s krátkým dostřelem. Naše armáda měla granátomety vz.23, které se montovaly na pušku mannlicher vz.1895. Střílel klasické granáty vz.21..S datumu vzorů je asi patrné proč naše armáda neměla granátomety na vz.24. Granátometčíci měli ještě k osobní ochraně pistoli vz.24...protože střelivo pro vz.1895 bylo ráže 8 mm a u nás se vzrábělo 7,92 mm mauser...tak se dojížděly zbytky ze skladů.

Padouch:

Po premiéře v Praze jsou lidi rozladění, protože to je moc roztrhané na více částí.

Dave:

Díky, opravdu jsem byl v Praze, tento týden budu volat ohledně internetu, tak snad se už připojím..protože od 15.9. budu dva týdny zase v Praze, protože se připravuji na zkoušky před komisí ministerstva vnitra v říjnu.

Tommy:

Teď jsem nějak mimo, v OFP to je, jen si to poskládat do bunkru, asi bych měl někdy udělat ukázkovou misi, nebo nějakou, ve které byste si to mohli vyzkoušet sami, pro ArmA jsem toho dost vyházel, protože jsem si řekl, že nedělá dobře cpát věci z OFp do ArmA, opačně je to lepší. Pro ArmA kuchtím PZ kpfw I, snad najdu čas ho dodělat a pro Daveho ten řopík, skara ten internet mi chybí.

70 WalterCZ WalterCZ | 14. září 2008 v 16:14 | Reagovat

Díky moc.

A v rukověti pro poddůstojníky jsem našel, že ten granátomet vz. 23 byl prej jenom cvičnej. je to tam vcelku pěkně popsaný.

71 Petr Tlach Petr Tlach | 14. září 2008 v 16:44 | Reagovat

WalterCZ:

Je to název: Cvičný granátomet vz.23, ale byl zařazen, jak jsme psal, ráže pušky na kterou byl kontruován nebyla v roce 1938 armádní ráže.

72 Hans Hans | E-mail | 4. listopadu 2010 v 18:22 | Reagovat

Kde by se to dalo stáhnout? vypadá to dost dobře! :-D  :-D

73 Francis Bardill Francis Bardill | E-mail | Web | 5. února 2011 v 18:03 | Reagovat

I personally recommend Hostgator for hosting. They are truly professional, support is perfect and uptime nice. Go to hostgator_dot_com and use "onecentcoupons" voucher code. You get first month just free which is great.

74 Pablo Pablo | E-mail | Web | 1. března 2012 v 10:18 | Reagovat

Hmmm, tak to je fakt hustý....

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama