Jak je na tom naše práce?

22. října 2008 v 7:44 | Petr Tlach
Tak sjems e dostal do "ráže", LO vz.37 z venku vypadá jako, že je hotový, ale uvnitř je pořád co dělat, takže dle času vyrábím modely do interiéru, zatím byl čas jen na pilu a lopatu, takže nic moc, lapač kouře je tam taky, ještě uzávěr vchodové střílny, ventilátor, střelecké stolky, granátový skluz, kýbl, bedny s municí a snad pak budu spokojený, periskopy tam dávat nebudu, budou asi součástí právě lafety, aby vůbec mohl být periskop funkční.
Na model jsem dal nějakou trávu, abu to aspoň trochu pasovalo do terénu a nějaké kamení, pak nějaký ten keřík, ale ty jsem dal přes proxy model, aby měl vlastnosti originálního modelu, a to aby si s ním pohrál vítr, nevím, zda jste si toho v ArmA všimnuli, ale s rostlinstvem tam si vítr moc pěkně hraje.

Na tomto snímku jde už více vidět způsob mého "zatravnění" na záhozu, ještě uvažuji, že více zhustím zeleň v místě přechodu mezi terénem a modelm objektu, protože předchod je velmi znatelný než plynulý, jaký by měl být.
Pro čs. a slovenská letadla se vyskytnula velká potřeba tam mít kulomet vz.30, ten jsem ztvárníl u stíhaček jen velmi zběžným způsobem, ale pro Š328 musí vypadat už skutečně, takže když už ho dělám, tak ho proxy modely nahradím i ve stíhačkách, celkově odhaduji, že budou tři varianty - pro letadla jako pevně zabudovaný, kulometné dvojče pro Letov a jednu verzi pro B71. Obrázek na snímku je ve fázy rozpracovanosti. Výřezy hlavně budou udělány přes "alfakanály", protože by model měl pak už hodně polygonů.
Taky jsem tu často psal, že se hrabu v novém modelu PZ kpfw I, ano, je to tak, tady je snímek, jak jsem zatím na tom, sehnal jsem si dostatek podkladů, dle kterých zpracovávám detailní model tohoto dá se říci tančíku než lehkého tanku. Zatím je to ve velmi rozpracované podobě, prostě dva měsíce co jsem na mod neměl čas kvůli učení jsou velmi znát.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Wulfgar Wulfgar | 22. října 2008 v 7:53 | Reagovat

Velice pěkné,Petře.Až doděláš to zatravění a objekty dovnitř,bude to GENIÁLNÍ!!!!A ten Panzer je taky skvělý.Dáváš si záležet!!!

2 Wulfgar Wulfgar | 22. října 2008 v 8:11 | Reagovat

Jo,Petře,k čemu slouží ten script na hodnosti?

3 Dave(AČSR38-45) Dave(AČSR38-45) | Web | 22. října 2008 v 11:12 | Reagovat

No moc pěkné ne! To je fantastické krásné až mi málem selhalo sdce............. Zkrátka Petře, zase jsi odvedl dobrou práci...

4 Petr Tlach Petr Tlach | 22. října 2008 v 11:33 | Reagovat

Wulfgar:

Rozlišení na límnečcích (barva zbraní) a hodnosti, to znamená, že náhodně to generuje hodnosti vojáků na náramenících a slovenských jednotkách na límečcích.

5 Wulfgar Wulfgar | 22. října 2008 v 14:17 | Reagovat

Aha!To se hodí.Je to důmyslné.

6 pařan pařan | E-mail | Web | 22. října 2008 v 14:30 | Reagovat

Je to krása. Nevadí, že jsi neměl čas. Nikdo tě nehoní, ale já osobně až "slintám". Moc se těším, až to všechno vyjde.

7 Wulfgar Wulfgar | 22. října 2008 v 14:50 | Reagovat

No,pařane,tak to jsme dva.UŽ SE TĚŠÍM!!!!MÓÓÓC!!!!

8 Jirka Jirka | 22. října 2008 v 15:06 | Reagovat

Petře koukám že dal nový obrázek na titulní stranu je to mooooc pěkný

9 Wulfgar Wulfgar | 22. října 2008 v 15:08 | Reagovat

No,už ráno jsem to zpozoroval a je to opravdu pěkné.

10 Jirka Jirka | 22. října 2008 v 15:13 | Reagovat

Petře bude stačit tato grafická karta http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=56423 na hraní Armi s maximálnímy detaily (tím myslím dohlednost 10km atd...) prej že naní jde Crysis a všechno je na ultra rozlišení ???

11 Franta Franta | 22. října 2008 v 16:35 | Reagovat

Hej Petře,pěknej desing !

A samozřejmě pěkný výtvory !

12 WalterCZ WalterCZ | E-mail | 22. října 2008 v 17:59 | Reagovat

ÚŽASNÝ. je to opravdu na pohled nádhera. Jak živí, no spíš mrtví :). Hele Petře, to znamená že budou fungovati periskopy???????? To by byla pořádná šajba.

Když se tak dívam na ty obrázky, asi si koupim Armu. Jen bych se chtěl zeptat, jestli se tam dá nějak zrušit to blbí pohybování puškou?!?

13 Hammer Hammer | 22. října 2008 v 20:00 | Reagovat

To je prostě BOŽÍ !!! Je vidět žes udělal kus práci už se těším až to vydáš. BTW dáš něco z toho i do OFP verze módu?

14 Husita Husita | 22. října 2008 v 20:59 | Reagovat

Krásná práce parádní řopík!!!Držím palce

15 HUMMY HUMMY | 22. října 2008 v 22:07 | Reagovat

náádhera, ! řopík je parádní ! fakt užo,bombo skvělý !

16 Petr Tlach Petr Tlach | E-mail | 23. října 2008 v 7:57 | Reagovat

Hammer:

Jedině odlehčenou verzi PZ I tam pak dám, až bude hotový, kulomet možná, kulomet se někdy užíval i jako protiletadlová zbraň pro pozemní personál, takto byl užíván při SNP.

WalterCZ:

Ano, ale nebudou na modelu bunkru, ale pak na modelu kulometu.

17 Pochyst Pochyst | 23. října 2008 v 13:36 | Reagovat

@Jirka, na té kartě to víceméně pojede naplno, ovšem za 6k se zárukou 2 roky... no nevím když už dávat tolik peněz vzal bych HD 4870 neb chceš určitě hrát se zapnutým AA, a v tom případě se na Nvidii výkon propadne narozdíl od nových Atin.

@PTlach, řopík pěknej. Co naše tančíky, budou taky?

18 Petr Tlach Petr Tlach | 23. října 2008 v 14:00 | Reagovat

Pochyst:

Z českých mám mám rozkopaný ještě LT vz.35.                LT vz.38, LT vz.34 a TČ vz.33 už v ArmA jezdí a střílí. Možná ještě nějaká vylepšení vymyslím na ně, nazvučené je mám dávno taky, jsem neměl na modelování od června skoro žádný čas.

Pokud jde o řopík, ještě je tam dost práce na interiéru.

19 Franta Franta | 23. října 2008 v 19:34 | Reagovat

Petře,tak co net ?

20 Wulfgar Wulfgar | 23. října 2008 v 20:35 | Reagovat

No,Petře,tak co?Už ti ho zapojili?

21 Dave(AČSR38-45) Dave(AČSR38-45) | Web | 24. října 2008 v 7:10 | Reagovat

Mapa pohraničí do našeho modu pro ArmA... Další novinky......

http://i269.photobucket.com/albums/jj72/A19_acsr1938/rock.jpg

22 Jirka Jirka | 24. října 2008 v 12:51 | Reagovat

Pochyst:

mě jde hodně  o šířku paměťové sběrnice hledám co největší sběrnici za lejlevnější cenu a tu jsem našel u nVidie já vím je to hodně peněz ale co se dá dělat.

23 Petr Tlach Petr Tlach | 24. října 2008 v 13:09 | Reagovat

http://i180.photobucket.com/albums/x104/petrtlach/ARMA_CZVZ30_2008_10_23.jpg

Wulfgar:

Mě ho tam nikdo zatím nepřipojil...:) :)

24 Jirka Jirka | 24. října 2008 v 14:55 | Reagovat

Taky se těšíte až výjde Arma 2? až výjde tak ji hned musím mít

25 WalterCZ WalterCZ | 24. října 2008 v 16:33 | Reagovat

Jirka:

Jo sem docela zvědavej. Ale jestli to bude stejnej poropadák jako ArmA 1, tak je to v háji. Doufam, že se jim to povede. Ale čet sem, že se tam točí i větráček i Mi24, takže dou doopravdy do detailů. No uvidíme.

Petr Tlach:

Seš fakt borec. Ten kulomet (z odkazu) je doopravdy "HUSTEJ". Už si vidim udělal i chlazení hlavně. A neříkal si, že to bude přez Alfu??

26 Jirka Jirka | 24. října 2008 v 17:18 | Reagovat

taky doufám že to bude lepší bomba bez patchů než ArmA 1 a ten větrák jsem taky viděl na videu.

A nevíš jestli se dá tato chyba v Armě odstranit?

Když jsem v tanku tak na věži má kulomet a i když je voják vevnitř ta věž střílí sama a nikdo ji neobsluhuje.

27 WalterCZ WalterCZ | 24. října 2008 v 19:21 | Reagovat

Já Armu nemam, takže nevim.

28 DM DM | E-mail | 24. října 2008 v 23:56 | Reagovat

Petr, poslal som ti niečo na mail, čo by som nerád riešil tu, mrkni sa na to please a keď tak odpíš...

Thnx

29 Pochyst Pochyst | 25. října 2008 v 15:56 | Reagovat

@Jirka, ok ale to že má 260 širší sběrnici neznamená že je lepší než ten novej Radek... a srovnání výkonu to jenom potvrzuje.

Ale budiž... chceš utrácet :-) tak je jedno jestli 260 nebo 4870... mě stačí o dost levnější 4850 a na ArmA je radost pohledět :-D

30 Jirka Jirka | 26. října 2008 v 9:11 | Reagovat

Já vim, ale nVidia hodně podporuje hry a vůbec se nezahřívá, a k čemu ti je Rychlost grafických pamětí 3800 když pomalá sběrnice nebude zvládat, tou pomalou sběrnicí ti toho tolik neprojde. Znám grafické karty které mají úplně stejné parametry jenom šířka pamětové sběrnice se liší a ta karta která má větší sběrnici stojí o rovních 2 000Kč,- víc než ta  s tou menší (jsou od stejný firmy). Přemíšlej čím to bude:)

31 Jirka Jirka | 26. října 2008 v 9:16 | Reagovat

Pochyst:

Tak aby jse to vyplatilo musel bys koupit tuto řadu http://www.czechcomputer.cz/cat_tree.jsp?bpath=Grafick%C3%A9+karty%5CPCI-E%5CATI%5CHD+4870+X2

Protože NVIDIA je o řadu pořád dopředu

GTX 280 na tuto řadu nezná ATI odpověd

32 Pochyst Pochyst | 26. října 2008 v 21:10 | Reagovat

Aha Jirko, tak nic teď už je mi to jasný... bude s tebe odborník :-D

33 Jirka Jirka | 27. října 2008 v 10:13 | Reagovat

Pochyst:

to zas ne, ale rád skládám počítače.

34 Dave(AČSR38-45) Dave(AČSR38-45) | Web | 27. října 2008 v 23:51 | Reagovat

90 let poté: Jak žije kus republiky zabraný Stalinem

http://aktualne.centrum.cz/zahranici/evropa/clanek.phtml?id=620436

35 Dave(AČSR38-45) Dave(AČSR38-45) | Web | 28. října 2008 v 4:42 | Reagovat

1. Republika live v Národním muzeu

http://aktualne.centrum.cz/video/?id=222381

Přehlídka československých vojenských přehlídek

http://aktualne.centrum.cz/video/?id=222023

36 Franta Franta | 28. října 2008 v 16:53 | Reagovat

Petře,prosímtě reuplauduješ mod ?

37 Franta Franta | 29. října 2008 v 9:21 | Reagovat

Petře,včera jsem od Dejva sosl po icq mod rozjel jsem ho a je to úplná nádhera obzvláště jak tam mluví o státě

38 Dave(AČSR38-45) Dave(AČSR38-45) | Web | 29. října 2008 v 12:37 | Reagovat

Živě z karpatské Koločavy: Tady končilo Československo

http://aktualne.centrum.cz/zahranici/evropa/clanek.phtml?id=620469

39 DM DM | E-mail | 29. října 2008 v 14:28 | Reagovat

No včera som v správach videl, že Česi pekne a štýlovo oslavujú výročie vzniku ČSR. A u nás vôbec nič, hanba... >:-(

To je otrasné, o zavedení tohto výročia ako štátneho sviatku u nás prebiehalo len na akademickej úrovni... až sa začínam hanbiť za našu vládu (vlastne sa hanbím za ňu celý čas, odkedy ju máme, ani jedna nestála za to)...

40 Franta Franta | 29. října 2008 v 14:32 | Reagovat

No,Slovácí prej nemaj ani svátek.

Ostuda...

41 Wulfgar Wulfgar | 29. října 2008 v 14:37 | Reagovat

A my svátek máme!!!Hahaha!!!!

42 Franta Franta | 29. října 2008 v 15:39 | Reagovat

no jo hehehe :-D

43 WalterCZ WalterCZ | E-mail | 29. října 2008 v 19:07 | Reagovat

DM:

To si děláš legraci. To je fakt ostuda a hamba.

Neměli jste se trhat.

44 Patton Patton | 29. října 2008 v 19:35 | Reagovat

myslim ze to maj jenom jako významný den

45 Patton Patton | 29. října 2008 v 19:36 | Reagovat

ale v čr neví spousta lidi proc vubec byly vcera doma takze snad este vetsi hruza a stidim se desetkrat tolik

46 pařan pařan | E-mail | Web | 29. října 2008 v 21:15 | Reagovat

Jo, to máš pravdu Pattone. Když jsem koukal na tn na nově,tak jsem myslel, že mě trefí. To snad opravdu není možná, že lidi nevědí, že je to ke vzniku republiky, plus to, že je to 90 let.

47 DM DM | E-mail | 29. října 2008 v 22:26 | Reagovat

WalterCZ:

Nerobím si srandu, myslím to vážne.

Ako si myslel trhať? Oddeliť sa od vás (Česka)? Alebo ako?

Ja by som bol ináč za Československo aj teraz...

Ináč som videl dnes film o T.G.Masarykovi, no neviem, takého prezidenta ako bol on by sme potrebovali...

48 Wulfgar Wulfgar | 30. října 2008 v 6:25 | Reagovat

Na té nově to bylo hrozné........,,Co je dnes za významný den?",,Ježišmarja,nevím...."Z toho by se jeden zbláznil,to jsou Češi jak pojďme dom....

49 Jirka Jirka | 30. října 2008 v 16:01 | Reagovat

No já by sem se už nespojoval, nejlepší bylo stejně Rakousko-Uhersko

50 WalterCZ WalterCZ | E-mail | 30. října 2008 v 17:28 | Reagovat

Jirka:

Tak to si dovolím dost silně protestovat. Nejlíp je to vystižený v CIMRMAN LEŽÍCÍ SPÍCÍ. Jasný, je to komedie, ale je tam hezky vidět, jak jsme byli braný jako ty 2..

DM:

jj. Myslym rozdělení na ČR A SR.

No u nás to s prozidentama není o nic lepší. Když vynecham pana Havla, je to všechno stejná verbeš. Nerad bych se někoho dotkl, ale toho magora klause (s malim k) nemůžu ani vidět.

Pařan:

To jsem naštěstí neviděl. Ale jednou se lidí taky ptali na nějakej svátek (už si nepamatuju, který to byl je to už nějakou dobu), skoro nikdo nevěděl a mě se udělalo tak nějak na nic. Co je to za lidi, když neznají historii vlastního státu a národa?!?

Podle mě by se mělo ve školách v dějáku vykašlat na nějaký doby středověký nebo kamený a začít tak možná bitvou na Bílé hoře, pač to už se začíná rísovat naše historie. Náš samostatný stát vznikl sice o trochu později :), ale už je to přece jen zřetelný národ Čechů. Co mě je do nějakýho strověkýho Řecka, když nestihneme probrat   1. republiku a ty ostatní nejnovější dějiny?!?!?

51 pařan pařan | E-mail | Web | 30. října 2008 v 18:01 | Reagovat

NO, ono je to taky individuální na učitelích. Někteří to prostě neuměj vysvětlit (nás devítku učila fyzikářka-shodou okolností moje babička- tak jsem jí s tím obdobím co se druhé světové a první republiky lehce helfnul)

52 Wulfgar Wulfgar | 30. října 2008 v 18:52 | Reagovat

Ježišmarja,Klaus......debil.Zlatý tatíček Masaryk.Víte,jak bysme se mohli mít teď dobře,kdyby jsme se tenkrát nevzdali,zahnali ty svině zpátky do jejich Schweinereich a vyhráli?Všiměme si,jak to na sebe navazuje:Vzdali jsme se,a ztratili naši skvělou pozici ve světovém žebříčku nejlepších zemí.Rusáci nás osvobodili a zasedli nás svou ocelovou prdelí.....Přes čtyřicet roků jsme žili jako ušlápnutí debilové pod vládou Rusáků,a když jsme se z toho vyhrabali,politici slibovali to nejlepší.Za pár let ale svých pozic zneužili,aby mohli všechno zdražovat,jezdit zadarmo v MHD a pod.

53 HUMMY HUMMY | 30. října 2008 v 19:04 | Reagovat

Wulfgar

s těma politikama to ale v dnešní době jiný nebude hele...

54 Jirka Jirka | 30. října 2008 v 19:08 | Reagovat

oni se vymlouvaj když zdraží elektřinu tak musí zdražit potraviny apod. ale taky je v tom pravda mají vetší náklady, ale nemusí to tolik přehánět.

55 Jirka Jirka | 30. října 2008 v 19:14 | Reagovat

Za všechno můžou Němci za Rakouska-Uherska naši spojenci v 1.světový války pojují po našem boku a pak co se stane v roce 1938 obsádí sudety a pak celý nás stát. Podle mě za všechno může Paul von Hindenburg protože v roce 1933 dal vládu Hitlerovi, prej že už byl taky starý a Hitler na něj doléhal(tuto situaci přirovnávám když měl Beneš jmenovat prezidentem  Gottwalda)

56 WalterCZ WalterCZ | E-mail | 30. října 2008 v 19:22 | Reagovat

Všichni máte pravdu

57 Wulfgar Wulfgar | 30. října 2008 v 19:31 | Reagovat

Paul von Hindenburg?Ale kde to žiješ,vždyť ten senilní maršálek už měl přes osmdesát,byl k tomu z části i donucen,vždyť NSDAP byla největší strana,lidi je milovali.Hindenburg chtěl obnovit monarchii.Vždyť když toho chudáka ani ne za rok po svém jmenování navštívil Hitler,bylo to den před jeho smrtí,považoval ho Hindenburg za císaře Viléma II a oslovoval ho:Vaše výsosti.

58 Wulfgar Wulfgar | 30. října 2008 v 19:31 | Reagovat

Den před Hindenburgovou smrtí,ne Hitlerovou,samozřejmě.

59 Patton Patton | 30. října 2008 v 20:51 | Reagovat

jo taticek masaryk byl nejlepsi prezident to je pravada

Tomas garigue masaryk

co chodil s nama na zejdlik

a to si dneska zadnej z dnesnich (komunistu)

nemuze uz dovolit atd...  drive zakazana pisen ale kdyz se dnes zahraje je furt supr i kdyz uz neni zakazana

60 Pochyst Pochyst | 31. října 2008 v 12:30 | Reagovat

Masaryk nej prezident? Mno jo, všechno se dá s odstupem času pěkně nalakovat :-P

61 Jirka Jirka | 31. října 2008 v 13:27 | Reagovat

nerad přerušuji rozhovor ale vyděli jste HW nároky na ArmA 2 ? jestli ne tak vám je řeknu doporučené požadavky 4 jádrový procesor, GeForce 8800GT, 1GB RAM (tak to když si budu teď zařizovat počítač tak si rovnou koupím 4 jádro)

62 Wulfgar Wulfgar | 31. října 2008 v 15:06 | Reagovat

Jirka:

No dobře,to jsme rádi

Proč by jako Masaryk nebyl nejlepší prezident?Kdyby byl špatný,lidi by ho znovu nezvolili.

63 Jirka Jirka | 31. října 2008 v 15:18 | Reagovat

Masaryk byl nej prezident no, lepšího asi už nebudem mít

64 Franta Franta | 31. října 2008 v 18:20 | Reagovat

Tatíček Masary,to byl borec všech borců

65 Patton Patton | 31. října 2008 v 22:26 | Reagovat

franta: ja myslel ze pro tebe je fraikorps borci vsech borcu...

Jirka:ty vole to ani nevim ze uz je 4 jadro to je peklo

66 Franta Franta | 31. října 2008 v 22:30 | Reagovat

Patton :

čo bolo to bolo !

" Pravda vítězí ! "

68 Jirka Jirka | 1. listopadu 2008 v 18:32 | Reagovat

Patton:

kdyby jsi mi nechtěl uvěřit s těma HW nárokama tak tady je link

http://arma2.acci.cz/predpokladane-hardwarove-pozadavky

Bude prej náročnější než Crysis na procesory, prej bude stačit nejlepší 2 jádrový procesor na max. detaily

69 Husita Husita | 2. listopadu 2008 v 12:58 | Reagovat

Nejprve bych se zdvořile zeptal všech co zde vytvářejí a pomáhají tomuto úžasnému modu, zda nemají nic proti tomu založit herní tým.Dále pište všichni kteří byste měli zájem hrát.Hlavně zatím pište svoje náměty a nápady k případnému vytvoření herního klanu.

70 Patton Patton | 2. listopadu 2008 v 16:16 | Reagovat

jo to by slo

71 Franta Franta | 2. listopadu 2008 v 16:36 | Reagovat

Petře,došel ti mejl ?

72 WalterCZ WalterCZ | 2. listopadu 2008 v 17:50 | Reagovat

Tak pánové. Dnes jsem se poprvé zůčastnil Painballové bitky!!! fakt nářez!!!! Všem to doporučuju, je to super zážitek.

Není to jako na militari akcí, kde se střílí slepejma a když se ozve výstřel, každý se nejprve rozhodne, kam si lehne, aby se moc nezaprasil. Dady když uslyšíte ránu, padnete k zemi ať jstě kdy jste. No prostě BOMBA!!!

73 Patton Patton | 2. listopadu 2008 v 19:15 | Reagovat

jo je to lepsi nez kulicky pro maly fakany (airsoft) pb zasah aspon boly a pri vystrelu se ozve rana  a taky zasah nezapres je to hrozne vydet  je to fakt prdel ........

Kde si paril ten pb??

74 WalterCZ WalterCZ | E-mail | 3. listopadu 2008 v 15:01 | Reagovat

Ve vesnici Počerny. Je to blízko K.Varů. Ale PB má nevýhodu, že braně jsou vymyšlený a mezi náma, dost hnustý. To v airsoftu jsou tvarově jako ostrý. Obojí je suproví a na VYBLBNUTÍ s bouchačkama to stačí.

75 Wulfgar Wulfgar | 3. listopadu 2008 v 15:56 | Reagovat

Jo,stačí.Já mám rád PB i Airsoft.A je fakt,že v PB jsou zbraně hodně nereálné.V Airsoftu jsou dobré zbraně,sám vlastním kalacha a teď budu mít mausera 98

76 Patton Patton | 3. listopadu 2008 v 16:46 | Reagovat

vzhled zbrani je jen otazkou casu uz jsou i realne treba RAM ale casem se rozsiri

77 Wulfgar Wulfgar | 3. listopadu 2008 v 18:18 | Reagovat

No,už aby se rozšířily.

79 Wulfgar Wulfgar | 3. listopadu 2008 v 20:21 | Reagovat

Pěkná písnička česká.

80 Dave(AČSR38-45) Dave(AČSR38-45) | Web | 4. listopadu 2008 v 5:04 | Reagovat

31st Normandy Mod - WW2 beta release  je venku víc ARMAHOLIC.COM. A popravdě řečeno je to velká sračka , kterou jsem zkusil. textury nic moc,addony ani nemluvě. mod často padá. Potrženo a sečteno děs. Normandy mod nemá ani co pod nehet by se vešlo na AČSR38-45 pro AA....

81 Wulfgar Wulfgar | 4. listopadu 2008 v 6:25 | Reagovat

Ááá,ubožáci

82 Jirka Jirka | 4. listopadu 2008 v 15:03 | Reagovat

Tak proč jsi to stahoval?

83 Wulfgar Wulfgar | 4. listopadu 2008 v 16:29 | Reagovat

No aby to vyzkoušel,proč asi?

84 Jirka Jirka | 4. listopadu 2008 v 16:42 | Reagovat

To mi je jasný, ale kdyby jsem někoho nesnášel tak bych od nich nic nestáhl.

85 Petr Tlach Petr Tlach | 4. listopadu 2008 v 18:16 | Reagovat

Dave(AČSR38-45):

Vím, je to děsná sračka, Enigma a spol to flákali rychle, kdysi ho Tasi příjmul do modu, ale nějak se neprojevil, on skáče z jednoho projektu na druhý a žádný nedotáhnul do konce a textury nic moc. To co udělali do  ArmA je děs, z toho stojí vlasy hrůzou, protože je to podřadné i na OFP, měli by si s tím dát více práce, kdysi jsem taky dělal hurá stylem a stálo to za prd, člověk se časem učí, ale Enigma v tom běhá stejně dlouho jako já, dokonce nabízel zda se nechceme připojit, asi znáte mojí odpověď.

PS:

Hodně jsem zaslechnul hlasy, že chcete mod, tak ho reuploaduji v pátek nebo o víkendu, ale již v urpavené verzi, tedy ještě nedodělané update, ale lepší něco než drátem do oka, jak se říká.

Jirka:

Já to dělám taky, a víš proč? Aby zjistil, zda nám někdo něco nekrade a porovnali i postřehy druhých ohledně editace.

86 Jirka Jirka | 4. listopadu 2008 v 18:24 | Reagovat

Petr Tlach:

Aha a co by jsi jim udělal kdyby ti něco ukradli?

87 Wulfgar Wulfgar | 4. listopadu 2008 v 18:48 | Reagovat

Já myslím,že by to udělal diplomaticky-veřejně by to oznámil a vyžádal by si od nich omluvu.

88 Wulfgar Wulfgar | 4. listopadu 2008 v 19:02 | Reagovat

Jóóóó!!!!!!!Děkujem,Petře,konečně to vyzkouším!!!!!!!!!Sláva vašemu týmu!Huráááá!!!!

89 pařan pařan | E-mail | Web | 5. listopadu 2008 v 7:36 | Reagovat

Takže tam buodu už nové věci? Hurá, tak to budu stahovat :-)))

90 Wulfgar Wulfgar | 5. listopadu 2008 v 20:10 | Reagovat

Ale abych nezapoměl:Snad to bude přes uložto nebo něco podobného.

91 Dave(AČSR38-45) Dave(AČSR38-45) | Web | 6. listopadu 2008 v 5:02 | Reagovat

Nevim nevím,ale pro jistotu mam hosting na Slovensku  zadarmo..........................

92 Wulfgar Wulfgar | 6. listopadu 2008 v 6:24 | Reagovat

No ale hlavě aby to šlo stáhnout.

93 Petr Tlach Petr Tlach | 6. listopadu 2008 v 17:21 | Reagovat

Jirka:

Nenadával, jen pokud by nebylo nic v readmee, odkud to vzdali, tak bych se s nimi dohodnul, aby to jen doplnili, zase nebazíruji na tom a neřvu hele on to ukradl, ale spíše se snažím pomáhat, aby to užili dobře než blbě.

94 Wulfgar Wulfgar | 6. listopadu 2008 v 17:26 | Reagovat

To je férový módista,ten Petr.Ale myslím,že by se jim hodili spíš ti němci,protože nikdo jiný už asi mód z 1.

republiky dělat nebude.

95 WalterCZ WalterCZ | E-mail | 6. listopadu 2008 v 18:17 | Reagovat

Wulfgar:

Ty budeš mít mausera 98 tu novinku od Japonců za 3800kč nebo tak nějak. Hele já ho koupil před měsícem a můžu ti říct, že je to NAPROSTÁ bomba!!! Všechno fachá jak na skutečnym (a to můžu řít 100%, pač táta má doma na na zbroják origo 98čku). Je to doopravdy nádhera.

96 WalterCZ WalterCZ | E-mail | 6. listopadu 2008 v 18:20 | Reagovat

Petr Tlach:

JJ. Takhle se to má řešit. Ne jako jiné mody, od kterých se nesmí používat vůbec nic.

Petře a proč neskusíte použít do svého modu němčoury z I44 novější verze??? Jsou božský. Vaši taky nejsou špatný (například ty SSmani z 1944 máte lepší neš SS z I44, ale nedají se pouít do roku 1938).

97 Petr Tlach Petr Tlach | 7. listopadu 2008 v 17:27 | Reagovat

WalterCZ:

V modu je nemám, protože jsem je tam nechtěl, protože uniformy neodpovídají, ale uvažoval jsem pro jednotky do SNP, ale nebudu se s Invasion 1944 dohadovat...povolení na některé věci jsme dostali přes W39, ale vyřazuji je, takže v celém modu jsem mám dojem jen 2 věci od nich, zbytek jsem dodělal. Pokud jde o mody do ArmA, tak pochybuji, že nějaký WWII mod dostatečně kvality výjde pro ArmA, prostě je tu problém velmi rozdílných názorů na to co tvořit a hlavně jak, protože hodně lidí co dělá do ArmA se drží při zemi jako u OFP, což u ArmA zase tam nemusejí, modely mohou dělat mnohem preciznější, případně poskládat přes proxy modely.

98 Edasssek Edasssek | E-mail | 1. prosince 2008 v 21:13 | Reagovat

JE to dost husty a mimochodem ten co tady je administrator dame s hummym duel muzem dat i s tebou :) samozrejme v tom tvem modu¨:)

99 Jan Brukner Jan Brukner | E-mail | Web | 5. prosince 2008 v 1:42 | Reagovat

Ahoj  Petře,

parádní práce!!!!

Jsem rád, že tě 3D pořád baví.

Tak snad někdy zas na kus řeči na severu ..

pohodový den/noc

Honza Brukner

100 Becher Jan Becher Jan | E-mail | 6. ledna 2009 v 19:58 | Reagovat

Dobrý den Armu bych si rád zapařil aspon an střední detaily myslíte že to pujde na této sestavě? :Intel C2D E8400 3,0 1333Mhz_3000 6MB Základní deska: Gigabyte G33M-DS2R

Paměť: 2 Gb ( 800 Mhz ) dam si na 4Gb mozna vis

Grafická karta: GeForce 8800GT 512 900Mhz

na teto sestave muj komp nemel zatim proble se zadnou hru tak dikes za odpoved:-)

101 Franta Franta | 10. ledna 2009 v 23:05 | Reagovat

Becher Jan :

Jistě,půjde...

Tedy alespoň měla by !

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama