Plížení a plazením vpřed...

19. října 2008 v 13:36 | Petr Tlach
Jsem zkoušel misi s LO vz.37, jak jsem avízoval, že jako singl pro OFP jí přihodím, jedná se o línii LO vz.37, která je doplněna o LO vz.37 C, která pálí do předpolí a PT ochranu zajištujě jeden kanon (případně kulometné střelivo vz.37 jde taky použít, v OFP a ArmA průbojnost neexistuje, jen odebírání armoru). S palbou do předpolí z tak malé střílny jdou udělat pěkná jatka, kdo si chce počkat, tak kombinace TK vz.37 a LK vz.26 v bočních palbách je taky pro němce vražedna. Protipěchotní překážky překoná jen tak, ale pro tu srandu jsem nechal v línii mezeru v oblasti cesty, ale i projektant LO by sem dal jeden lehký objekt s čelní palbou jako posilu.

Plazit se je neúčiné pokud o vás nepřítel ví, takhle se plazili na kraj mýtiny, přes kterou se pak pokusili přeběhnout, 50 % se dostala k překážkám, ale tam je dodělaly kulomety bočních paleb.

No, tanky by měly úspěch, ale jen v masovém měřítku, 8 tanků je ještě málo na proražení, musela by to být jedna vlna za druhou, aby prorazily. Plán čs. obrany s průlomem počítal, průlomy měly zatlačit tanky.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 HUMMY HUMMY | 19. října 2008 v 13:54 | Reagovat

Hahaha na to se těším, němci dostanou na prdel, a dostali by pořádně nebejt Mnichova a toho zasr.. Chamberlaina ... grr..

2 Jirka Jirka | 19. října 2008 v 14:06 | Reagovat

Petře a ještě mám dotaz, říkal jsi že se ti to stávalo takže už se ti to nestává s tím ptákem?

3 Wulfgar Wulfgar | 19. října 2008 v 14:37 | Reagovat

Hmmmm...Pěkné:-)

4 WalterCZ WalterCZ | 19. října 2008 v 17:01 | Reagovat

Moc sem na tu misi těšim.

viděli jste někdo nový polský film Katiň??????????? je to síla. Když sem to sledoval, říkal sem si, kam se na bolševiky hrabou němci s brutalitou.

5 Wulfgar Wulfgar | 19. října 2008 v 17:14 | Reagovat

No....Neviděl.Ale opravdu,Rusáci byli svině hnusné.Ale němci taky házeli židy do rokle atd....Největší podíl na tom měli polní četníci a SS,občas se přidal i nějaký ten Wehrmachťák.

6 Franta Franta | E-mail | Web | 19. října 2008 v 17:39 | Reagovat

Petře,víš to,že jsi opravdovej machr ?

7 WalterCZ WalterCZ | E-mail | 19. října 2008 v 19:14 | Reagovat

No do wermachtu bych to neřekl, pač to byly obyčejní branci, ale samozdřejmě mezi nima byly i takoví zfanotizofaní ehh.. jako byli v SS všichni.

8 Wulfgar Wulfgar | 19. října 2008 v 19:24 | Reagovat

Ano.Wehrmacht byl vlastně armáda,se zabíjením civilů neměli mít nic společného.Ale je přece jasné,že se mezi něma našlo taky pár nácků.Wehrmact byl vlastně celkem"nevinný",ale někteří jeho jednotliví příslušníci se taky chovali jako-no,nechci být sprostý.A ono se taky není čemu divit,hlavně u mladých příslušníků,kterým antisemitismus a rasismus vštěpovali už od první třídy.Jinak esesáci byli vesměs všichni vrahouni,ale pár vyjímek,které se od zabíjení a a rasové nenávisti distancovaly,se by jistě našlo.

9 WalterCZ WalterCZ | E-mail | 19. října 2008 v 21:21 | Reagovat

souhlas

10 pařan pařan | E-mail | Web | 19. října 2008 v 21:25 | Reagovat

Já jsem jednou četl v knize o SS, o jedné divizi, která byla složena z kriminálníků a vrahů a že byla tak krutá, že to odsuzovali i samotní SSáci.

11 Wulfgar Wulfgar | 20. října 2008 v 6:25 | Reagovat

Není to SS Totenkopf?Nebo SS Das Reich?Nebo SS Prinz Eugen?Já o jedné takové divizi taky četl,ale už nevím,jaká to byla

12 Wulfgar Wulfgar | 20. října 2008 v 6:32 | Reagovat

A jak se ta kniha jmenoala?Nejmenovala se náhodou Reálie SS?

13 Petr Tlach Petr Tlach | 20. října 2008 v 7:14 | Reagovat

Jirka:

Nestává, protože MP nehraji teď, protože nemám doma ještě ten internet.

Wulfgar:

Svině to byly, tedy ti SS všichni, jsem rád, že jich děda pár sejmul..

14 pa pa | E-mail | Web | 20. října 2008 v 7:26 | Reagovat

Jo, o tom nikdo nepochybuje Petře.

Wulfgar: Nevím jak se jmenovala, ani ta divize, ani ta kniha.

15 pařan pařan | E-mail | Web | 20. října 2008 v 7:27 | Reagovat

Jo, o tom nikdo nepochybuje Petře.

Wulfgar: Nevím jak se jmenovala, ani ta divize, ani ta kniha.

16 Jirka Jirka | 20. října 2008 v 13:38 | Reagovat

Nevíte jak se dá zjistit sběrnice v počítačí jestli mám AGP nebo PCI ?? předem děkuji

17 Streso Streso | 20. října 2008 v 13:57 | Reagovat

a co tak se kouknou na google.com ?? :-)

18 Jirka Jirka | 20. října 2008 v 14:21 | Reagovat

já nevím jak to tam mám napsat??

19 DM DM | E-mail | 21. října 2008 v 8:42 | Reagovat

Petr, čo si spomínal že v OFP a ArmA neexistuje prieraznosť streliva, tak si pozri LIB MOD, pretože oni ho majú založený práve na tej prieraznosti streliva (citujem že už nebude možné ako v OFP zničiť T80 niekoľkými tuctami granátov)... A aj normálne počas hrania LIB MOD-u som si to všimol, je to podľa mňa reálnejšie... môj názor :-D

20 Petr Tlach Petr Tlach | 21. října 2008 v 11:13 | Reagovat

DM:

Taky to nemají, průraznost v OFP a ArmA neexistuje, tedy nastavení kolik mm pancíře to má probít, ale máš zadaný armor vozidla či stavby a hodnotou hit odebíráč armor, po vyčerpání armor dojde k destrukci vozidla, člověka, či objektu. Dělá to problém hlavně u techniky z WWII, protože armor odebírají i kulky (jedna je 8 - 12 a hodnota tanku je 100 - 400), takže jde technika zničit kulometem. T80 či jakoukoliv věc zničíte i granáty, pokud je tam budete jen házet.

Docela bych bral, kdyby se na technice daly definovat jednotlivé pláty a jejich síla, v OFP a ArmA to bere jen celek  - korba, věž, dělo, pásy. V LIB modu mě pak dostalo, že T-26 odolala takovým výstřelům a ničila PZ III jak na běžícím pásu, jedna rána by tento tank vyřadila v reálu. Já osobně jsem pro AČSR dlouho zkoušel munici do PT děl, aby měly nějaký účinek srovnatelný k realitě a technika nešla jen tak zničit z kulometů (vyjímkou jsou lehce pancéřované LT vz.34, PZI, PZII a TČ vz.33)...

21 Patton Patton | 21. října 2008 v 14:40 | Reagovat

v lib se mi libi nejvic kdyz tank dostane zasach je nepojizdny a a treba prezije jen strelec  a takto poskozene tanky s kouricim motorem vypadaji fakt dobre nebo kdyz vystoupi clen posadky tak zustane poklop otevren to je taky supr to pak vypada fakt dobre v acsr vypada dobre zniceny pz.35t je nahrazen znicenym modelem

22 Wulfgar Wulfgar | 21. října 2008 v 17:27 | Reagovat

To se mi taky líbí.V lib,tuším,jsou v objektech i zničené modely.Jednou jsem chtěl udělat válečné trosky u cesty,tak jsem vzal zničený T-26,umístil jsem ho trochu nakřivo u cesty,pak jsem vzal rusáka tankistu,nastavil jsem mu minimální ,,pancíř",a pomocí příkazu SetPos GetPos this Select 0..atd...se mi ho podařilo umístit tak,že jakoby vysel z poklopu.Ještě jsem to utužil několika mrtvolami kolem a zničeným německým PaK37 před tankem.Paráda!!!!

23 Jirka Jirka | 21. října 2008 v 17:34 | Reagovat

Petře:

potřeboval bych vylepšit PC a tak bych se tě chtěl zeptat jakou máš grafiku, procesor popřípadě Ramku? Abych jsem se inspiroval co mám koupit.

24 Wulfgar Wulfgar | 21. října 2008 v 17:36 | Reagovat

Poradím ti:Kup si silnou grafárnu podporující pixel shader,protože jinak to stojí za hovno

25 Jirka Jirka | 21. října 2008 v 17:38 | Reagovat

Wulfgar:

a jakou máš sestavu ty jestli se můžu zeptat?

26 Wulfgar Wulfgar | 21. října 2008 v 17:54 | Reagovat

No,to můžeš:1024mb RAM,Grafická karta Nvidia Geforce3,procesorwindows XP profesional,procesor Pentium III/4,harddisk 180gb....Snad je to všechno.Ale asi se zeptej raději Petra,já tomu příliš nerozumím,i když grafárnu nebo mechaniku vyměnit umím.

27 Wulfgar Wulfgar | 21. října 2008 v 17:55 | Reagovat

Oprava:Geforce3,operační systém windows XP,procesor...

28 WalterCZ WalterCZ | E-mail | 21. října 2008 v 18:05 | Reagovat

jo. lib je super mod, ale kam se hrabe na invazion 1944. To je naprostá bomba. Mají úplně božský němce a ten jejich halk, je jak skutečnej. Ale tanky a technika ACSR je na stejne úrovni. Jediné co mají lepší je ta pěchota.

V lib se mi taky hrozně moc líbí spůsom střelby minometu. Bylo by fajn, udělat to tak i do ACSR 38.

A jeste poslední věc co je hezká na Lib, jsou bohyby tankisků. Nejen jak koukají z poklopů za živa, alejak z nich visí za "mrtva".

Ale na ČS bunkry  a techniku v ACSR nemá asi nic.

29 Wulfgar Wulfgar | 21. října 2008 v 18:18 | Reagovat

A jakou verzi invasionu myslíš?Ta novější je dobrá,ale vadí mi na ní,že když jedeš autem,tak nevidíš přes helmu,a vadí mi,že tam není německej voják v lodičce,a ještě mi vadí,že v anglánském teréňáku můžou sice sedět čtyři,ale když nastoupí,jde vidět jen řidič a spolujezdec,a ještě JEDNA VELKÁ CHYBA,že tankisti a důstojníci mají mít Walther P.38 a mají ve skutečnosti Glock,to už tady Petr zmiňoval.Na Lib mi hodně vadí,že i když si tam dáš Obersta-t.j.plukovník-tak i když má tak vysokou hodnost,nemá ani jedno vyznamenání,což je zvláštní.A vůbec žádný důstojník nemá vyznamenání.Ale na druhou stranu se mi moc líbí v lib jednotky,hlavně německý Mauser 98.k a to,že vytvořili animaci nabití závěrem.A ještš se mi líbí,že tam dali esesáky a polní četnictvo a jejich protějšek-NKVD

30 WalterCZ WalterCZ | E-mail | 21. října 2008 v 18:28 | Reagovat

Wulfgar:

Jasně že myslim novější. to je pravda co jsi psal, ale stejně mají nejúžasnější němčoury. Tan ostrov na ktyrym je tampaň se mi seká i na úplně novim PC, takže veškerý mise dělam na Nogově. To že namají walther by se dalo snadno upravim. Nabíjení v Lib se mi sice taky líbí, ale dost to snižuje hratelnost. Model mauseru taky není nic extra ale ze všeho nejhorší je zamíření. Asi mausera nikdy neměli v ruce, pač takhle to nevypadá. Model "Kara" v I44 je super. A ten panzershreek a stg 44. No prostě podle mího, na I44 nic nemá. (vynechávam ACSR, pač to, už jen z důvodu, že je to o naší vlasti, se mi líbí ještě o něco víc.)

31 WalterCZ WalterCZ | E-mail | 21. října 2008 v 18:29 | Reagovat

PS: a jak je v I44 i německej a britskej dabing!! to j velice efektní.

32 Wulfgar Wulfgar | 21. října 2008 v 18:39 | Reagovat

To ano.Dabing je skvělý.No,ten ostrov se podle mýho seká proto,že je tam ta tráva.Na mauserovi v lib se mi líbí hlavně to barevné provedení.Němci v Invasion jsou skvělí a je škoda,že toho WH oficíra nenahradili novým.Líb by splynul s mužstvem.Jinak tam teď vytvářím malou kampaň,ale teď jsem si dal pauzu.V invasion mohli taky více máknout na spojenecké technice,aspoň přidělat Shermana nebo tak.Aby mohly být tankové bity.Německejch tanků je tam dost.A hráváš radši za spojence nebo za němce?A taky ti tam v písničkách nejdou německé pochody a pár spojeneckých?No,ale nejlepší němce jsem viděl na obrázcích z update 1,A nejlepší je podle mě ten důstojník.A byl skvělý nápad přidělat gnerála.

33 Wulfgar Wulfgar | 21. října 2008 v 19:06 | Reagovat

Jo a v Invasion je taky nejlepší Opel Blitz.V lib nemá blitz tak dobrý interiér.Ale nejradši ho mám v AČSR(Je to taky blitz z I.44,jen přetexturovaný),protože se mi víc líbí v šedé než v maskovacím nátěru a taky má lepší zvuk.

34 Dave(AČSR38-45) Dave(AČSR38-45) | Web | 21. října 2008 v 19:21 | Reagovat

WalterCZ a Wulfgar: TO JE PROVOKACE?? Ohledně I.44 která nemůže překousnout , že má dobrou , lepší konkurenci Náš mod...

35 Wulfgar Wulfgar | 21. října 2008 v 19:26 | Reagovat

Provokace?Ale my nikoho neprovokujeme.My se jenom bavíme o Invasion 1944,ale toť vše.

36 WalterCZ WalterCZ | E-mail | 21. října 2008 v 19:31 | Reagovat

No řekl bych že I44 už žádnýho důstojníka nedodělaj. Skončili. Ale je to škoda, pač takhle se dá použít pouse SS důstojník. Nejraději hraju za WH a samozdřejmě za Čechy. Kdy tak doděláš kampaň??? Strašně rád bych si ji zahrál.

Určitě to dělá ta tráva. Stejně ten ostrov neni nic moc

Dave(AČSR38-45)

Neprovokujem. Jen oběktivně porovnáváme výhody a zpracování určitých modu. Ale jak už sem psal, ACSR (a to neříkám jen proto, aby to nebylo divný, ale je to opravdu muj nazor) je nejlepší. (ale až na ty vojáky.)

Jen je škoda, že se to trochu seka. Stejně mi přijde ten script na hodnosti ujetej a překážející. Když jsem chtěl např. udělat osádku řopíku (kdy by mělo bít 6 vojínů a 1 svobodník či desátník) tak tam bylo x svobodníků a desátníků a jen 2 vojíni!!!

37 WalterCZ WalterCZ | E-mail | 21. října 2008 v 19:32 | Reagovat

Abych nezapoměl. Vaši SSmani jsou taky nádhera sama!!!!

38 Wulfgar Wulfgar | 21. října 2008 v 19:38 | Reagovat

No,kampaň....Dojdu ze školy o třech,a pustím se do toho.V kampani hraješ za WH šikovatele Schrödera a za SS poručíka von Strassera.Kampaň je na Everonu.Je to o tom,že Everon je francouzský ostrov obsazený němci.Bohužel na něj provede výsadek britská a americká výsadková divize.Schröder je s jednotkou na jižní půlce ostrova a pod velením plukovníka se snaží probojovat na sever,von Strasser je na severu a potírá odboj a tak.Za WH plníš bojové mise,přepadáš konvoje atd.Jo,nečekej nic převratného,kampaň je sice podle mě skvělá,ale zase nejsem moc zkušený.Můžu ti poslat pár screenů co jsem si udělal,jestli chceš.

39 Wulfgar Wulfgar | 21. října 2008 v 19:39 | Reagovat

P.S.Dnes ještě dodělám přepad britského tábora,je to v noci....

40 WalterCZ WalterCZ | E-mail | 21. října 2008 v 19:48 | Reagovat

SUPER. Rozhodně chci ty screeny!!! Zní to úžasne. Je dobře že se hraje za němce a ne za ty cvoky, co nosej talíře na hlavách (i když u parašutáků to neni). A ty janky dáš staré provedení. Tím bych to nekazil. Sou strašný.

Dje tam pls 3prde.... Haklů. Ten je fakt povedenej. A použiješ u spojenců  Shermany z toho balíčku. Sou docela hezký. Žádná jiná povedená spoj. technika snad neni. Německý se mi nejvíce líbí Panthery (nevim do koho jsou ale jsou v tom balíku 3). Tať sem si ještě vzpoměl, že je dobrá M10, kterou na zmíněné Panthery potřebuješ, jinak ti nebudou fachat.

Každopádně ti přeju hodně štěsí a ať to vyjde brzo!!!!

41 Wulfgar Wulfgar | 21. října 2008 v 19:51 | Reagovat

Chachá!!!Hned ti je posílám,počkej,jen tam přidám pár věciček anglánům do tábora.rádio na stole a tak.To je hned.Bude to z té mise,pošlu ti i denní screeny,protože v noci toho moc nevidíš.

42 Johnnycz Johnnycz | 21. října 2008 v 20:29 | Reagovat

zdarec, mam dotaz, da se nejak zvetsit velikost RAM v OFP? mam 2gb RAM, ale pri pouziti vice veci(letadel,aut....), me to klekne do woken a napise prekrocen limit 512mb :-( nemate nekdo nejaky tip, jak to zvetsit aspon na 1gb ;-) dik moc

43 WalterCZ WalterCZ | E-mail | 21. října 2008 v 20:31 | Reagovat

Johnnycz:

Tak to absolutně netušim. Petr by to mohl.

44 DM DM | E-mail | 21. října 2008 v 20:45 | Reagovat

Wulfgar:

Poslal by si tie screeny aj mne? Rád by som si vyskúšal tú kampaň, ktorú tvoríš, lebo námet je celkom zaujimavý...

Thnx

45 Wulfgar Wulfgar | 21. října 2008 v 21:21 | Reagovat

DM:Dobře.Ale až zítra ráno.Teď je mejl moc obsazený a nejde mi to poslat ani walterovi.

46 pařan pařan | E-mail | Web | 21. října 2008 v 21:23 | Reagovat

Wulfgar: Tedy, ty máš projektů. Nightstalker kampaň, WWII kampaň...

47 Jirka Jirka | 21. října 2008 v 21:48 | Reagovat

Wulfgar díky za inspiraci.

48 Patton Patton | 21. října 2008 v 22:30 | Reagovat

to je pravda acsr by chtela minomet s tak supr zvukem a vybuchem jako je v lib .... a jak to vypada s houfnici vz.14/19???

49 Wulfgar Wulfgar | 22. října 2008 v 6:31 | Reagovat

No,to víš.Když má člověk dost času,zvládne i dvě kampaně najednou.Hlavně mě to jde pěkně rychle od ruky

50 Petr Tlach Petr Tlach | 22. října 2008 v 7:20 | Reagovat

WalterCZ:

Minomety jsou v přirpavovaném update, tedy na polské straně, minomet vz.17 jde dal na dodělání Bolcovi, ale od července nemám doma připojení na net, tak nevím, jak na tom je. Už kdysi jsem tu psal, žejsem upravil v update hromadu zvuků, tak to se týká i minometů a děl, hlavně potom výbuchů, asi před 2 měsíci jsem tu někde dával na ukázku video z ostřelování poslkých pozic, tak to vybuchují právě minometné granáty.

  Lib mod je dobrý, protože měli opravdu hodně lidí v týmu a hlavně na sktripty a dělali to od začátku, já teď se snažím pracovat,a by fungovala výměna modelů u většiny techniky, je to uděláno tak, že to vyhodí ven i posídku tanku, zvuky poklopů, jako zalézt a vylézt tam jsou, no, to byste museli slyšet.

Patton:

Ohledně minometů jsem psal víše. Pokud jde o houfnici, nebyl čas a hlavně nedostatek podkladů, takže příští rok budu muset zajet do Lešan, letos mi to z časových důvodů nevyšlo.

Johnnycz:

Spíše se podívej v externím nastavení OFP zda ti to ukazuje opravdu 2gb ram, protože můžeš je tam mít,ale nemusí se párovat..případně ti to způsobuje další program co ti běží v pozadí. Pokud jde o zvětšení, tak jedině dokoupit, ostatně pozor, ram grafické karty se ti do toho nezapočítává.

51 Wulfgar Wulfgar | 22. října 2008 v 8:08 | Reagovat

Jirka:

Jakou inspiraci?

52 Jirka Jirka | 22. října 2008 v 15:20 | Reagovat

Wulfgar:

Že jsi mi řekl co máš za sestavu víš.

53 Wulfgar Wulfgar | 22. října 2008 v 15:36 | Reagovat

Jirka:

Jo aha.No,jsem rád,že jsem pro tebe mohl něco udělat.

54 Jirka Jirka | 22. října 2008 v 15:39 | Reagovat

Ale není zač

55 WalterCZ WalterCZ | E-mail | 22. října 2008 v 17:53 | Reagovat

Petr Tlach:

Bylo by nádherný mít v OFP i dělo. S těma podkladama máš teda pravdu. Když jsem scháněl o houfnicích kuli tomu mímu modu, našel jusem uplný PRD. Jen v encikopedii prané moci RČS, ale to jue opravdu HODNĚ stručné. Ale jsou tam obrázky a to pro mé potřeby stačí.  Když pojedeš do lešan až příští rok, to už tam možná dude ta zrekonstruovaná Lt35. Já se na ní jedu podívat do Prahy (alespoň to mam s tátou v plánu) příští víkend.

56 Wulfgar Wulfgar | 22. října 2008 v 19:07 | Reagovat

Do Prahy?Nepovídej!A co tam budete dělat?Taky bych si zajel do Prahy,ale to víš,když jsi od ní vzdálen 280km,je to trošku potíž.Teď někdy tam má být vojenská přehlídka.

57 Petr Tlach Petr Tlach | 23. října 2008 v 7:42 | Reagovat

WalterCZ:

No, já jsem od Prahy 130 km, ale problém je spíše s dopravou, protože nejezdí celý den, první o víkendu v 7 a poslední z Prahy v 8, ale o to nejde, v Praze je hustá síť, ale Lešany jsou 30 km za Prahou, to bych musel někde do Říčan či Čerčan a posázavským expresem tam dojet, a pak jít ještě kousek pěšky.

58 Wulfgar Wulfgar | 23. října 2008 v 14:14 | Reagovat

A u mě je taky problém s dopravou,bohužel.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama