Rudá armáda 1943 v AČSR 38-45

18. listopadu 2008 v 9:11 | Petr Tlach
Zdravím, tak jsem zase tu. Dlouho jsm si lámal hlavu proti komu by mohla bojovat Slovenská armáda z let 1941-1944, nakonec mě to napadlo, nejprve jsem uvažoval dát ruské a německé zbraně civilistům, ale pak mě to přišlo pošahané, nakonec jsem si vzpomněl, jak na jižním úseku fronty tvrdě odolávali ruským útokům v roce 1943, nakonec ovšem přeběhli k rusům a pustili je do druhé línie, a tak rusové prorazili úsek této fronty. Do toho jsem si koupil knihu Slovenský stát v obrazech, tak jsem se rozhodnul v sobotu - udělám ruskou pěchotu z roku 1943, přeci neochudím hráče a útok hurá na ně ala masakr a čistky v zázemí.
Pokud jde o zbraně, oprášil jsem addon pps-41 a mosin 1891 z archívu WWIICZ z roku 2005. Optiky mám taky z té doby, kdy jsem udělal balíček různých optik WWII zbraní. Chvilka práce a najednou mám jednotky na vraždění.

Ještě jsem udělal korekci zvuků zranění u všech mých jednotek, protože se mi tam vyskytnula chybička, takže střeba do lidí bude více emotivnější, hlavně v masovém měřítku, kdy třeba rusák bude řvát proč zrovna já, a to rusky, nebojte.
Asi vás pak nepřekvapí, když po delším ostřelování vašich pozic se ozve jedním hlasem velitele Za vlast hurá a následuje dáv mohutným hurá a z mlhy se vynoří les rusů s rudými prapory, vlastně není skoro třeba ani mířit, KPÚV necháte nabít tříštivé, sám si vezmete lehký kulomet a spustíte palbu, budou jatka, snad přežijete.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Dave(AČSR38-45) Dave(AČSR38-45) | Web | 18. listopadu 2008 v 9:25 | Reagovat

Super,aspoň že mam informace, že se něco děje pro OFP. Tak zatím stopaka mé práci na mapě pro Armu.

JInak moc pěkný,Petře....

(Když WOLF tak WOLF)

2 Petr Tlach Petr Tlach | 18. listopadu 2008 v 10:54 | Reagovat

Dave(AČSR38-45):

Dnes ti vysmahnu DVD se vším všudy a pošlu, pak asi budeš pokračovat dále. Jak OFP, tak ArmA, ti to roztřídím, snad.

3 Dave(AČSR38-45) Dave(AČSR38-45) | Web | 18. listopadu 2008 v 11:43 | Reagovat

Petře, dik moc... Aspoň budu moct pokračovat v práci na mapě pro Náš AČSR38 mod do  AA...

4 WalterCZ WalterCZ | 18. listopadu 2008 v 12:28 | Reagovat

Tak tohle vypadá fakt dobře!!!!!!!!!!!

5 Petr Tlach Petr Tlach | 18. listopadu 2008 v 13:34 | Reagovat

WalterCZ:

Je sranda je kropit, když běží, hlavně, jak se vynoří z mlhy, nejprve jen slyšíš hurá a pak se vynoří a jen kropíš, skoro není třeba mířit, dokud jsou před zátarasy, je klid, ale po jejich překonání hází granáty a už není moc dobře, někteří za běhu střílí, ale je jim to stejně k ničemu, protože budou mrtví...

Pozn. Pokud jde někdy o náročnost, pomáhá i snížit viditelnost, tím se zlepší FPS o 10-20. Zkoušel jsem to tak na jednom intru.

6 Wulfgar Wulfgar | 18. listopadu 2008 v 14:03 | Reagovat

Pěkná práce Petře!

7 pařan pařan | E-mail | Web | 18. listopadu 2008 v 15:11 | Reagovat

Tak to je hustý. Ono ale už bylo dřív, že vojáci křičeli, i česky. Ale to bylo v demu a pak jsem to nepozoroval. Takže to znamená, že budou křičet všichni a více? To je super.

8 WalterCZ WalterCZ | 18. listopadu 2008 v 17:23 | Reagovat

Petr Tlach:

A to oni si nelehaj. Když jsem se něco podobnýcho pokoušel udělat (ale byla to Normandie s Amíkama), vždy všichni zalehli, atkže to nebylo ono.

9 Jirka Jirka | 18. listopadu 2008 v 19:02 | Reagovat

jaký myslíte že byl nejlepší prototyp letadla 2.světovej?

já myslím že to byl jednoznačně Heinkel Lerche III B-2

ve hře IL-2 Sturmovik 1946 s ním se dá létat jako sériově vyráběný, jsem to teď zkoušel.

10 Wulfgar Wulfgar | 18. listopadu 2008 v 19:08 | Reagovat

Prototyp?Ááá,nějaká anketa.

Takže rozhodně Messerschmitt P1101!

11 Wulfgar Wulfgar | 18. listopadu 2008 v 20:06 | Reagovat

Petře,jak tvoříš v tom Bodypaintu?

12 Wulfgar Wulfgar | 18. listopadu 2008 v 20:11 | Reagovat

A,už nic,přišel jsem na to.Oukej.

13 WalterCZ WalterCZ | 18. listopadu 2008 v 21:37 | Reagovat

Hele Petře na jakym je to vůbec ostrově????????

14 WalterCZ WalterCZ | 18. listopadu 2008 v 21:38 | Reagovat

Nevíte někdo o lokomotivě do OFP z 2. války??? Jediné co jsem našel, je ta motorová, ale to je moderna.

15 Wulfgar Wulfgar | 18. listopadu 2008 v 21:42 | Reagovat

No,lokomotiva by se mi líbila.No,Petře,co to je za ostrov?

16 Steew Steew | E-mail | Web | 18. listopadu 2008 v 23:13 | Reagovat

Zdravim Tě Petře.

Koukám, že na módu a modifikaci pro Armu pokračují velmi dobře....měl by ses hlásit v bohemia interactice :-)))....A jinak třejmě si mě nebudeš pamatovat.. jsem taky z Chrastavy... pokud tam ještě bydlíš, přeci jenom už to jsou snad 2 roky co sem se neozval... mám jinačí problémy... 9. a 8. třída.. no.. jinak co sem viděl hummy členem týmu.. věrný fanda módu :-)))...

Tak aď se ti daří.

Hodně štěstí tobě a celému vašemu týmu.. aď s tím někam prorazíte.... do bohemky :D... nebo do Codemasters..... kdo ví :-))

17 Steew Steew | E-mail | Web | 18. listopadu 2008 v 23:14 | Reagovat

A omluvte moje chyby.. jsem už ospalí :-D

18 Petr Tlach Petr Tlach | 19. listopadu 2008 v 7:12 | Reagovat

pařan:

Tak to tam máš nějaký error asi, protože od prosince co jsem vydal, tak němci řvali německy a češi a slováci česky, slovenský dabing nemám, ale lepší český než žádný, stejně je to podobné a češi ve slovenské armádě sloužili, jen jsem tam měl defekt, kde to načítalo jen polovinu zvuků než mělo, takže chybička v konfiguračním souboru.

Wulfgar:

Stejně jako ve photoshopu, jen to v bodypaintu jde lépe a hlavně vidím UV polygony, protože si to předtím musíš rozmapovat dle potřeby.

WalterCZ:

To na obrázcích je Kolgujev, ty krátery jsou efektem po dělostřeleckém ostřelování.

Steew:

Codemasters jsou v USA, BIS silně polevili a s nimi mají společného pár lidí, kteří mě moc nemusí ze své ješitnosti a blbosti. ostatně se silně snižuje úroveň čs. tvůrců her, proto bych jí nechtěl ani snižovat já a je tu hodně lidí ci umí lépe než já modelovat, mnohem, člověk se pořád učí a po každém půlroku mám sto chutí co jsem duělal dříve i zahodit a duělat znovu.

Pokud si  dobře pamatuji, vím, bydlíš někde na sídlišti, já teď na Andělohorské, docela pěkně nám opravili barák.

19 pařan pařan | E-mail | Web | 19. listopadu 2008 v 7:23 | Reagovat

Aha, hmm. No tak já nevím no. Počkám si na reuplaud mod a stáhnu si to celé znova.

20 HUMMY HUMMY | 19. listopadu 2008 v 7:29 | Reagovat

juchůůůů ,pěkné a podle toho co jsem se dočetl tak pěknej mazec

21 Bunkrolog Bunkrolog | E-mail | 19. listopadu 2008 v 10:47 | Reagovat

Udelate i to jak se na konci valky v roce 45 nemečtí vojaci zabarikadovali v nasich pevnostech a vzdorovali Rude armade a na Sumave i američanum na Soumarskem moste,kde nemci obsadili nase opevnení a použili je proti prichazejicim američanum,a to same se delo i na Morave.Do tohoto modu by se to tež hodilo.

22 Petr Tlach Petr Tlach | 19. listopadu 2008 v 16:00 | Reagovat

Zdravím, to je s prominutím k posrání, dnes jsem chtěl uploadovat na internet mod a vždy když tam bylo 80-90%, tak přišel syn ředitele a vypojil z PC flešku, protože myslel,že jsem jí tam zapomněl, zastřelit ho inženýra...V práci by to bylo za chvíli na netu, u našich doma za 4 hodiny, už abych měl ten internet doma.

Bunkrolog:

To co říkáš je blábol. V roce 1945 německá armáda užívala objekty LO jako útočiště před počasí, né před nepřítelem, palbu vedli z přirpavených palebných postavení v okolí objektů. Těžké objekty měli vybavení uděláno tak, že za každý TO postavili dva stíhače tanků, které vedli boční palbu....

Pokud jde o američany, tak to by se dalo, protože amíci kropili prázdné  öbjekty kulometnou palbou v domění, že tam někdo je, fakt super....Do modu tohle dělat nebudu, protože je to ztráta času a nemám čas dělat jinou techniku než co mám rozdělanou, protože fakt na to není čas a lidi....

23 Wulfgar Wulfgar | 19. listopadu 2008 v 17:02 | Reagovat

Sakra.No,co se dá dělat,budem si muset ještě chvilku počkat.

24 WalterCZ WalterCZ | 19. listopadu 2008 v 18:19 | Reagovat

Petr Tlach:

Takže kdy bude moží reuploadnout????

akt se nemůžu dočkat!!!

25 Wulfgar Wulfgar | 19. listopadu 2008 v 19:00 | Reagovat

Šéfové jsou holt někdy na zabití.

26 bunkrolog bunkrolog | E-mail | 19. listopadu 2008 v 19:54 | Reagovat

Tak tohle blabol není jelikož to je prokazany.Objekty na Morave mají upravene strilny aby tam mohli dat MG-44 stači si projít internetovou stranku www.ropiky.net kdo hleda najde.A to že se na Soumarskym moste na Šumave bojovalo pul dne a Nemci využili pevnostní linii je taky pravda.Ja se o tuto dobu zajímam dost dlouho abych si tohle dokazal proverit.Je to stejny jako že se tvrdilo že typ C nemel dvere,ale on mel drevene a byli pobity plechem.Mam fotky typu C a jsou tam i panty.

27 Wulfgar Wulfgar | 19. listopadu 2008 v 20:41 | Reagovat

MG 44?????Co to je za hovadinu???Takovej kulomet nikdy neexistoval!!!Když,tak MG 42 nebo MG 34,maximálně tam ještě mohli dát Panzerbüsche 39,ale MG 44?Taková kravina!

28 Patton Patton | 19. listopadu 2008 v 20:46 | Reagovat

bunkrolog: taky sem o tom cet i slysel jak nemci upravovali strilny ze tam vyrizli vetsi diru a vesla se tam hlaven mg-42  kulomet byl jinak polozen na drevenem stole . A TO bylo pouzito v ostravske operaci vzdyt se tvarovaly strilny z betonu aby zmyzeli dyry po orig nekde byl snad pouzit i kanon skoda vz.37 (nevom to jiste ale myslim ze sem to nekde cetl snad opevneni.cz

29 Wulfgar Wulfgar | 19. listopadu 2008 v 21:00 | Reagovat

No dobře,ale žádné důležité boje se v těch bunkrech neodehrály.

30 Wulfgar Wulfgar | 19. listopadu 2008 v 21:03 | Reagovat

Nejsem si jistej,zda tehdy ještě měl Wehrmacht Panzerbüsche 39 ve výzbroji.

31 Migueli Bain Migueli Bain | E-mail | 19. listopadu 2008 v 21:05 | Reagovat

Jo pardon ja jsem místo 42 napsal 44 což je hovadina.Ale je tedy pravda že nemci se nekde na nekterych usecích v nesich bunkrech opevnili a probýhali v nich menší konflikty.

32 Patton Patton | 19. listopadu 2008 v 21:26 | Reagovat

ostravská operace je podle tebe nedulezita byly to docela tezky boje

33 DM DM | E-mail | 19. listopadu 2008 v 22:42 | Reagovat

A tiež medzi najťažšie boje patril aj boj o Dukliansky priesmyk: tam 3 nemecké guľometné hniezda odolávali nemeckým divíziám celé týždne, a to Rusi nasadzovali aj tanky...

34 DM DM | E-mail | 19. listopadu 2008 v 22:43 | Reagovat

pardon odolávali ruským divíziám...

omg už som unavený

35 Bunkrolog Bunkrolog | E-mail | 20. listopadu 2008 v 6:01 | Reagovat

Patton:no tak ja sem jeste o o Stravské operaci nečetl,četl jsem pouze to že Němci využili opevnění aby zábránili Ruského průlomu do Protektorátu,a pak jsem videl fotky jak nase opevnění po Ruských útocích dopadlo,což jsou fotky na ropikách.net.

36 Bunkrolog Bunkrolog | E-mail | 20. listopadu 2008 v 6:03 | Reagovat

A ješte jsem četl že Němci když mířili ze severu,od Berlina na Prahu tak se Němci opět opevnili v nesich pevnostech,ale tam moc dlouho se neudrželi.

37 Wulfgar Wulfgar | 20. listopadu 2008 v 6:37 | Reagovat

Aha,dobře,že to vím:-)

38 Petr Tlach Petr Tlach | 20. listopadu 2008 v 7:35 | Reagovat

Bunkrolog,  Patton:

Ano, těžké boje byly, ale jako na všech úsecích fronty hlavních směrů. Tam hlavní nápor byl veden i přes neopevněné části, zde bylo opevnění s Polskem, valnou část poláci zlikvidovali a Rudá armáda postupovala neopevněnou částí Slezska, někde doma mám nákres hlavních směrů útoku, to vyhrabu. Pokud jde o to, jak naše opevnění dopadlo, tak rusové, stejně jako američané, ostřelovali často objekty preventivně, sranda, že? ale fakt, protože nechtěli riskovat své jednotky..

Jinak si pánové musí uvědomit, že opevnění nebylo ucelené, protože jej částečně němci i poláci zlikvidovali a protitankové a protipěchotní překážky odvezli či zlikvidovali.

Pokud jde o ten objekt, kde zabetonovali díry pro kanonu, tak je to fakt,a el sloužil jen jako velitelství a jak jsem zmiňoval, neměl ani zvony, jedinou obranou byly dva Hetzery postavené za objektem, takže obrana nic moc, to během chvíle prorazili..

39 steew steew | 20. listopadu 2008 v 13:40 | Reagovat

Petr Tlach:jo jo... vim,kde to je..a tak s těma Codemasters to sem trochu ulítl no.. :-)...a jinak.. mám armu.. bohužel tam mám daneš špatnej cd-key.. no špatnej jde mi,ale když chci nainstalovat ubdate tak mi to píše špatný cd-key...máš nějakej??? pls...

a jinak kdy asi tak bude hotovej mod na OFP ??

40 Streso Streso | 20. listopadu 2008 v 13:50 | Reagovat

Stačí se jít mrknout na OP S-10, kde v jedné polovině objektu explodovala munice poté, co ji zapálil ruský plamenomet, posádka zahynula, na části opavského úsek, kde zůstali střílny pro kanón byla zbraň instalována.

41 WalterCZ WalterCZ | 20. listopadu 2008 v 14:06 | Reagovat

steew:

Mod pro OFP už vyšel. V plýské době seplánuje aktualizace.

Petr Tlach:

jj. A taky je třeba podotknot, že nebyli odvezeny jenom rozsocháče a ostatní překážky, ale byli przč i zvony a veškerá výzbroj, takže bunkry byli DOST nepřipravené. Jak už tady někdo psal, Mgčka se dávali na dřevěné stoli, nebo se jen tak pokládali do střílen.

Jinak velice zajímaví dozbrajený oběkt je na jižní moravě, kdy je instalován 85mm kanon z Tčka.

42 Patton Patton | 20. listopadu 2008 v 15:06 | Reagovat

jeeezis ja tam napsal kanon vz.37 kdyz to je vz.36

43 Bunkrolog Bunkrolog | E-mail | 20. listopadu 2008 v 15:24 | Reagovat

Mmt ja jsem nemluvil o težkych objektech ale o Řopíkách a Řopík zvony nemá a stačí se kouknout a prečíst si članek na ropikách.net.A na Morave a na Severu moc opevnění zníčeno není,spíše I.sbor je dost zničenej.

44 steew steew | 20. listopadu 2008 v 15:57 | Reagovat

jo? fakt? no nějak sem to tady poslední dobou nezkoukával... moh bys mi poradit kde ten mód najdu?? na stáhnutí?

45 Wulfgar Wulfgar | 20. listopadu 2008 v 16:03 | Reagovat
46 steew steew | 20. listopadu 2008 v 16:12 | Reagovat

jooo díky

47 Wulfgar Wulfgar | 20. listopadu 2008 v 16:14 | Reagovat

Není zač:-)

48 bunkrolog bunkrolog | E-mail | 20. listopadu 2008 v 17:16 | Reagovat

Jo mmt a není nahodou pravda že nase armáda v roce předválečné nemela pusky s optikama.

49 Patton Patton | 20. listopadu 2008 v 17:33 | Reagovat

nemela ale koukni se na starsi prispevky tam je to vysvetleny proc sou v modu

50 Bunkrolog Bunkrolog | E-mail | 20. listopadu 2008 v 17:52 | Reagovat

Jo pardon už jsem si to přečetl.

51 steew steew | 20. listopadu 2008 v 20:07 | Reagovat

a ještě mám dotaz... jak mám spustit ten ačsr mod??? myslim,že už sem to jednou dělal ale nepamatuji si to.... pls help.. je tam soubor wwiicz a co s nim mám udělat? pls help

52 Wulfgar Wulfgar | 20. listopadu 2008 v 20:31 | Reagovat

Je to jednoduché.Soubor wwiicz zkopíruješ do složky,kde máš Flashpoint teba C:\Program Files\Codemasters\Operation Flashpoint.Pak si na ploše vytvoříš zástupce Flashpoint Resistance,dáš na tom zástupci vlastnosti a v řádku cíl dáš na konci řádku(Za uvozovkama) mezeru a napíšeš za ni -mod=wwiicz.A je to.Taky si můžeš změnit ikonu módu,je přiložená ve složce s módem.Toť veškerá těžkost:-)

53 Wulfgar Wulfgar | 20. listopadu 2008 v 20:34 | Reagovat

A nebo to můžeš všecko(bin,dta,addons) nakopírovat do složky s resistancí,ale je to na hovno,vřele doporučuju první způsob(dříve jsem měl na ploše milión zástupců,od každého módu jeden,pak jsem si na to vytvořil složku)

54 steew steew | 20. listopadu 2008 v 21:28 | Reagovat

Má to vypadat takhle? mě to tam pořád píše, že to nemůže najít ten cílový soubor

"C:\Program Files\Codemasters\OperationFlashpoint\FlashpointResistance.exe"-mod=wwiicz

55 steew steew | 20. listopadu 2008 v 21:33 | Reagovat

jej sorry nějak sem zapoměl přečíst tu mezeru :D

56 Wulfgar Wulfgar | 21. listopadu 2008 v 6:04 | Reagovat

Takže funguje?

57 Petr Tlach Petr Tlach | 21. listopadu 2008 v 7:11 | Reagovat

WalterCZ:

Tam jich je více, jsou osazeny, tedy byly v pevnostech na hranici se západem, pevnostní kanon vz.44/59

steew:

Máš špatné umístění hry, podívej se, jak máš máš napsaný operation flashpoint, pokud si pamatuji, nemělo by to být oddělené mezerou, dohromady to psala někde verze o 1.48. Pokud jde o zpouštění, nevím co máš za problém, protože soubor .ink, tedy potřebný zástupce pro spouštění jsem vždy k modu přikládat, je ve složce wwiicz, na něj se jen klikne a jede to.

bunkrolog:

Ach jo,d alší blbý dotaz, nechápu, že se nenaučíte číst, pokud někde zabrousí do hry, tak koukám, že si ani nepřečtou i popis v misích, protože jsem to už zdůvodňoval, takový debil, který neví, že ostřelovači vznikli během války nejsem, tam to bylo děláno pouze pro jednu misi, kterou jsem zpracoval na vyžádání komunity...

58 steew steew | 21. listopadu 2008 v 7:23 | Reagovat

Všechno funguje.. dík Wulfgar....... jo a lidi nemáte někdo fungující cd key na armed assault?? :-))))

59 HoRi HoRi | Web | 21. listopadu 2008 v 13:14 | Reagovat

ad steew: Pořiď si radši originálku, v dnešní době tě vyjde jen na čtyři stovky, nehledě na to, že s originálním klíčem můžeš hrát MP, ale také ti budou fungovat všechny upadaty.

ad Petr: Hele draku, potřeboval bych se zase dostat do varu, abych mo'h tvořit, na kdy asi vidíš možnost uploadu poslední verze modu?

60 PetrTlach PetrTlach | 21. listopadu 2008 v 14:03 | Reagovat

HoRi:

Má to 2 části a jedna trvá 2 hodiny než se nahraje (250 Mb). V práci mi to pořád někdo vypínal, tak to spáchám zítra u našich. Mě to drbe, kdybych měl doma internet už, tak už je týden na netu...ale o to tam bude ještě lepší verze, ještě chytám chybky.

steew:

nikdo ti ho nedá, pokud nemáš originálku, protože pak nemůžeš na net.

61 Wulfgar Wulfgar | 21. listopadu 2008 v 14:07 | Reagovat

Však na internetu ten klíč přece jde vyhledat.

62 steew steew | 21. listopadu 2008 v 14:45 | Reagovat

ano.. já ho mám ten cd key.. z netu,ale! :D...trochu mi to blbne při spouštění.. furt to kecá nemáte originální cd key a pak se to stejnak spustí :D.. no ale ty ubdaty nejdou :D.. no.. asi si tu origosku pořídím.. ikdyž.. nikde sem to neviděl levnějc jak 800kč :D.....

63 HoRi HoRi | Web | 21. listopadu 2008 v 21:46 | Reagovat

ad steew: v JRC ji seženeš za krásnejch 550,-- Kč i s datadiskem, což si myslím, že je velice slušná cena.

http://www.jrc.cz/index.php?a=2&id=17550

64 Wulfgar Wulfgar | 22. listopadu 2008 v 7:56 | Reagovat

S poštovným za 650,což už tak krásná cena není.Já bych si to někde stáhnul a hotovo.Hru už jsem si aspoň pět let nekoupil,naposled v 10ti Codename Panzers

65 Dave(AČSR38-45) Dave(AČSR38-45) | Web | 22. listopadu 2008 v 12:43 | Reagovat

No Original je original, takovej jeden příklad bez orginal DVD nemúžu prakticky tvořit ve Visitoru (pada hra).  A také třeba simulator - SILENT HUNTER 3 nemůžě fanda ponorek tvořit bez originálu DVD addony....

66 Wulfgar Wulfgar | 22. listopadu 2008 v 13:09 | Reagovat

Do Silent Hunteru 3?To je skvělá hra,mám originál,ale to jsem nevěděl,že se tam dají tvořit addony

67 Dave(AČSR38-45) Dave(AČSR38-45) | Web | 22. listopadu 2008 v 14:50 | Reagovat

Do SH3 se dá tvořit stejně jako do OFP a AA.. Jak myslíš že vznikají mody??

68 WalterCZ WalterCZ | 22. listopadu 2008 v 16:35 | Reagovat

Zde je odkaz na fotky LTvz.35 z muzea na Žiškově.

http://rapidshare.com/files/166299761/fotky_LT35.rar.html

69 Petr TLach Petr TLach | 22. listopadu 2008 v 19:35 | Reagovat

WalterCZ:

Dáš to prosím jinam, mě rapid stávkuje, taky se chci mrknout.

70 WalterCZ WalterCZ | 23. listopadu 2008 v 0:20 | Reagovat

Jasný. pro tebe vše

71 Tadeáš Tadeáš | E-mail | 4. ledna 2009 v 9:18 | Reagovat

Skvěle přímo excelentní hmmm... jen mě napadlo co dát jednoduše Čechy ( nebo Rusy) do Nezavislích ?

72 Honza Honza | E-mail | 27. února 2009 v 14:03 | Reagovat

nevíte kde se da jeste stahnou ačsr do opf? zadny odkazi co sem nasel uz nejdou ... předem diky za odpoved

73 Mariano Mariano | E-mail | 26. března 2010 v 22:14 | Reagovat

prosim o pomoc nevim cd klic na nainstalovani prosim pomoc diky mooc :-(

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama