PZ bfw I pro ArmA

29. prosince 2008 v 13:51 | Petr Tlach
Tak tu opětovně otravuji s PZ kpfw I, tentokráte s jeho velitelskou verzí, takže zase se rozšířily možnosti editoru, protože zásahem velitelského tanku byly tanky uvedeny v zmatek, tím padl koordinovaný útok, ale tento tank měl o něco silnější pancéřování, to jsem taky zohlednil, ale samotný PZ jsem dal na úroveň TČ vz.33. Tento tank má otevírání dvířek pro střelce za jízdy, ale po zničení se otevřou všechna. Ještě by bylo dobré senaučit nějak animace, aby to vypadalo dokonečně dokonaleji.

Říkal jsem, že mám před dokončením model CZ vz.38, ještě to musí počkat, potřebuji nějaké další podklady, takže jsem se pustil do úpravy modelu PZ kpfw II, protože předchozí model byl jen takový pokus co jsem před rokem z ofp zkoušel dát do ArmA, takže musím udělat samostatný ArmA model, což právě dělám, myslím, že rozdíly poznáte hned a až bude hotový, bude zase o pár tanků navíc, protože budou různá maskovací provedení jako u PZ I, plus nějaká další navíc. Ještě mám rozdělaný PZ kpfw III, PZ kpfw IV kuchtit nebudu, protože jich v roce 1938 bylo málo a u jednotek byly zavedený experimentálně, když vezmete fakt, že na 120 německých tanků připadlo jen asi 6 PZ kpfw IV, tak se mi nedivte, dalších asi 12 byly PZ kpfw III a zbytek Pz kpfw II a Pz kpfw I, poslední dva jmenované typy byly pro plánovanou válku plánovány spíše jen jako školní výcvikové stroje a ostatní jako bojové, tomu odpovídala i jejich nízká bojová hodnota.
Po dokončení těchto tanků udělám nějaký obrněný transportér, tedy pásák, jak se říká, aby byly možné nějaké výsadky jednotek, v OFP mi toto vozidlo moc chybělo. Mod Září 1939 měl základ připravený tohoto modelu, ale neotexturovaný.

Taky zde padla otázka interiéry tanků, no, ty mě vždy nejvíce zdržovaly a s prominutím prudili u tanků, protože byl problém sehnat podklady, jak mají vypadat, u ArmA jsou u tanků prakticky zbytečné, takže se jimi budu zabývat až v poslední řadě, protože hráč v tanku kouká přes optiky zbraní, pokud nekouká, tak má externí vidění.
Milovníky OFP snad potěším, že PZ kpfw I upravuji i pro OFP, tedy překonstruovávám model, textury budou mít menší rozměry.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Franta Franta | 29. prosince 2008 v 13:54 | Reagovat

Petře,seš borec to je maso....:-D

2 pařan pařan | E-mail | Web | 29. prosince 2008 v 17:45 | Reagovat

Opět super práce. Na Panzera III se těším.

Jo, Hakl by určitě bodnul.

3 HUMMY HUMMY | 29. prosince 2008 v 17:55 | Reagovat

Mno jako super, o těhle velitelskejch sem četl v knize "Boj v lehkém opevnění" tam sou něm. plány o dobívání řopíků....ale vypadá to moc hezky ty tančíkÿ, jo pařane, hakl by fakt bodnul (Do OFP)

4 pařan pařan | E-mail | Web | 29. prosince 2008 v 19:08 | Reagovat

Ty máš knihu s plány na dobývání řopíku? Doufám, že v Pdf?

5 WalterCZ WalterCZ | 29. prosince 2008 v 21:37 | Reagovat

HUMMY:

To jsem taky čet. Moc zajímavá knížka.

pařan:

Problém je, že v této době (1938) ještě hakli nebyli ve výrzboji (tady alespoň jsem to četl). Ale hodil by se.

6 Wulfgar Wulfgar | 29. prosince 2008 v 22:32 | Reagovat

Ale myslím že už bylo ve výzbroji několik SdkFz 250 a to je podobné.

7 Dave(AČSR38-45) Dave(AČSR38-45) | Web | 29. prosince 2008 v 23:38 | Reagovat

Super !! Moc pěkné Petře....

8 pařan pařan | E-mail | Web | 30. prosince 2008 v 7:54 | Reagovat

Prostě je potřeba pásák, aby mohli být vojáci přepravováni v boji. Krom toho na východě už hakly byly.

9 Wulfgar Wulfgar | 30. prosince 2008 v 9:46 | Reagovat

Tak by tam šel SdkFz 10, úplně by stačil.

10 WalterCZ WalterCZ | 30. prosince 2008 v 11:52 | Reagovat

Wulfgar:

jj. 10 je pěkná, ale taková 9 FAMO, je 20x větší. Tam by se vešlo 30 vojáků.

250 se mi nelíbí. Jsou to hibrydy u sutřelenou prdelí :) Prostě jim v továzně zapoměli namontovat poslední 2 osy kol. :)

11 Wulfgar Wulfgar | 30. prosince 2008 v 12:37 | Reagovat

Mě taky ne,je to moc zdrclé. SdkFz 10 se mi moc líbí, i když není pancéřovaný. Ale ještě jsem ho v žádném módu bohužel neviděl a dost mě to překvapuje.

12 Petr Tlach Petr Tlach | 30. prosince 2008 v 14:03 | Reagovat

Já víám, nějaké to OT mi taky dost chybí, hlavně pro mise, je to více efektivní, problém je, že na to nebyl čas, tohle všechno měli dělat poláci a ti se na to nějak vydlábnuli, na jejich stránky radší nelezte, posledně jsem tam schytal trojského koně.

13 Wulfgar Wulfgar | 30. prosince 2008 v 15:28 | Reagovat

Škoda, wrzesien nebo jak se to píše prostě to září 1939 mohl být VELMI dobrý mód, jenže ti zpropadení Poláci přešli na Armu a je to v prdeli, beztak ani do ní nic nevydají.

14 Wulfgar Wulfgar | 30. prosince 2008 v 15:28 | Reagovat

A, Petře, to OT nějaký bude?

15 Petr Tlach Petr Tlach | 31. prosince 2008 v 11:19 | Reagovat

Wulfgar:

Ani nezačali pořádně pro OFP a šli pro ArmA, to co měli jsem vydal i v OFP v našem modu, protože to tak chtěli, aby  to vůbec nějak nebo něco někde vyšlo, protože by to sami ani nevydali, jejich problém je ten, že dělají jen v oxygenu, tak se tím omezují a zdržují.

Pokud jde o nějaký pásák, po tancích jsem o něm uvažoval, případně by snad šel proměnit s nějakým modem.

16 WalterCZ WalterCZ | 31. prosince 2008 v 14:14 | Reagovat

Petr Tlach:

To by se opravdu šiko. A bude to hakl, nebo něco na způsob Sd.Kfz 6-10 ?

Taky by se hodil nějaký pěkný kubelwagen. Je sice v I44 i v LIB, ale nejsou nic moc.

17 Jirka Jirka | E-mail | 31. prosince 2008 v 15:09 | Reagovat

Petr Tlach:

A na ten Bodypaint 3d nevíš kde se dá stáhnout plná verze v češtině všude jsem našel jenom dema?

Ten BI Tools z ArmedAssault.info je i do OFP?

18 Wulfgar Wulfgar | 1. ledna 2009 v 8:50 | Reagovat

V I44 není Kübelwagen nic moc? Mě se zdá že ten jejich Blitz a Kübelwagen jsou nejlepší jaké jsem kdy viděl. V Lib to je pravda i u Opel Blitzu i u Kübelwagenu, mohli více zapracovat na interiéru. Já bych v nějakém módu rád viděl takovej ten černej nacistickej Mercedes, v Lib je jenom ten civilní Opel a ten Gaz civilní, ale to není nic moc. Mě by se víc líbilo, kdyby Petr vytvořil nebo sehnal(i když nevim kde), SdkFz 10 Demag, 251 nepřipadá v úvahu, protože nebyl ještě ve 38 a pak ještě dva roky né, ale Demag by snad šel.... Ale Petře, nějakej takovej Mercedes by se faktt hodil, když tam už je ten generál, ale  vím, že máš na práci důležitější věci. I ten KdF by se hodil, nebo Sdkfz 221 by se hodil. A možná náckům nějaké těžší dělo, 50 mm, všude jsou ty Pak 36, ale ty jsou moc lehké. Ale dělej jak chceš. Jenom jsem napsal, co by se mi tam líbilo, ale lidí je málo, je třeba dělat na tom nejdůležitějším.

19 pařan pařan | E-mail | Web | 1. ledna 2009 v 11:59 | Reagovat

Uf, ofp info žije. Hodně jsem se obával, že po novém roce spadne, ale díky bohu ne.

20 Jirka Jirka | E-mail | 1. ledna 2009 v 12:40 | Reagovat

To je jen dobře ne, ale jednou to příjde:(

21 Petr Tlach Petr Tlach | 1. ledna 2009 v 13:43 | Reagovat

WalterCZ:

Ten dělat enbudu, protože se začal vyrábět až v roce 1940, proto. Podkladů je více než dost na dost věcí, ale jde o čas a množství lidí.

Wulfgar:

Protože na nich dělali skoro 6 let, modely jsou sice horšího kalibru, ale jinak na texturách si dali dost práce. Invasion 1944 byl právě kvůli velké "hranatosti" modelů dosti velkým zklamáním fanoušků. Pokud jde o těžká dělat, tak je Německo nemělo, takže se směji připomínkám, že by byly pevnosti rozstřílení, nejtěžší německé dělo v roce 1938 byla ráže 75 mm, taky po podepsání "Mnichova" němci od nás odkupovali výzbroj, to platí i o Rumunsku a Jugoslávii, že jí od nás kupovali. Francouzské pevnosti byly ničeny z týlu čs. protiletadlovým kanonem vz.22.

221 dělal mod Září 1939,taky se na to vydlabali, by mě zajímalo, co teď dělají, hehe. Prostě o věci, které dělali jsem se nestaral a nedělal jsem je.

Jirka:

Proč ho sháníš? Samotný ti je k prdu, protože je součástí 3d progamu Cinema 4d, samotný Bodypaint je nepoužitelný, protože k tomu musíš mít buď cinemu nebo 3ds max, funkce jsou rozmapovávání a malování textur přímo na modelu. Takže jedinou možností, jak by jsi si něco mohl udělat je photoshop.

22 Petr Tlach Petr Tlach | 1. ledna 2009 v 13:44 | Reagovat

pařan:

Njn, reaguješ na minulý rok, kdy ofp.infu vypršela platnost hostování stránek..

PS: LIDI VŠECHNO NEJ DO NOVÉHO ROKU 2009

23 Jirka Jirka | E-mail | 1. ledna 2009 v 15:48 | Reagovat

Petr Tlach:

Dobře tak tedy photoshop a nevíš jak potom dát model do formátu PBO?

24 WalterCZ WalterCZ | 1. ledna 2009 v 19:41 | Reagovat

Wulfgar:

Sd.Kfz 221 se mi nelíbí, ale Sd.Kfz 222, to je EREKTIVNÍ stroj :) Asi jste každy vyděli repliku této mašiny z Hradce Královí. Je to naprosto božsky udělané.

http://garda.mhk.cz/f_kfz222.php  

Jsou to borci.

25 HUMMY HUMMY | 1. ledna 2009 v 20:52 | Reagovat

Tak se k vašim dohadum co by se mělo udělat připojím a navrhuju ... hmmm ...  udělal Bolec už ty četníky jak se to tehdá řešilo?

26 WalterCZ WalterCZ | 1. ledna 2009 v 21:40 | Reagovat

HUMMY:

Na četníky se strašně těšim. Pak teprve bude SOS v plné sile a pořádně použitelné.

27 Wulfgar Wulfgar | 2. ledna 2009 v 16:27 | Reagovat

Četníci! Juchů!

Petře, já  myslel 75mm, ne ty těžké SiG a pod. Jinak také zastávám názor, že v Lib jsou supr textury. I vojáci jsou pěkní. Na důstojníkovi z AČSR se mi moc líbí jeho vyznamenání, jen nevím, kde získal v roce 1938 Rytířský kříž... Ale líbí se mi to.

28 pařan pařan | E-mail | Web | 2. ledna 2009 v 17:34 | Reagovat

A to se ani neví, že do Lib vyšla nová kampaň a už je to bůhví jak dlouho.

Více ofp týdeník 3 číslo, brzy na mém blogu.

29 WalterCZ WalterCZ | 2. ledna 2009 v 18:21 | Reagovat

pařan:

Hmm. Že bych zase nainstnul Lib.?

30 Wulfgar Wulfgar | 2. ledna 2009 v 18:46 | Reagovat

óóó!

31 Franta Franta | 2. ledna 2009 v 22:48 | Reagovat

Bolek usilovně na četníkách pracuje !!!

32 HUMMY HUMMY | 4. ledna 2009 v 10:49 | Reagovat

Franta

A co ted dělá Lolek když Bolek pracuje :-D

33 WalterCZ WalterCZ | 4. ledna 2009 v 15:03 | Reagovat

HUMMY:

Hele neutahuj si  z toho jména. Taky se jmenuju Bolek.

34 Patton Patton | 4. ledna 2009 v 19:21 | Reagovat

zdar tady mate urcite nekdo skusenosti s ww1 minimod ja snim mam ten nejdebilnejsi problem a to je takovej ze se to nechce spustit a napise mi to createVertexBuffer (dynamic) failed 8007000e - out of memory? nevite cim to je

35 Wulfgar Wulfgar | 4. ledna 2009 v 19:43 | Reagovat

Já s ním mám zkušenosti ale nevím, čím by to mohlo být.

36 WalterCZ WalterCZ | 4. ledna 2009 v 19:56 | Reagovat

Patton:

Také jsem ho hrál, ale netuším jak vyřešit tvůj problém. Skus ho znova stáhnou a vytvořit si vlastní spouštěcí *.INK soubor.

Jinak tento mod doporučuju. Je to zase něco jiného než moderna či 2.válka. Hlavně se jim povedly plynové útoky. Ty jsu skvělí.

Jen škoda enginu OFP, že v tenku nemůže být více střelců. Dokážete si představit ten německý tank pro 17 lidí (z hlavy nevím jeho jméno) jak pruží kulomety do všech stran!! A taky by se mohli udělat pořádný tanky do WWII. No škoda. V Armě už se polepšili, jak jsem kdysi vyděl video s Petrovo LT38.

37 Wulfgar Wulfgar | 4. ledna 2009 v 20:01 | Reagovat

WW1 mám také rád. Jo, ten tank je Sturmpanzerwagen A7V. To by mohl být masakr, ale je to dobře udělané, že všechny ty kulasy pálí. Nechápu, proč v těch módech oficírům dávaj ešusy okolo krku. Proč jim je nedají na záda! Plukovník s ešusem okolo krku při inspekci nevypadá zrovna moc světoborně.

38 WalterCZ WalterCZ | 4. ledna 2009 v 20:03 | Reagovat

Wulfgar:

Toho jsem si ani nevšimnul. No, holt nejsou Petr Tlach a jeho tým, aby měli vše dokonalí!!

39 Wulfgar Wulfgar | 4. ledna 2009 v 20:12 | Reagovat

Engine je svině, dost to omezuje.

40 WalterCZ WalterCZ | 4. ledna 2009 v 20:18 | Reagovat

Wulfgar:

Ale bez něj by to bylo na prd ještě víc :)

41 Wulfgar Wulfgar | 4. ledna 2009 v 20:20 | Reagovat

Pravda, dřív všichni používali ten engine z qake, jak to bylo aj ve Wolfensteinovi.

42 Petr Tlach Petr Tlach | 5. ledna 2009 v 15:12 | Reagovat

Patton:

A to dělá vždy? Hele, zkus snížit v externím nastavení nároky na grafiku a pak to zpust. To je ten poreference.exe, aby jsi věděl, tam se sníží 3d výkon a pamět. Tohle psalo když jsem měl slabý PC při nedostatku paměti.

43 Franta Franta | 5. ledna 2009 v 18:02 | Reagovat

Hummy :

Být tebou,z Bolka bych si neutahoval !!!!!!

44 HUMMY HUMMY | 14. ledna 2009 v 11:02 | Reagovat

Franta

strašně se tě bojím

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama