CZ vz.27 s tlumičem pro ArmA

7. února 2009 v 10:42 | Petr Tlach
Tak jsem zase u těch pistolí. Teď už definitívně jsem udělal poslední čs. pistoli. Jedná se o variantu pistole vz.27 s tlumičem. Z celkově 450 000 vyrobených kusů bylo takto upraveno 5000. Pokud jde o další práci, tak uvažuji se vrátit k modelu minometu vz.17 a dodělat ho. PZ III je ve stádiu shánění podkladů a stavby částí, které znám. Jde o to, že v září 1938 existovaly jen typy A-D.


Na internetu jsou hlavně podklady pro verze E-J, což je škoda, ale snad se něco najde. Hlavní rozdíl je v kolech a odpružení, pak už jen drobnosti. Snad se někteří lidi nebudou divit, až model bude hotový, protože hodně lidí neví, jak varianty tanků v té době existovaly. Proč je tam málo podkladů? Protože těchto tanků dohromady A-D bylo do září 1938 vyrobeno okolo 60-ti kusů. Ještě jsem se vrátil k modelu samopalu MP38 a dělám nějaké úpravy, ještě bych rád, aby opěrka byla sklopitelná dle požadavků hráče, prostě přídavek do menu hráče - sklopit, sestavit ramenní opěrku.

Pokud jde o dlouhodotazované četníky, nějaký čas počkají, protože jsou důležité další věci, hlavně nějaká vozidla, aby v modu do ArmA byla a měla nějakou kvalitu, kterou je Bolec zárukou. Teď jsem si vzpomněl, že i LT vz.35 musím někdy dodělat, protože jsem rok na model nešáhnul a tento tank je pro mod co do tanků nejhlavnější.
Bolec ještě na svém hostingu vytvoří místo pro uploady našich verzí modifikace do OFP a později i ArmA, takže nebudete muset složitě něco stahovat přes sendspace.com a navíc po částech, takto bude vše v jednom.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 WalterCZ WalterCZ | E-mail | Web | 7. února 2009 v 11:20 | Reagovat

Pistole pěkná. A hlavně se těším na ten nový způsob stahování. To bude žůžo.

Máš pravdu Petře. O PzIII A až D jsem našel jen pár neurčitých fotek na Panzernetu na který jsem se jinak spoléhal. Asi to bude veliký problém.

2 Wulfgar Wulfgar | 7. února 2009 v 11:21 | Reagovat

Super Petře hlavně to s tou pažbou a že se to bude konečně stahovat dohromady jupí!!!!

3 Jirka Jirka | E-mail | 7. února 2009 v 12:19 | Reagovat

Pěkná pistol s tlumičem.

4 Franta Franta | 7. února 2009 v 15:25 | Reagovat

hehe :-D

5 HUMMY HUMMY | E-mail | 7. února 2009 v 15:26 | Reagovat

to je hustý a s tím stahováním určitě zajímavý

6 Franta Franta | 7. února 2009 v 15:29 | Reagovat
7 Patton Patton | 8. února 2009 v 15:11 | Reagovat
8 HUMMY HUMMY | E-mail | 8. února 2009 v 15:51 | Reagovat

Patton

Nějací zasr... bastardi, toje hyenismus  tohleto no fuj.

9 Wulfgar Wulfgar | 8. února 2009 v 19:00 | Reagovat

To jo svině zasrané

10 Franta Franta | 8. února 2009 v 19:38 | Reagovat

Kokoti...

11 Streso Streso | 8. února 2009 v 20:17 | Reagovat

Petře došel ti můj mail? Poslal jsem ti podklady na tu Pz.III, jsou tam krásné perovky různých verzí.

12 Walter Walter | E-mail | Web | 8. února 2009 v 21:23 | Reagovat

Patton:

To je fakt odporný. Alespoň mrtvých hrdinů by si mohli ti čůráci vážit. Kde to sakra žijeme....

13 Wulfgar Wulfgar | 8. února 2009 v 22:44 | Reagovat

V nádherné zemi kterou ovládaj cigáni, zočinci a politici kteří nic neumí. Jediná vada na kráse České republiky.

14 HUMMY HUMMY | E-mail | 8. února 2009 v 23:05 | Reagovat

Wulfgar

ty si se moc rozepsal, ja to zkrátím a napíšu že žijeme pod křídli pana Klause :D ne dělám si srandu...

15 Jirka Jirka | 9. února 2009 v 9:02 | Reagovat

A byla aspoň zlatá? ne dělám si srandu, to musela ukrást zasráná fašistická strana.

16 Petr Tlach Petr Tlach | 9. února 2009 v 13:50 | Reagovat

Streso:

Jo, došel, díky moc. Při tom listování podklady mě napadlo ještě udělat PZ kpfw I A, tedy je úprava stávajícího modelu, a pak se asi pustím do PZ III A, bylo jich sice jen 10 kusů, ale ten zbytek té doby taky nebyl valných počtů, když sériová výrova začala až typem E v prosinci 1938.

Franta:

Ne, čerpal jsem z fotografií a textu z VHÚ Praha.

17 Petr Tlach Petr Tlach | 9. února 2009 v 16:57 | Reagovat

Franta:

Pokud jde o text, tak je to přesný text z knihy VHÚ Zbraně první a druhé světové války, kde jsou fotografie a popisy zbraní těchto válek co se nalézají ve sbírkách VHÚ, tyto zbraně tam skutečně jsou...

18 Franta Franta | Web | 10. února 2009 v 12:06 | Reagovat

Petr Tlach :

Nemáš ju náhodou v pdf ????

19 pařan pařan | E-mail | Web | 10. února 2009 v 13:47 | Reagovat

Kdyby byla v PDf, tak bych taky měl zájem a vůbec o všelijaké knižky, které se týkají opevnění v PDF bych měl zájem.

20 Per Tlach Per Tlach | 10. února 2009 v 15:17 | Reagovat

Franta:

Nemám, je to asi 250 stránek na lepším papíře. V pdf mám jen pár knížek převážně zahraniční literatury, ta pojednává spíše jen o německé technice či německých uniformách.

21 Franta Franta | Web | 10. února 2009 v 16:58 | Reagovat

Petře,jak seš na tom s vojákama do AA ?

Koukal jsme na starší články,ale asi děláš podle toho vzoru uniformy co máš na foru ne ?

Jde jen o to,že ta farba je jiná :-(

22 pařan pařan | E-mail | Web | 10. února 2009 v 19:51 | Reagovat

kdo má zájem o moje papírové bunkry, nechť čekne tento odkaz

michal-tichy.webnode.cz

23 DM DM | E-mail | 10. února 2009 v 21:00 | Reagovat

pařan:

Celkom pekné a jednoduché... :)

Ináč neviem, či to máš, ale už dosť dávno v jednom čísle ABC vyšiel zrub R-74 Na Holém (číslo si nepamätám presne, lokalita možno iná, fakt neviem - teda je súčasť delostreleckého zrubu Hanička), a ten model dosť stál za to, máš ho?

24 pařan pařan | E-mail | Web | 10. února 2009 v 21:35 | Reagovat

Díky moc, plánuju jich daleko víc ;-)

O tom srubu vím, bohužel mi utekl a nikde jsem ho nesehnal.

25 Patton Patton | E-mail | 10. února 2009 v 23:26 | Reagovat

v abc taky vysel Lt vz.38 a oa vz.30 a avia b.534

26 Lan Gastovski Lan Gastovski | Web | 11. února 2009 v 0:51 | Reagovat

Omlouvám se za své chování v r. 2008, choval jsem se jako magor. Přeji vám hodně úspěchů v tvorbě Vašeho módu. Míri zdar

LAN GASTOVSKI České Budějovice 11.02. 2009

27 DM DM | E-mail | 11. února 2009 v 14:24 | Reagovat

Patton:

V ABC vystrihovačiek s čs. technikou vyšlo poriadne veľa... :D Chcel by som ich zohnať, ale nikde ako naschvál nie sú... ak ich niekto má, vedeli by ste mi ich poslať na e-mail? Thnx

pařan

Ja ho mám (bohužiaľ zlepený), a je dosť ťažký (je síce len mierka 1:200, ale aj tak), ale výsledok stojí za to

28 pařan pařan | E-mail | Web | 11. února 2009 v 18:04 | Reagovat

Hmm, mě by se hodil, páč já bych taky někdy rád udělal TO, sice tedy v 1:300, ale moc mě nenapadá, jak to realizovat a aby to přitom nevypadalo jako kostka.

29 Petr Tlach Petr Tlach | 11. února 2009 v 18:38 | Reagovat

Lan Gastovski:

Každý se někdy takto chová, hlavně v afektu.

30 TonyHawk TonyHawk | Web | 12. února 2009 v 15:43 | Reagovat

Páni, to je nádhera... to je nejaká moderná zbraň??? :)... mne sa to zdá ako nejaká moderná "devina", no každopádne good job.

31 Franta Franta | Web | 12. února 2009 v 17:47 | Reagovat

hehe moderní zbraň :-D

32 Petr Tlach Petr Tlach | 13. února 2009 v 8:38 | Reagovat

TonyHawk:

Čs. zbraně byly modenrí, tyhle se užívaly do 50.let, pistole vz. 27.

33 Petr Tlach Petr Tlach | 13. února 2009 v 11:56 | Reagovat

TonyHawk:

Jinak, ráže je 7,65 mm, předchozí verze vz.24 byla dost podobná a ta měla 9 mm.

34 Emsii Emsii | E-mail | 13. února 2009 v 18:35 | Reagovat

Ahoj, já vím, že na vás asi padlo hodně podobných otázek, ale já už  jsem opravdu zoufalý a nevím co mám dělat. Hrozně rád bych si zahrál Armu, ale pořád a dokola se mi tam zobrazuje problém s tím VSShaderPool. Mám bohužel neoriginál a grafiku GeForce 9600 GT. Nevíte co s tím?

35 Petr Tlach Petr Tlach | 15. února 2009 v 12:11 | Reagovat

Emsii:

Stáhni si nejnovější ovladače na grafickou kartu. Pokud to nepůjde i tak, tak se mrkni po jiné grafické kartě. Na ArmÄ jsou spíše lepší grafické karty ATI. Popřípadě zkuš na ArmA dát patche do 1.14.

36 Chrapan Chrapan | E-mail | 15. února 2009 v 16:55 | Reagovat

Ať žije ČSLA mod,kam se na něj hrabe AČSR mod 1938.I ten Ivasion 1944 byl lepší.Docela je dobrej ještě Liberation mod

37 HUMMY HUMMY | E-mail | 15. února 2009 v 17:44 | Reagovat

Chrapan

Ale hovno, to je naprostá blbost, podstatě si ve své řeči ty mody prohodil , pač tady všichni víme že AČSR je nejlepší!!! a taky nemůžeš srovnávat mody z dvou rozdílných období !!!

38 Jirka Jirka | E-mail | 15. února 2009 v 18:43 | Reagovat

Hoši klídek, každej mod má něco jinýho čím se píšní.

HUMMY:

Na období nezáleží, v čem se to liší? že tam jsou T-72 to máš to samý, že bys nemusel hrát ww1 mod kvůly tomu že tam nejsou skoro tanky a letadla.

Já osobně mám rád všechny mody, ale až na nějaké vyjímky, třeba nesnáším které jsou z budoucnosti podle mě to jsou "pičoviny" ale tím  nechci někoho urazit. Je to něco vymyšleného nemá to hlavu patu je to o ničem, takové mody ani do PC nestrkám.

39 Chrapan Chrapan | E-mail | 15. února 2009 v 19:43 | Reagovat

Jirka:

Plně stebou souhlasím.

A Taky nemám rád mody z budoucnosti :)

40 Patton Patton | E-mail | 15. února 2009 v 19:43 | Reagovat

čsla 2 je taky podle me nejlespsi cesky Mod do ofp ale s acsr se neda srovnavat protoze ACSR jeste hotove na 100% !!!!! az bude acsr hotov tak se bude dat porovnavat z jinymi mody!!

41 Patton Patton | E-mail | 15. února 2009 v 19:50 | Reagovat

zapomel sem napsat ze csla je nejlepsi ale zatim az vyjde acsr bude to mozna jinak a pri rozhodovani nekoukam na dobu z kere to je mam radsi 1 republiku nez dobu normalizace ale na csla se mi libyl pribeh kampane  ten byl skveli jednotky csla,RA,acr, a ruznejch teroristu byli taky skveli acsr ma taky supr jednotky a tanky ale zatim toho neni tolik a hlavne chyby kampan ze stejne poutavim pribehem ale vubec nej mod do ofp je jednoznacne Lib mod

42 Chrapan Chrapan | E-mail | 15. února 2009 v 19:54 | Reagovat

Patton:

hlasuj,někde víše máš odkaz

43 bunkrolog bunkrolog | E-mail | 15. února 2009 v 20:01 | Reagovat

jj Lib mod je nej,škoda že ho ti blbci nedokončili!!

44 Franta Franta | Web | 15. února 2009 v 20:49 | Reagovat

Ty vole tady to jede...

45 Streso Streso | 15. února 2009 v 23:43 | Reagovat

Malí smradi a dementi, co na to říct, hanit cizí práci, když vlastně sami hovno dokázali !! No zmohli se na trapné stránky ve smyslu STOP RADARU, prostě šašci :-))

46 Streso Streso | 15. února 2009 v 23:47 | Reagovat

Závist je svině.

47 HUMMY HUMMY | E-mail | 16. února 2009 v 6:52 | Reagovat

Streso máš pravdu...

48 Dave(AČSR38-45) Dave(AČSR38-45) | Web | 16. února 2009 v 10:06 | Reagovat

Streso máš svatou pravdu, jako vždy!!!!!  :o)

49 Petr Tlach Petr Tlach | 16. února 2009 v 12:10 | Reagovat

Koukám, zajímavá diskuze, zase někomu něco přelítnulo přes nos. NEchápu, proč někdo chce pořád dokola hodnotit slovenský mod ČSLA, který pojednává o moderní době s druhoválečným modem. Prostě diskuze na tyhle témata jsou fakt nějak mimo mísu, jak se říká. Já s 3d grafikou začal v roce 2006,tedy v polovině roku, to je zároveň rok vydání ArmA. Lidi z ČSLA udělali tehdy novinku když začali, a to už do začátku OFP, a to retext původních jednotek, já retextem nezačal, ČSLA u reextů skončila hodně doteď, ale mohou si to dovolit díky moderní době jakou si vybrali pro mod. ČSLA 2 a Invasion 1944 byla 5-ti letá práce hromady lidí co se od samého začátku zabývali grafikou. Ve výsledku nakonec část lidí se dostala i k BIS, kde dělají dodnes.

  Mě tyhlety spory kdo je lepší fakt lezou na nervy, srvonávat se mohou jen modifikace, které jsou zaměřeny na stejné období , srovnatelně dlouhá doba práce a srovnatelné množství lidí co na modech dělalo.   Pokud někdo má blbé žvásty, tak jsou to většinou lidi co místo práce vymýšlí kraviny a myslí si, že když "zlikvidují" žvásty druhé, že je jiná skupinka začne brát.

Jo, málem bych zapomněl, skoro jsem dodělal UV mapování PZ kpfw I A, tak brzy bude. Do toho jsem rozdělal model MP18 a německého tankistu.

50 Petr Tlach Petr Tlach | 16. února 2009 v 12:14 | Reagovat

PS:

Pokud mu vadí, že kdysi tu dostal ban, tak bany tu dávám fakt, když už musí a za hodně, hlavní věcí je i chovádí k mým kolegům, kteří musí strávit i nadávky po emailech a na svých stránkách.

51 Petr Tlach Petr Tlach | 16. února 2009 v 12:15 | Reagovat

bunkrolog:

No, Lib mod je hodně dobrý, taky uznáváme, ale taky si vezmi kolik lidí na tom dělalo a jak dlouho. Škoda, že to nedotáhnuli do konce.

52 bunkrolog bunkrolog | E-mail | 16. února 2009 v 15:33 | Reagovat

Petr Tlach já joko tvůj mod nekritizuji ja jen poukazuji na chyby které tam más, stoho důvodu že trvám na tom že je opravíš to je vše.

53 bunkrolog bunkrolog | E-mail | 16. února 2009 v 17:57 | Reagovat

Jo a ješte bych chtěl vědět jeden detail za co mám na tomto Webu BAN??

Za to že jsem Davidovi na jeho AČSR WEB napsal proč mi dal bez důvodně IGNORA na Skypu??

A nebo za upozornění chyby co se týče u typu D v Ačsr modu do OFP???

54 Franta Franta | Web | 16. února 2009 v 18:07 | Reagovat

Pánové,zasejc se tu hádáme kvůli píčovinám,každej přece ví ktere mód le lepší ne ;)

55 Franta Franta | Web | 16. února 2009 v 20:00 | Reagovat

Petr Tlach :

Jak jsi to myslel s nadávkami na tvé kolegy ???

56 Petr Tlach Petr Tlach | 17. února 2009 v 8:34 | Reagovat

Franta:

No, je to hádání o ničem. No, jde o to, že někteří kolegové byli napadání na jiných webových stránkách.

57 Franta Franta | Web | 17. února 2009 v 18:11 | Reagovat

Když to říkáš...

58 Faly Faly | 18. února 2009 v 15:52 | Reagovat

ČSLA studio, tvůrce ČSLA modu, se tímto distancuje od veškerých diskusí o ČSLA modu vedených v posledních dnech na tomto webu.

59 Star Hartl Star Hartl | E-mail | Web | 5. února 2011 v 18:10 | Reagovat

Try voucher code "onecentcoupons" - hostgator webhosting one month free while arrangement.

60 Zabijak Zabijak | Web | 28. prosince 2011 v 14:34 | Reagovat

ZABIJU TĚ ZMRDE

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama