Seznamte se.

2. března 2009 v 8:06 | Petr Tlach
Seznamte se, cíl číslo jedna. Nějaký Kurt Dummkopf. Co s ním? Odstřelit, už proto, že se jedná o důstojníka a velitele tankové jednotky. Jediné co jsem ještě nedělal jsou SS tankisti, asi to bude zbytečné, no uvidíme. Podbradník na čepici je taky model, abych zvýšil realitu. Včera jsem tankistům dodělal stínové lody, takže konečně vrhají stín. Pokud jde o čapku, tak v dalších několika modifikacích se dá použíat, vše je jen na změně odznaků a barev lemů čepice dle druhů zbraní. Pokud se ptáte co kutím, tak pořád předělávám ZB30CZ, proč předělávám jsem už zmiňoval. Pak bych měl dodělat MP28 a začít si hrát s pěchotou.




Práce je jak na kostele. Ještě taková poznámka. Mnozí se asi ptají proč jen dělám teď německé vojáky a německou techniku, tak to je proto, že s nimi se pak dá "kšeftovat" mezi mody, něco za něco, tak uvidíme. Co jsem zatím viděl na ArmedAssault.info za WWII vojáky, tak se jednalo převážně o retexturované jednotky z původní verze ArmA, hlavně pak upravené verze Vilasových WWII vojáků. V poslední době jsem zabrosil i na stránky I44, no, makají, ale převážná část věcí je z OFP a jednotky retexty, ale pořád je to lepší než ostatní WWII mody. Uvidíme co nakone výjde do ArmA. O I44 se jednou ve Score psalo, že to bude nejlepší mod do OFP, nakonec propadl, protože vyšel nedodělaný - nedostatek lidí, protože při pokusu o nábor se hlásilo sice dost lidí, ale bez zkušeností. To je problém i u AČSR 38-45, každý by jen chtěl testovat, ale lidí co by rádi něco dělali s jasným cílem je málo. V poslední době jsme navázali spolupráci s FF Studiem, na něm je dobré, že řeší hodně věcí co do funkčnosti a efektů modelů, teď připravují do ArmA vydání addonu PZ III. Doufám, že brzy se mi do rukou dostanou modely od Bolce, abych je zprovoznil v ArmA, protože v ArmA musí vypadat skvěle. Pokud jde o četníky, tak to brzdím já, protože musím udělat vhodný základní model vojáka na kterého by se navléknul četník, rozdělaný model mám československého tankisty, ale to není nejvhodnější adept.

Ještě k tomu kulometu ZB30CZ, tak jsem našel moc pěknou fotografii s trojnožkou a těžkou hlavní, kde má zásobník podobný ZGB34, ale dokonce na 47 nábojů, tak pak udělám tu těžkou hlaveň. Více nábojů se hodí. ZB30 se exportovala do mnoha zemích a do naší výzbroje se mohla dostat ze zabavených zbraní v době mobilizace. Do výzbroje oficiálně zavedena nebyla, protože neměla dostatečný počet zaměnitelných zbraní s kulometem vz.26. V Rumunsku se pak tento kulomet vyráběl licenčně. Po válce vývoj lehkých kulometů této řady pokračoval, jen nabíjení a střelba se inspirovala u MG34 a ZB vz.37, výsledek byl kulomet LK vz.52, ale škoda, že se změnil typ náboje a přišel UK vz.59, který byl v některých věcech horší. Mě osobně na vz.52 či vz.52/57 se moc líbí možná kombinace střelby z pásu a zásobníku. Trojnožka k tomuto kulometu byla taky, dokonce přímo z této trojnožky vznikla trojnožka pro UK vz.59.
Pokud jde o prezentaci modu na ArmedAssault.info, tak je to rok co nám zablokovali naší část fora jen kvůli vymyšleným problémů s obrázky, můžeme poděkovat JdB z Invasion 1944, krátce na to jsem dostal ban, stejně tak i lidi z modu Září 1939, kteří byli asi nakonec tak znechuceni, že se na práci na modifikaci do ArmA vybodnuli. 9.dubna mi vyprší můj ban, tak se tam vrátím, protože v české sekci máme otevřenou taky svojí část. Čím více míst, kde se dá postovat věci z modu,tím lépe, aby lidi byli informováni a neskončilo to jako s modem do OFP.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 HUMMY HUMMY | 2. března 2009 v 12:25

waaau tak to je hustý

2 Franta Franta | Web | 2. března 2009 v 13:04

Hustě Petře !!!

Ten Dunkopf nebo jak se jmenuje,on opravdu existoval ???

3 Petr Tlach Petr Tlach | 2. března 2009 v 14:26

Franta:

Ne, Dumm je blbý nebo hloupí německý, takže blbá hlava. Jsem to jen tak napsal..

4 David David | E-mail | 2. března 2009 v 14:32

můžete mi prosim napsat stránku kde jste našel foto kulometu ZB30CZ se zásobníkem na 47 nábojů?,

díky

5 Jirka Jirka | 2. března 2009 v 14:32

Fíha to jsou ale nádherné tváře.

6 Wulfgar Wulfgar | 2. března 2009 v 15:19

JJ ta brigadýrka se povedla na 1*. A Petře, jak daleko jsi s tvorbou do OFP?

7 Franta Franta | Web | 2. března 2009 v 18:40

Petr Tlach :

Hehe,to se ti povedlo....

A bzude taky podle toho velet co

?

8 Petr Tlach Petr Tlach | 3. března 2009 v 11:11

Wulfgar:

Postupně dle času, nějak jsem na todlouho nekoukal, teď něco kuchtím, tak snad pak.

9 Wulfgar Wulfgar | 3. března 2009 v 20:03

JJ super. Těším se na Panzer III.

10 pařan pařan | E-mail | Web | 4. března 2009 v 7:36

Dostal jsem jeden geniální nápad, jak oživit moje papírové bunkry. Scháněl jsem dlouho siluety vojáčků a napadlo mě, že by šli udělat ze screenů z ofp, takže k bunkrům v měřítku 1/100 budou i vojáci.

11 Dobrej nápad Dobrej nápad | 4. března 2009 v 16:31

Ale ty bunkry jsou tak malý že i můj malíček je větší...bylo by lepší udělat nějakou velikou verzi na třeba 30 x 30 cm polochu...to by bylo něco...

12 pařan pařan | E-mail | Web | 4. března 2009 v 18:15

1/100, no, voják bude mít +- 1,7 cm, což mi nepřijde zas tak malý. Mluvím o větších bunkrech, ne o prccéch v měřítku 1/300. Lo vz. 37 A ve stovce ještě nevyšlo, ale už to bude brzy. Jinak taky plánuju taky udělat mnohem pokročilejší bunkr v měřítku třeba 1/50 a taky jsem uvažoval o nějakém "řez" bunkru s interiérem.

13 bandy bandy | 4. března 2009 v 21:46

muze mi nekdo rict co to tady je???????to je hra nebo co:prosim odpoved diky

14 bandy bandy | 4. března 2009 v 21:49

zatim nevim co to je ale je to fakt narez

15 nik nik | 4. března 2009 v 22:25

chci se zeptat kde bych to moh stahnout

16 HUMMY HUMMY | E-mail | 5. března 2009 v 6:53

bandy

Je to mod ČS. armády a wehrmachtu v roce 1938 a pak nějaké věci až do roku 1945 pro hry OFP a ArmA:Armed Assault

17 Franta Franta | Web | 5. března 2009 v 13:12

bandy,a co takhle číst ????

18 Petr Tlach Petr Tlach | 5. března 2009 v 16:22

nik:

Zatím nikde, je to celé v přípravě. Pracuje se na tom, jak jen čas dovolí.

Franta:

Stačilo slušně odpovědět, nikdo není jasnovidec, aby věděl, že OFP či ArmA jsou hry, je stále dost lidí co je neznají.

bandy:

To co zde vidíš za obrázky je z připravované modifikace pro hru Armed Assault. Základem je Československá armáda v roce 1938 a Česko-slovenská armáda 1938-1939. V návaznosti na to z modelů, z totoho období vznikají verze, v pozdějších kamuflžních schématech, což časem chci, aby byla umožněna  dlouhá řada možností pro tvorbu misí a kampaní, a to tak, abych mohl dělat i o květnovém povstání, slovenském národním povstání, boje vládního vojska v Itálii, boje slovenské armády v Polsku a SSSR.

19 Franta Franta | Web | 5. března 2009 v 17:13

copak,někdo mu nadává ?

20 Petr Tlach Petr Tlach | 5. března 2009 v 17:19

Franta:

Ne, nenadává, já někdz takovou reakci jako ty mám taky.

21 Franta Franta | Web | 5. března 2009 v 18:35

njn Petře,přeci NIKDO NENÍ DOKONALÝ,,,nemyslíš ?

22 HUMMY HUMMY | E-mail | 5. března 2009 v 18:59

Franta

Když se řekne že nikdo není dokonalý Chuck Norris to bere jako urážku :D

Ne, sranda , sry za OFF-topic

23 Franta Franta | Web | 5. března 2009 v 19:31

:-D lol

24 bandy bandy | 5. března 2009 v 21:36

jj dik ja to neberu jako nadavku treba sem si to mel nekde precist

25 Wulfgar Wulfgar | 5. března 2009 v 22:34

bandy: Ovšem mód pro Operaci Flashpoint už ke stažení je.

26 Franta Franta | Web | 5. března 2009 v 23:17

bandy:

ok,jsem rád že nejsi jeden z těch ... co se kvůli každý ... naserou.

27 HUMMY HUMMY | 6. března 2009 v 12:15

Wulfgar

a to pouze DEMO

28 Branzik Branzik | E-mail | 6. března 2009 v 12:46

Zdravím všechny..docela rád bych se taky pokusil udělat nějaké modely.. ale nevím odkud začít jak se to naučit jinak vaši práci odbdivuji. Samozřejmě že jsem také přiznivcem opevnění nedaleko od města máme taky úsek LO některé řopíky jsou jak kdyby je opustili včera..:-)Ale to díky kvalitní údržbě:-)Ani nevim jak třeba vytvořit mapy nebo dávat nějaké objekty na mapy....

29 Franta Franta | Web | 6. března 2009 v 17:42

jo,to musíš na petra...

30 Franta Franta | Web | 6. března 2009 v 17:42

ale skus třeba juknout na nějaký turtorialy.

31 Petr Tlach Petr Tlach | 6. března 2009 v 18:18

Branzik:

Jo, tak to je rozlehlé téma na mnoho přednášek, základem je ovládat nějaký 3d program - Maya, 3d max, Cinema 4d .....Mapy osobně taky neumím, ale objekty ano, protože to jsou modely co se vkládají do mapy. To je nevýhoda ArmA a OFP, jiné hry jako Vietcong, Hidden and Dangerous mají mapu jako jeden velký model.

HUMMY:

Jo, Demo, protože se nestihnulo to co se plánovalo, protože většina týmu co byla při počátku se rozutekla aniž by do něčeho píchnula..

32 HUMMY HUMMY | E-mail | 6. března 2009 v 21:40

Petr Tlach

I tak je to maxi demo a je tam hafo věcí :)

33 DM DM | E-mail | 8. března 2009 v 14:22

Ahojte, potreboval by som helpnúť, pretože potrebujem zohnať fotky interiéru bombardérov Avro Lancaster, Vickers Wellington IX C a Handley-Page Halifax. Je to dosť dôležité, lebo modely už sú takmer na 100% hotové (potrebujem len nejak poriešiť tie strelecké veže) a chcel by som začať s textúrami

Veľmi by mi pomohla hociaká pomoc. Thnx

34 Franta Franta | Web | 8. března 2009 v 14:50

DM :

Fota Welingtona máš...víac mejl.

35 HUMMY HUMMY | E-mail | 8. března 2009 v 15:24

DM

zajed si do Londýna do musea války, máš tam z lancasteru přístupnou celou kabinu jako exponát :D ne dělám si srandu sry.

36 pařan pařan | E-mail | Web | 8. března 2009 v 18:12

Ty děláš modely britských bombardérů? A do ofp, nebo na papír?

37 DM DM | E-mail | 8. března 2009 v 18:23

Franta:

Paráda, tie fotografie mi určite pomôžu, veľmi ti ďakujem... :D

pařan

Do OFP, ale v ABC už dávnejšie vyšla vystrihovačka bombardéru Vickers Wellington IX C. Či vyšli aj tie ostatné, to fakt netuším (skús sa pozrieť do archívu vystrihovačiek, možno ti to tam nájde)

HUMMY:

Rád by som, len škola nejak nepustí, peňazí na takú cestu nemám a v júni pôjdem príliš na juh (do Baskicka), takže asi nič z toho, ale vďaka :DD aj keď bola sranda

38 pařan pařan | E-mail | Web | 8. března 2009 v 19:22

Jo, toho Wellingtona mám. Tak tedy doufám, že se povedou, rád si s nimi zalítám.

39 Franta Franta | Web | 8. března 2009 v 19:31

DM :

Za málo hehe...

40 Wulfgar Wulfgar | 9. března 2009 v 12:17

Mě to nevadí, demo je to rozsáhlé. Akorát ty límcové insignie u SS by se možná daly malinko poupravit, stejně jako rukávová orlice, ale to jsou jen drobnosti, jinak bych velice ocenil kdyby se trochu poupravil model Pragy RV, která mizí a když se dá na mapu tak se to začíná sekat. To samozřejmě nekritizuju, je to jen můj názor.

41 Franta Franta | Web | 9. března 2009 v 13:10

Zajímavé,ta Praga mi takhle nikdy neblbla...teda co sem zmodernizoval počítač...jakou máš konfiguraci ?

42 Walter Walter | E-mail | Web | 9. března 2009 v 15:20

Praga blbne i mě u táty, tkaže to není počítačem ani nastavením OFP. Prostě když se vzdálíš na určitou vzdálensout, úůlta textur zmizí a je průhledná. Jdeš o něco dál a zmizí celá pragovka. Taky by se mi líbylo, kdyby se s tím něco dělalo.

Petře náhodou od OFP neplánuješ nějaké osobní ČS auto? Dost by se tam hodilo. Třeba Praga AV? Myslím že se tam jmenuje. Prostě ta 6ti kola na jejímž podvozku je OA30ka. Vypadala by úchvatně a taky by se dala nádherně využít. Takhle musím 3 vojáky vozit Erenou a to není ono. (vím že to není RN = Erena, ale RV ale to je fuk)

43 Jirka Jirka | E-mail | 9. března 2009 v 15:50

Petr Tlach:

Chtěl jsem se zeptat, vyrábím video do OFP a ptám se jestli ve videu může být tvůj LT-38?

44 Petr Tlach Petr Tlach | 9. března 2009 v 17:23

Wulfgar:

Praga RV byl jeden z prvních modelů co jsem dělal pro OFP, ještě to je děláno v oxygenu. Pokud jde o mizení a sekání, tak po patchy pro update to mě nedělalo. No říkám, musím si najít někdy čas se na OFP podívat, teď to mastím do ArmA..

Walter:

Na Praga AV dělá Bolec...teď má model hotov, jde o to, aby našel čas mi ho poslat, abych ho dal do ArmA, popř. OFP. Jinak 6-ti kolka na podvozku OA vz.30 je tatrovka zase jiná než Praga AV. Mizení způsobila chyba při kopírování v lodech, kdy se zabalilo pbo s modelem, kde byl prázdný lod.

Jirka:

Nevidím problém....

45 Jirka Jirka | E-mail | 9. března 2009 v 18:08

Petr Tlach:

Tak dobře.

46 Dave(AČSR38-45) Dave(AČSR38-45) | 10. března 2009 v 9:48

Pro milovníky AČSR 38 modu a vojensé historie...

Na DVD edice Legendy Českého Filmu vyšlo : Němá barakáda, Uloupena hranice , Ves v pohraničí .. Cena za Ks -  49 Kč

47 HUMMY HUMMY | E-mail | 10. března 2009 v 15:25

Dave(AČSR38-45)

a kde se to dá koupit???

48 Dave(AČSR38-45) Dave(AČSR38-45) | 10. března 2009 v 17:12

Hummy: Novinový stánek - dneska vyšlo také film Vyšší princip a 14.3 bude film Smrt si řiká Engelchen a 17.3. Práče..............

49 Walter Walter | E-mail | Web | 10. března 2009 v 21:29

Petr Tlach:

Sem to vůl!! Jasně že bylo OA30 na Tatrovce. Sem si to nějak neuvědomil.

50 Švejk-cz HO 37 Švejk-cz HO 37 | E-mail | 11. března 2009 v 10:05

Ahoj lidi. Chtěl bych se zeptat, jestli máte někdo editor na Hidden and Dangerous 2?

51 Petr Tlach Petr Tlach | 11. března 2009 v 10:57

Švejk-cz HO 37:

Bohužel, editor na tuto skvělou českou hru nevyšel a nikdo ho neudělal. Pokud někdo na tom dělal, fungovalo to jen na principu úpravy MP misí a změny textur zvuku, hudby...

Komentáře jsou uzavřeny.


Aktuální články

Reklama