Červenec 2009

Morbidní myšlenky

31. července 2009 v 11:22 | Petr Tlach
Možná už jsem asi morbidní, ale zase zde mám něco se hřbitovem. Tentokráte je to zdivo, udělal jsem několik prvků, které když složíte, tak vznikne celá obvodová zeď pro hřbitov, ale zdivo se dá použít i pro jiné účely, hlavně tam nesmíte dát zeď s náhrobkem, to by asi kolem továrny nevypadalo dobře. Toto zdivo se stavělo od poloviny 19.století. Podobným zdivem tu jsou obehnány hřbitovy a továrny.
Současně jsem vyřešil problém co jsem měl ohledně destrukce. A to třeba u zátarasů, že je tank nepřejel, tedy myšleno ty kolíkové, teď jimi projede, u zdiva, tedy konkrétně u toho hřbitovního LT vz.38 musí vrazit do zdi jednou až dvakrát, aby zeď padla, nebo jednou střelit....

Zase drobnůstky

29. července 2009 v 10:27 | Petr Tlach
Tak tu zase otravuji s ptákovinama, jak se říká. Předně KP vz.38 znáte většinou jen s bubnovým zásobníkem, ale to byla verze pro opevnění. Pro pěchotu byla verze se schránkovým zásobníkem na 36 nábojů, ten jsem udělal taky, takže ve hře máte možnost přepínat mezi 96 bubnovým zásobníkem a 36 schránkovým. Myslím, že tento samopal asi bude velmi oblíbený při hře po síti, protože je to s 96 ranným zásobníkem jako sekačka, dokonce i na velké vzdálenosti dokáže udělat velkou paseku mezi útočícími Němci.

Zase něco pro mapu

26. července 2009 v 13:37 | Petr Tlach
Jak se připravuje mapa do modu, tak sem tam budu muset něco udělat i pro mapu, hlavně tedy objekty.

Vychytávky pro ArmA

20. července 2009 v 13:49 | Petr Tlach
Tak a mám tu něco dalšího. Tentokráte je to čs. a německý kapesní obvaz. Dlouho jsem si říkal, že když mi zabijí zdravotníka nebo není poblíž, tak toho moc nestrefím, a takhle mi aspoň jeden obvaz přidá 15 %. Inspiraci jsem našem v jednom OFP modu, který se jmenoval WGL, tam, ale nešel balíček používat opětovně, protože každý voják tam měl jeden balíček a ten po použití byl vymazán a byla vymazána i akce. Trochu jsem zavzpomínal na první ročník na vysoké škole, kde jsem užíval v pascalu a c++ příkazy if blabla then blabla else blabla, tak se to teď ptá, zda-li člověk má balíček ve výbavě, pokud ano, může se použít. Jen jsem vynechal else. Takže celkově to vypadá tak, že když je člověk raněn a má u sebe balíček, pak může provést tohle a tohle, pokud ne, nic se neděje.

Protipěchotní překážky kolíkové pro ArmA

17. července 2009 v 12:35 | Petr Tlach
Tak tu zase otravuji s překážkami. Tentokráte se jedná o kolíkové překážky z ostnatého drátu. V terminologii naší armády byly jednostěnné až čtyrstěnné. V modu pro ArmA najdete celkem tři typy, jednostěnné, dvoustěnné a trojstěnné. Tyto překážky se budovaly provizorně v místech, kde se nepodařilo dodat "prasečí ocásky" nebo v polních opevněních. Tímto základní protipěchotní překážky budované naší předválečnou armádou mám hotové.

Mod pro OPERATION FLASHPOINT 2.2.

16. července 2009 v 12:12 | Petr Tlach
Tak dnes vám zde updatuji plně mod. Snad poznáte co se vše opravilo, předně už je to mod, který se neseká bez toho, abyste si museli stahovat další patch. Vše je zabaleno v 7Z, tedy něco jako rar nebo zip, otevřete to v zipu nebo raru. Party se neslučují, takže musíte každý zvláště, udělal jsem to tak, protože zip se jinak dělí na 100Mb soubory, takže takhle jsou jen dvě části.

V této verzi modu je opravená i karabina M1895 a najdete zde i MP18 a MP28, předně upozorňuji, že se nejedná přímo o zbraně z ArmA verze modu. Dále je tam velitelský PZ I a nový model PZ I. Dal jsem tam i Pragu AV od Bolce. Pěkné hraní.

Překážka do ArmA

13. července 2009 v 18:32 | Petr Tlach
Tak po dlouhé době jsem tu. Zdržovaky a zdržovačky, na bis forech jsem pak ukázal několik nových obrázků. Předně jsou přepracované pušky, kompletně nové modely, to hlavně kvůli závěrům zbraní. Pokud jde o stávající práci, mám toho pořád rozděláno požehnaně. Z techniky to je LT vz.35, OA vz.27 a OA vz.30, tak uvidíme dle nálady co se stihne dříve. Modely to budou detailní, oproti OFP to bude velký rozdíl, hlavně zase budou otevírací všechny dveře u OA vz.30 a poklopy.
Pokud jde o zbraně, tak jsem ještě nedokončil opravu ZB30J, nějak na to nebyl čas a hlavně trojnožek pro kulomety, které se musí remodelovat a nově natexturovat, aby to za něco stálo, nechci, aby se o mě vyprávělo, jako o I44, že jsem mod udělal tak, že vše z OFP jsem plácnul do ArmA, tak jak to udělali oni. Vlastně z OFP je toho v ArmA modu minimum, jen sem tam nějaká textura, protože modelování je většinou obrácené, z ArmA do OFP. Jak jsem nakousnul OFP, tak dnes jsem opravil chybku v OFP, kterou jsem udělal nechtěným uložením OFP modelu ArmA oxygenem, tudíž to v OFP nefungovalo, se stane.