1. září 2009

1. září 2009 v 14:51 | Petr Tlach
Tak, dnes máme výročí začátku druhé světové války, a tak mi to vyšlo dobře. Nějak jsme se zdržoval tím, že jsem plesal nad krásami Černarusi. Večer jsem se, ale ukáznil a dodělal model LT vz.35, teď už udělat UV mapy a natexturovat, prostě teď to bude sranda jak já říkám. Tak, dost keců a tady jsou ty obrázky, model je pečlivě zpracován. Mnohé detaily pak dodělal normálovýma mapama.

 

6 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 Franta Franta | 1. září 2009 v 15:17 | Reagovat

Máš to pěkný Chlape !  :-?

2 HUMMY HUMMY | 1. září 2009 v 15:19 | Reagovat

Dobrý, jako hrubej model moc pěkný

3 Petr Tlach Petr Tlach | 1. září 2009 v 15:41 | Reagovat

Většian z nás ten tank viděla teď v Praze před VHÚ, tak jsem to nemohl ošolíchat, další detaily budou přes normálové mapy a přes textury, tak uvidíme, jaký bude konečný výsledek.

4 Dave (WWIICZ) Dave (WWIICZ) | Web | 1. září 2009 v 16:11 | Reagovat

Moc pěkné,Petře jako vždy dobrá práce.  ;-)

5 Franta Franta | 1. září 2009 v 16:14 | Reagovat

Hele Petře,a taky se bude dát střílet z obou kulometů ?  8-O

6 Petr Tlach Petr Tlach | 1. září 2009 v 16:20 | Reagovat

Franta:
Pročpak by se nestřílelo, LT vz.34 a LT vz.38 co mám dávno v ArmA střílí všechny kulomety, dokonce u řidič u TČ vz.33 má svůj kulomet funkční, a to dle reality, přesně fixnutý, takže zaměřuješ tak, že jezdíš...  :-D Měl bych udělat videa a dát je Davemu, aby je dal někam na Stream...

Dave (WWIICZ):
Až tohle dodělám, tak dodělám model OA vz.30, už je taky docela dost rozdělaný a chci, aby byl kvalitní a plně funkční, u OA vz.30 chci otevírací dveře, minimálně při zničení vozidla.

7 Franta Franta | 1. září 2009 v 18:07 | Reagovat

[6]: A už jsi vyřešil problém s mířením u tý Tatrovky ?  8-)

8 Walter Walter | E-mail | Web | 1. září 2009 v 22:57 | Reagovat

Petře bude doufám u Army možnost otevírání všech "vlezových" poklopů? Například řitiče a tak. To mě v OFP vždycky mrzelo, že u LTček ani u Němců sem nemohl vykouknout jako řidič.

9 Petr Tlach Petr Tlach | 2. září 2009 v 12:15 | Reagovat

Franta:
Až bude hotový model, tak teprve pak to budu řečit, ale u ArmA si myslím, že s tím velký problém nebude  :-D ..protože model je takový, že se bude normálně střílet a pozorovat klasicky průzorem v kouli.

Walter:
A víš proč? Protože u ArmA šel otevírat jen jeden poklop, protože tam nešlo definovat více poklopů pro jednu funkci, v ArmA to jde, u LT vz.38 jsem to ještě vynechal, protože tam stejně řidič sedí vpravo a poklop je vlevo, ale u tohoto tanku, pokud jsi si všimnul na modelu řidič a i velitel tu možnost mít budou. U PZ I ta možnost je, u TČ vz.38 a LT vz.38 jsem to vynechal, protože nebyla vhodná animace pro postavu co by se koukala venku. PZ II, tam má poklop jen velitel, ten vyléz může, u velitelského PZ I se otevírá horní poklop a v případě zničení i boční... :-D

10 fiaaf fiaaf | E-mail | 2. září 2009 v 13:38 | Reagovat

hezké

11 Jirka Jirka | 2. září 2009 v 14:05 | Reagovat

Petře a ty pásy máš taky dělaný ze 3D jednotlivý části? ono je to totiž špatně vidět z toho obrázku jinak je to nádhera.

12 Walter Walter | E-mail | Web | 2. září 2009 v 14:11 | Reagovat

Petr Tlach:
Áha, dík.

13 Petr Tlach Petr Tlach | 4. září 2009 v 13:42 | Reagovat

Jirka:
Ne, to by, ani ve hře nefungovalo. Je to jen textura.

14 Jirka Jirka | 4. září 2009 v 15:53 | Reagovat

Petr Tlach:
Aha, ale vypadá to velmi pěkně.

15 pařan pařan | 5. září 2009 v 16:17 | Reagovat

Mám dotaz, jak to vypadá s polskou kampaní od ofp? :-|

16 Walter Walter | E-mail | Web | 6. září 2009 v 16:35 | Reagovat

Typuju že nijak  :-D

17 bunkerrs73 bunkerrs73 | 6. září 2009 v 18:53 | Reagovat

Do ceho tedy bude ten mod: do army nebo do army II? :-?

18 bunkerrs73 bunkerrs73 | 6. září 2009 v 18:57 | Reagovat

jo jeste neco

petr tlach
ze jedes s temi objekty, tak jak se dela v oxygenu pro armaII. umis tak dobre anglicky nebo to mas v cestine? :-?

19 Petr Tlach Petr Tlach | E-mail | Web | 7. září 2009 v 11:12 | Reagovat

bunkerrs73:
Oxygen do ArmA I a ArmA II je totožný, rozdíl je jen v materiálech a lepším zabalování souborů. Pokud jde o práci na oxygenu, napsal jsem návod na oxygen, on je totožný s návodem na OFP, ArmA I a ArmA II, tedy až na maličkosti. Jinak 3d modely poslední dva roky modeluj ia texturuji v Cinema 4d, konečný export a zprovoznění dělám přes oxygen, logicky tedy. Anglicky potřeba k tomu není co umět, spíše jde o to se v oxygenu naučit některé funkce a ty pak dělat aumaticky.

http://www.acsr1938.wz.cz/oxygen_tutorial.pdf

http://www.wwiicz.ic.cz/viewtopic.php?f=115&t=126&sid=6d50505fd0e819583c215962e25f6bcc

http://www.wwiicz.ic.cz/viewtopic.php?f=115&t=115&sid=6d50505fd0e819583c215962e25f6bcc

Pokud jde o to do čeho je ten mod, tak je to téměř jedno, model se dá použít snad všude. Hlavně dělám na modu do ArmA I, ale některé modely budu dávat i do ArmA II, to platí i pro tento tank, některé budu dělat nově.

Když si nebudeš s něčím rady, dej vědět. O té doby do jsou ArmA I a ArmA II na klasických forech porad místo rad začaly vznikat kroužky teorie než praxe.

pařan:
Nebyl na ní čas, rozdělanou jsem přikládal k modu, tedy ne k poslednímu, ale předposlednímu vydání. Teď se spíše zabývám rozmapování LT vz.35, abych ho natexturoval. Dále dodělat čs. jednotky, tedy nějaké důstojníky, poddůstojníky, udělat Freikorps (modely jsou rozdělané, nebojte)a pro důstojníky WH Luger, aby Němci taky měli nějakou pistolku.  :-D Taky musím dodělat nějaké baráčky...nejraději bych se rozmnožil, abych stíhal všechno.

20 bunkerrs73 bunkerrs73 | 8. září 2009 v 13:52 | Reagovat

Strasne dik! A co je ten Cinema 4d? :-)

21 Wulfgar Wulfgar | 8. září 2009 v 19:56 | Reagovat

A co mód do OFP? Hodil by se do něj třeba Pz III nebo SdKfz 10 ať všude nemusí jezdit Opel. A taky, neber si to špatně, ale SS neměly tmavozelený límce. A chybí jim lemování nárameníků. Sry že tady remcám, než bych byl rád za to co je.

22 Franta Franta | 9. září 2009 v 19:54 | Reagovat

[21]: Tmavězelenej límec byl jenom na feldblause M36  8-)

23 Franta Franta | 9. září 2009 v 19:56 | Reagovat

[20]: Asi něco jako Oxigen  :-D

24 Petr Tlach Petr Tlach | 10. září 2009 v 17:25 | Reagovat

Franta:
To máš pravdu, SS právě M36 vyfasovali v té době. Na konci roku 1939 se začaly dělat nové mundůry, pozdější M40, případně jejich kombinace. Hodně lidí co mají rádi počátek války právě M40 přešívají na M36.

bunkerrs73:
Cinema 4d je grafický program, ve kterém pracuji namísto oxygenu, protože v něm mohu udělat kompletně vše a z ní mi leze hotový model s texturama.  :-D Jinak, tutoriál na oxygen aktualizuji, aby tam bylo více poznatků z ArmA.

Wulfgar:
Nemohu se rozdělit, teď dělám na LT vz.35, stačí dodělat už jen textury, jinak ostatní mám hotové.  :-D  Pokud jdo o PZ III, tak to bude následovat, to je další tank co chci dělat po LT vz.35, a co je v ArmA, pokud možno cpu do OFP. Jinak PZ III budu dělat A, problém je, že v roce 1938 mělo Německo4 prototypové druhy, dohromady asi 60 kusů, teprve v prosinci 1938 začala sériová výroba typu E, který znají všichni.

25 Wulfgar Wulfgar | 10. září 2009 v 21:35 | Reagovat

A Petře prosimtě, kde jsi sehnal tu Cinemu 4d? Já jsem mám stžené demo jenže i když něco vytvořím tak to v demu nelze uložit. A přes torrent je to z hlediska autorských práv riskantní. O koupi už vůbec nemluvím, jelikož 20 000 asi jen těžko našetřím.

26 Franta Franta | 11. září 2009 v 12:40 | Reagovat

[25]: stojí i deset..petr ji kupoval  :-?

27 Patton Patton | 11. září 2009 v 14:25 | Reagovat

Zdar uplne sem na to zapomel nevite nekdo jak to vypada s tim modem pro blitzkrieg?

28 HUMMY HUMMY | 11. září 2009 v 22:31 | Reagovat

[25]: Rapidshare, nebudu tu dělat warez kže hledej, má to jen dvě-tři části, to za den stihneš...

29 Patton Patton | 12. září 2009 v 0:09 | Reagovat

[28]: no to je dobry ale jak se to aspon menuje at vim co mam hledat

30 HUMMY HUMMY | 12. září 2009 v 11:56 | Reagovat

[29]: Napis do google název toho co chceš stahovat a za to rapidshare, hledej český warez fora, ostatní bejvaj zavirovaný

31 Petr Tlach Petr Tlach | 12. září 2009 v 12:14 | Reagovat

Wulfgar:
Přesně, demo je jen na test, některá dema měla třeba i jen  render, že nešel použít...Stojí mezi 15000 - 20 000.  :-D  , takže taková pálka, ale na druhou stranu se v tom dělá fakt perfekně.. Studentské licence dokonce na to i dávají, že Cinema pak výjde někde na 3500. Popřípadě existuje ještě warez, kde se najdou všechny možné verze.

32 Patton Patton | E-mail | 12. září 2009 v 12:49 | Reagovat

[30]: No asi neco delam spatne ale ani za boha to nemuzu najit jesi mas adresu tak mi ji pls posli na email nebo mi aspon napis web modu dik

33 Wulfgar Wulfgar | 13. září 2009 v 14:32 | Reagovat

No v 16ti si o tom můžu nechat zdát :-D

Stahovat se to bojim, aby na mě náhodou nepřišli, stahovat tyhle programy je dost nebezpečný. Máš pravdu dělá se v tom výborně.

34 Petr Tlach Petr Tlach | 13. září 2009 v 17:47 | Reagovat

Wulfgar:
Kde kdo propaguje 3ds max, ale to je z toho důvodu, že jiné programy nezkoušeli, já zkoušel i max, ale cinema je z asi 6-ti 3d programů co jsem zkoušel nejjednodušší.  :-D

35 fiaaf fiaaf | E-mail | 15. září 2009 v 15:45 | Reagovat

Petře měli v tom tančíku vubec nějaké místo

36 Petr Tlach Petr Tlach | 15. září 2009 v 17:04 | Reagovat

fiaaf:
V TČ vz.33? Ani moc ne, motor byl mezi řidičem a střelcem, takže tam bylo místa fakt málo, navíc tam bylo hodně hluku a tepla, a to až 70°C. Tohle je z popisů, ale pan Tintěra mi našel i jeden výkres z archívu ČKD, kde je nakresleno i vnitřní uspořádání, pro přsnost se mrkni na tančíky TKS nebo Garden Loyd, protože Garden Loyd byl základem pro TČ vz.33 a TKS.

37 Petr Tlach Petr Tlach | 16. září 2009 v 12:19 | Reagovat

Omlouvám se, že tu nejsou další novinky, ale ještě jsem textury na LT vz.35 nedodělal celé, takže jsem nechtěl ukazovat snímky ze hry s nedodělanýma texturama, ale až budou hotové, tak ostatní tanky, tedy barevné odstíny půjdou jako na drátku.
Pokud jde o další práci, tak jsem opravoval nějaké chybky v konfiguračních souborech a poupravil střelby pro AI.
Dále jsem si půjčil od modu Září 1939 trojnožku k MG34, dodělal texturu, přiděl kulomet, nábojový pás a schránku na nábojnice a již i Němci mají nějakou těžkou zbraň, takže je možnost útočit na Němci opevněné pozice.

38 fiaaf fiaaf | E-mail | 16. září 2009 v 17:23 | Reagovat

Nemáš se za co omluvat vždyt je to v pohodě

39 Denny Denny | 20. září 2009 v 13:30 | Reagovat

lidi kde se da stawnout full invasion 1944??? kdo ví tak ať mi prosíl napiše na icq 391880776 dik moc :-|

40 Petr Tlach Petr Tlach | 20. září 2009 v 14:59 | Reagovat

Denny:
Na ArmedAssault.info, ale to je verze pro ArmA, vlastně je to převedené to co měli v OFP do ArmA, takže nic nového.

41 Wulfgar Wulfgar | 23. září 2009 v 6:40 | Reagovat

Vím, že asi ne, ale viděli jste někdy to OFP Sdkfz 7 nebo Sdkfz 10?

42 HUMMY HUMMY | 23. září 2009 v 7:32 | Reagovat

23.9.1938 Všeobecná mobilisace ČSR

43 Petr Tlach Petr Tlach | 23. září 2009 v 9:55 | Reagovat

HUMMY:
Pravda, škoda, že minulý rok bylo kulaté výročí a nic jsem neměl k nabídnutí. Pořád dělám textury na LT vz.35.  :-D  Do toho i normálové mapy.

Wulfgar:
Do OFP? Ne, neviděl, ale mod Září 1939 na něm dělali, tak nevím jak to dopadlo.

44 Franta Franta | 23. září 2009 v 13:54 | Reagovat

[42]: A následně přišla ostuda... :-?

45 Patton Patton | E-mail | 23. září 2009 v 20:55 | Reagovat

[44]: která trvá doted

46 Petr Tlach Petr Tlach | 24. září 2009 v 17:01 | Reagovat

S modem září 1939 to šlo z kopce potom co nás všechny zabanovali na armedassault.info doživotně  :-D  takové znechucení komunitou, protože tam dělají administrátory členové Invasion 1944.

47 Franta Franta | 24. září 2009 v 19:02 | Reagovat

[46]: Co bys čekal,neunesli tvojí konkurenci,tak banujou  :-?

48 Petr Tlach Petr Tlach | 25. září 2009 v 12:49 | Reagovat

Franta:
Oni si to taky myslí, tedy ty ostatní mody, protože tohle dělali vícero modům, hlavně nám potom co jsme jim nabídnuli pomoc.  :-D

49 Franta Franta | 25. září 2009 v 13:42 | Reagovat

[48]: Tak to sou nějaký pitomci ne  :-x

50 Švejk HO 37 Švejk HO 37 | Web | 26. září 2009 v 23:34 | Reagovat

Petr Tlach:
Chtel bych se zeptat, jestli budou do OPF a Arma nekdy nejake kanony nebo houfnice (lehke, hrube, tezke). Dik za odpoved.

51 Franta Franta | 26. září 2009 v 23:41 | Reagovat

[50]: Do ofp máš kpuv vz.37 a 34

52 Švejk HO 37 Švejk HO 37 | Web | 27. září 2009 v 10:40 | Reagovat

A umis s protitankovym kanonem strilet na vesnici neprimou palbou ve vzdalenosti 8 km? Asi ne co? Bylo by dobre si vyzkouset strilet treba s lehkou hofnici vz. 14/19 nebo vz. 30.

53 Carlos Carlos | E-mail | Web | 9. května 2012 v 12:39 | Reagovat

Těším se na další články

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama