Walther PPK

22. února 2011 v 19:18 | Petr Tlach |  Německé zbraně
Nějak mě to nedalo, a tak jsem včera dodělal Walther PPK, šlo jen o předělávku PP, protože jsou si dosti podobní. Pokud jde o novinky z komunity, tak před několika měsici jsem Topasovi zaslal nedokončenou vezi modu W39 pro ArmA. Topas se následně spojil s původními autory, a tak mod jak to vypadá znovu ožívá, ale jen pro ArmA II, takže na něm dělá jen Topas, Jaksa a Marek Model, uvidíme, jak jim to půjde, pokud možno se jim maximálně pokusím pomoci a poskytnout maximum modelů a hlavně podkladů a rad, protože jsem hodně v modech viděl problémy s datací některých zbraní a techniky, dnes jsem Topasovi zaslal rozbinarizované modely některých německých zbraní, přesněji těch, které se v září 1939 vyskytovaly v německé armádě.
Walther PPK


Pokud jde o mojí práci, tak po dokončení pistolí, které jsem si dal jen tak zkušebně, zda dovedu něco jiného modelovat než jen tanky, tak v týdnu bych rád dodělal pušku wz.29, což je polská verze pušky Mauser 98, vypadá jako mutant Mauser98 a pušky vz.24. Dále chystám nový model MG-34, minulý týden mě došla poštou kniha "Německé ruční zbraně 2.světové války", tak je tam dosti fotek ze šech možných stran, tak model bude nový a pokud možno maximálně funkční, jak mě znáte, že se snažím se vším si vyhrát. Pokud by některé zajímal stávající seznam zbraní:

Puška vz.23*
Puška vz.24*
Puška vz.33*
Puška K98k*
Puška K98k s optikou*
Puška K98k z válečné výroby*
Puška K98k z válečné výroby s optikou *
Puška K98k z válečné výroby s granátometem GG42*
Puška G98*
Puška G33/40*
Puška M1895
Puška Standart Model 1924*
Karabina M1895
Karabina M1895 s granátometem vz.23
Pistole P-08
Pistole P-08 s 32 ranným zásobníkem*
Pistole LP-08*
Pistole LP-08 s 32 ranným zásobníkem*
Pistole Walther PP*
Pistole Walther PPK*
Pistole Mauser C96*
Pistole P-38
Pistole vz.22
Pistole vz.27
Pistole vz.27 s tlumičem
Pistole CZ vz.36
Pistole vz.38
MP18
MP28
MP35
M.P.38
M.P.38 se sklopenou pažkou
MP40
MP40 se sklopenou pažkou
KP vz.38 s 96 ranným zásobníkem
KP vz.38 s 36 ranným zásobníkem
LK vz.26
ZB-30
ZB-30J
ZGB-34
MG-30*
MG-34
Granát vz.21
Granát vz.34
Granát vz.38*
Násadcový granát vz.24
Násadcový granát vz.24 s tříštivým obalem
Vajíčkový granát vz.39 s 4.5 s roznětkou*
Vajíčkový granát vz.39 s 7.5 s roznětkou*
Vajíčkový granát vz.39 s 10 s roznětkou*

* nový model, zatím nevyšel.

Myslím, že mod je co do zbraní rozmanitý, hlavně co do pistolí, kde ostatní modifikace mají tak jednu až dvě pistole za každou stranu, zde na čs. a německou stranu je dosti slušný výběr, dle chuti a oblíbenosti.

 

3 lidé ohodnotili tento článek.

Komentáře

1 Palo Palo | 23. února 2011 v 17:05 | Reagovat

pekny tesim se az si zastrilim z toho Lugeru s velkym zasobnikem kope hodne? :-?
PS:budou u modu i readme s nazvy zbrani pro inicializaci

2 HaMMeR HaMMeR | E-mail | Web | 23. února 2011 v 22:44 | Reagovat

Takhle pěknýho Walthera PPK by ti záviděl i James Bond 8-)

3 Petr Tlach Petr Tlach | 24. února 2011 v 11:47 | Reagovat

Tyhle pistole to byla jen taková bokovka z chutě, se mi nějak líbily v jedné knížce, tak jsem se do nich pustil.

Palo:
Proč by měla kopat, hlasická pistole, jen má trochu více nábojů, nemá režim palby jako automat, ani neměla, ale je dobré, že můžeš střída zásobníky, buď 8 ran nebo 36, takže munice se dá sehnat lépe, protože je identická s MP-18. Pokud jde o soubor čti mě s názvy zbraní, tak ten dávám vždy, všechna vydání pro ArmA ho mají.

4 Leesli Leesli | 26. února 2011 v 18:54 | Reagovat

Prohlížel jsem vaše modeli a máte docela pěkný rendering zajímalo by mě v čem to děláte jestli to je POV-Ray, V-Ray nebo jiný?

5 Petr Tlach Petr Tlach | 27. února 2011 v 18:04 | Reagovat

Leesli:
Tenhle pohled je zrovna engine hry ArmA.

6 Leesli Leesli | 28. února 2011 v 8:02 | Reagovat

Petr Tlach:
aha, ale ještě by mě zajímalo v čem děláte UV mapování protože mám takový dojem že se to v cinemě prej dělá blbě.

7 cheyen cz cheyen cz | 28. února 2011 v 16:47 | Reagovat

Chci se zeptat kde ted sidli na strankach w39 mod

8 X-Fero X-Fero | 28. února 2011 v 17:02 | Reagovat

Zase skvělá práce. Doufám ale, že se neurazíš, když si dovolím nepatrnou kritiku. Modely děláš supr, jen co je pravda. Já sám bych asi nic takového nesvedl, ale mám pocit, že by se daly zlepšit ty textury. Jen dle čistě mého názoru jsou ty textury takové divně malované.Je to celkem hezké, ale nevypadá to reálně. Bylo by škoda, aby tvá dobra práce pokulhávala za standarty jiných světových modařů. Pro srovnání jsem udělal screen tvojeho walthera s Makarovem od BI. Ten od BI jako většina dnes již vydávaných zbraní má texturu více reálnou. http://www.sdilej.eu/pics/ae6ac7ccbd7330fbc9da65a6cb7e47d9.jpg  No doufám, že jsem fakt neurazil, jestli ano tak se omlouvám. Já jen, že by to srovnání mohlo přispět ke zlepšení tvé super pracé, kterou odvádíš.

9 cheyen cz cheyen cz | 28. února 2011 v 17:39 | Reagovat

Srovnavat waltra s army 1 s makarovem s army2 je hovadina

10 X-Fero X-Fero | 28. února 2011 v 18:43 | Reagovat

Dovolím si nesouhlasit. Viz rozšířená ukázka. Model BI z A2, model Petra a další model z A1 http://www.sdilej.eu/pics/b43d93765634d31c2b4b6ffe3ec08df4.jpg  

Rozdíl v tvorbě CO textur v A1 a A2 určitě není žáden. Ale je to jen můj osobní názor. Možná jsem trošku slepý, nebo příliš náročný. Rozhodně tady nechci hanit Petrovu práci. Všichni nebudou spokojeni nikdy. Je jen na Petrovi zda se mu to líbí, a nechá to tak, nebo dá na názor jiných, tedy pokud ten názor jiných je dobrej. Každopádně i tak je ta Petrova bouchačka skvělá.

11 cheyen cz cheyen cz | Web | 28. února 2011 v 23:10 | Reagovat

Se mrkni na moje retra autoru s ofp do army2.2OA.Udelal sem to jako vzpominku na ofp.

12 Petr Tlach Petr Tlach | 4. března 2011 v 9:59 | Reagovat

X-Fero:
Tak takový obrázek ti udělám taky, protože jedna věc je render na engine hry a druhá věc je render v 3d programu, když se podíváš, tak se jedná o render z engine. Pokud jde o ArmA a ArmA 2, tak jsou tam docela i dorzdíly co do engine a jeho renderování a v možnostech materiálů, hlavně pak i u ArmA II OA.

cheyen cz :
S tím srovnáváním máš pravdu, hlavně pokud to není render ze hry, ale z 3d programu. ;-) Snímek nahoře je snímek z renderu hry, kdybych dal render z 3d programu, tak to bude vypadat zase jinak.

13 Petr Tlach Petr Tlach | 4. března 2011 v 10:01 | Reagovat

Leesli:
V Cinema 4d R10 je UV mapování naprosto skvělé, hlavně pak přes hrany, je to jako stříhat krabičku, hrany na modelu si označíš tak, jak chceš, aby procházet šev, a pak zmáčkneš uvolnění a vše se rozbalí samo, pak si jen jednotlivé rozbalné části uspořádáš na formát textury.

14 X-Fero X-Fero | 4. března 2011 v 13:50 | Reagovat

Petře, s tím, co jsi napsal naprosto souhlasím. Já ale vedl připomínku k samotné textuře, vytvořené ve 2D editoru jako např. Fotoshop. Tam u tvého modelu mám pocit, jako by jsi použil určitý efekt víc, než bylo třeba. Pro lepší představu si zkusím stáhnout ten model, který by měl být renderovaný a zkusím srovnat s nějakou tvou texturu, kde bych to mohl lépe ukázat, v čem se mi zdá, že je problém. Mohl by jsi prosím postnout obrázek té textury, tak jak ji máš v TGA, nebo PAA? Ale zase podotýkám, že tím nechci ten model nějak hanit. Jen bych chtěl trošku pomoci.

15 X-Fero X-Fero | 4. března 2011 v 13:53 | Reagovat

Ještě dotaz, za kolik se dá sehnat ta Cinema 4D?

16 Petr Tlach Petr Tlach | 5. března 2011 v 12:05 | Reagovat

X-Fero :
Psal jsem to několikráte, ve photoschopu nedělám. Pokud jde o to co myšlenkově bereš, tak vím na co myslíš, vše co tam je, tak se musí upatlat ručně, nebo do textury dostat před normálové mapování. Většina ostatních autorů provede UV mapování, a pak dlouho pracně si hraje v photoshopu, na to royhodně čas nemám, až bude mod hotový do určité míry, tak není problém se k texturám vracet, ale doposud v modu stále chybí i základní věci, které byly v OFP, ale jestli jsi si všimnul, tak k hodně starým věcem se i vracím, hlavně člověk získává zkušenosti. Většina lidí co vidíš dělat addony, tedy ty dobré, nebo textury od BIS, tak pracují s 2d prgoramy deset a více let. Textura kovu je bohužel doposud nejobtížnější věc, která se dá "malovat".

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama