Práce na ArmA II pokračuje

28. března 2013 v 20:39 | Petr Tlach
Tak dále pracuji na ArmA II: OA verzi modu, mějte trpělivost, protože na modu jsem začal pro ArmA II dělat v srpnu, předtím to bylo zkoušení. Hlavní je zpracovat modely, aby měli nějakou úroveň a neměl jsem modely jako některé jiné mody, které s jedněmi modely jedou už od OFP.

Zdržením teď byla změna PC, ještě dolaďuji všechny nástroje, starý PC už nestíhal ArmA III, protože na něj neměl parametry a ArmA II jen tak tak, protože byl konfigurován na doporučené požadavky ArmA II. ArmA III mi běhá na novém PC plynule. U ArmA II:OA zase na plné detaily taky bez problémů. Modely tanků už dolaďuji, pokud jde o optiky a další detaily, hlavně i třeba usazení posádky, protože nejsem animátor, tak musím vyžít z toho co v ArmA II skutečně je. U čs. techniky jsme dotáhnul do konce i vojenská čísla na černýchtabulkách, asi nejpovedenější je LT vz.35. Postupně taky opravuji textury, protože textury německé techniky jsou dost "ofláknuté", takže se musí od začátku, taky se zbavuji model, které jsem měl ještě v OFP stylem remodelace, takže na skladě k přepracování je docela dost modelů, hlavně pak bude lepší herní zážitek.



Mapa "Mařenice", na které pracuje Ondra je dle jeho sdělení hotová na 60%, což je za půl roku na jednoho pracujícího člověka velký úspěch. Asi nevýhoda mapy je to, že je tam dost objektů, takže Ondra má co dělat. Další mapa bude Hardegg, je rozdělaný most a terén, takže bude možné dělat mise typu "braň přechod přes most", minomety se dají v tak členitých terénech skrývat. Podstata modu asi bude v sérii malých map, v měříku 1:1, na kterých se člověk může vařádit. Zatím děláme mapy s osazením LO vz.37. Dlaší vybereme, kde je LO vz.36 a nějaké to TO, aby byla další zábava. Kdyby někdo uměl modelovat a dokázal by nezávisle pracovat na modelech, rádi takového člověka uvítáme, protože modely mají teď jiné nároky než dříve, není to jen krabice s fotkou, jako v některých starších modech co existovali pro OFP a bohužel i pro ArmA.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Abrax Abrax | 5. dubna 2013 v 17:34 | Reagovat

Musím říct že se na tenhle mód těším. Držím ti palce :-)

2 Stejsky Stejsky | 7. dubna 2013 v 14:01 | Reagovat

Už aby to bylo hotový :-)

3 JERRY JERRY | 8. dubna 2013 v 20:02 | Reagovat

Sakra chlapi. Já umět modelovat, tak už na to makám jak divej, že by to bejvalo už vyšlo minulej rok :D

4 PetrTlach PetrTlach | 10. dubna 2013 v 21:00 | Reagovat

Minulý rok jsem s tím teprve začal pro ArmA II, myslím, že jsme pokročili docela dost... pořád je tam práce jako na kostele.

5 Flashpoinťák Flashpoinťák | 13. dubna 2013 v 18:03 | Reagovat

Takže mód nakonec vyjde jen pro Arma 2: OA. To je škoda, ale chápu, že poskytuje pro tvůrce mnohem více možností.

6 Petr Tlach Petr Tlach | 13. dubna 2013 v 20:31 | Reagovat

Flashpoinťák:
Tak tohle jsem nepochopil, pro OFP vyšel, pro ArmA vyšel, tak je logické, že bude pro ArmA II: OA, a pak pro ArmA III :)

7 Stoupa Stoupa | 22. dubna 2013 v 19:09 | Reagovat

Pár otázek ohledně modelování: max. velikost textur, podporuje to alfa kanály?. Double polys?. Jakým způsobem jsou dělány animace, pomocí java scriptu? Umí to animace typu kostra v modelu? Jak je řešena kolize s okolím? pomocí nějakých kolizních boxů? Musí mít model nějaké "Hooky" tj. jednoduché modely bodů (krychle) které určují místo pro animaci typu střelba, dým... Umí hra dle zásahu měnit model/texturu...viz model zničení atd. Jakým způsobem jsou dělány "kokpity"? Tj. jsou součástí modelu externálu nebo jsou zvlášť? A co podpora analogových (ručičkových) budíků?

8 Petr Tlach Petr Tlach | 22. dubna 2013 v 20:01 | Reagovat

tak tohle je více otázek na jednou. BIS mají vytvořený vlastní modelový formát, který obsahuje více modelů v jednom, k definici kolizí jsou práce ty modely v jenom modelu, takže model na firegeometry, kontakt se zemí, viditelnost, kolize s objekty. Takhle hra dává tvůrců hodně možností, jak co udělat. ;-) Skoro vše si můžeš udělat pohyblivé, takže přes jednoduché programování jde udělat budík, otáčení či posun čehokoliv. Animace postav je pak jiná kapitola.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama