Mannlicher 1895

21. června 2013 v 23:43 | Petr Tlach |  Německé zbraně
Tak tu jsem zase po delší době, jsem neměl moc čas, tak se omlouvám ateď zase budu aktivně pracovat. Předně mě hnusně dráždil modle M1895, který v modu byl již v roce 2009 a byl součástí i OFP verze byl fakt hnusný a neodpovídal realitě, a tak jsem připravil úplně nový model pušky.


Puška Mannlicher 1895 je docela málo známá obecné veřejnosti. Hlavním znakem systému mannlicher je přímotažný závěr, tedy není tu klika, která se musí zvedat, ale pouze se zatáhne závěr dozadu. Zamykací mechanismu se sám otáčí tím, jak se závěr vytahuje dozadu. Zbraň se nabíjí náboji v rámečku, rámeček po nabití posledního náboje z pušky vypadne. Pokud je třeba zbraň vybír, jen se povolí páčka v lučíku a rámeček s náboji vyskočí ven.





 

1 člověk ohodnotil tento článek.

Komentáře

1 Tovarnik Tovarnik | 22. června 2013 v 22:51 | Reagovat

Zdravím.
Musím pochválit je to moc hezká práce. A chci se zeptat jestli v modu bude i nějaký script na akci, aby se dala dát puška na rameno. Celkem mi to v armě chybí.

2 Petr Tlach Petr Tlach | 23. června 2013 v 8:15 | Reagovat

Tovarnik:
Ahoj, mě to tam taky chybí, není to skript, ale animace, musely by se přepracovat animace postav, zatím animace ještě neumím, teprve jsem postahoval nějaké tutoriály, abych aspoň se pokusil udělat animace držení zbraní a postoj při střelbe z těžkých zbraní. :-(

3 Lukaš Lukaš | 27. června 2013 v 13:56 | Reagovat

Zdravim
Sem fanda vaší práce a hezky sem si jí užil v armě 2.Koukám ted na vaší práci na 3 a zase to vypadá opravdu parádně.Musím ale zeptat a mít jednu vítku a to zvuk zbraní.Ty zvuky střelby u všech zbraní byli opravdu hrozné v armě 2 a strašně to schazovalo dojem s jinak tak parádní práce.Ptám se tedy jestli se toho ve trojce vyvarujete a budou tam zvuky střelby autentické nebo aspon věrohodné i dozvěna při střelbě např. a né jako kvrdlání vařečky v rhnci ve 2. Jinak chválím a máte mou potporu.Jak sem řekl jsem fanoušek vaší práce! Jen tak dál.Děkuji i za všechny fandy vaší práce. díky Lukas :-)

4 Petr Tlach Petr Tlach | 30. června 2013 v 17:59 | Reagovat

Lukaš.
Dvojku co do zvuku asi ještě posuzovat nemůžeš, protože mod do ArmA II nevyšel. ArmA celkově má takové "zvláštní zvuky" zbraní, ty ovšem u WWII zbraní neužívám a dolaďuji, oproti ArmA I budou mít jiné zvuky, tedy převážně. Zvuky střelby pokud možno jsem nahrával vždy na Youtube, aby byly autentické.

5 Lukaš Lukaš | 5. července 2013 v 11:47 | Reagovat

Pardon,myslel jsem Arma 1.JJ bylo by to dobré kdyby ty zvuky zbraní bili autentické.Chci se ještě zeptat jestli budou v pevností zabudovaný kulomety(arma 3) a kdy podle vás bude adonn ke stáhnutí(3) děkuji.

6 PetrTkach PetrTkach | 5. července 2013 v 15:02 | Reagovat

Lukaš:
Zvuky jsou vyměněné u  většiny zbraní. Kulomety zabudované nebudou, nevím jak už lidem vysvětlit, že v ArmA nejde kombinovat klasifikaci objektu a zbraně, byly by tam, ale nemohly by se použít, takže zaseto bude stejný způsob jako doposud... Do ArmA II bychom rádi k výročí mobilizace, příští měsíc to bude teprve rok práce na modu pro ArmA II...

7 Branzik Branzik | 5. července 2013 v 16:30 | Reagovat

Mod pro A3 je těžké dělat nic není stabilního, většinou nová verze přinese změny cofigu.atd. takže dle mého nemá cenu dělat mód pro A3 (prozatím), samozřejmě průkopnící už tvoří a zkouší:-)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama