Září 2013

ČSA38 pro ArmAII:OA

28. září 2013 v 10:43 | Petr Tlach

Vážená komunito,
je to již 75. let od mobilizace v roce 1938. K výročí mobilizace jsme se rohodli vydat aspoň alfa verzi modu, myslím, že si trochu aspoň zahrajete, ale berte to, žes e jedn o alfu, ale je aspoň hratelná a nedodělky jsou hlavně v někerých detailecha chybějící technice nebo funkcích některých postav, ale ty hráč nepocítí.
Mod obsahuje i mapu "Mařenice", která je hotová asi z 90%, v bunrkech zbraně nanajdete, protože zbraně a objekty nejsou kombinvoat, aby mohly být na mapě na pevno, ale je tam přiložeá vzorová mise, jak nastavit kulomety do objektů, tedy mimo misí, abyste si mohli na chvilku zahrát, v plné verzi budeme chtít mít kampaň, na které pracujeme, hodně jsme omezeni ještě, že nemáme dodělané SOS jednotky a nákladní vozidla a dělostřelecké prostředky, ale to vše příjde. Pokud jde o tankovou techniku, tak mimo tří kusů jsme obsáhly všechny typy německé tankové techniky, kterou Němci v roce 1938 měli k dispozici. Obrněná vozidla jsou tepre v přípavě nebo rozpracovaná, tak je v modu nenajdete, jedná se prostě o práci co jsem s Ondrou stihnul od srpna 2012 do září 2013. Laety zbraní ještě chybí, ale budou. Jak jsem psal, že nejde kombinvoat objekt a zbraně, tak aby vše bylo na místě při otevření hned editoru a funkční, tk jak to bývá někdy i v jiných hrách je věcí engine, takže nás za to nekritizujte. Stejně tak animace postav, ani já a ani Ondra nejsme animátory postav a pohybů, ještě je neumíme dělat, už tak jsme se toho museli naučit fakt hodně. T těch objetů co jsme před chvilkou napsal vyplývá, že není funkční ani granátový sluz, ale ten jsem jaksi taksi vyřešil v misích, tedy ne v těch co jsem přiloženy, ale v těch co jsem včera večer zkoušel, jde o to, jak se Němec dostane za bunkr, dostane granátem, je tam, ale jedna podmínka, musí v objektu být nějaký československý voják, pokud se vymlátí vojáci, tak už ti fungovat nebude. Špatně jsem to ještě napsal, nedsotane voják granátem, ale za bunkrem práskne granát.
Ničitelnost překážek, ano jdou zničit, protitnakové překážky na mapě jdou, takhle to řeknu, přes editor ne všechny, a to ne přejetím tankem, tedy zase jak které. U PT překážek se muselo navýšit fakt hodně "Armor", protože se stávalo, že je zničila i palba z kulometů, to je problém zase systému destrukcí v ArmA sérii. U PT překážek je to vymyšlené tak, že je tam vložen i model zničené překážky, která nahradí tu původní po dosažení učitého bodu destrukce. V jedné přiložení misi to uvidíte.
Co dodat, přeji vám všem příjemné hraní a slibuji, že ejště na modu budeme intenzivně pracovat a ladit problémy.