ČSA38 pro ArmAII:OA

28. září 2013 v 10:43 | Petr Tlach

Vážená komunito,
je to již 75. let od mobilizace v roce 1938. K výročí mobilizace jsme se rohodli vydat aspoň alfa verzi modu, myslím, že si trochu aspoň zahrajete, ale berte to, žes e jedn o alfu, ale je aspoň hratelná a nedodělky jsou hlavně v někerých detailecha chybějící technice nebo funkcích některých postav, ale ty hráč nepocítí.
Mod obsahuje i mapu "Mařenice", která je hotová asi z 90%, v bunrkech zbraně nanajdete, protože zbraně a objekty nejsou kombinvoat, aby mohly být na mapě na pevno, ale je tam přiložeá vzorová mise, jak nastavit kulomety do objektů, tedy mimo misí, abyste si mohli na chvilku zahrát, v plné verzi budeme chtít mít kampaň, na které pracujeme, hodně jsme omezeni ještě, že nemáme dodělané SOS jednotky a nákladní vozidla a dělostřelecké prostředky, ale to vše příjde. Pokud jde o tankovou techniku, tak mimo tří kusů jsme obsáhly všechny typy německé tankové techniky, kterou Němci v roce 1938 měli k dispozici. Obrněná vozidla jsou tepre v přípavě nebo rozpracovaná, tak je v modu nenajdete, jedná se prostě o práci co jsem s Ondrou stihnul od srpna 2012 do září 2013. Laety zbraní ještě chybí, ale budou. Jak jsem psal, že nejde kombinvoat objekt a zbraně, tak aby vše bylo na místě při otevření hned editoru a funkční, tk jak to bývá někdy i v jiných hrách je věcí engine, takže nás za to nekritizujte. Stejně tak animace postav, ani já a ani Ondra nejsme animátory postav a pohybů, ještě je neumíme dělat, už tak jsme se toho museli naučit fakt hodně. T těch objetů co jsme před chvilkou napsal vyplývá, že není funkční ani granátový sluz, ale ten jsem jaksi taksi vyřešil v misích, tedy ne v těch co jsem přiloženy, ale v těch co jsem včera večer zkoušel, jde o to, jak se Němec dostane za bunkr, dostane granátem, je tam, ale jedna podmínka, musí v objektu být nějaký československý voják, pokud se vymlátí vojáci, tak už ti fungovat nebude. Špatně jsem to ještě napsal, nedsotane voják granátem, ale za bunkrem práskne granát.
Ničitelnost překážek, ano jdou zničit, protitnakové překážky na mapě jdou, takhle to řeknu, přes editor ne všechny, a to ne přejetím tankem, tedy zase jak které. U PT překážek se muselo navýšit fakt hodně "Armor", protože se stávalo, že je zničila i palba z kulometů, to je problém zase systému destrukcí v ArmA sérii. U PT překážek je to vymyšlené tak, že je tam vložen i model zničené překážky, která nahradí tu původní po dosažení učitého bodu destrukce. V jedné přiložení misi to uvidíte.
Co dodat, přeji vám všem příjemné hraní a slibuji, že ejště na modu budeme intenzivně pracovat a ladit problémy.


 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Super Super | 29. září 2013 v 16:47 | Reagovat

Super! Dobrá práce!

2 Monco Monco | 30. září 2013 v 8:49 | Reagovat

Mod mi nejde spustit. Hlásí to "Bad version 50 in p3d file 'csa38ii_buildings\csa38_pamatnik2.p3d'". Neví prosím někdo, co s tim?

3 PetrTlach PetrTlach | 30. září 2013 v 14:15 | Reagovat

Monco:
:-D Podle všeho to nespouštíš jako mod, ale jako ostatní addony, tedy, že jsi to nakopíroval do addons a spouštíš to přes ArmA II, modely ArmAII a ArmAII:OA nejsou vzájemně kompatibilní, většina lidí hraje ArmAII:OA, která má více možností, protože je to pro ArmAII:OA.

4 Monco Monco | 30. září 2013 v 21:46 | Reagovat

Díky za radu, ale tím to nebude. Spouštím to normálně přes zástupce AII:OA s parametrem "-mod=@CSA38". Zkusím OA přeinstalovat.

5 Petr Tlach Petr Tlach | 30. září 2013 v 22:34 | Reagovat

Monco :
Nemusíš to spouštět jako mod v ArmA, protože asi ten parametr jsi zadal špatně a spouští se to jako mod pro ArmAII, není potřeba spouštět přes parametr, stačí v arma ii:Oa zajet do rozšíření a pokud se vše dobře nainstalovalo, tak tam stačí zatrhnout doplněk CSA38.

http://www.moddb.com/mods/csa38-czechoslovak-army-1938/downloads/readme-cz-for-alpha-version

Tady je obrzový návod, jak to spustit. ;-)

6 Petr Tlach Petr Tlach | 30. září 2013 v 22:39 | Reagovat

No, přes zástupce to jde taky, ale asi jsi vytvořil zástupce ArmA2.exe místo ArmA20A.exe

7 Vonhye Vonhye | E-mail | 15. října 2013 v 9:11 | Reagovat

Skvělá práce, zrovna stahuju. Ale máte hrozný text na Armaholicu, zřejmě dělaný překladačem, který ihned odradí jakéhokoliv zahraničního zájemce o stažení. Pokud byste mi poslali česky co tam chcete, mohl bych vám to přeložit a potom poslat zpět ;)

8 Petr Tlach Petr Tlach | 15. října 2013 v 21:55 | Reagovat

Vonhye:

:-) To by bylo skvělé, a ájinou bojujeme, hlavně, když jsem se učil jen  německy a AJ mě netrefila, a teprve poslední rok vstřebávám AJ na netu...

9 Posel Posel | 18. října 2013 v 12:09 | Reagovat

Ahoj, jen drobný detail víte, že to má špatný název v roce 1938 neexistovala nic jako Československá armáda, oficiální název byl Branná moc Republiky československé nebo tak nějak

10 Petr Tlach Petr Tlach | 18. října 2013 v 20:58 | Reagovat

Posel:
Trochu tě zklamu, název modu nemá vazbu na název ozbrojených složek, v rámcí tvého názoru bych následně pak měl mod přejmenovávat při každém doplňku, ostatně mod neobsahuje jen čs. armádu, takže bych měl tedy mdo přejmenovat na "Mnichovská krize 1938" . Celý název projektu je Čekoslovenská armáda 1938-1945, tedy část historie Československé armády. Tyhle komentáře mi tu lepí každoročně aspoň jeden či dva lidi. :-D

11 Petr Tlach Petr Tlach | 18. října 2013 v 21:05 | Reagovat

Posel: ;-) + zaregistrova šla jen zkratka do 6-ti písmen BMRČS38-45 by se nějak nevešel..

12 Martin (RavenCZ) Martin (RavenCZ) | E-mail | 10. listopadu 2013 v 19:39 | Reagovat

Úžasná práce Petře, díky za možnost, bránit hranice ČSR, alespoň ve hře.

Jak zde již někdo nabízel, kdyby byla potřeba překladu do angličtiny, tak se také nabízím. ;-)

13 Lukas Lukas | E-mail | 12. listopadu 2013 v 19:51 | Reagovat

Zdravím. Moc krásná práce. Chtěl bych se zeptat jestli bys te mi poradil jak mohu udělat mody do her, a hlavně přes jaký programy? Potřebné se naučim jenom potřebuji vědět jak a co k tomu potřebuji.Byl bych moc zavázán. :-)

14 Branzik Branzik | 14. listopadu 2013 v 9:53 | Reagovat

Ahoj,
Poradíme určitě rádi, pokud budeme vědět.
Záleží pro jakou hru chceš dělat. Pokud můžu mluvit i za Petra, tak něco zvládáme dělat pro ARMU já s jinýma modifikacemi zkušenosti nemám.
Klidně se napiš na FB nebo na skype, pro rychlejší domluvu 8-)

15 Lukáš Lukáš | 14. listopadu 2013 v 15:50 | Reagovat

Ahoj.Děkuji moc za reakci [14]: :-) fb:Klaban Lukáš ( mám tam českého lva) já bych chtěl právě udělat mod DO EMPIRE TOTAL WAR přeměnit to ulně na první světovou. Chy si na tom fakt nechat záležet a času mám taky dost.Jenom potřebuji pomoct. Díky moc za odpověd.Ahoj Lukas

16 SOUSED SOUSED | 18. listopadu 2013 v 18:20 | Reagovat

Ahoj hodláte přidat československé  četníky :-)

17 Petr Tlach Petr Tlach | 18. listopadu 2013 v 19:04 | Reagovat

SOUSED:
Byli součástí SOS jednotek, takže ano, ale jako SOS zatím..

Lukas:
To je otázka složitá, co hra, to jiné nástroje a jiné možnosti a programování, OFP, ArmA series mají dobrou podporu pro komunitu...

Martin (RavenCZ):
Díky moc, asi to budu potřebovat při tvorbě misí, pak nějaké readmee, takže se ozvu..

18 SOUSED SOUSED | 18. listopadu 2013 v 20:11 | Reagovat

važ mod mě docela zaujal protože se o toto velmi zajímam.

19 Jackal Jackal | 23. listopadu 2013 v 14:11 | Reagovat

Ahoj. Tak mé obavi ze zvuku zbraní se naplnili :-(  chi se zeptat ten bajonet je jenom na okrasu nebo se dá použít? Popřípadě jak.K čemu je opevnění když z něho nejde střílet? ČS TANKY JSOU NÁDHERNÉ! Dobrá práce ;-)

20 Branzik Branzik | E-mail | 24. listopadu 2013 v 13:37 | Reagovat

Hmmm, co k tomu napsat.Zvuky, jsou takové jaké jsou dostupné bohužel nemáme čas ani prostředky nahrávat reálné zvuky.
Bajonet prozatím nejde používat.
Proč by se z objektu nedalo střílet?

21 Šakal Šakal | 24. listopadu 2013 v 16:13 | Reagovat

Kdyby jste chtěli já bych ty palné zvuky udělal.(Moc rád)Ale nevím jak je hodit do adonnu...

22 Branzik Branzik | 26. listopadu 2013 v 12:22 | Reagovat

Pokud by jsi měl opravdu zájem pomoci, tak se ozvi na FB nebo někde jinde, kde bude rychlejší komunikace. Za každou hodnotnou pomoc budeme rádi. 8-)

23 Branzik Branzik | 26. listopadu 2013 v 23:48 | Reagovat

Určitě budeme rádi za kvalitní pomoc.Pokud zájem přetrvává napiš na FB(skupina) nebo na steam(Branzik,Petrtlach) nebo kamkoliv:D. :-D

24 Petr Tlach Petr Tlach | 27. listopadu 2013 v 20:11 | Reagovat

Jackal:
Pořád nechápu, jak to zvukově myslíš, nebo si předsstavuješ? Tedy pokud myslíš že mod změní zvuky celé hry bebi zvuky zbraní co tam jsou :-) tedy u prvorepublikové techniky...

25 Lubes Lubes | 15. prosince 2013 v 21:19 | Reagovat

Nazdar,
neviete mi poradiť či sa daju vypnuť radiove hlasky v skupine ? ale nie všetky iba tie v skupine, díky ;-)

26 Petr Tlach Petr Tlach | 22. prosince 2013 v 18:06 | Reagovat

Lubes.
Jde to...by se musel osmazat rádio z vybavení, ale tak jako tak budou žvanit a signalizovat.

27 Lubes Lubes | 2. ledna 2014 v 13:25 | Reagovat

Ako sa to dá zmazať ? skúšal som v subore description.ext ale rádio mi stále  ukazuje...našiel som že v Arma 2 je prikaz removeAllItems, ale v Arma to nefunguje. nevieš dačo čo by fungovalo ?

28 radimkubis radimkubis | 24. června 2014 v 16:42 | Reagovat

dobrá práce odvedli jste velmi dost velký kus práce a držím palce do budoucnosti :-D

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama