Stráž obrany státu a vybavení.

29. prosince 2013 v 20:00 | Petr Tlach
Omlouvám se, že jsem nepsal dlouho, ale aktuality dávám i na další web stránky. Předně co je nejnovější? No, o našem modu se dozvěděl TARCAST, a tak vniklo video na modu:


Děkuji Ondrovi, že se mu to podařilo zařídit, abychom se mohli předvést. Video bylo děláno na pozdější verzi než je ke stažení.


Při práci na modu vychytáváme pokud možno chyby a doplňujeme další a další věci, teď třeba to je práce na důstojnících a příslušnících Stráže obrany státu (SOS). Ondra pracuje i na animacích držení zbraní a teď má rozdělaný německý protitankový kanon. Já postupně doplňuji jednotkám vybavení. Některé součástky vybavení ještě nebyly nikdy v modu, tedy v žádné verzi, např. pouzdro na granátomet nebo náhradní hlaveň ke kulometu pro pomocníky střelce.






Ve hře je toto vybavení řešeno jako batoh, takže není pevnou součástí modelu. Stejným způsobem budou dělány torby a batohy, ale to už zase předbíhám. Doufám, že začátkem roku 2014 se plně vrhneme i na ArmA III verzi modu. Je škoda, že v poslední době ArmA serie vychází rychle za sebou, protože se nestačí dotvořit některé mody a jen se skáče z verze hry na další.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 jirka93 jirka93 | 29. prosince 2013 v 20:28 | Reagovat

Dobrý den, rád bych se zeptal, zda i přes práci na ARMA III, bude práce pokračovat nadále i na módu pro ARMU II, nebo jestli se nádherná A2 projekt úplně zastaví? Děkuji

2 PetrTlach PetrTlach | 29. prosince 2013 v 20:46 | Reagovat

jirka93:
Zatím jedu na ArmAII práci. Problematika práce na hrách řady ArmA je problém nástrojů od BIS, nejde dělat souběžně dvě hry, ale během příštího roku asi skončí práce na ArmA II, asi...Protože ArmA nástroje se vždy přepisují... :-?  :-( Takhle to bylo s ArmA I, kdy jsme v srpnu 2012 přešli na ArmA II, tak se ukončil vývoj pro ArmA I.

3 Simon_cz Simon_cz | E-mail | 23. ledna 2014 v 22:45 | Reagovat

chtěl jsem pochválit a poděkovat za tento mod - je jasné že jste na tom strávili stovky hodin. I mapa má pěknou atmosféru.
Jen jsem nenašel přiloženou ukázkovou misi. existují nějaké další mise ?
hodně sil do další práce. :-)

4 Branzik Branzik | 25. ledna 2014 v 1:38 | Reagovat

Děkujeme za pozitivni hodnocení, jsme moc rádi, že se mód libí.
Pokud se jedná o SP jsou WIP ale daji sebstahnout ude:
http://www.moddb.com/mods/csa38-czechoslovak-army-1938/downloads ;-)

5 Tommy Tommy | E-mail | Web | 4. února 2014 v 22:34 | Reagovat

Ahoj Petře,
nevím jestli si na mě ještě vzpomínáš. Byl jsem kdysi velikej fanda (což vlastně pořád jsem) tvého módu, byl jsem i redaktor na jednom ofp fóru, kde jsem propagoval tvůj mód, snadj sem ho i testoval a nevím co všechno ještě. No zkrátka, doufám že si mě vybavuješ :-D

Mám na tebe prosbu, děláš ještě pořád v Cinema 4D ? Jestli ano, chci se zeptat jestli máš možnost ukládat soubory v režimu kompatibility 3Ds Studia MAX verze 7. Mám totiž problém že mám soubor pro cinemu 4D ale moje stará verze Studia Max ho nedokáže otevřít. Důvod proč nemůžu použít novější verzi je ten, že mám nějaké pluginy od Pterodonu pro verze MAXka 5,6,7 a 8 a pro novější už ne. Takže bych tě chtěl poprosit, jestli to Cinema 4D umožňuje, zda by jsi mě to převedl do formátu kterej už otevřu.

Když tak se ozvi na email, moc tě prosím. Děkuji za odpověď

K módu. Přestań už dokola pořád předělávat všechny modely nebo to nikdy do konce života nedoděláš :-D Nebo vymodeluj vždy každý model na plné detaily, čert vem nějaké polygony. A pak pro každou verzi Army, například ArmA V budeš jen vymazávat polygony. Tím si ušetříš dost času a práce .. Je to jen návrh ..

6 Petr Tlach Petr Tlach | 5. února 2014 v 15:26 | Reagovat

Tommy.
Lidi co sem chodí na blog si pamatuji. Modely jsou vyexportovat do .3ds nebo jiných formátů tak ,aby je max mohl otevřít... soubor .c4d je pouze cinemácký a neotevřeš ho v maxu, ale bych ti to z c4d hodil co .3ds...

S těmi modely....no, člověk se zdokonaluje a učí se, polovinu modelů bych udělat někdy ijinak, teˇto bude u některý modelů jen o úpravě textur, tedy u modelů stávajících tanků. Modely zbraní je potřeba opravit jen některé...

7 Tommy Tommy | E-mail | Web | 18. února 2014 v 1:07 | Reagovat

Znovu zdravím Petře,
jj, na ten problém jsem právě narazil že 3Ds Maxko nedokáže otevřít 4D soubory. Nebo možná že ano, ale ne takto stará verze. Prostě na to nemá pluginy a co já vím co všechno. Mapu, kterou bych chtěl překonvertovat do 3ds souboru (pokud je tam režim kompatibility tak verze 7) je tahle mapa z call of duty 4. Našel jsem jí ke stažení v jednom videu, respektive je tam na ní odkaz v popisku videa. Nějak jsem byl teďka časově vytížen takže jsem sem nemohl skočit dříve.

Tady je to video:
http://www.youtube.com/watch?v=K5sYNgYGnCo&feature=youtu.be

Případně samotné odkazy:
Link1: http://www2.zshare.ma/iqr9mdj1eed3
Link2: http://www2.zshare.ma/zlopqpexsr46
Link3: http://www2.zshare.ma/gkw6pscoqwgh

Mě to šlo stáhnout přes free účet. Kdyby byl problém, dej mě prosím věděl na email. Uvedl jsem ho do formuláře. Jsem tam k zastižení téměř nepřetržítě krom spánku :-D
Děkuji za tvou ochodotu, a ještě jednou předem velice děkuji :-)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama