Září 2014

Oprava misí pro ArmA III

2. září 2014 v 23:40 | Petr Tlach
V ArmA II verzi bylo celkem 8 misí, které, kdyby se pospojovaly by dávaly dohromady příběh, a tak jsem se rozhodnul je ponechat, pracuji na tom, abych je mohl použít právě pro ArmA III, takže pár úprav tam musí být, protože hodně věcí z původní ArmA II v ArmA III prostě není, jako zvuky zvířat a mnoh dalších blbinek.


Co je největšé zradou je to, že nefunguje jak tomu bylo dříve funkce na "bombardování", vytvoří to sice potřebný granát, ale je zůstává viset ve vzduchu, takže nedopadne a neexploduje a pokud se dá hodnota výšky 0, tak také ne, takže mě to dost překvapilo, že to tak ArmA III "zmršila".


Je to zvláštní, ale třeba raketou bombardovat jde, tak jsem musel pro dělostřeleckou přípravu využít munici raket, takže je škoda, že tam není zvuk mých vlastních zbraní, protože se užíval předtím dělostřelecký granát nebo minometný granát z vlastné sbírky. Výhodou misí je teď, že čs. jednoty již mají batoh, takže si mohou hodně harampádí tahat s sebou nebo hráč si může věci nabrat a využívat.



Oprava zbraní - ArmA III

2. září 2014 v 22:09 | Petr Tlach
ArmA III má trochu odlišné konfigurační soubory zbraní a jiné definice pro zvuky. Některé zvuky v ArmA III verzi modu jsou jiné, hlavně pak u dělostřeleckých zbraní, ale mnohdy doteď některé zvuky dělají problémy a nejdou spustit, jak mají, ArmA III prostě funguje na heslo někdy. V čem spočívá postupná oprava zbraní? Opravuji textury zbraní u modelů, které nebude potřeba modelovat znovu, ale některé modely, jako MG34, MP18,MP28, TK vz.37, LK vz.26 budou potřebovat totální předělání, aby se mohly použít pro ArmA III. Dají se použít, ale vzhled modelu již neodpovídá kvalitám, které by si mod zasloužil.


Asi se nejvíce změnil třeba minomet vz.17 ..asi si obrázek o změnách uděláte sami. Čas zkušeností s tvorbou textur jsou již snad trochu znát.





Oprava německé techniky ARMA III

2. září 2014 v 21:12 | Petr Tlach
Po dlouhé době jsem se rozhodl napsat nějaké články sem na blog.cz, protože často užíváme nové stránky modu na moddb.com - http://www.moddb.com/mods/csa38-czechoslovak-army-1938 . Předně práce neskončila, ale pokračuje, modely přepracováváme, protože nemá smysl skončit jako mod Invasion 1944, který prakticky beze změny užívá dost modelů ještě od dob hry Operace Flashpoint.


Mimo oprav textur dochází i k opravám modelů, asi je to nejvíce znát na modelech PZ.kpfw.III, kde došlo téměř k přepracování korby některých verzí. PZ kpfw IV. verze taky byly přepracovány díky novým podkladům, které zajistil Branžik. Na dolní snímku jde vidět asi změna hodně.