Oprava misí pro ArmA III

2. září 2014 v 23:40 | Petr Tlach
V ArmA II verzi bylo celkem 8 misí, které, kdyby se pospojovaly by dávaly dohromady příběh, a tak jsem se rozhodnul je ponechat, pracuji na tom, abych je mohl použít právě pro ArmA III, takže pár úprav tam musí být, protože hodně věcí z původní ArmA II v ArmA III prostě není, jako zvuky zvířat a mnoh dalších blbinek.


Co je největšé zradou je to, že nefunguje jak tomu bylo dříve funkce na "bombardování", vytvoří to sice potřebný granát, ale je zůstává viset ve vzduchu, takže nedopadne a neexploduje a pokud se dá hodnota výšky 0, tak také ne, takže mě to dost překvapilo, že to tak ArmA III "zmršila".


Je to zvláštní, ale třeba raketou bombardovat jde, tak jsem musel pro dělostřeleckou přípravu využít munici raket, takže je škoda, že tam není zvuk mých vlastních zbraní, protože se užíval předtím dělostřelecký granát nebo minometný granát z vlastné sbírky. Výhodou misí je teď, že čs. jednoty již mají batoh, takže si mohou hodně harampádí tahat s sebou nebo hráč si může věci nabrat a využívat.






Obvazy a dalekohledy již fungují jako "itemy" a ne jako zbraně, jak to byl odříve a pro obvazy již není třeba zvláštní skrypt, aby mohly fungovat, ale zase "item" tak jako v ArmA III u jejich obvazu. Ze začátku než jsem na to přišel vše trochu zlobilo. Bude pak následovat sundávání a nandávání optik a bodáků, které jsem ještě neopravil jako "itemy", ale dostatnu se k tomu. Jinak je pěkné pozorovat jako funguje fyzika postav, když se postavička Němce hezky zaklesne mezi ostnatý drát.

Tanky prozatím fungují bez PhysX, protože je vždy děsně funkčně rozházelo ,asi proto, že nemám čas se moc věnovat a přepočítávat parametry pro všechny blbiny, aby mohl tank fungovat. Funguje a nepoznáte skoro ani, že tam není.


 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Tommy Tommy | Web | 20. června 2015 v 15:13 | Reagovat

Můj odhad byl bohužel správný, za pár měsíců to bude už rok, co tu nebyla ani noha. Tenhle mod se nikdy zdárnějšího dokončení nedočká protože Petr každý model předělává na 10x místo toho, aby modeloval i další věci. Předělávat se může přeci i pak, formou patchů apod. Tuhle logiku myšlení jsem u tebe Petře nikdy nechápal. Škoda všeho toho času pro tebe ... :(

2 Hummy Hummy | 2. července 2015 v 19:20 | Reagovat

Sleduj Facebookovou stránku, tam Petr jede jak motorová myš a už to taky netáhne jen a pouze Petr ;-)

3 Petr Tlach Petr Tlach | 13. července 2015 v 20:58 | Reagovat

Tommy:

http://www.moddb.com/mods/csa38-czechoslovak-army-1938

https://www.facebook.com/csa38

Můžeš sledovat toho více, hodně se toho opravuje, ale taky jsou i nové věci, ArmA III je trochu složitější mechanismus než OFP, neboj. ;-)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama