Oprava zbraní - ArmA III

2. září 2014 v 22:09 | Petr Tlach
ArmA III má trochu odlišné konfigurační soubory zbraní a jiné definice pro zvuky. Některé zvuky v ArmA III verzi modu jsou jiné, hlavně pak u dělostřeleckých zbraní, ale mnohdy doteď některé zvuky dělají problémy a nejdou spustit, jak mají, ArmA III prostě funguje na heslo někdy. V čem spočívá postupná oprava zbraní? Opravuji textury zbraní u modelů, které nebude potřeba modelovat znovu, ale některé modely, jako MG34, MP18,MP28, TK vz.37, LK vz.26 budou potřebovat totální předělání, aby se mohly použít pro ArmA III. Dají se použít, ale vzhled modelu již neodpovídá kvalitám, které by si mod zasloužil.


Asi se nejvíce změnil třeba minomet vz.17 ..asi si obrázek o změnách uděláte sami. Čas zkušeností s tvorbou textur jsou již snad trochu znát.






Nesmím zapomínat i na ruční zbraně, které prošlo drobnýma úpravama. Asi nejlépe ze zbraní se teď povedlo MG30 (ö).






Snad jsem vás trochu namlsal...
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama