Červenec 2015

Těžké opevnění

13. července 2015 v 21:53 | Petr Tlach
Nevím, ale asi na tomto blogu jsem to nezmiňoval, pro ArmA III vzniká mapa "Kralicka", která je v měřítku 1:1, z jedné strany je ohraničena tvzí Bouda a z druhé Kralickým Sněžníkem a uprostřed je tvrz Horka. Zde budou i překážky pro TO jako protitankové příkopy a pod.





Práce pokračuje........

13. července 2015 v 21:15 | Petr Tlach
Předem bych se chtěl omluvit, že blog jsem nestíhal aktualizovat, čas plyne, mod existuje a dále se tvoří a pracuje se na něm aktivně, hlavně se teď řeší i některé chyby, aby mod byl hratelný. Pro zájemce existuje několik možností v aktuálním čase sledovat vývoj modu:





Jak jsem psal, že čas plyne dále, tak jsem myslel i to, že i čas věnuji své dceři Smějící setakže jde vidět, že mod nedělají děti. Jinak pořád na modu děláme dva. Já a Ondra Branžovský, který mi pomáhá s některými modely a hlavně tvoří mapy. Teď si hrál se zákopy a uskutečnil mojí myšlenku zákopů na jejich provedení, takže mapa Mařenice již bude skutečně pro ArmA III silně protkána sítí zákopů a palebným postavení, pokud možno rozmístěných dle terénních průzkumů a nejedná se o zákopy, které jsou jen tak hozeny na mapu jako jste byli zvyklí u třeba Iron Frontu.


Jak vidíte, jedná se o reálné zákopy. jsou zapuštěný do země. Zkoušeli jsme zákopy ostřelovat z děl a minometů a pokud zákop nedostane přímý zásah vedle vás, tak jste vysmátí, protože po vás mohou pálit a vy můžete běhat po zákopech po lesích a nikdo na vás moc nemůže. Smějící se Pak z některého palebného postavení vykouknete a můžete pálit.


ArmA III má psoeldních pár měsíců jednu výhou, dá se zapřít zbraň, kulomety o dvounožky a ostatní zbraně o tělo třeba pušky a pod, takže máte možnost střílet docela přesně, docela to byl rachot, když jsem sejmul TK vz.24 z trojnožky, proběhnul zákopem a ze střeleckého stanoviště jsem mohl "kropit" v malých dávkách relativně přesně.

Opel Blitz

12. července 2015 v 11:23 | Petr Tlach
Tak se konečně podařilo do modu dostat nákladní vozidlo, přesněji pro německé jednotky Opel Blitz. Model pokud možnost je detailně zpracovaný i s interiérem. Díky knížkám od WWP se podařilo model dodělat do požadované kvality. Model, který jse ve hře a jezdí je model, který má o 50% méně polygonů, než který byl vytvořen. Obrázky jsou ze hry, tak můžete posoudit sami. Usmívající se


Tak, pokud jde o "budíky", tak funguje palivoměr, otáčkoměr a ukazatel rychlosti. Otáčkoměr na tomto obrázku není, je jinak vlevo od volantu.